No raczej Imperium nie wprowadza życia, jak drzewa rosły tak dalej rosły, a że dostają inny odcień zielonego niekoniecznie świadczy o tym, że są "żywsze". Zresztą taką pustynie jakby było trzeba można spokojnie wytłumaczyć, tylko wytłumaczenie takie brzmiałoby prawidłowo dopiero wtedy gdy byłoby oficjalne. Szukanie problemów na siłę
Co do premii pasywnych z budynków, gdy znów takich premii nie ma odwraca to uwagę od budynków ;)
Cytat:
Co do tracenia zdolności latania przez Leginistów - w 4. misji Kampanii Imperium z D1 jest powiedziane, że demony mogą poruszać się tylko po rodzimej, spalonej ziemi, stąd skrzydła. Tak zresztą został wyjaśniony cel misji, którym było przekształcenie terenów piekielnych w imperialne, tak by bestie nie mogły zagrozić ludziom :]
No, ale normalnie chodząc w Disciples II demonem którego miałem od początku misji nie miałem żadnych problemów ;)
Nie mówię tutaj przy okazji że nie da się wymyślić czegoś lepszego i że to co ja wymyśliłem to są najlepsze zmiany jakie mogą w Disie być. No ale cały czas dokładnie to samo to jednak też nie to, chociaż przesadne innowacje to jak wiadomo nie najlepszy pomysł.
No raczej Imperium nie wprowadza życia, jak drzewa rosły tak dalej rosły, a że dostają inny odcień zielonego niekoniecznie świadczy o tym, że są "żywsze".
Zapominasz o trawie :P
Cytat:
Zresztą taką pustynie jakby było trzeba można spokojnie wytłumaczyć, tylko wytłumaczenie takie brzmiałoby prawidłowo dopiero wtedy gdy byłoby oficjalne. Szukanie problemów na siłę
Każde było by naciąga tylko by usprawiedliwić niepotrzebną zmianę.
Cytat:
Co do premii pasywnych z budynków, gdy znów takich premii nie ma odwraca to uwagę od budynków ;)
Że co?
Cytat:
Nie mówię tutaj przy okazji że nie da się wymyślić czegoś lepszego i że to co ja wymyśliłem to są najlepsze zmiany jakie mogą w Disie być. No ale cały czas dokładnie to samo to jednak też nie to, chociaż przesadne innowacje to jak wiadomo nie najlepszy pomysł.
Zgadza się, ale twoje zmiany nie były takie dobre skoro spotkały się z takim przyjęciem.
Na prawdę złą opinię dostałem tylko od ciebie, poza tym, żeby na prawdę ocenić te zmiany trzeba by je wprowadzić, bo np. taki pasek inicjatywy mógłby okazać się przegięty i nie dałoby się go zbalansować (czyli wszyscy braliby łuczników).
Coś chyba moderatorzy się obijają jak widać... to kolejne narzekania(komentarze) czy Wielka księga pomysłów i życzeń? Czy tu po prostu jakiekolwiek narzekania na D3 nigdy nie są offtopem?
Cytat:
ale wiadomo że niektóre zmiany są złe i tyle.
Nie ma to jak otwarty umysł i gotowość na polemikę, co ;) ?
Ten temat jest dobry do proponowania modów. Gry jeszcze nie ma, ale można pomyśleć nad możliwościami zmodowania gry. Ciekaw jestem czy jest możliwość wprowadzenia nowych zasobów... np. coś w rodzaju "łaski". Taki surowiec generowany nie z kopalni, stolicy czy złóż many... taki, który generują wydarzenia, decyzje, przełomy czy wielkość imperium. A przy odpowiedniej ilości można by go używać do "darmowego" rzucenia czaru, wykupienia budynku, jednostki, doświadczenia... Mając np. 10 mógłbyś darmo żucić czar I kręgu, 20 II kręgu, 40 III kręgu, itd. Ale to pewnie poza możliwościami modowania... choć kto wie... taki warcraft czy civilization są dobrze modowalne...
_________________ The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
Nie ma to jak otwarty umysł i gotowość na polemikę, co ;) ?
Nie ma mowy o polemice, kiedy mówi się o zmianach będących równocześnie zaprzeczeniem stylu i klimatu serii, a równocześnie są bzdurne, upierdliwe i nielogiczne. W pozostałych można dyskutować, bo jeszcze chociaż "na papierze" da się to naprawić.
Qumi napisał/a:
Ten temat jest dobry do proponowania modów. Gry jeszcze nie ma, ale można pomyśleć nad możliwościami zmodowania gry. Ciekaw jestem czy jest możliwość wprowadzenia nowych zasobów... np. coś w rodzaju "łaski". Taki surowiec generowany nie z kopalni, stolicy czy złóż many... taki, który generują wydarzenia, decyzje, przełomy czy wielkość imperium. A przy odpowiedniej ilości można by go używać do "darmowego" rzucenia czaru, wykupienia budynku, jednostki, doświadczenia... Mając np. 10 mógłbyś darmo żucić czar I kręgu, 20 II kręgu, 40 III kręgu, itd. Ale to pewnie poza możliwościami modowania... choć kto wie... taki warcraft czy civilization są dobrze modowalne...
Kojarzy mi się to z punktami losu, ale niektóre elementy pozyskiwania wymienione przez ciebie byłyby bardzo niepraktyczne. Weźmy tu na przykład otrzymywanie go za powiększanie swoich wpływów: większe wpływy same z siebie oznaczają większą siłę, a dodawanie jeszcze dalszej premii przechyla szale zwycięstwa znacząco na stronę mocniejszego, nie dając już żadnych szans na odzyskanie pozycji graczowi w danym momencie słabszemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum