Dlatego mówiłem, żeby wskrzeszał jedną jednostkę na turę, bo dwie to już chyba byłoby lekkie przegięcie. Gdyby się taki pomysł pojawił z dwoma wskrzeszeniami to byłbym pierwszy do jego krytykowania :P
No i ten pomysł z błogosławieństwem nie wiem dlaczego ale mi jakoś się średnio widzi. Nie wiem ile byłoby tego pancerza ani ile kolejek miałby trwać ten efekt, dlatego nie skomentuje co mi się konkretnie nie podoba. Jak chcesz Elle, żeby jakiś pomysł skomentować to daj konkret, bo z tym ogólnikiem który rzuciłeś to nie ma co zrobić.
Nie analizowałem tego zbyt głęboko, al na pierwszy rzut oka dawałbym tam 10 lub 15 u Kapłana, a jakieś 20-25 u Kapłana Imperium. Z obowiązkowym uznaniem Uzdrowienia za efekt drugorzędny, a nadania pancerza za główny, żeby nie musiała jednostka być ranna aby nabyć sobie przywilej bycia wzmocnioną, bo to trochę by krępowało taktycznie.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-07-13, 20:29
Ze swojej strony powiem, że leczenie + błogosławieństwo to raczej domena elfickich medyków. A dodawanie pancerza, przy błogosławieństwach + pancerzem wojaków + dodatkami to może wytworzyć prawdziwego killera.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Elle czy zwiększoną ilość jednostek w oddziale nie zwiększa dodatkowo różnicy miedzy medykiem działających na wszystkich jednocześnie a takim, który działa na jednego (oczywiście na korzyść pierwszego)
Elle czy zwiększoną ilość jednostek w oddziale nie zwiększa dodatkowo różnicy miedzy medykiem działających na wszystkich jednocześnie a takim, który działa na jednego (oczywiście na korzyść pierwszego) ?
Vogel, ależ oczywiście, ze tak. Problem w tym, ze chcąc to poprawić wchodzicie na terytorium drugiego drzewka. Ja tylko zaznaczyłem, ze wolał bym ze wzmacnianiem części w której jest Kapłan pójść w trochę innym kierunku. To jest wzmocnić same właściwości ataku, a nie ilość celów. Na tym podział w drzewkach w Discie polega by przy rozwidleniach właściwości były inne (użył bym słowa: wyjątkowe).. a nie tylko trochę się różniły. Poza tym sam ostatnio stwierdziłeś, ze ścieżka na uzdrawianie obszarowe wcale nie jest lepsza.. bo trzeba się strasznie namęczyć, żeby dojść do odpowiedniej sily.
Cytat:
Tak się zastanawiam czy jakiekolwiek wzmocnienie może zrobić Władcę Żywiołów grywalnym?
Myslimy nad tym, wyjsci jest kilka. Jedno z nich jest teraz testowane w modzie ligowym. Mianowicie zmiana statystyk. Mozna by tez pomyslec o ataku alternatywnym (tj. slabszy atak obszarowy od czarodzieja lub przyzwanie)...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-07-14, 18:59, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-07-14, 17:16
Trzy propozycje
- osłabić awanse tego, co leczy hurtem (leczy jeszcze słabiej)
- zwiększyć ilość potrzebnego PD dla tego, co leczy hurtem
- zmniejszyć ilość potrzebnego PD dla tego, co leczy pojedynczo (szybsze awanse = więcej PŻ, lepsze leczenie i częstsze samouzdrawianie).
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Myślę, ze warta uwagi alternatywa mogło by być zwiększenie Inicjatywy ścieżki leczącej jedna wybrana jednostkę. Na razie testuje Kapłana i Kapłana Imperium z 50 INI. W teorii daje to szanse podtrzymania życia jednostki z pierwszej linii w czasie wymiany uderzeń lub przygotowania oddziału na ataki obszarowe.
W załaczniku jest prosty mod do D2: BE który udostepnia te jednostki ze wspomnianymi zmianami w statystykach.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-03-30, 19:19
Nie zainstaluję, ale na me oko to by trochę śmiesznie wyglądało - niskie ini, wysokie, wysokie i niskie. Oczywiście, Hierofanta ma jakieś bonusy z tytułu bycia końca drzewkiem, lecz nadal sądzę że niewielu by wybierało.
A w ogóle to walnij ogłsozeniem na dole (gadajpudle), bo pewnie nie widzą
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum