Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Vozu
2009-03-24, 16:22
Public relations
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-16, 19:10   Public relations

Miejsce na wszelkie pytania, pomysły, obiekcje etc. tłumów spoza projektu. W skrócie-siedlisko zła i chaosu.
_________________
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-03-16, 21:03   

Zło przybywa. Czy zatem wciąż będzie Tobie potrzebna moja ręka w Kuźni?
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-16, 21:43   

Oczywiście :-) zaczęłaś dzieło, to chciałbym abyś ukończyła :D tylko, jak zaznaczyłem w Zbrojowni, podając obrażenia "w kostkach" :D
_________________
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-03-17, 07:38   

Dobrze, dzisiaj zajmę się kolejnym wrzutem na kowadło. A na kostki przemianuję jak będzie komplet.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-17, 15:51   

Ok. Teraz jest taka sprawa, że mamy ruszać z projektem z kopyta. Zatem proszę o komentarze (już zostaniemy przy pisaniu tego typu rzeczy w tym temacie) dotyczące atrybutów, magii i systemu walki, tego co zamieściłem do tej pory. Musimy ustalić podstawy, żeby zająć się resztą.
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-03-17, 15:55   

Walka to nieco sztuczna. Ograniczenie ruchu w RPG papierowym to jest trochę znaczne utrudnienie. Nawet w DnD 1.0 jednostki mogły biegać, skakać i chować się podczas bitki.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-17, 16:00   

Oparcie atrybutów na tych z Disa pasuje mi, nie ma co kombinować, choć czy warto wprowadzać coś takiego jak "unik"? Może miast niego zastosować jakiś ekwiwalent "pudła" z Apostołów.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-17, 16:02   

Walkę chciałem w ten sposób robić, aby wyglądała nieco jak z Disów. To zależy od tego co my tu uradzimy jak wyjdzie, ale taka pewna doza uproszczeń to cos co lubię i dlatego zaproponowałem.

EDIT: Nie ma "uniku". Jest wartość obrony porównywana ze skutecznością ataku. Zaraz dopiszę w temacie walki.
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-17, 16:05   

Tak a propo jednostek - co byś powiedział, aby awans na wyższe poziomy magów - od Wampirów po jakiś Białych Czarodziejów - wymagał odbycia konkretnego rytuału, ceremonii, np. złożenie duszy w filakterium w przypadku Liszy?
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-17, 16:13   

Można tak zrobić, aczkolwiek o ile awanse na kolejne "profesje" będziemy mogli fabularyzować, o tyle wykupywanie zdolności, atrybutów etc. mam zamiar określić ściśle, najlepiej poprzez mój ulubiony system "płacenia expem".
Napisałem już, jak widzę trafienia i pudła w obecnej wizji walki.
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-17, 16:17   

Vozu, 11+ to za mało, to nam daje 50% szans na wyrzucenie wartości na k20 w granicach 11-20... Może by tak obniżyć do 8+, albo po prostu tak, by oddać na tej k20 procenty dla każdej z jednostek, wzorując się na Disie.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-17, 16:20   

Obniżyć można, bo racja, że 11+ robi dość słabo... Albo uzależnić wartość początkową od Zręczności/biegłości w danej broni. Bo wolałbym jedną wartość bazową dla wszystkich, żeby czytelnie było.
_________________
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-03-17, 16:21   

Filakterium? Hm, nie wiem czy w Disie było to wspomniane, jeśli nie to to jest jawne zapożyczenie z innych systemów. Chyba, że to nam nie przeszkadza.

(ostatecznie robimy po rusku - jak złote jajo Kościeja Nieśmiertelnego, ale to też forma filakterium.)
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-17, 16:23   

To niech będzie to wartość uzależniona, ale nie 11+, toż to koszmar by jakiś był ;-)

R'ed, ja tylko taki przykład dałem.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-17, 16:23   

R'edoa Yevonea napisał/a:
Filakterium? Hm, nie wiem czy w Disie było to wspomniane, jeśli nie to to jest jawne zapożyczenie z innych systemów. Chyba, że to nam nie przeszkadza.

Na dobra sprawę to filakterium jest już w kanonie ogólnym fantastyki... więc chyba nie byłoby żadną zbrodnią zostawić to w sposób typowy dla fantasy...
_________________
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-03-17, 16:26   

W sumie Vozu ma rację. Ale czemuż by tego nie ubarwić? Jakiś autorski pomysł, powiew nowości...
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-17, 16:27   

Nie ma sprawy, ale na razie skupmy się na podstawach :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-03-17, 16:29   

Okej. Opisać elfi port Nazev? Wydaje mi się że to byłaby ładna lokacja w grze.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-17, 16:30   

R`edoa napisał/a:
Ale czemuż by tego nie ubarwić? Jakiś autorski pomysł, powiew nowości...

To jest już dla waszej płodnej wyobraźni zadanie :-P ty i Nagu jesteście w tym dobrzy, więc możecie się dla systemu przyczynić :D bo jednak miło by było nawalić w podręczniku sporo fabularnych informacji...
Teraz co do trafienia...
Trzeba by to jakoś wyliczyć. Może wartość bazowa jako (10-Zręczność)+?
Tylko wtedy trzeba coś odciąć od obrony, bo za duża jest, takie mam wrażenie... znaczy więcej jest czynników poprawiających Obrone niż Atak, trza by coś z listy odciąć.
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-03-17, 16:32   

Nazey R'ed, Nazey - stoi jak byk w wampirzych atlasach. Gdzieś w tawernie plątał mi się topic "Opisania krain Nevendaar i innych cudów na kiju", można go odświeżyć ;-)

Vozu, prawda jest taka, że w mechanice to nie bardzo pomogę, bo zwyczajnie nie siedzę w temacie, ale w innych sprawach, to zrobię, co mogę.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum