Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raven
2016-04-08, 13:26
Rozdział III: Rozpaczliwa obrona
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-12-22, 14:46   Rozdział III: Rozpaczliwa obrona

Znowu pełne notatki, w kilku miejscach (jeżeli chodzi o geografię) na podstawie ogólnego kształtu mapy Nevendaar którą szykujemy.

Sukcesy Hord zwróciły na nie uwagę Górskich Klanów i Imperium; te dwie rasy, przerażone masakrą która była dziełem nowej, nieznanej frakcji, odnowiły swoje przymierze i ruszyły ramię w ramię do boju przeciwko Nieumarłym.
Słudzy Mortis zostali zmuszeni do toczenia dramatycznego boju o swe nowe ziemie, aby utrzymać dopiero zdobytą pozycję i móc kontynuować wędrówkę w głąb Nevendaaru, do siedziby Najwyższego Króla Klanów, Sturmira Gromowładnego.
Nieumarli prowadzili swe siły z Twierdzy Multan. Już na początku kampanii sojuszu ludzi i krasnoludów, padło nadmorskie miasto Weygan, a Port Aversen niebawem został oblężony.
Sojusz atakował zza morza, aby uniemożliwić Hordom przedostanie się na właściwy kontynent Nevendaaru i sianie tam śmierci.
Na południe od Multan znajdowała się niezależna ludzka osada, Thesonia, na północny-wschód zaś Asmara, elfickie miasto. Kolejne z miast elfickich położone było na zachód od twierdzy nieumarłych. Była to Patiala, silne broniony elficki fort. Do eflich posiadłości należało także miasto Rugen, położone na południowy-zachód od Patiali.
Na wybrzeżu tym miały swe miasta także orki; na południe od Rugen stał potężny orkowy fort, Notronburg.
Na jednej z licznych wysepek, oddzielającej Hordy od Nevendaaru stała zajęta przez krasnoludy forteca Regen. Potężnie siły Klanów zajęły pozycje na zachodniej części wybrzeża Nevendaaru; na samotnym, ufortyfikowanym nadbrzeżnymi murami cyplu stała warownia Haggar. Dalej na zachód, na stałym lądzie umiejscowione były dwa kolejne miasta warowne: forteca Crivell i Twierdza Khazan, główna baza krasnoludów w tej części krainy (stolica).
Wschodniego wybrzeża broniły siły Imperium, najbliższą krasnoludzkim fortyfikacjom (a zatem miastu Haggar) warownią była Turania. Na wybrzeżu, w sąsiedztwie Turanii stały jeszcze dwa inne imperialne miasta: Verzy i Nancay. Uchodząca do morza rzeka oddzielała trzy wyżej wymienione fortece od ośrodka władzy imperialnej na wybrzeżu-Twierdzy Aurillac.
Po wielu dniach zaciekłej walki, Hordy odniosły zwycięstwo pozostawiając po siłach przymierza jedynie porozrzucane po splugawionej krainie truchła. Teraz nic już nie stało na drodze do fortecy Najwyższego Króla.
_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-12-26, 18:42   

Odprawa
„Ostatnim wyjściem dla Górskich Klanów było zawarcie przymierza z Imperium, w celu wspólnego zniszczenia nieumarłych; połączona armia ludzi i krasnoludów miała być najgroźniejszą przeszkodą na jaką kiedykolwiek natknęły się Hordy. Mortis wysłała swe armie by szerzyć śmierć we wszystkich stronach świata.”

Po misji

„Nikt nie uciekł przed śmiercią; nędzne szczątki wrogów Hord leżały na ziemi, a powietrze przesączone było jadowitym oddechem Mortis. Przymierze zostało zniszczone!”
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum