Na to właśnie czekałem.
Przy awansowaniu jednostek w stylu
Elledan Athellen napisał/a:
Wojownik
+2 HP, +1 DMG na każdy poziom.
i możliwości blokowania jednostek to zamiast Świętego mściciela
HP 25 / DMG 14 / XP 20
Możemy mieć giermka
HP 28 / DMG 12 / XP 4
Byłbym raczej za rezygnacją z blokowania jednostek.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-07-25, 12:05
Święty mściciel (...) cel -> wybrana. Powinno być chyba sąsiednie
Akolita (...) cel -> sąsiednie. Powinno być chyba wybrany.
No i znów lekki strach czy Obrońca nie jest za dobry, ale brak możliwości porównawczych z innymi uniemożliwia mi odpowiedź.
Dzieki za wskazanie błedów. Juz poprawiam :)
Elle
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2009-07-25, 12:13, w całości zmieniany 1 raz
To sa jednostki specjalne. Nie poziomowalem ich. Tak Cesarska Chorągiew to rozwiniecie Chorążego. Nazwa jest robocza.. jak ktos znajdzie cos lepszego to niech pisze.
Na początek trochę kosmetyki w drzewku rozwoju chorąży jest jednostką poziomu drugiego w tabelce statystyk zarówno on jak i jego rozwinięcie są wrzuceni do poziomu pierwszego.
Wyżej co prawda napisane że jednostki nie były poziomowane jednak samo ich umieszczenie w drzewku daje ten efekt.
A teraz na poważnie w jakim stopniu jednostki te będą wzmacniać statystyki i czy zmieniać się to będzie wraz z ich poziomem, bo jeśli był taki pomysł to by to lekko przepakowało jednostkę jako że ona sama też atakuje i zadaje obrażenia.
Wraz z poziomem dostaja jedynie wzmocnienie wlasnych statystyk bojowych. Modyfikator dla innych jednostek (Chorazy daje chwilowo +1 do DMG, a jego rozwiniecie +3) nie bedzie sie zmienial.
Dobra, jakiś czas temu Vogel bodajże w temacie moda balansacyjnego zwrócił uwagę, że działająca na jedną jednostkę gałąź uzdrowicieli jest słaba w porównaniu z tą na wszystkie jednostki; oczywiście, mówimy o poziomach wyższych niż drugi.
Ponieważ w Dh drużyna może być jeszcze większa, oraz mamy całkowitą wolność jeżeli chodzi o mechanikę, to chcielibyśmy to jakoś naprawić, a w związku z chwilowym brakiem pomysłów chciałbym zapytać, czy wy macie jakieś ciekawe/skuteczne/interesujące pomysły na zbalansowanie jednego względem drugiego?
Najoczywistsze byłyby dwie opcje zwiększenie leczenia jednej jednostki, co raczej nie ma sensu bo przeważnie to by się marnowało, albo zwiększenie obszaru działania np na 4 pola (lub inną bardziej odpowiednią)
Albo tak jak w jakimś zagranicznym modzie zrobiono, tym healerom pojedynczym dać opcje dwukrotnego leczenie podczas jednej akcji, po prostu zamiast leczyć 40, leczyłby 2x40. Dodatkowo zablokować możliwość leczenie tej samej jednostki dwukrotnie podczas tej samej kolejki, a Hierofancie dać wskrzeszanie tylko na pierwsze z dwóch leczeń w kolejce.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-07-13, 15:38
Optowałabym się za radą Saemiela.
Intryguje mnie nadal pewna kwestia - Obrońca Wiary -> czy zostanie on na aktualnym poziomie siły?
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Tak, zostanie. Nie doszukałem się w nim niczego, co by dyskwalifikowało możliwość występowania z takimi statystykami jak w D2. Niezależnie od tego, że część osób ma dosłownie manię prześladowczą jeżeli o niego idzie.
Fakt dwukrotne leczenie jest świetnym pomysłem ale nie wiem czy jest sens ucinania jednego wskrzeszenia, chyba że zrezygnowano z ograniczenia ilości wskrzeszeń danej jednostki podczas walki.
Dwukrotne leczenie to moim zdaniem zly pomysl.. nie po to mamy dwie sciezki by jedna uzdrawiała obszarowo.. a druga troche mniej obszarowo. Skupcie sie lepiej na propozycjach odnosnie dodatkowych efektow uzdrowienia... jak chocby proponowane przezemnie Błogosławienstwo.. czyli dodatkowo obok uzdrowienia odpowiednia ilosc punktow pancerza na czas trwania tury.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum