Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
RkShaRkz Mod
Autor Wiadomość
Krzyzak 
Wtajemniczony


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 21
Wysłany: 2009-06-18, 15:38   RkShaRkz Mod

Witajcie, jestem tutaj nowy. Przejrzałem całe forum i nigdzie nie znalazłem odniesienie do tego moda, więc postanowiłem zamieścić tutaj link do strony na ktorej można go pobrać. Mod jest w wersji angielskojęzycznej. Należy ściągnąć zarowno katalog EXE jak i GLOBALS. W katalogu EXE znajdują się pliki uruchamialne, ktorych rozszerzenia należy przemianować na .exe a następnie zastąpić nimi pliki w katalogu gry. Pozwoli to cofnąć wersje gry do 3.0, tylko pod ta wersją mod dziala bez problemow. Drugi katalog to same pliki danych, należy go wypakować do katalogu gry i zastąpić nim katalog o tej samej nazwie.

Wersja tego moda jest finalna. Poniżej zamieszczam kilka podstawowych wprowadzonych zmian:

- Rożdżkarze posiadają od początku 2 sloty na jednostki.
- Statystyki jednostek zostały zbalansowane w ten sposob, by bardziej pasowały do swojego poziomu oraz do swojej roli. Część z nich została w znacznym stopniu zmieniona (np. Angel). Mniej uwagi zostało położonej na balansie ras względem siebie.
- Bohaterowie zostali zrożnicowani, część z nich ma od początku pewne dodatkowe umiejętności, inni natomiast mają zmienione/ulepszone ataki. Bohater wojownik demonow - Duke, został zastąpiony 2polowym magiem z obrażeniami od broni - Pit Lord. Posiada on Leadership na ostatnim poziomie i umiejętność WeaponMaster. Nie potrafi latać.
- Jednostki, delikatnie mowiąc "mało popularne", takie jak Elementalist i Doppelganger, zostały zamienione w alternatywnych magow. U ludzi to odporny na status'y i atakujący za pomocą źrodła Death - Black Magus, u demonow to atakujący za pomocą źrodła Mind i mający szanse na wywołanie statusu Fear - Doombringer. Jednostki dodatkowe ludzi (Titan) i nieumarłych (Werewolf) także zostały podmienione. Titan został zamieniony w 1polowego Knight of Chalice, mającego odporność na Fear, ochrone przed Paralize i Petrify, fizyczny atak, dużą inicjatywe i możliwość wywołania Shatter. U nieumarłych to Spirit of Lycaon, łucznik posiadający ochrone przed atakami ze źrodła Weapon i mogący wysysać punkty życia lub przemieniać się w wilkołaka, ktorego siła jest zależna od poziomu maga.
- Legiony demonow dostały także 2 nowe "ewolucje" jednostek. Jest to ulepszenie Infernal Knight'a i Fiend'a. Nowa forma tego pierwszego - Demon Guard, jest po prostu zwyklym podpakowaniem jego statystyk. Ewolucja Fiend'a - Abbysal Fiend, posiada możliwość wykonania 2 atakow i odporność na Fire/Poison. Odkrycie ich jest jednak utrudnione, gdyż wymaga ono rozbudowania odpowiedniego ulepszenia linii ewolucyjnej Devil'a. W momencie w ktorym jednostki te nie maja wybudowanych siedzib potrzebnych do ewolucji a osiągają poziom, zostają automatycznie zablokowane i mogą zwyczajnie zdobywać poziomy pod swoją dawną postacią.
- Wprawdzie nie jest to zapisane w statystykach jednostek, ale zarowno Angel jak i Knight of Chalice, posiadają umiejętność Critical Hit.

Link do katalogow:

http://seek-destroy.octopis.com/download_mods.htm

Dokładny changelog znajdziecie pod >view mods info<.

Według mnie rasy są dosyć dobrze zbalansowane, aczkolwiek w związku z 2polowym bohaterem demonow, mogą być na samym poczatku problemy z pokonaniem jego demonicznych drużyn. W dalszym etapie gry kwestie potyczek powoli sie wyrownują. Życze szybkiego pobierania i przyjemnej gry.
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 2009-06-19, 13:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-06-18, 20:31   

Krzyżak napisał/a:
Bohater wojownik demonow - Duke, został zastąpiony 2polowym magiem z obrażeniami od broni - Pit Lord. Posiada on Leadership na ostatnim poziomie i umiejętność WeaponMaster. Nie potrafi latać.


Przegięcie i to do sześcianu. Po co takie coś?

O ile zmienianie Doppelgangera na inna jednostkę uważam za niepotrzebne, bo Sobowtór przydatna jednostka jest, o tyle zmiana profilu Elementalisty to już coś, podoba mi się :]

To samo z Tytanem i Wilkołakiem, tez brzmi ciekawie.

Nowe awanse dla jednostek Legionów - uh, muszę to sprawdzić :]

Wyłączając dowództwo 2 dla różdżkarza i bohatera legionów cały Mod brzmi sensownie. Rozumiem, że jest dla BE?
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Krzyzak 
Wtajemniczony


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 21
Wysłany: 2009-06-18, 20:40   

Tak, mod jest stworzony dla dodatku Bunt Elfow. Sa w nim też zawarte modyfikacje i dla piątej rasy, aczkolwiek elfy zostały w największym stopniu oryginalne. A co do Pit Lord'a, hmm... masz racje, to jest przegięcie, ale autorowi podobał się model Duke'a bardziej jako awans dla Infernal'a. Innego sensownego modelu pod generała widocznie nie znalazł i tak o to mamy 2polowca w tej roli. Jedynym pocieszającym faktem, że ma w miare niegroźny typ ataku (20dmg typu Weapon) i że w przyszłości dla drużyn z taką gwiazdą może okazywać się zapchane to 6 miejsce czymś co mogłoby być o wiele lepiej zastąpione.

PS. Uważasz, że Pit Lord jest przecholowany? Poczekaj, aż zobaczysz wzmocnionego Onyx Gargoyle. :P
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-06-18, 22:04   

PitLord... czy gdzieś są screeny z ta postacią? Jak i kto zaprojektował i wykonał (i zainstalował) nową jednostkę do gry - w sensie nie sam portret, ale istniejącą na planszy jednostkę w 3D?
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-06-18, 22:08   

Chyba w 2D... A Pit Lord to nie jest czasem po naszemu Zwierz? 4 lvl od Diabła, jeśli wybrało się drzewko atakujące 6 celów?
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Krzyzak 
Wtajemniczony


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 21
Wysłany: 2009-06-18, 22:10   

PitLord korzysta z modelu Nebiros'a - jednego z boss'ow z oryginalnej kampanii. Zwierz, hmm... nie grałem w polską wersje gry, ale chyba chodzi ci o Beast, preewolucje Tiamath'a.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-06-18, 22:12   

O Mortis, zrobił z Nebirosa bohatera Legionów :shock: To by wyjaśniało jego przepakowanie - w sumie. Jak tylko wyrwę moje BE z gardła tego, który je ma przetestuje tego moda. Ciekaw jestem co jeszcze w Hordach zostało zmienione.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Krzyzak 
Wtajemniczony


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 21
Wysłany: 2009-06-18, 22:14   

W Hordach, czy w Legionach? Tak to zapętliłeś, że nie wiem czy ci sie nazwy pomyliły czy zrobiłeś taki przeskok.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-06-18, 22:19   

Skrót myślowy ;-) Pisząc "co jeszcze w Hordach zostało zmienione" miałem w domyśle "obok wilkołaka".

EDIT

Tfu, zaraza, pod spodem jest odnośnik to list zmian, a ja dopiero teraz go zauważyłem.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Narentum 
Chłop


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 3
Wysłany: 2009-06-18, 22:21   

Witam.
Szukając wiadomości na temat nowego Disciplesa trafiłem przy okazji tutaj przez co zainstalowałem jeszcze raz Bunt Elfów. Po instalacji moda pojawił się problem.
Posiadam wersję gry z cd projektu(3.01 pl), po skopiowaniu plików typu exe i katalogu "Globals" gra uruchamia się, ale woła o płytkę która jest już w napędzie :-/
Ktoś miał już podobny problem?
 
 
Krzyzak 
Wtajemniczony


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 21
Wysłany: 2009-06-18, 22:25   

Hmm... pomyślmy, wzmocnił troche rodzine Wyvern, bez większych przebojow. Zwiększył ini dla Death i Wight (czy jak mu tam, temu od wysysania poziomu) w stylu 50 i 60. Poważnie wzmocnił sile linii Licha, Arcylich jest teraz najsilniejszym magiem w grze, wyciaga bodaj 120 dmg. Wampire dostał alternatywny atak, przemiane w coś w stylu Spirit Wolf. Elder dostał dodatkowo zmniejszanie obrażeń. Phantom Warrior dostał Mind Immunity, Dark Lord 20 pancerz i Mind Ward. Nosferat posiada Drain Life Overflow, Lich Queen umie latać. To chyba będzie na tyle.

Narentum, musisz ściągnąć NO-CD Crack z jakiegoś serwisu. Podałbym adres, ale nie wiem czy to bedzie dozwolone na tym forum.
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 2009-06-18, 22:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-06-18, 22:29   

Takie pytanie ode mnie, szalejecie tu z angielskimi nazwami, to mod też jest po angielsku? Bo wtedy chyba będzie niezgodność z polską wersją gry.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Krzyzak 
Wtajemniczony


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 21
Wysłany: 2009-06-18, 22:32   

Mod jest po angielsku, ale wątpie w możliwość wystąpienia niezgodności ponieważ podmienia potrzebne sobie pliki językowe, takie jak nazwy.
 
 
Narentum 
Chłop


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 3
Wysłany: 2009-06-18, 22:36   

Pliki exe podmieniłem(skopiowałem/przekopiowałem :-P ) tak jak i katalog Globals ale problem występuje nadal.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-06-18, 22:36   

Lista zmian szalona, ciekaw jestem jak to wygląda z punktu widzenia balansu.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Krzyzak 
Wtajemniczony


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 21
Wysłany: 2009-06-18, 22:42   

Narentum, też miałem ten problem. Podmieniłem wszystkie pliki, też wyskakiwał mi komunikat o płytke, zdobyłem no-cd crack'a i działa.

Nagash, tak jak pisałem, mod głownie balansuje jednostki w stosunku do ich poziomow i rol w poszczegolnych rasach. Balans ras w stosunku do siebie nie był głownym celem, aczkolwiek myśle, że nie jest z tym tragicznie. Osobiście jednak wyczuwam lekkie rożnice sił u Elfow (na minus) i Demonow (na plus). Nie jestem jednak obiektywny w tej kwestii ponieważ moje umiejetnosci gry taktycznej nie sa zbyt wysokie. Dla zaawansowanego gracza rozkład sił może wyglądać zupełnie inaczej.
 
 
Narentum 
Chłop


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 3
Wysłany: 2009-06-18, 22:43   

O lol, zamieniłem plik exe który jest w modzie na ściągniętego cracka do wersji 3.0(ANG) i gra ruszyła. Czy mod działa nie wiem jeszcze i chyba dzisiaj już nie sprawdzę, ale może to komuś pomoże. A przy okazji to już nie pierwszy raz używam cracka na oryginale cd projektu, nie pamiętam co to było ostatnio ale na grę prosto z pudełka ściągałem cracka ;-)
 
 
Krzyzak 
Wtajemniczony


Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 21
Wysłany: 2009-06-18, 22:47   

Skoro ruszyła, to powinna już dalej działać. Życze miłej gry.
 
 
mordimer87 
Rycerz
AdMaioremDeiGlorim



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-06-19, 00:51   

Popatrzyłem pobieżnie na statystyki to w starciu z legionami i hordami reszta ras ma nikłe szanse gdy ich jednostki osiągną wyższe poziomy. Co prawda twórcy moda podrasowali inne rasy ale tylko wybrane jednostki co jakby zmusza nas do gry nimi a co za tym idzie pozbawia wyboru innej metody gry.
Kolejnym co rzuca sie w oczy jest wszechobecne roztrzaskanie co jest bezsensowne bo przy wszech obecnych obrażeniach od żywiołów jednostki które mają bazowe i nabyte pkt pancerza wiele tracą (wyjątkiem jest bodajże Król Krasnoludów ,szarżujący centaur i Paladyn które mają na to odporność co i tak w przypadku Paladyna na nie wiele sie zdaje bo Obrońca Wiary już go nie ma co bardzo osłabia te jednostke na tle innych z tego poziomu).Stolica Imperium bez skamienienia jest praktycznie nie do zdobycia(co mnie cieszy). Pisze to głównie pod kątem Imperium ale na pierwszy rzut oka balans nie wyszedł aczkolwiek i tak komputer nie wykorzystuje pełnej możliwości rozwoju co przy grze jednoosobowej nie będzie w żaden sposób rażące a sam mod sprawi największą przyjemność entuzjastą czerwonych i martwych.
_________________
I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-06-19, 12:07   

Jak dla mnie zrobiło się dokładnie to samo co z tamtym ruskim modem kiedyś pokazywanym. Kupa zmian które jedna sens drugiej wykluczają, a przy tym zbyt poważne wzmocnienia dla Hord i Legionów... zwłaszcza zamiennik wilkołaka, który teraz może się transformować we właściwego wilkołaka sam będąc "archer-healer type unit". Jeżeli trzeba to rozumieć dosłownie, to jest źle, bo w ten sposób Hordy, dzięki leczeniu, mają aż za dużą moc sprawczą...
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum