Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nagash ep Shogu
2009-12-16, 11:45
Zodiak

Czy twoim zdaniem w systemie powinien się znaleźć nevendaarski zodiak?
Tak, i powinien on wpływać na postać przez premie w postaci specjalnych skilli aktywowanych
0%
 0%  [ 0 ]
Tak, i powinien on wpływać na postać poprzez premie pasywne
33%
 33%  [ 3 ]
Tak, i powinien on wpływać na postac poprzez premie w postaci specjalnych skilli aktywowanych lub premie pasywne
11%
 11%  [ 1 ]
Tak, ale powinien pozostać całkowicie fabularny, bez wpływu na postać
33%
 33%  [ 3 ]
Nie, tworzenie zodiaku to zły pomysł
22%
 22%  [ 2 ]
Głosowań: 9
Wszystkich Głosów: 9

Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-18, 19:27   Zodiak

MachaK przypomniała pewną kwestię, zatem ląduje ankietka :-)
Zodiak swego czasu stworzyła MachaK, zależnie od wyników ankiety zostanie lub nie zostanie on przedstawiony, mozliwe, że, w wypadku zaakceptowania zodiaku jako dość nietypowej formy wspierania postaci.
Argumentacja wymagana.
Ja wybrałem opcję drugą, gdyż zodiak jest ciekawą sprawą, nadaje postaci dodatkową cechę, a pasywne premie są akceptowane przeze mnie jako jedyne dopuszczalne, gdyż jest to niejako "dar losu", który, tak samo jak np. wrodzone szczęście, nie jest od nas zależny.
_________________
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-04-18, 19:41   

Ja wybrałem przed ostatnią opcje ponieważ sądze iż takie szczegóły nie powinny mieć wpływu na umiejętności postaci itp...
A po drugie to Ja podsunełem tą myśl Manchak w pewnyn poscie... :-P
 
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2009-04-18, 19:55   

Wybrałem 4 opcję, ponieważ powinno to być tylko fabularne i do skili nie powinno być tylu bonusów.
machaK Już wymyśliła te zodiaki, czy jeszcze w tworzeniu? Ba mam pomysł by znaki były nie tylko rzeczownikami i by odnosiły się do historii stworzenia Nevenaadru.
_________________
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-18, 19:58   

Alexij Septimus napisał/a:
Wybrałem 4 opcję, ponieważ powinno to być tylko fabularne i do skili nie powinno być tylu bonusów.
machaK Już wymyśliła te zodiaki, czy jeszcze w tworzeniu? Ba mam pomysł by znaki były nie tylko rzeczownikami i by odnosiły się do historii stworzenia Nevenaadru.


MachaK zrobiła cały zodiak, którego znaki są najróżniejsze, ale podejrzewam, że jakaś edycja zawsze może w grę wejść... o ile nowe pomysły będą lepsze od poprzednich, a kilka starych znaków mnie się osobiście bardzo podobało.
_________________
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2009-04-18, 20:03   

Hmm…zodiak? Wstrzymam się na razie od głosu mogłyby być to w sumie pasywy np. niewpływające na walkę lub coś, ale jest to dla mnie jak na razie zrzynka z morrowinda gdyby rozwinąć motyw zodiaku byłbym jak najbardziej za mógłby on zależeć od stronnictwa jak i może od rasy? Itp…
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-18, 20:44   

Lista starego horoskopu. Dałam odpowiedź 3 gdyż to jest bezpośrednio związane z moją wizją. Dodatkowo, takie błogosławieństwo losu powinno być różniaste, pasywne dla części gdyż silnie oddziaływają, część aktywne gdyż słabo oddziaływają i trzeba się przeszkolić by je móc wykorzystywać.

Pete napisał/a:
A po drugie to Ja podsunełem tą myśl Manchak w pewnyn poscie... :-P


Ar ju siur? Pierwsza edycja tego nie posiadała, ale druga już tak. Jeżeli nie pamiętasz batalii o lekkostopych (tylko ja się biłam do końca by uznać ich za oddzielną rasę :cry: ) czy walkę o klasy wynaturzone (znowu zostałam zmieciona przewagą liczebną wroga :cry: ) czy walkę o to, by nie robić z Nevendaaru świata post apokaliptycznego (znowu tylko ja byłam na pro :cry: ) to lepiej nie mów nic na temat przeszłości. W pierwszej edycji byłam jak dyktator - moje słowo było święte a decyzja ostateczna (o właściwie tylko ja pracowałam nad pierwszym projektem, z czasem dołączył Vozu, ale i tak ja decydowałam o wszystkim). Przez to, że musiałam wyjechać i przez opór A) Armiego B) Sandra przekazałam władzę nad projektem Vozowi, który zaczął demokratyzować zarządzanie. Druga edycja zachowała większość starej mechaniki, ale klasy i fabuła było nowe, wtedy doszłam jako kreatorka od wszystkiego właściwie. Zodiak dałam i oporu nie było. Projekt 2 padł śmiercią naturalną i powstała 3, która aktualnie się jakoś trzyma.

A na wspomnienia 1 wersji polecam lekturę http://files.filefront.co...;/fileinfo.html i http://disciples.pl/viewtopic.php?t=112

Lista z mojego projektu zodiaku. Połowa miała cechy pasywne, połowa aktywne, a połowa miała jeszcze premię do atrybutów

Cytat:
1 - Kochankowie
2 - Dama
3 - Sztylet
4 - Smok
5 - Lord
6 - Pierścień
7 - Motyl
8 - Młot
9 - Koło fortuny
10 - Posłaniec
11 - Kruk
12 - Drzewo
13 - Rydwan
14 - Sierp
15 - Harfa
16 - Wielki dzik
17 - Mały dzik
18-20 - Wybierz dowolny

Opis znaków zodiaku

1. Kochankowie (lub Solonielle i Gallean)
Ten znak pojawia się na niebie zazwyczaj w okresach wczesnowiosennych. Przedstawiany jest jako kobietę i menżczyznę przytulających się wzajemnie. Elfy i inteligencja nieumarłych przedstawia to jako Solonielle (współczensa Mortis) i Galleana. Znak jest łączony z cechami charakteru takimi jak uczuciowość, gorący temperament, możność poświęcenia się i jako społecznik. Mówi się, że kiedy Mortis ratowałą serce Galleana to jej łzy stworzyły ten gwiazdozbiór.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem osobnicy otrzymują dwie moce specjalne "Więź kochanków" (polegająca na wywołaniu sympatii u danej osoby) i "Ochrona kochanka" (dzięki niej można przytrzymać osobę przy życiu przez dwie doby).

2. Dama
Znak jest na niebie przez całą wiosnę. Często bywa, że znajduje się na niebie razem z innym znakiem, wtedy to dama jest dominowana w okresach wczesno i puźnowiosennych a przebija się w środku wiosny. Na grafice przedstawiona jest naprawdę różnie, od zwykłej kobiety z arystokracji, przez elfickie wojowniczki i benschee do sukkubów. Osoby z tym znakiem postrzegane są jako niezwykle inteligentne, lecz chłodne. Mają też skłonności do intryg i brudnych interesów. Ludzie śmieją się, że ostatnimi czasy za wielu się urodziło pod znakiem damy.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do inteligencji (1 punkt) i moc specjalną "Naiwność" (osobnik będzie baaardzo podatny na sugestie).

3. Sztylet
Okresem tego znaku to puźna wiosna. Wszystkie szkoły malarskie przedstawiają ten znak jako prosty, długi sztylet. Z tym znakiem łączone są cechy typu skrytość, nieufność lecz i lojalność. Trudno zdobyć u nich zaufanie, lecz gdy się zdobędzie to będą oni wierni do grobowej deski, a może nawet dłużej. Sztylety są chętnie łączone z benschee, to one przemieżają Nevendaar aby nieść śmierć niewiernym mężom. Nigdy sztylety nie są związane z sukkubami.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do siły woli (1 punkt) i moc pasywną "Do grobowej deski..." (gdy wykonujesz czynności dla kogoś zaufanego to poziom trudności obniżany jest o 2 punkty).

4. Smok
Smok "lata" po niebie przez całe lato, gdy występuje obok innego znaku się on ustępuje. Wśród wszystkich szkół jest on najbardziej różnorodnie przedstawiany. Od wężowatego, chudego i długiego smoka po masywne smoki do kościstych smoków. Osobników urodzonych pod smokiem tradycja łączy z cechami takimi jak duma, pycha i dążenie do celu. Legendy mówią, że ten smok dał początek wszystkim smokom i gadom w Nevendaarze.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują dwie moce specjalne "Bez słabości" (bohater może uznać dwa rzuty za sukcesy) i "Smocze zdrowie" (daje półgodzinne uodpornienie na wszelkie choroby, trucizny czy klontwy)

5. Lord (lub Wrzechojciec, wampir)
Lord pojawia się na niebie we wczesnym lecie. Malarze przedstawiają go jako wyprostowanego pana w bogatej szacie. Większość Imperialnych związanych z wiarą wiąże lorda z Wrzechojcem, tłumacząc że to dzięki niemu przyroda się odradza. Dla nieumarłych jest to wampir i tak go przedstawiają. Osoby z tym znakiem są inteligentne, mściwe lecz dobroczynne. Mówi się, że władcy urodzeni pod znakiem lorda to zwiastun geniusza-szaleńca.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują moc pasywną "Mściwy" (działania na rzecz zemsty otrzymują premię +1\+2 w zależności od zemsty) i moc specjalną "Leczące dłonie" (podobnie jak u paladyna)

6. Pierścień
Ten znak pojawia się późnym latem. Ukazywany jest zawsze jako mocno przyozdobiony pierścień z kamieniem. Osoby pod tym znakiem są łączone z talentem do zdobywania majątków, skompstwem i pięknem. Kupcy, bankierzy bardzo pragną by ich potomstwo urodziło się pod tym znakiem.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do wyglądu (1 punkt) i moc specjalną "Wciskacz kitu" (bohater może sprzedać dosłownie wszystko osobie, która ma pieniądze)

7. Motyl
Motyl jest przez cały lato na niebie, co często powoduje konflity horoskopowe. To, czy dziecko będzie miało motyla czy inny znak jest dziełem przypadku, gdyż nie zanotowano żadnych prawidłowości. W ikonografii motyl przedstawiany jest z boku, z jednym widocznym skrzydłem. Osobom z motylem w horoskopie wróży się szczęście społeczne, rodzinne lecz też problemy z dobrami materialnymi. Podobnie jak z damą i tutaj ludzie się śmieją, że zbyt wielu urodziło się pod tym znakiem.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem mają premię do wyglądu (+1 punkt) i do siły woli (+2 punkty).

8. Młot
Młot pojawia się we wczesnią jesienią i w tym okresie całkowicie dominuje. Większość ras przedstawia go jako zwykły młot rzemieślniczy. Klany widzą w tym znaku młot Wotana i przedstawiają go jako młot bojowy. Śmiesznym jest też to, że jest to jeden z niewielu znaków znanych przez zielonoskórych. Osoby urodzone pod młotem wiąże się z siłą, bezlitością lecz również z czułością i opieką. Legendy klanów mówią o tym, że tym młotem Wotan zabił Galleana.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do budowy (+1 punkt) i moc specjalną "Opieka" (bohater może przyjąć na siebie cudze obrażenia)

9. Koło fortuny
Koło fortuny jest na niebie cały czas, lecz dominuje tylko wtedy gdy jest pełnia księżyca. Przedstawiany jest najczęściej jako poziome koło, oparte na stojaku, a wokół niego biegnie upiorzyca, demon, anioł i wilk. Niekiedy zamiast tych istot przedstawiani są bogowie. Nie ma żadnych przesłanek jacy są ludzie i nieludzie urodzeni w tym znaku, nie znaleziono żadnych prawidłowości. Mówi się, że jest to znak szaleńców.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują dwie moce specjalne "Zły traf" (przeciwnik przez kilka tur będzie ponosił same porażki w testach) i "Szęśliwy traf" (bohater przez kilka tur ma same sukcesy w testach)

10. Posłaniec
Posłaniec jest na niebie w środku jesieni. Posłaniec przedstawiany jest jako "typowy przedstawiciel danej rasy w biegu". Osoby urodzone pod znakiem posłańca dochowują obietnic i przywiązaniem do koni. Z negatywnych cech to są oni łączeni z nadmierną energicznością. Powiadają, żeby dziecko urodzone w posłańcu posłać do wojska.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do kondycji (+1 punkt) i moc pasywną "Nie do zdarcia" (całkowita odporność na czary wywołujące zmęczenie)

11. Kruk
Kruk lata po niebie późną jesienią i jeżeli pojawia się inny gwiazdozbiór zawsze się wycofuje. Kruka przedstawia się jako zwykłego kruka będącego w locie. Osoby z krukiem w horoskopie charakteryzują się sprytem, cwaniactwem i skrytością. Wiele ras łączy też ten znak jako zwiastun nieszczęścia dla dziecka.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premie do Inteligencji (+1 punkt) i moc specjalną "Zły traf" (przeciwnik przez kilka tur będzie ponosił same porażki w testach)

12. Drzewo (lub drzewiec)
Drzewo mylnie łączone jest z okresami ciepłymi jak wiosna czy lato. Okresem drzewa jest wczesna zima. Drzewo jest przedstawiany dwojako, jako szeroki iglak z masywnymi korzeniami, lub jako stary ent. Osoby z tym znakiem są łączone z potężnymi walorami psychicznymi i fizycznymi jak np. silny duch i wielkie muskuły. Wśród niektórych legend drzewo przedstawiane jest jako jedna z podpór Nevendaaru, który stoi na koronie drzewa.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do Siły woli (+1 punkt) i moc specjalną "Skóra drzewa" (skóra bohatera upodabnia się do kory drzewa, obrażenia są obniżane o jedną czwartę)

13. Rydwan
Rydwan pojawia się na niebie przez cały czwarty kwartał i znika łącznie z nowym rokiem. Rydwan przedstawiany jest z frontu, dwa rozgalopowane konie ciągną masywną platformę na której jest woźnica z włócznikiem i z łucznikiem. Osoby pot tym znakiem urodzone wiąże się z wojowniczością, mobilnością lecz też z podatnością na choroby, dlatego dzieci urodzone pot tym znakiem są pod specjalną ochroną.
***Moce: Urdzeni pod tym znakiem otrzymują moc specjalną "Rydwan" (szybkość bohatera wzrasta czterokrotnie, inicjatywa trzykrotnie, zadawame obrażenia o jedną czwartą lecz obrażenia magiczne są dwukrotnie większe)

14. Sierp (lub kosa)
Sierp jest kolejnym znakiem niepasujący do swojego okresu, gdyż jest to znak pełnej zimy. Malarze przedstawiają sierp bardzo zdobniczo, ostrze jest typowe a grzbiet jest ząbkowany lub falisty. Dla nieumarłych jest to kosa i przedstawiają to jako zwykłą prostą kosę pokazywaną z konta. Dzieci z tym znakiem są łączone z przyszłością rolniczą, a niektóre plotki mówią, że te dzieci będą miałe znaczne kontakty z nieumarłymi.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do Percepcji (+2 punkty) i moc pasywną "Sila ciała" (25% odporności na chorobę)

15. Harfa
Harfa jawia się na sklepieniu niebieskim pod koniec zimy. Harfę przedstawia się zazwyczaj tak samo, jako prosta, zwykła harfa. Dzieci które mają w zodiaku harfę są zazwyczaj zdolne artystycznie w większości dyscyplin artystycnych, lecz często też mocno egocentryczne. Część ludzi sądzi, że na koneic roku ta harfa gra, a ta melodia jest najpiękniejszą na świecie.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do Percepcji (+1 punkt) i moc specjalną "Dezorientacja" (użycie tej mocy powoduje, że wszyscy, którzy mają wysokie Talenty magiczne otrzymują karę 10% do wszystkich testów)

16. Wielki dzik
Wielki dzik jest zawsze z małym dzikiem i są na niebie przez cały rok. Wędrują po niebie i gdy się spotkają to wtedy w zodiak dziecka się go wpisuje, czy zdominuje wielki czy mały dzik zależy od położenia innych gwiazd. Przedstawienie artystyczne przedstawia zazwyczaj jako mocarną maciorę. Potomstwo urodzone pod tym znakiem są łączone z dobrymi cechami do macierzyństwa, ojcostwa i zdolnościami organizacyjnymi.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do Kondycji (+1 punkt) i moc specjalną "Opieka" (bohater może przyjąć na siebie cudze obrażenia)

17. Mały dzik
Mały dzik jest zawsze z małym dzikiem i są na niebie przez cały rok. Wędrują po niebie i gdy się spotkają to wtedy w zodiak dziecka się go wpisuje, czy zdominuje wielki czy mały dzik zależy od położenia innych gwiazd. Przedstawienie artystyczne przedstawia zazwyczają jako małego warchlaczka. Ludzie z małym dzikiem w zodiaku są łączone ze znacznymi zdolnościami do przeżycia.
***Moce: Urodzeni pod tym znakiem otrzymują premię do Zręczności (+2 punkty) i moc pasywną "Jedzonko" (bohater może zjeść i wypić cokolwiek i jeżeli ma w sobie mocniejszą truciznę lub nie jest namagicznione nic mu nie robi)
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-18, 20:54   

MachaK napisał/a:
W pierwszej edycji byłam jak dyktator - moje słowo było święte a decyzja ostateczna (o właściwie tylko ja pracowałam nad pierwszym projektem, z czasem dołączył Vozu, ale i tak ja decydowałam o wszystkim). Przez to, że musiałam wyjechać i przez opór A) Armiego B) Sandra przekazałam władzę nad projektem Vozowi, który zaczął demokratyzować zarządzanie. Druga edycja zachowała większość starej mechaniki, ale klasy i fabuła było nowe, wtedy doszłam jako kreatorka od wszystkiego właściwie. Zodiak dałam i oporu nie było. Projekt 2 padł śmiercią naturalną i powstała 3, która aktualnie się jakoś trzyma.

Mam wrażenie, że jest w tym jakiś wyrzut :-/ Ale ja staram się tylko zrobić projekt dla graczy i twórców, a nie tylko dla twórców...

Mnie natosmiast nie pasuje wizja aktywowanych bonusów od zodiaku, to jakieś takie nierealne jest...
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-18, 20:56   

Vozu napisał/a:
Mam wrażenie, że jest w tym jakiś wyrzut


Nie, to nie żaden wyrzut, tutaj po prostu wspominam swoje porażki, a jak wiadomo porażek nie wspomina się najlepiej.

Jeżeli kogoś uraziłam to przepraszam.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-04-18, 21:23   

Zaznaczyłem opcję drugą. Długo się wahałem, co wybrać: prostotę, czy coś skomplikowanego, ale zarazem ciekawszego... No i poparłem wizję Vozu, a co mi tam :] Niech będą te umiejętności pasywne, zawsze to postaci doda polotu, a i gracz się bardziej zżyje z odgrywaną jednostką.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-04-18, 22:11   

Chciałem opcje 3cią, ale jednak zdecydowałem się na 2gą...nie przeginajmy ;P=
Reyned, wspomniał że to jest zrzynka z Morrowinda- czyli jak dla mnie jest to pozytywna zrzynka bo ElderScroll lubię (Morek rull) ;P=
Zodiak jest ciekawy, niewyeksploatowany przez inne systemy.... i dlatego jestem na tak ;-)
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2009-04-18, 22:20   

Pomysł mnie naszedł taki, aby zodiak dawał nie tylko bonus, ale także i ujmę, co byście o tym sądzili? Poza tym uważam, że np. u imperium dany znak zodiaku działałby inaczej niż u hord czy demonów z racji iż mają innych bogów.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2009-04-18, 22:38   

Właśnie nie. Znak zodiaku powinien być czysto fabularny, ponieważ takie Imperium, Górskie Klany i Elfy że tak się wyrażę "dbają" o to i znają swoje znaki, a u hord i legionów to kompletnie inna sprawa, tam mają oni przypisany znak zodiaku, ale go nie znają, ponieważ jest to rzecz typowo ludzka(krasnale i elfy też).
Nie chcę nikogo uradzić, ale Hordy i Legiony nie są rasami inteligentnymi w sensie tworzenia sztuki, a taki znak to też przejaw wiary w zabobony, a tego u tych dwóch ras nie widzę(moloch, który boi się czarnych kotów :/).

Przy okazji pisania tego posta zerknąłem do tematów z Legionami i dlaczego nie można być diabłem, demonem, molochem itp. ?
_________________
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-19, 09:34   

Ale mimo wszystko mapa nieba jest taka sama. Jak to we wcześniejszej wersji było, że ten sam znak jest inaczej nazywany u innych ras (Lord\wszechojciec\wampir czy sierp\kosa). Można by to dać pod wszystkie znaki, inna nazwa ale ten sam wpływ.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-19, 13:29   

Alexij Septimus napisał/a:
Przy okazji pisania tego posta zerknąłem do tematów z Legionami i dlaczego nie można być diabłem, demonem, molochem itp. ?

Takie pytania wypadałoby zadawać w temacie od Legionu. Odpowiedź jest prosta: jak wyobrażasz sobie np. wykonywanie tajnej misji Molochem? Księcia można zakamuflować jakoś, żeby na pierwszy rzut oka wyglądał jak człowiek, ale Pięciometrowego kolosa już niezbyt...

Alexij Septimus napisał/a:
Nie chcę nikogo uradzić, ale Hordy i Legiony nie są rasami inteligentnymi w sensie tworzenia sztuki, a taki znak to też przejaw wiary w zabobony, a tego u tych dwóch ras nie widzę(moloch, który boi się czarnych kotów :/).

Z tego co pamiętam, to forumowa wizja świata zakłada tworzenie kultury u każdej z ras. A zodiak to nie zabobon, to wpływ energii wszechświata w danym dniu na istoty tego dnia urodzone. Skoro mamy świat, w którym bóstwa rozmawiają ze swoimi wyznawcami, to chyba taka rzecz nie jest nielogiczna, czyż nie?
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-04-19, 14:03   

Alek napisał/a:
Hordy i Legiony nie są rasami inteligentnymi w sensie tworzenia sztuki


Co niby przez to rozumiesz? Przyjrzałeś się trupim zbrojom? Demonicznym ornatom? Tutaj nie chodzi o zabobony, a o tzw. "dar losu", jaki daje każdemu znak, pod którym się urodził/powstał/został powołany do nie-życia.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-04-20, 12:26   

Ja zaś tego pomysłu nie popieram, bo jak już wcześniej powiedziano jest to Elder Scrollowe. W przeciwieństwie do Gaderica nie lubię tego świata ;P
No i patrzę na to z punktu widzenia Legionów. Demony zaś na pewno nie mają żadnego zodiaku. Dlaczego? Skoro mieszkają pod ziemią i z nią są związane to raczej przeciętny mieszkaniec piekieł się tymi sprawami nie interesuje.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-04-20, 13:53   

Pomysł może być, ale żeby wpływał na bohaterów w dość małym stopniu, bez jakiejś wielkiej determinacji.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum