Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Idealna Jednostka
Autor Wiadomość
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-02, 14:40   

Tu masz rację jakby nie patrzeć to Inkub jest o niebo lepszy niż np. Odcień bo ile mi wiadomo niema chyba odporności na ziemię lub bynajmniej nie ma takiej jednostki...
 
 
 
Goar 
Giermek
Do you hear me? I'm



Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 23
Wysłany: 2009-06-20, 15:08   

MZ (MOJE ZDANIE):

Imperium:

a)Wielki Inkizytor
b)Imperialny Zabujca
c)Archanioł

Elfy:

a)Wyrocznia
b)Wartownik
c)Gryf

Potępiency:

a)Modeusz
b)Czart

Krasnale:

a)Lodowy Olbrzym

Nieumarli:

a)Czempion Szkieletów
b)Duch
c)Widmo
d)Arcywampir

Neutralni:
a)Ork
b)Ogr
c)Wódz Zbirów
d)Nebiros
e)Sir Alemon
f)Wilk
g)Syrena
h)Kraken

:mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Goar 2009-06-24, 12:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
Wtajemniczony


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 21
Wysłany: 2009-06-20, 15:20   

Bracie, tyś tu cały bestiariusz spisał. Szczerze nie mam pojęcia co takiego idealnego jest w Archaniele czy w Wilku, ale spoko to twoje zdanie i masz do niego prawo. Jak dla mnie idealną jednostką jest Phantom Warrior (Widmowy). Szybki, odporny na efekty takie jak zwyczajna trucizna, ma dobre statystyki a także posiada morderczy przedłużony paraliż. Świetny do zdobywania stolic, niezastąpiony na pierwszej linii. Idealny do walki z 2polowymi maszkarami demonow (nie licząc linii Gargoyle). Dodatkowo... ten jego wygląd - ideał. Zakapturzony szkielet z wysuwającym się ostrzem. :D
 
 
Goar 
Giermek
Do you hear me? I'm



Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 23
Wysłany: 2009-06-20, 15:35   

Z widmowym no to masz rację. A w wilku nie ma nic tylko to że wygląda jak prawdziwy... a Archanioł jest dosyć ładny :mrgreen:
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-06-21, 10:29   

W klanach jest więcej idealnych jednostek np. Arcydruidka czy Pustelnik...
 
 
 
Goar 
Giermek
Do you hear me? I'm



Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 23
Wysłany: 2009-06-24, 12:26   

Pustelnik to może nawet ale arcydruidki nielubię(mimo że ją zawszę biorę). :mrgreen:
 
 
Razorek 
Giermek
Vizard



Wiek: 31
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 7
Wysłany: 2009-06-26, 19:08   

Wg najlepsze i zarazem najpoteżniejsze są:
Imperium: Prorokini
Legiony: Onyksowy Gargulec
Hordy: Widmowy Wojownik
Klany: Alchemik
Przymierze: Ostatnia wersja łucznika, chyba Grabieżca
 
 
Kel'Thuzad 
Chłop



Wiek: 32
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 8
Wysłany: 2009-11-22, 21:52   

Zmora.

Zmora.


Zmora.





Zmora.



Wysysanie poziomu rządzi, ffs! Dodać do tego widmowego wojownika i mi pasuje.

Pozdro.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-11-22, 23:20   

No, w BE to może i być Zmora. Ale! Ale w MP i PG Śmierć szponci :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2009-11-24, 20:26   

Mnie osobiście podoba się ZgłębiCzart :P
Zarówno wizualnie, 3 głowy jak nie więcej bo tam na kolanach też ma jednak jakies japy:P, jak i jego atak jest potężny i dobrze wykonany,ofkors z przodu bo z tyłu to niebardzo widac ten atak:]
Jeśli chodzi o statystyki to też niczego sobie, no i skamienienie dobra rzecz jak u Widmowego paraliż..przydała by się większa szansa na tą petryfikację no i może inne źródło aniżeli umysł :-P co by inkwizycja miała jakiś challenge:P
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-11-25, 00:28   

I właśnie ta marna szansa na skamienienie dyskwalifikuje go jako jednostkę idealną. Gdyby to było 50%, to jeszcze, jeszcze, ale to marne 40?
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2009-11-26, 18:14   

No nie wiem Nagu jak to jest u Ciebie, ale u mnie to ma 50%.Rzecz dziwna bo w Powrocie Gallean'a miał chyba 40%, w BE jest 50..bynajmniej u mnie..dodam że nie grzebałem w plikach..zaraz po instalce sprawdzałem.Jutro się dowiem dokładnie bo zainstaluje Disa w końcu..:P
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-11-27, 14:02   

O. W PG ma 40%! Psiakrew, przydałby się mod do PG, który mu tą zdolność zwiększy, dzięki temu nie byłbym skazany na inkuba.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Dylu 
Wtajemniczony
Czarownik



Wiek: 33
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Zawidów
Wysłany: 2010-06-01, 20:39   

Ja również jestem za:
1. Widmowym wojownikiem (niestety główne argumenty podane we wcześniejszych postach) - wspomnę tylko o jednym, pamiętacie ten charakterystyczny dźwięk wysuwanego ostrza przed atakiem (dla mnie coś pięknego)
2. Zgłębiczart - podobny do widmowego wojownika (w kwestii efektów)
3. Arcywampir - też podane we wcześniejszych postach ale powtórzę, absorbuje hp.
4. Tancerka słońca (ale odskocznia, co?) - ładnie wygląda, leczy i daje efekt ochrony przed ogniem.
5. Imperialny zabójca - podoba mnie się ta animacja.
6. Czarownik - no spójrzcie na jego portret, heheh i w dodatku słowa jakie wypowiada wykonując atak (ogólnie miło mnie się słucha magów przy ich atakach, chociaż ciężko mi jest je powtórzyć).
_________________
Yo MC Fatigue - yeah that's me
Every time I grab the mic I fucking fall asleep
 
 
 
superwojtek 
Wtajemniczony
Pogromca Zła



Wiek: 30
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 77
Skąd: Danków
Wysłany: 2010-07-01, 19:27   

Ulubione jednostki (czemu akurat te):
Imperium:
Imperialny Zabójca (trucizna)
Czarodziej (świetna animacja ataku)
Obrońca Wiary (mocny pancerz)
Anioł (najlepszy z imperialnych wojowników na 4 poziomie)
Potępieni:
Onyksowy Gargulec (atak mocą ziemi)
Inkub (skamienienie)
Marmurowy Gargulec (atak mocą ziemi)
Czarownica (przemiana)
Klany:
Syn Ymira (odmrożenia i 50 inicjatywy)
Król Krasnoludów (ochrona przed paraliżem i pancerz)
Czcigodny Wojownik (animacja ataku i wygląd)
Arcydruidka (super wzmocnienie)
Nieumarli:
Upiór (odporność na większość jednostek)
Śmierć (odporność na większość jednostek)
Czempion Szkieletów (animacja ataku i wygląd)
Odcień (paraliż na 6 jednostek)
Elfy:
Teurg (roztrzaskanie -15 pancerza na 1 poziomie)
Grabieżca (140-160 obrażeń zadanych podczas jego ataku)
Dziki Centaur (krytyczne trafienie)
Szarżujący Centaur (miałem go w ostatniej misji Elfów na 53 poziomie chyba i szybko awansuje)
Neutralni:
Kościej (wyssanie życia z nadmiarem, tyle, że dość małe 65|1 jednostka)
Demon Uther (świetna animacja ataku)
Gumtik Bledwater (świetna animacja ataku)
Uther (obie wersje, słabszy potrzebuje mniej EXP od mocniejszego, który atakuje ogniem i paraliżuje)
Mroczny Elf - Gast (paraliż nie umysłem, a śmiercią i 40 inicjatywy)
Wódz Zbirów (trucizna i 75 inicjatywy, tylko mało HP)
Ghul (jak trafi (na 75%), to prawie zawsze paraliżuje (80%))
Mistrz Okultystów (przyzwij na 5 pól i 90 inicjatywy)
Wąż Morski (70 inicjatywy i 125 obrażeń)
Troll (szybka regeneracja zdrowia)
 
 
 
Sacrifice 
Adept



Wiek: 28
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 29
Wysłany: 2010-07-01, 19:52   

Ciekawe, u Ciebie ulubione jednostki to 1/3 Disciples, ale spoko ;p.
A żeby nie offtopować :

Ja akurat lubię sylfidę, nie wiem dlaczego, ale podoba mi się jej wykonanie :P.
 
 
9999lich9999 
Wtajemniczony



Wiek: 33
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: Krasne k.Rzeszowa
Wysłany: 2010-07-08, 17:21   

Bez dwóch zdań Lisza Królowa.Inni nieumarli magowie to przy niej pikuś.
_________________
Duch jest budowlą, ciało rusztowanie:
Musi być rozebrane, gdy budowla stanie.
(A. Mickiewicz "ZDANIA I UWAGI z dzieł Jakuba Bema, Anioła Ślązaka i Sę-Martena")
 
 
Maikeru 
Giermek
Imperialny Zabójca



Wiek: 28
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 17
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-27, 15:51   

Thorus napisał/a:
niezłą jednostką jest wilkołak ponieważ mało postaci może go zranić


Zgadzam się z tobą,również dobra jednostka jest Imperialny zabójca bo atakuje obojętnie jaka jednostkę chce i może kogoś zatruć oraz Święty Mściciel,bo atakuje dwa razy.
_________________

http://www.ermail.pl/link...ml7eN7AaN2aCTTm
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2010-07-29, 11:00   

Maikeru napisał/a:
Święty Mściciel,bo atakuje dwa razy.


Jak i w Klanach Mistrz Runów :-P
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2010-07-29, 11:50   

Pete napisał/a:
Maikeru napisał/a:
Święty Mściciel,bo atakuje dwa razy.


Jak i w Klanach Mistrz Runów :-P


Jak i paru łuczników w Przymierzu 8-)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum