Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-06, 17:01
Death - fan Wisły
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
*Nagle drzwi tawerny otwarły się z trzaskiem, do środka wpadł jak błyskawica zdyszany imperialny mistrz kawalerzystów-Vexatus w osobie własnej.
-Nalać byle szybko!
-Krew Elfów czy Mocz Goblinów?-odezwała się z kąta jakaś, widać złośliwa elfica.
-Vex w odpowiedzi zamruczał coś pod nosem, nie mogły tego żadne uszy uchwycić, ale z pewnością nie był kontent z takiego powitania.*
Co z wpisem o Akelli do Nonsensopedii? No i przydałoby się w końcu porządny wpis o Disie do Wiki zrobić.
Ostatnio zmieniony przez Vexatus 2009-04-06, 17:21, w całości zmieniany 1 raz
"Disciples II Bunt Elfów - dodatek do najlepszej gry turowej. Polski tytuł jest błędny, wynika to z niekompetencji tłumacza albo po prostu tego że ma wszytko w dupie. Oryginalny tytuł brzmiał Rice of Elves co oznacza Ryż Elfów i ma ścisły związek fabuła która opowiada o tym jak Elfy rozwijają swój biznes ryżowy i powoli przenoszą się na rynki zagraniczne, podbijając przede wszystkim rynek Imperialny."
W związku ze zwycięstwem mojego rycerza śmierci nad rycerstwem Erathii stawiam wszystkim kolejkę.
Co prawda wszystkie wojska truposzy poszły do piachu na ponowny spoczynek ale w szybkim czasie po zgładzeniu kilku setek rusałek stan szkieletów wyglądał dobrze. Potem złoto zainwestowane w żywiołaki i w przeciągu dwóch tur wojska ludzi były już wspomnieniem.
Mongward czy inni forumowicze, którzy mieli okazję grać w guilty Gear - masz/macie jakieś sposoby na pokonanie I-No w Arcade? Wiedźma jest szybka, brutalna i bezlitosna. Pasek Tension ładuje błyskawicznie, poza tym atak specjalny (kiedy to pojawiają się jej skrzydła i wystają z ramion jakby armatki) nie korzysta z tego paska, a combo zadaje sporo obrażeń.
Kilka razy udało mi się z nią wygrać (w sensie jedną rundę), ale więcej nie daję rady, bo al jest ode mnie szybsze/sprytniejsze, ogólnie wykonuje konkretniejsze ruchy podczas walki. Próbowałem też użyć choć w jednej rundzie ataku typu destroyer (wtedy pasek z tension znika i pojawia się na jego miejscu inny), ale I-No zdąży się ze mną rozprawić, zanim wykonam ten ubermocny atak specjalny (który to odkryłem wczoraj - większość postaci ma coś takiego, po jednoczesnym wciśnięciu klawiszy odpowiedzialnych za punch/kick/slash/hi-slash nasza postać dostaje czerwonej aury wokół siebie. Jak już tylko uda nam się wykonać odpowiednią kombinację klawiszy to cios unicestwia oponenta - nieważne ile miał hp, to po prostu niszczy. Będę musiał jednak przetestować to w zwykłej walce, bo nie jestem pewien czy np. przy użyciu tego w jednej rundzie w następnej nie mamy w ogóle paska tension).
No i grałem dziś Milią Rage, bo jej destroyer ma zasięg na całe pole walki (inne postaci muszą być dostatecznie blisko wroga, by trafić). No i wada tego ciosu (a raczej PCtów/laptopów), na klawiaturze nie udało mi się tego wykonać, chyba, że w da się ustawić tak, by system nie blokował klawiszy, jeśli wciśnięte są najmniej trzy.
Eben, ja I-no byłem zdolny pokonać tlyko w Story Mode. W Arcade jest dla mnie zbyt...imba. Nawet masakrycznie szybkim Chippem nie mogłem jej zadać dość dużo obrażen, by wygrać. O ślamazarnym Ky już nie wspominając. Jeśli ktokolwiek miałby z nią szanse, to Sol. Względnie Slayer, ale tym trzeba akurat umieć grać, bo jest dosć specyficzny.
_________________ -"Dobro wygrywa tylko wtedy,kiedy ma szczęście, by służyły mu takie skurwysyny jak ja." -Mordimer Madderdin
Story mode? Przyznam, że tego jeszcze nie próbowałem (ja przyzwyczajony jakoś do tego, że Arcade powinno się wpierw grać X) ).
Jeden mój znajomy załatwił ją kiedyś Chippem, ale po drugiej jego wygranej rundzie nacisnął magiczny Esc (a ci, co grają w GG na PC wiedzą co się dzieje po naciśnięciu Esc. Bywa bardzo frustrujące przy dłuższym graniu).
Ano, niestety. Swoją drogą - grałeś w inne części, tj. poza Reload/Midnight Carnival? W CD-Action w pełnych wersjach pojawiła się też swego czasu następna część, Isuka (z kilkoma nowymi opcjami, np. możliwość grania dwoma graczami przeciwko innej dwójce.
A tak w ogóle to najpierw GG: R pojawił się w pełnej wersji w Click!, później Isuka jako jeden z pełniaków w CD-Action i kilka numerów później Reload ląduje na cover DVD w CD-A.
Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-04-09, 06:42
Ebenezer Meshullam napisał/a:
możliwość grania dwoma graczami przeciwko innej dwójce.
To już było w Marvel vs. Capcom: Clash of Super Heroes (plus przy konkretnej kombinacji klawiszy wpadali na chwilę dodatkowi, losowo wybrani pomocnicy z jednym silnym ciosem).
Eben, mam obie części, które dali do CDA. Głównie w Reloada gram, bo konwersja jakoś lepiej zrobiona jest na mój gust. W Isuce podobają mi się etapy brawlerowe, wiesz, te, w której się łazi po planszy i miażdży wrogów.
PS: po Ecchiconie uznaję, że SoulCalibur rządzi.
_________________ -"Dobro wygrywa tylko wtedy,kiedy ma szczęście, by służyły mu takie skurwysyny jak ja." -Mordimer Madderdin
Tak jak Mongward mówi, jak grać w bijatyki to w SoulCalibura. Tekken też jest niczego sobie nie powiem, żeby można było na niego narzekać, ale SC jednak roxa ;) Sam nie umiem powiedzieć dlaczego, ale jednak walka na bronie ma dla mnie większy urok niż ta na pięści i nogi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum