Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-28, 17:28
Już zostało wyjaśnione, że to był błąd osoby zamieszczającej obrazek.
_________________ Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-03, 10:27
Wiecie co ja sądzę, że są duże szanse, że gra będzie tym, co ostatnio pojawia się na rynku gier, będzie gównem w papierku po cukierku. Coś co spodoba się młodzikom co się na grach nie zna a zachwycać się będą piękną grafiką. A my starzy wyjadacze gier po 24 godzinach odłożymy ją i już do niej nie wrócimy.
Jednak mam nadzieję, że będzie to jednak dobra gra.
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-06-04, 07:58, w całości zmieniany 3 razy
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2007-06-03, 12:17
Cytat:
Coś co spodoba się młodzikom co się na grach nie zna a zachwycać się będą piękną grafiką. A my starzy wyjadacze gier po 24 godzinach odłożymy ją i już do niej nie wrócimy.
Niestety jest to wiodąca tendencja. Może sie okazać że będzie podobnie jak z Morrowind'em w porównaniu do Oblivion'na.
Jeżeli nie będzie porządnego klimatu, dodatkowo budowanego przez nie banalną fabułę....
Na szczęście jestem z zasady "chłodnym optymistą", psy będę na ruskich wieszał jak już spieprzą trójkę
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-04, 03:20
Zgadzam się z Machak, rynek zalewany jest takim kiczem, że głowa boli.
Ostatnia nadzieja w Blizzardzie jak im się uda Starcraft to pewnie następne przynajmniej 3 lata mam z głowy :). Na razie to nawet nie upgraduje kompa bo nie mam po co.
P.S. P@weł ja tam nie widzę braku sensu w jej poście.
_________________ Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
AeX [Usunięty]
Wysłany: 2007-07-08, 19:05
Pomysł fajny !!! ... ale wykonanie spartaczyli !!!!!!
Ludzie nawet dema jeszcze nie zobaczyliscie a juz gadacie ze spartaczyli i wszystko co sie da zrobili. Poczekajcie az wyjdzie demo wtedy narzekajcie bo takie rzucanie obelg po obejrzeniu kilku scrennow jest smieszne !!
Ty mi z konserwatystami nie lubiącymi odstępstw od dwójki nie wyskakuj.
Ma po prostu nie cierpię jak daną serię przejmuje obca firma która ma gdzieś fanów i poprzednie części.
Ehh... jak widze te screen'y, słysze te news'y, czytam o niektorych zmianach to widze zmierzch kolejnej świetnej gry, jaką jest Disciples. Grafika 3D to chyba najgłupsza możliwa innowacja, jaka może być wprowadzana do strategii turowych. Jak słysze o patencie poruszania się jednostek po arenie walki to widze, nic innego jak heroesa 5. To samo jak ze strażnikami surowcow, przecież to to samo co wsadzenie jednostek w heroes do kopalni. Większe zrożnicowanie surowcow? Świetny pomysł, naprawde, ale nie dla tej gry. Prawda jest taka, że Disciples 2 to gra kompletna.
Jak mowi jedno z praw Murphy'ego? Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz.
Obawiam się, że Dis III może być kolejnym potwierdzeniem tej tezy.
Gra sama w sobie nie jest zla... grając w Nią irytowal mnie strasznie jej dysbalans... - Elfy - slabiutkie że szkodać grać zaś Legiony przypakowane strasznie(nie wspomne o neutralnych), Imperium pomiędzy...
Następne co to denerwuje mnie w tej grze ich matematyka - dokladniej liczby np. atak - 54 czy pd 467 (przkladowe liczby ale podobne...)
Czyli - jak by dopracowali bardziej te gre to bylo by o niebo lepiej...
Pete za tak zuchwałe słowa może cię czekać stos… uważaj nie przesadzaj z optymizmem (mruga porozumiewawczo )
_____
Mój zachwyt opadł nieco po tym jak zakupiłem i zaktualizowałem Disciples 3. Myślałem, że te patche ją nieco bardziej oszlifowały, a tu niestety stan nadal jest dość surowy: SI komputera doprowadza mnie do ślepej furii, zmiany w systemie zaklęć załamują, a to co stało się z archontem, panem lasu i grabieżcą przyprawia o mdłości chociaż... prawda jest taka, że gdyby zmienić tą ich "matematykę", wprowadzić balans (osobiście nie uważam, by przymierze było jakoś szczególnie słabe ) zrobić coś z tym cholernym SI i przyozdobić nevendaar jakąś sensowną fabułą na dużą skalę gra mogła by być godną następczynią Disciples 2. Co do jednostek, no cóż w poprzedniej części też nie wszystko było cacy. Mnóstwo razy juz to pisałem powtórzę i tym razem... dat. i Akella wypuszczą jeszcze 2 dodatki, więc jest szansa, że choć coś z tego zostanie naprawione.
PS: Wiem, że ten post niczego odkrywczego tutaj nie przedstawia, ale coś tam wypada od czasu do czasu napisać.
Ostatnio zmieniony przez Arosal 2010-09-10, 15:47, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum