Warcraft XD osad - tj. teren nieumarlych. Proponowalem wstepnie na teren 10 rasy (to jest Ludu Moczar) bo wstepnie wiem ze trudno bedzie wypracowac im cos lepszego. Ogolnie wlasnie tez zastanawiam sie czy poprzedni nie byl lepszy.
Tak jak mowilem :P nie znajdziesz nic co bedzie pasowalo do bagien i jednoczesnie wspolgralo z elementami z gry takimi jak Miasta czy Ruiny. Dla tego trzeba isc na pewne umownosci.
EDIT: choc oczywiscie przy pewnych elementach wprowadzonych tutaj (jak drzewa) nie wyglada to tak jak powinno.
Nowe wersje drzewek z nazwami. To nie jest produkt końcowy. Jak widać kilka jednostek nie ma (Szerzyciel Śmierci, Spopielony) Nie ma nie dlatego, ze przekreśliłem ich szanse na wystąpienie w projekcie końcowym, tylko dlatego, ze chyba potrzeba nam trochę świeżości i nowych pomysłów by moc uzupełnić te rasę. Jednostek jest 27, średnia jednostek w rasach podstawowych po dodaniu piątych drzewek to 32 wiec trochę miejsca jest.
Pomysły na jednostki, ich miejsce w drzewkach, a także propozycje nazw (bo wiem, ze jak zawsze nie wszystkich nazwami obecnymi zadowolę) no i same opinie mile widziane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum