Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Vozu
2009-04-04, 11:39
"Cyferki"

Jaki typ wartości preferowałbyś/preferowałabyś w systemie?
"Małe"
75%
 75%  [ 3 ]
"Duże"
25%
 25%  [ 1 ]
Głosowań: 4
Wszystkich Głosów: 4

Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-30, 19:47   "Cyferki"

No to mamy taką schizę, że wartości, nazwijmy to "cyferkami" można zrobić różnie. Albo jako "małe", czyli startowe nie przekraczające dziesięciu, reszta więc też niezbyt wysoka, albo tak jak MachaK uczyniła w bestiariuszu "duże", a zatem początkowe dla postaci oscylowałyby w wartościach 10-30.
No i teraz jest kwestia tego, co wybrać?
Uzasadnienia proszę.
_________________
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2009-03-30, 19:56   

małe, zabawa z tymi dużymi różni się tym iż łatwo się przecenić a małe są skromne i nie zapełnią tak szybko kartki....bo w sumie dużej różnicy tu nie ma....
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-03-31, 16:51   

Małe - jeżeli można zmieniać wartość atrybutów
Wielkie - jeżeli takowych zmieniać nie będzie wolno

Większość zapewne będzie za tym, żeby można było zwiększać atrybuty, zatem na razie wstrzymam się od głosu. Kiedy dojdzie do równości ja oddam głos.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-31, 16:53   

Rozumiem, że małe wartości = mały DMG = mało HP, a duże wartości wręcz odwrotnie?
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-31, 16:57   

Duże wartości będą prowokowały oscylowanie na wartościach podobnych do Disa, ale część czynników, jak Akcje, kości magii etc. będzie miała zmienione przeliczniki. Cała magia zresztą też będzie miała inny balans.
Machak, z tymi zmianami to niekoniecznie trzeba tak robić. Bo jednak brak rozwoju atrybutów jest dziwnym pomysłem, a jest niezbędny do rozwoju postaci niezależnie od tego, jak wielkie liczby są w użyciu....
_________________
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2009-04-02, 22:51   

Nie wiem, małe... ale to już tak z przyzwyczajenia. Poza tym na małych się lepiej liczy :-P
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-03, 11:33   

Jestem za małymi. bo niezależnie, czy będą małe, czy duże, gra będzie musiała być odpowiednio zbalansowana. A jak pisał Gaderic, na małych lepiej się liczy.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-04-04, 11:38   

Ostatecznie mamy małe.
Machak, jakbyś mogła to dostosuj wartości w bestiariuszu (ustalamy że maksymalna wartość początkowa dla postaci to 10)
L O C K
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum