Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ancalagon the Black
2010-02-03, 19:11
Disciples II: Revenge of the Greenskins - komentarze.
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-04-26, 18:12   

DeathCloud napisał/a:
Tak samo nie widzialbym posągu ,pojazdu lub budynku jako jednostkę.

czym sie różni posag od golema :?: Pojazd też był używał go Gumtik a żywa zbroja tez się mieści w tym czego w disie nie widzisz. Łażące drzewa sa suuuuper ale totem już nie :?: Nie rozumiem tego.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2009-04-26, 18:28   

Jeszcze nie znamy w 100% ich planów, dajmy im szansę to tylko mod, a nie DIII która POWINNA być idealna. Może chłopaki wykażą się nieszablonowością; w końcu to fantasy, a tak jak wykazał Vogel powyżej nic nielogicznego w nim nie ma.
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 32
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-04-26, 19:37   

Totem ujdzie ;P Choć nie wyobrażam sobie ataku tego :-P
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 32
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-26, 19:41   

Cytat:

czym sie różni posag od golema :?: Pojazd też był używał go Gumtik a żywa zbroja tez się mieści w tym czego w disie nie widzisz. Łażące drzewa sa suuuuper ale totem już nie :?: Nie rozumiem tego.

Golem , Zbroja to istoty ożywione, animowane, Gumlik miał pojazd. Z nimi nie ma żadnego problemu co do obecności w Disach.
Co innego sam pojazd bez operatora, a także typowy posąg co robi w mieście za wychodek gołębi. A totem to kawał rzeźbionego drewna o magicznych właściwościach, różnei dobrze za jednostkę mógł by robić miecz lub laska.

Cytat:
Może chłopaki wykażą się nieszablonowością
To nie musi być koniecznie coś dobrego.
_________________
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 29
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 799
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-04-26, 20:05   

Ja sam popieram VHS-a i jego argumenty.

Cytat:
Golem , Zbroja to istoty ożywione


A tam również jest ożywiony totem.

Cytat:
za jednostkę mógł by robić miecz lub laska.


A zbroja się nie zalicza do tych rzeczy. Sam sobie przeczysz.

Lepiej bym tego nie ujął
(VHS)

------------------------------------------------------------------

Mi pomysł totemu się podoba, myslałem, że będziecie bardziej wrogo nastawieni do tego pomysłu.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Vogel 2009-04-26, 20:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-27, 09:27   

Mi może nie tyle sam totem jako jednostka przeszkadza, ale totem jako obrońca stolicy. Wyobraźcie sobie, jak będzie wyglądał jego atak... Że niby będzie się przewracał na wrogą drużynę i wszystkim w ten sposób zadawał obrażenia od życia ( tu zresztą jest wieczny problem ze źródłem życia)? Albo że z niego jakaś energia będzie wylatywała? Przecież na takiego totema starczy jedna pochodnia i stolica orków nie ma strażnika :-P A mogli by np: wykorzystać Grokdaza, do którego powrotu mogli by dorobić ciekawą dla mnie fabułę.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 107
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-27, 10:07   

No właśnie totem jako strażnik bardziej pasuje niż jako zwykła jednostka - weź transportuj coś co nie ma własnego zasilania (np. korzenie drzewców lub koła Gumlikowskiej maszyny) a nie jest zupełnie normalnym zwierzęciem. Co do ognia to wiesz, na lodowego olbrzyma wystarczyłby piekielny ogar i po dwóch zionięciach olbrzym się rozpuścił :-P .
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-27, 10:29   

No jeśli to jest cudowny totem, to nie widzę problemu, by sobie swobodnie lewitował ;-) Masz rację, że pasowałoby bardziej, by pilnował stolicy niż poruszał się po mapie, ale ja od razu wyobrażam sobie taką sytuację: atakuje stolicę orków. Moja drużyna wdziera się na główny plac i co widzą? Kawałek pomalowanego słupa, który ma ich powstrzymać. Pewnie by wszyscy zginęli, ale od śmiechu, a nie ataku totemu :mrgreen: A poważnie, zostają jeszcze takie kwestie, jak np: ataki umysłu. Kawałek drewna jest raczej odporny na tego typu rzeczy, chyba, że mu się nada osobowość itd. A strażnik orków nie może być odporny na niego, bo to byłoby niesprawiedliwe wobec innych frakcji.

PS: przedstawienie lodowego olbrzyma w tym przykładzie uważam za bardzo nie stosowne :-P
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-27, 15:44   

Zawsze może to być totem w pewien sposób działający jak elficcy prastarzy w Warcrafcie 3. Siedzi na D, ale ruszać się nie może, jakkolwiek przywalić już tak. Wystarczy drobić mu ręce do gestykulowania, mordę do gadania, napisać, że jest w nim zamknięta dusza jakiegoś orka/bóstwa orkowego/cotamchcecie, i już pomysł robi się lepszy.
_________________
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 31
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-04-27, 17:58   

Pomysł w ogóle jest świetny, bardzo pasuje "ideologicznie". Me approves, nawet bardzo.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-05-13, 12:05   

Ruscy wpadli na pomysł by połączyć ale na szczęście pomysł padł w przedbiegach.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1907
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-05-13, 23:16   

Ale co połączyć?
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-05-13, 23:26   

Ehhh komp mi nawala, barbarzyńców i Zielonoskórych chcieli dać walczących ramie w ramię.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1907
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-05-13, 23:27   

A co ma niby piernik do wiatraka :shock: Dobrze, że im to z głowy wyparowało :roll:
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-05-29, 13:56   

Ciekawe czy i kiedy pojawi się jakiś konkretny news mówiący o tym że coś zostało zrobione. To jest to co wywyższa Heroes nad disa mianowicie prace fanów nad rozwojem gry, szykuje się bowiem kolejny dodatek do Heroes III

_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-05-29, 16:17   

Vog... zeby moc stworzyc dodatek do DII trzeba znajomosci Assemblera bo kod zrodlowy gry sie zgubil.
_________________

 
 
 
Grz240 
Włócznik
Hierofanta



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 53
Wysłany: 2009-08-28, 17:33   

Wiszu89 napisał/a:
Że niby będzie się przewracał na wrogą drużynę i wszystkim w ten sposób zadawał obrażenia od życia

Sam rozwiązałeś ten problem:
Wiszu89 napisał/a:
Moja drużyna wdziera się na główny plac i co widzą? Kawałek pomalowanego słupa, który ma ich powstrzymać. Pewnie by wszyscy zginęli, ale od śmiechu, a nie ataku totemu

Atak:pęknięcie przeciwników w skutek nadmiernego rozśmieszenia
Źródło:Życie
:P
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-10-29, 18:45   

Tu jest miejsce tej dyskusji
Vozu napisał/a:
Ja polecam obejrzenie sobie grafiki na której jest opisany projekt zielonoskórych (zdaje się, że to autorstwa ruskich od tego dodatku/moda) "zasugerowany" dat.
http://design-beings.com/...nchesGamma.jpeg
Wspaniałe jest to, że wśród jednostek udało mi się znaleźć ucharakteryzowane na:
-mongołów
-indian
-nordyków
-słowian
-rdzenne kultury afrykańskie
-coś zbliżonego do średniowiecza

Goblińscy magowie są szczególnie uroczy: mamy jednego wyglądającego jak włochaty potworek, jednego nieumarłego, oraz jednego z nosem jak w MTG.
Smaku dodaje żałosny projekt totemu (żałosny z punktu widzenia Disa), oraz detal architektoniczny, otóż orkowie mają szklany dach w stolicy, a przynajmniej tak to wygląda. A w takim razie staliby wyżej w tej dziedzinie niż Klany i Imperium razem wzięte...

Ogółem-boki zrywać.

Saemiel napisał/a:
No rzeczywiście, niezły misz-masz. O ile rozumiem pomieszanie tak z dwóch kultur (jak choćby u Nieumarłych, Widmowy Wojownik wygląda jak jakiś dżapański wojownik, a Upiór przywodzi na myśl egipskie klimaty) to już tutaj jest to lekka przesada.
No i żeby nie było to tak perfidnie zestawione, jedna wygląda jak jakiś hardkorowy mongoł, a drugi to jakiś aztek, czy ktoś taki, ale jak się patrzy. Jak się umiejętnie potrafi to zestawić to nawet takie przemieszanie mogłoby nie wyglądać źle.
No i jak dla mnie to jednak orkowie powinni być robieni przede wszystkim pod jakiś Tatarów, bo jednak skośne oczka to oni mają, może troszkę pod Mongołów. Chociaż patrząc na Chana który ruscy od tego projektu pokazują to jednak myślę, że jednak bardziej pod Tatarów, bo takie bardziej orientalne klimaty za nadto nie służą. Dodatkowo też takich pod styl Czempionów czy Króla i to wcale źle by nie było. Inna sprawa, że przemianowanie Króla Orków na tysiącznika (Tysjacznika) to jednak lekkie chybienie. Koronę na łbie ma dalej, to coś tutaj lekko nie pasuję. Chyba, że w rosyjskiej wersji jakoś inaczej mieli go nazwanego, wtedy zwracam honory.
Swoją drogą ciekawi mnie jak wygląda w mitologi dawnych Rosjan leszy, bo leszy choć trochę podobny do trolla dość mocno kłóci się z wierzeniami dawnych mieszkańców Polski.

mozora napisał/a:
Wieszanie psów na Rosjanach nie ma sensu. Zróbcie lepiej jak wam nie pasuje.

Jest to ogrom pracy włożony w coś, co powstaje w wolnym czasie fanów D2 i mam przynajmniej szacunek dla nich i cieszę się, że ktoś chce zrobić coś więcej niż zwyczajny mod. Koncepcje się różnią ale wole poczekać jak będą wyglądały modele jednostek, niż już teraz oceniać arty, bo arty robiło wiele ludzi a grafików to mają dwóch i tak naprawde to od ich umiejetności bedzie zalezeć efekt koncowy.

W wolnym czasie przetłumacze opisy jednostek ;-)

Teraz zostawiam was byście jeszcze troche ponarzekali :-P

Vozu napisał/a:
Dopóki nie zobaczę opisów rasy zrozumiałych dla mnie, to nie ocenię merytorycznej wartości, co nie zmienia faktu, że z conceptowej strony jednostki są poniżej krytyki. A biorąc pod uwagę, że puścili "sugestię" do dat, mogę się założyć, że nie mają umiejętności/środków do zrobienia tego moda, bo wierzenie w to, że w Disie 3 pojawi się nadprogramowa rasa, jest wysoce mało prawdopodobne.
A na ten moment śmiem twierdzić, że projekt Zielonych, nawet w tak szkicowej wersji jak teraz, zrobiony dla planszówki jest ciekawszy, zapewne też lepszy.

Saemiel napisał/a:
Dlaczego nie ma sensu wieszanie psów? O tyle nie ma sensu, że twórcy moda naszej krytyki nie widzą ale już to, że w ogóle moda robią i z tego względu nie wolno napisać co się o tym projekcie myśli? W takim wypadku nie powinno się krytykować też .dat, no bo co z tego, że najprawdopodobniej robią byle co, a na pewno nie pełnoprawną kontynuacje Disa. Ważne, że chociaż tyłki ruszyli...
Inna sprawa, że ciężko chwalić sam zamysł zrobienia moda, bo szkice i te opisy samego moda nie przedstawiają, a tylko jego projekt. Który jest zły w sensie klimatycznym, technicznym nie da się oceniać, bo chyba żadnej bety nie wypuścili tego moda. Co jest na prawdę ciekawe, jak na tyle czasu to za wiele oni nie zrobili.
Ogólnie mówiąc, lepiej jak ja nie zrobić nic, niż zrobić coś źle. Chociaż podejrzewam, że nowego miasta to oni nie wprowadzą (w lepszym do modowania HoMMie się tej sztuki jeszcze nie udało osiągnąć, to w sumie ciężko uwierzyć, że w Disie się to uda). Jak dla mnie ten mod może być sukcesem jeśli doda jakieś nowe jednostki, które nie będą zastępować starych i jakieś nowe krajobrazy, bo patrząc na to ile zdążyli zdziałać to rzucili się z motyką na słońce.

aeras_20 napisał/a:
Pomijam już ten wielki mix-max kulturowy, ale nawet z tym wygląda to dosyć źle. Trolle zbytnio przypominają mi tych z "The Lord of the Rings: War of the Ring (PC)" a te mi (no i paru innym) się zbytnio nie podobały. Poza tym, chudy troll przekształca się na tłustego :/ Łuczników i neutralnych (?) nawet komentować nie będę, bo brak tu słów. Jedyny szkic który mi się spodobał to goblin na prawym dolnym rogu. Wszystkie inne szkice są do niczego.

Dlaczego mamy nie narzekać? My nawet powinniśmy biadolić na lewo i prawo (jak to wy robicie) bo jak coś jest czarne to nikt mi nie wmówi, że jest białe. Jak zajmę się budową mostu to ma on wytrzymać i tiry, i bandzi, i rowerzystów, i trąbę powietrzną i wielką wodę a nie model amerykański - jednoużytkowy.

Saemiel napisał/a:
w lepszym do modowania HoMMie się tej sztuki jeszcze nie udało osiągnąć,


Właściwie to się udało. http://www.youtube.com/wa...player_embedded
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-12-16, 19:06   

Wiadomo może coś nowego o tym projekcie?
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Gregorius 
Adept
Upadły Bóg



Wiek: 25
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 1
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2009-12-29, 00:06   

Wiadomo tyle, że nic nie wiadomo. Pewnie go porzucili, no ale nic, trudno.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum