Nie będę krył, że egoistycznie chodzi mi o wzmocnienie Klanów Głównie dlatego, że nie chce nikomu nic zabierać. A konkretnie o utrzymanie trendu, że co poziom wojowie krasnoludów otrzymują 50 PŻ. A przynajmniej te z gałęzi zaczynającej się od weterana. Bo niby zaletą Klanów jest ich żywotność, która rekompensuje im ich inicjatywę. I o ile do weterana dobrze to wygląda, to od czcigodnego już się psuje. Mistrz runów ma mniej życia niż widmowy wojownik, który ma takie zalety jak kilkuturowy paraliż i 50 ini!!! To byłby mój główny postulat.
No grzebanie w statystykach to balansowanie gry Tylko zależy, jak przeprowadzone. A jakiego osłabienia syna Ymira chciałbyś Mike? PŻ, ini czy obrażenia?
Nie każde grzebanie w statystykach do balansowanie, a na pewno nie egoistyczne grzebanie w statystykach jak sam stwierdziłęś, to jest zupełnie co innego jak wprowadzanie balansu.
Cytat:
A jakiego osłabienia syna Ymira chciałbyś Mike? PŻ, ini czy obrażenia?
Inicjatywa. DLa czego największa i najmocniejsza jednostka w Klanach ma być najszybsza?
Dla mnie nie ma problemu, jeśli tylko zmorze damy o 5 ini mniej Tak poza tym ja bym powiedział, że najsilniejszą jednostką Klanów jest starszy, który po wzmocnieniu zadaje 160 obrażeń dla wszystkich. I który na chwilę obecną atakuje na samym końcu (nie liczę alchemiczki i leczących). Ja napisałem o swoich propozycjach odnośnie Klanów jako ich gracz. Być może pozostali gracze też mieli swoje typy.
A czemu to niby odjąć Zmorze 5 INI? To jest czysto egoistyczne żądanie! Ja chcę przywrócenia Śmierci 60 INI, albo osłabienia INI Strażnik/Wartownik/Obrońca Gaju o 10. I wówczas będzie balans pomiędzy dwoma najpotężniejszymi rasami Nevendaar :]
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Widzisz Wiszu choć jestem w grupie Imperium to moja ulubiona rasą w Disie już od części pierwszej, gdzie ruch karasiami to była porażka nie latały i miały najmniej punktów ruchu, to Górskie Klany.
Przewaga w obrażeniach i punktach życia względem Imperium jest bardzo widoczna do poziomu trzeciego potem całkowicie zanika a kolejne awanse dają znikome efekty. Podobnie jak Ty byłem rozczarowany tatami jednostek LV5 które przebijają cenowo jednocześnie oferując znacznie mniej. Jeśli jednak dodasz do tego magię poziomów 4 i 5 to przewaga ponownie jest po stronie klanów i zapewne to było przyczyną ich osłabienia. Jeśli poprawisz im statystyki staną się nad wyraz potężni. Poza tym paralizatora u Hord spokojnie kładzie Strażnik kuźni wzmocniony Arcydruidką. Przy okazji Strażnik kuźni i Arcydruidka mają lepsze osiągi od elfiego Grabieżcy.
Ja nie chce odejmować zmorze 5 ini, tylko by miała o 5 mniej niż syn Ymira po zmianie statystyki według Mike
Aby mieć magię poziomu 5 trzeba mieć mistrza magów, który jest strasznie "niewygodny" w grze, szczególnie u karasi Zresztą cały czas mówicie, że Klany niby mają problemy z ruchem, ale dzięki magii mogą go zniwelować, że też dzięki magii mogą stać się pancernikami, co wyrównuje ich braki w ini itd. Ale żeby mieć magię i móc ją rzucać, trzeba mieć manę! A chyba nie muszę mówić jak to wygląda w praktyce. Bez wsparcie magią Klany przegrywają praktycznie z każdą frakcją (nie grałem dużo przeciw Legionom, to nie wiem, jak z nimi to wygląda). Mówicie cały czas o magii. A inni to co, nie mają magii? Ktoś im zabrania czarować? Ja wydam od groma many na wzmocnienie pancerza a Legiony rzucą na mnie czar z 1 poziomu i cały trud poszedł na marne. Poza tym ja użyję magii do pokonania przeciwnika, by później słyszeć komentarza w stylu "eee tam, z magią to każdy może wygrać". A później dziwne, że prawie nikt nie gra Klanami w turnieju. Zresztą Ty Vogel też zmieniłeś rasę na elfy w tym turnieju...
PS: co z tego, że mojego kusznika wzmocni arcydruidka, skoro elfy zdążą go ustrzelić zanim on mrugnie?
No i tu wchodzi pancerz :) Klany nadal sa u mnie grywalne tylko jako druga nacja bo chciałem się przekonać co do możliwości elfów choć trochę żałuje, że nie Legionem zagrałem. Racje to Ty masz i to spora w przypadku naszego turnieju szanse na uzbieranie many by rzucić te lepsze czary od pancerza są dość niewielkie, a taki Imperialista +20 bez problemu opracuje. Gdyby doszło do walki Obrońcy wiary kontra 5lv u karasi to tez jest pozamiatane dla tego jedyna opcja są Pustelnicy życiowi obniżający inicjatywę. Jednak jeśli podniesiesz im statystyki staną się bardzo potężni i wtedy to z nimi nikt nie będzie miał szans.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-03, 15:21
Wzmocnić karasie, osłabić imperium i przymierze, widmowemu wojownikowi obniżyć szansę paraliża do 30% i wszyscy będą happy.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Postaci zrobic moge... wybor modeli jest duzy. Problem sie zaczyna jezeli, wszystkie postaci maja miec model na mape swiata bo tu mozliwosci sa o wiele mniejsze.
Modele przezemnie proponowane (dostana nowe portrety):
Nagash - Arcywampir (lub Wampir by byl na mape swiata)
Cethu - Nosferat (tu problemu nie ma)
Vozu - Widmo (tu tez problemu nie ma)
R'edoa - jezeli chcesz miec model na mape swiata to Mysliwy :/
Elle - Pan Lasu (bo Archont ma nie pasujacy atak)
Gaderic - Krasnolud (najwyzej Straznik Krolewski)
Pyriel - Lesny Elf z nowym portretem ;p
Vogel - tu nie mam pojecia.
Kazgah - Kaziu bedzie gargulcem ;p
ktos chce jeszcze?
Moge zrobic Ebena Templariusza (bez modelu na mape swiata)
Armiego Zombiaka (z modelem)
EDIT: wysylajcie mi na PW propozycje statystyk opisow itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum