Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Propozycje
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-04-03, 11:50   

Jestem przeciwko jakimkolwiek ingerencją w balans gry.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-03, 12:02   

Nie będę krył, że egoistycznie chodzi mi o wzmocnienie Klanów :-) Głównie dlatego, że nie chce nikomu nic zabierać. A konkretnie o utrzymanie trendu, że co poziom wojowie krasnoludów otrzymują 50 PŻ. A przynajmniej te z gałęzi zaczynającej się od weterana. Bo niby zaletą Klanów jest ich żywotność, która rekompensuje im ich inicjatywę. I o ile do weterana dobrze to wygląda, to od czcigodnego już się psuje. Mistrz runów ma mniej życia niż widmowy wojownik, który ma takie zalety jak kilkuturowy paraliż i 50 ini!!! To byłby mój główny postulat.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-03, 12:15   

Zgodziłbym się na takie coś pod warunkiem osłabienia Syna Ymira.

ale to nie jest balansowanie gry. Tylko grzebanie w statystykach.
_________________
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-03, 12:20   

No grzebanie w statystykach to balansowanie gry :-) Tylko zależy, jak przeprowadzone. A jakiego osłabienia syna Ymira chciałbyś Mike? PŻ, ini czy obrażenia?
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-03, 12:23   

Nie każde grzebanie w statystykach do balansowanie, a na pewno nie egoistyczne grzebanie w statystykach jak sam stwierdziłęś, to jest zupełnie co innego jak wprowadzanie balansu.

Cytat:
A jakiego osłabienia syna Ymira chciałbyś Mike? PŻ, ini czy obrażenia?
Inicjatywa. DLa czego największa i najmocniejsza jednostka w Klanach ma być najszybsza?
_________________
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-03, 12:31   

Dla mnie nie ma problemu, jeśli tylko zmorze damy o 5 ini mniej :D Tak poza tym ja bym powiedział, że najsilniejszą jednostką Klanów jest starszy, który po wzmocnieniu zadaje 160 obrażeń dla wszystkich. I który na chwilę obecną atakuje na samym końcu (nie liczę alchemiczki i leczących). Ja napisałem o swoich propozycjach odnośnie Klanów jako ich gracz. Być może pozostali gracze też mieli swoje typy.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-04-03, 14:37   

A czemu to niby odjąć Zmorze 5 INI? To jest czysto egoistyczne żądanie! :-P Ja chcę przywrócenia Śmierci 60 INI, albo osłabienia INI Strażnik/Wartownik/Obrońca Gaju o 10. I wówczas będzie balans pomiędzy dwoma najpotężniejszymi rasami Nevendaar :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-04-03, 14:42   

Widzisz Wiszu choć jestem w grupie Imperium to moja ulubiona rasą w Disie już od części pierwszej, gdzie ruch karasiami to była porażka nie latały i miały najmniej punktów ruchu, to Górskie Klany.
Przewaga w obrażeniach i punktach życia względem Imperium jest bardzo widoczna do poziomu trzeciego potem całkowicie zanika a kolejne awanse dają znikome efekty. Podobnie jak Ty byłem rozczarowany tatami jednostek LV5 które przebijają cenowo jednocześnie oferując znacznie mniej. Jeśli jednak dodasz do tego magię poziomów 4 i 5 to przewaga ponownie jest po stronie klanów i zapewne to było przyczyną ich osłabienia. Jeśli poprawisz im statystyki staną się nad wyraz potężni. Poza tym paralizatora u Hord spokojnie kładzie Strażnik kuźni wzmocniony Arcydruidką. Przy okazji Strażnik kuźni i Arcydruidka mają lepsze osiągi od elfiego Grabieżcy.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-03, 15:05   

Nagash ep Shogu napisał/a:
A czemu to niby odjąć Zmorze 5 INI?

Ja nie chce odejmować zmorze 5 ini, tylko by miała o 5 mniej niż syn Ymira po zmianie statystyki według Mike :-)
Aby mieć magię poziomu 5 trzeba mieć mistrza magów, który jest strasznie "niewygodny" w grze, szczególnie u karasi Zresztą cały czas mówicie, że Klany niby mają problemy z ruchem, ale dzięki magii mogą go zniwelować, że też dzięki magii mogą stać się pancernikami, co wyrównuje ich braki w ini itd. Ale żeby mieć magię i móc ją rzucać, trzeba mieć manę! A chyba nie muszę mówić jak to wygląda w praktyce. Bez wsparcie magią Klany przegrywają praktycznie z każdą frakcją (nie grałem dużo przeciw Legionom, to nie wiem, jak z nimi to wygląda). Mówicie cały czas o magii. A inni to co, nie mają magii? Ktoś im zabrania czarować? Ja wydam od groma many na wzmocnienie pancerza a Legiony rzucą na mnie czar z 1 poziomu i cały trud poszedł na marne. Poza tym ja użyję magii do pokonania przeciwnika, by później słyszeć komentarza w stylu "eee tam, z magią to każdy może wygrać". A później dziwne, że prawie nikt nie gra Klanami w turnieju. Zresztą Ty Vogel też zmieniłeś rasę na elfy w tym turnieju...
PS: co z tego, że mojego kusznika wzmocni arcydruidka, skoro elfy zdążą go ustrzelić zanim on mrugnie?
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-04-03, 16:17   

No i tu wchodzi pancerz :) Klany nadal sa u mnie grywalne tylko jako druga nacja bo chciałem się przekonać co do możliwości elfów choć trochę żałuje, że nie Legionem zagrałem. Racje to Ty masz i to spora w przypadku naszego turnieju szanse na uzbieranie many by rzucić te lepsze czary od pancerza są dość niewielkie, a taki Imperialista +20 bez problemu opracuje. Gdyby doszło do walki Obrońcy wiary kontra 5lv u karasi to tez jest pozamiatane dla tego jedyna opcja są Pustelnicy życiowi obniżający inicjatywę. Jednak jeśli podniesiesz im statystyki staną się bardzo potężni i wtedy to z nimi nikt nie będzie miał szans.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-04-03, 16:21   

Wzmocnić karasie, osłabić imperium i przymierze, widmowemu wojownikowi obniżyć szansę paraliża do 30% i wszyscy będą happy.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-04-03, 16:22   

Obnizać nie trzeba ale ten paraliż powinien trwać turę a nie kilka.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-04-03, 16:23   

To może zróbcie listę. I kiedyś można by się pobawić.
_________________

 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-03, 16:59   

Czego nigdy nie ruszę.
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-04-03, 17:13   

Zdaje mi się, ze nikt Cię o to nawet nie prosi.
_________________

 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-08, 15:05   

Da się zrobić Syrenę z możliwością przywoływania węża morskiego ?

Naprawdę chciałbym zobaczyć jednostkę z możliwością: " Summon Bigger Fsish"
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-04-08, 15:33   

Mysle, że by sie dało. Mamy nowy program do Edycji plikow i troche sie nie moge w nim polapac ;p, ale w najblizszym czasie sprobuje zrobic.
_________________

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-04-08, 16:44   

Obiecałeś zrobić nam postacie w grze ;-) tak tylko przypominam :-P
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-04-09, 20:18   

Postaci zrobic moge... wybor modeli jest duzy. Problem sie zaczyna jezeli, wszystkie postaci maja miec model na mape swiata bo tu mozliwosci sa o wiele mniejsze.

Modele przezemnie proponowane (dostana nowe portrety):

Nagash - Arcywampir (lub Wampir by byl na mape swiata)
Cethu - Nosferat (tu problemu nie ma)
Vozu - Widmo (tu tez problemu nie ma)

R'edoa - jezeli chcesz miec model na mape swiata to Mysliwy :/
Elle - Pan Lasu (bo Archont ma nie pasujacy atak)

Gaderic - Krasnolud (najwyzej Straznik Krolewski)

Pyriel - Lesny Elf z nowym portretem ;p
Vogel - tu nie mam pojecia.
Kazgah - Kaziu bedzie gargulcem ;p

ktos chce jeszcze?

Moge zrobic Ebena Templariusza (bez modelu na mape swiata)
Armiego Zombiaka (z modelem)

EDIT: wysylajcie mi na PW propozycje statystyk opisow itp.
_________________

 
 
 
tomek1789 
Chłop



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 2
Wysłany: 2009-09-20, 13:56   

ja chciałbym zrobic moda który dał by mozliwosc grania orkami goblinami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum