Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:47
Komentarze, część 2.
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-09-18, 19:21   

Mozę przy okazji najnowszego newsa dodam ze mapa by Me, Cethu i Gaderic jest w drodze.

Heh choc ta wcale nie jest taka zla :p przypomina to cos ze wstepu do D1. Ale raczej malo powazna :/

Choc w sumie malutka. Co boli.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-09-18, 19:30   

Zacytuję Nekromantę z Rotfla jeżeli chodzi o mapę:
Cytat:
Na język cisną się same bluzgi (...) mimo wszystko wyrażam swoją dezaprobatę. (...) wypowiadam je pomimo, że po prostu szkoda słów... szkoda słów...

To jest proszę państwa, żal, bieda, nędzą, bida, nyndza, bida z nyndzą i wogóle. Zero jakiegoś realizmu, zero uwzględnienia geografii o jakiej była mowa w kampaniach, podejście dziecięce wręcz. Wzięli sobie wyspę, pokroili ją na fajne kawałeczki i każdy dali jakiejś rasie.
Zwróćmy wogóle uwagę na kilka istotnych detali
-góry występują tylko w centrum, ułożone w jakże naturalny trójkąt
-drzewa też są dość scentralizowane, poza środkiem kontynentu wystepują sporadycznie
-piękna, elficka zatoczka, w której trzy wyspy idealnie tworzą okrąg wokół czwartej, małej-w końcu takie sytuacje są całkiem naturalne, prawda?
-nie ma prawie wogóle wysepek na jeziorach i większych jezior, dodatkowo krasnoludy nie mają dostępu do morza (a zgodnie z kampanią Hord-miały, do tego w okolicach Imperium)
-nie widzę tu Wysp Yldram, a był to archipelag stosunkowo niewielkich wysepek, podczas gdy tutaj mamy jedynie duże sztuki (no dobrze, coś tam na granicy Alkmaaru i Imperium jest, możliwe, że to one)
-co ciekawe Legiony i Hordy zajmują pozycje w jednym miejscu, podczas kiedy Hordy na pewno miały małe przyczółki rozrzucone wszędzie, nie wiem jak z demonami
-innych bzdurek można by się doszukiwać z dokładniejszymi notatkami geograficznymi sporządzonymi na podstawie kampanii
EDIT
-bym zapomniał, skąd ten ląd wokół całego Nevendaar? Przecież to jeden kontynent, który (jeżeli intro z D1 jest dosłowne) dryfuje w nicości
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-09-18, 20:32   

Alkmaar zresztą leży na "dalekim" południu. Południe z mapki jakieś takie dalekie nie jest.

Demony miały własne ziemie?! Bzdura wierutna, demony pochodzą z piekieł! Że czasem wyskakiwały na powierzchnię tu i tam, to nie świadczy, iż utrzymywały na powierzchni Nevendaar jakieś ziemie we władaniu.

A poza tym w pełnej rozciągłości popieram Vozu. Bieda z nędzą.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-09-18, 22:56   

Mapka jest robiona na potzreby D3 a nie serii, więc wiadomo że z D2 nie ma nic wspólnego.

Zdziwiłbym się jeżeli ta mapka byłaby zgodna z fabułą D2 i D1.
_________________

 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-09-22, 07:25   

Czyli pozostaje na czekać do Q1 2010... ;-)
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-09-23, 20:34   

Wraz z ostatnim postem feanora widać, że mamy 99% Heroesa w Disie. Ostatni bastion, ekran dyplomacji, został zmiażdżony przez ruskich...
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-09-23, 20:44   

Ja sie Q1 2010 spodziewalem dodatku z Hordami.

Co do wypowiedzi Feanora to sobie odpuszcze.
_________________

 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-09-23, 21:49   

Powiem tyle, jak nie będzie pojedyńczych scenariuszy nie kupie gry, poczekam w ostateczności na dodatki. Sama kampania mnie nie interesuje.

A tłumaczenie nowego tekstu spróbuje zrobić ale nie teraz.
_________________

 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-09-23, 22:59   

Tia tyle tylko że mapka by "You, Me and Gaderic" predko sie nie pojawi ale mimo że zwykle jestem bardzo skromny to musze przyznać, że bije tą z D3 bez problemu.
Ale to też dlatego, że to co .dat pokazało to jakaś pizza podzielona na 5 kawałków, i jeszcze buce dodały z każdej strony jakis ląd... pewnie tak na wszelki wypadek, żal, żal, żal.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-09-24, 07:40   

Jeszcze się okaże że tyle czekaliśmy na nic szczególnego...
 
 
 
Galadin 
Chłop


Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 22
Wysłany: 2009-09-26, 13:13   

Pete napisał/a:
Jeszcze się okaże że tyle czekaliśmy na nic szczególnego...


Myślę z perspektywy czasu że lepiej byłoby gdyby po prostu zrobili dobrą kontynuację Disa2 ze świeżą oprawą audiowizualną, paroma nowymi rozwiązaniami, poprawkami niektórych elementów z poprzednich części i to by wystarczyło. Oczywiście powinny być w takiej wersji wszystkie rasy, porządne kampanie, zestawy scenariuszy dla jednego gracza jak i przeznaczone na multiplayer. Taką grę zrobiliby dużo szybciej niż to co odstawiają teraz.

Disciples/Apostołowie - 28 września 1999
Disciples II MP - 28 stycznia 2002
Disciples II GotL - 11 czerwca 2003
Disciples II SotD - 15 lipca 2003
Disciples II RotE - 25 listopada 2003
Powrotu Galleana nie liczę.

O Disciples III chyba pierwszy raz usłyszeliśmy na poważnie na początku 2006 roku, poprawcie jeżeli się mylę. Wystarczyło trzymać się stylu dwójeczki i bez problemu mogliby tę grę wypuścić pod koniec 2008r. Oni nie są potentatem jak Blizzard że mogą sobie grę robić przez 5 czy więcej lat. Chyba że za dużo tam piją zamiast pracować...
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-09-29, 19:25   

Cytat:
W wyniku tego mamy do naszej dyspozycji cztery pory dnia: rano, po południu, wieczorem i w nocy. Każdy z nich odpowiada jednej turze. Pora dnia po „wymieniamy” poprzez kliknięcie lewym przyciskiem myszy na odpowiedni przycisk interfejsu. Tak więc w jednym dniu mamy czas aby wykonać cztery ruchy zamiast jednego, jak to było wcześniej.

No bomba, znaczy ze zanim puszczę turę mam 80 pkt ruchu i 8 zaklęć Mistrzem Magów? Ktoś tu chyba oszalał.

Cytat:
Ponadto, w porównaniu do poprzednich odsłon, przeróżne premie i zasoby są nieporównywalnie częstrze. Teraz znajdziesz na mapie np. pięćdziesiąt monet,100 sztuk kamienia, darmową manę, też takie "słodycze" są porozrzucane na całej mapie, jak dynie na polu. Tu in tam znajdziesz struktury, przynosząc złoto, bloki z kamienia, a dla drużyny, wzrost i sprawność, wytrzymałość i siłę.

A nie mówiłem?

Cytat:
Jednakże, jeśli wpadniesz w szpony potężnych magów, a po ucieczce z pola walki nie żyje twój bohater, nie rozpaczaj. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon, śmierci bohatera nie jest już powodem do zmniejszenia liczby punktów na mapie. Nawet giermek nadal idzie szybkim krokiem po Nevendaar z tą samą prędkością.

Bo przecież każdy żołnierz bez dowódcy i tak formuje szyk i raźnym korkiem rusza wykonywać rozkazy, nie marudząc, narzekając, zaczepiając dziewek w okolicznych wsiach...
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-09-29, 20:01   

Cytat:
W wyniku tego mamy do naszej dyspozycji cztery pory dnia: rano, po południu, wieczorem i w nocy. Każdy z nich odpowiada jednej turze. Pora dnia po „wymieniamy” poprzez kliknięcie lewym przyciskiem myszy na odpowiedni przycisk interfejsu. Tak więc w jednym dniu mamy czas aby wykonać cztery ruchy zamiast jednego, jak to było wcześniej.

Kiedyś tam coś pisali że od pory dnia będą jakieś bonusy zrozumiałbym wtedy gdyby już uparcie miały być cztery to ich przełączalnie powinno się odbywać z woli gracza ale musiałby on rozdysponować wedle nich ruch. Czterokrotne zwiększenie ilości posiadanych punktów ruchu i jeżeli pociągnie to za sobą też magię totalnie rozwali sens gry w później dodane multi.

Cytat:
Jednakże, jeśli wpadniesz w szpony potężnych magów, a po ucieczce z pola walki nie żyje twój bohater, nie rozpaczaj. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon, śmierci bohatera nie jest już powodem do zmniejszenia liczby punktów na mapie. Nawet giermek nadal idzie szybkim krokiem po Nevendaar z tą samą prędkością.

Ułatwienia, ułatwienia widać w Rosji rynek gier wymagających pomyślunku zatonął poniżej mułu
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2009-09-29, 20:09   

Cytat:
Ponadto, bohater i jednostki mogą być wskrzeszone w stolicy.
Zgodnie z obietnicą twórców, pole bitwy jest losowo generowane. Jeżeli osoba powróci na wcześniejszą arenę, duże kamienie, pagórki i wąwozy uległy zmianie jeśli nie znikneły całkowicie.


Nie zdziwiłbym się, jak można by było wskrzesić poległego dowódcę (tj. kiedy wszystkie jednostki w drużynie też padły, można by wrócić do miejsca śmierci, zabrać jego nagrobek i wskrzesić w stolicy/pobliskim mieście). Ot, takie uprzyjemniające rozgrywkę nawiązanie do HoM&M (4).
_________________
Deal with it.
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-09-29, 20:15   

ruscy nie mogą nawiązywać do H4, bo tamto było zbyt mało hommowe i zbyt disowe.

A poza tym dat powinno być zniszczone.
_________________
 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2009-09-29, 21:20   

Cytat:
W wyniku tego mamy do naszej dyspozycji cztery pory dnia: rano, po południu, wieczorem i w nocy. Każdy z nich odpowiada jednej turze. Pora dnia po „wymieniamy” poprzez kliknięcie lewym przyciskiem myszy na odpowiedni przycisk interfejsu. Tak więc w jednym dniu mamy czas aby wykonać cztery ruchy zamiast jednego, jak to było wcześniej.


Vogel Serapel napisał/a:
Kiedyś tam coś pisali że od pory dnia będą jakieś bonusy


No miały być jakieś bonusy,ale widać z tego zrezygnowali..mnie się wydawało że to będzie jedna tura/dzień,druga/noc..albo 4 kolejne tury..a nie 4ruchy miast jednego..może być lekkie przegięcie:]
Zresztą w tym ostatnim wywiadzie coś pisali że to ma być tylko taki smaczek..albo jak oni to nazwali.."bajer graficzny dodający grze soczystości"

Cytat:
Z nowych opcji pojawiły się: on / off filmowych scenek podczas ataków, pokazywanie / ukrywanie pasków zdrowia, i przycisk do dzielenia pola na heksy.


Hm..ale już on/off bieganie po polu bitwy nie można było zrobić..bo kryzys i nie ma kasy, ale kasa na robienie dodatku jest:]

Cytat:
Wynik jaj jest nie do przewidzenia.


No "jaja" faktycznie są nieprzeciętne^^
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
aeras_20 
Chłop



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 37
Wysłany: 2009-09-30, 09:55   

Cytat:
Podczas bitwy mamy dostęp do odpowiedniej ikony interfejsu. Z poprzednich części apostołów mieliśmy do dyspozycji kilka przycisków, ucieczka z areny, wykorzystanie obiektów, obrona, czekaj. Biorąc pod uwagę nowe umiejętności jednostek, które maja wielokrotnie większy zakres ruchów taktycznych podczas walki. Wynik jaj jest nie do przewidzenia. Z nowych opcji pojawiły się: on / off filmowych scenek podczas ataków, pokazywanie / ukrywanie pasków zdrowia, i przycisk do dzielenia pola na heksy.


Animacja ataków była możliwa do wyłączenia w D2
Bez pasków zdrowia to już całkiej się zhommczy
ukrywanie\pokazanie hexów -> też zhommczenie.
Wynik walk nie do przewidzenia -> czyli banda 3 goblinów 1 lvl może pokonać mego 20 lvl rycerza pegazów super:


Widać, że gra robiona głównie na rynek zachodni. Martwy bohater nie spowalnia armii, na drodze leży złoto (no jak obok chłopskiej chatki leży skrzynia ze złotem o chłop jej nie weźmie, bo mu nie potrzeba), w ciągu dnia można przebyć pół mapy (a jak wysoko lewelowy legionowy bohater-zwiadowca to nawet okrąży ją ze dwa razy) i inne takie dyrdymały.

Acha i jeszcze AI też można opierniczyć. Jeżeli się nie mylę to chyba wilk, mając możliwość zaatakowania ciecia (mag nisko lvl na me oko) lub bohatera to on wali w bohatera.

No i ten Hill Giant omyłkowo (chyba?) nazwany Titan'em. To właśnie on przynosi mi na myśl, że albo jakiś mason rysował go, albo to on go wykonał.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-10-05, 23:35   

Tak a propo złodzieja.

Dzielnie przebrnąłem przez cały artykuł i naprawdę nic mnie w nim nie zaskoczyło. Rzekłbym: nihil novi, jeśli chodzi o propagandę. Ba! Nawet spodobał mi się pomysł, że złodziej może obniżać staty u jednostek! Qumi byłby ze mnie dumny.

Ale, ale... Teleportacja na polu bitwy?! WTF?! Że klepnie się w klatę i USS Enterprise go przeniesie?! Że będzie w zbrojach pomykał?! Bogowie - słyszycie i nie grzmicie.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-10-06, 11:28   

Mnie bardziej irytowałaby (gdybym jeszcze był zainteresowany tą grą w sensie pozytywnym) obecność żywcem z hack`n`slashy i mmorpg wziętych "setów", w sensie zestawów ekwipunku. Niby to ma być bajer, a na dobrą sprawę ogranicza kreatywność, bo premie zazwyczaj za uzbieranie całości są tak dawane, że jakbyś nie próbował złożyć ekwipunku według swojego widzimisię, to i tak bohater ostatecznie będzie słabszy niż taki z "setem".
_________________
 
 
Eldim 
Wtajemniczony
Ostatni zdrajca



Wiek: 33
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 57
Skąd: Ammon Zur
Wysłany: 2009-10-10, 11:47   

Zależy, ile tych setów ma być. Jeżeli będzie ich sporo, to jeszcze mogę to przeboleć, zaś jeśli będą trzy sety na krzyż, to mnie krew zaleje.
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Eldim91
Nekromanta, który pozostaje wierny od zawsze wpajanym zasadom zostaje nazwany ostatnim zdrajcą, kiedy reszta jego klanu odwraca się od wszystkiego, co do tej pory wyznawali.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum