Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepsza drużyna
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-02-05, 19:40   

No wiadomo... na kazda rase trzeba miec taktyke :) W sumie to nie gram taka druzyna i tak. Temat napewno bedzie ciekawszy jak rozegramy turniej wtedy bedzie wiadomo co dziala, a co nie.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-02-05, 19:44   

Ja po prawdzie podawałem już kiedyś mój dream-team, który mnie więcej (raczej mniej) będę stosował w turnieju... Tylko wobec braku eksportu bohaterów będzie znacznie kosztowniejszy, ale jednak jego funkcjonalność jest sprawdzona. Tak mi przyszło do głowy, że jeżeli w D3 smoki Hord będą miały cover points`y, to nareszcie będą stanowiły jaką sensowną inwestycję...
_________________
 
 
Baradock 
Adept
Leśny Snajper



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 13
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-02-18, 18:45   

hmmmmm moja "idealna" drużyna to team imperium z przodu 2xwielki inkwizytor, pegazi rycerz, 1 prorokini, biały mag, i imperialny zabójca xD superowy team wymiata w 100%
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-02-19, 00:22   

Wymięknie przy spotkaniu z Hordami wyposażonymi w jednostki odporne na oręż, dwa zwykłe upiory i Twój team leży ;-)
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-02-19, 05:58   

Nagash ep Shogu napisał/a:
Wymięknie przy spotkaniu z Hordami wyposażonymi w jednostki odporne na oręż, dwa zwykłe upiory i Twój team leży ;-)


Twój wymięknie gdy zainwestuje w Magów na tyle ci z porzodu są nie istotni mogą być np.Inkwizytorzy
i Twój tem leży :-P :mrgreen:
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-02-19, 08:28   

Zapominasz, że takie np. upiory mają większą INI :-P Zresztą nawet jeśli miałbyś 3 Białych Czarodziei z tyłu na 3 Avatary Śmierci, to przy inicjatywie 40 dla każdej z jednostek szanse na to, że Twoi magowie zaatakują wszyscy jako pierwsi są nikłe :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-02-19, 12:49   

Na Upiory najlepsi są Obrońca Gaju i Wartownik :D Zaatakują pierwsi (70 INI robi swoje) Poza tym Archonci też świetnie sobie poradzą:D (wśród Magów maja chyba najwyższe ini)
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-02-19, 15:26   

A jeśli zamiast upiorów postawisz Zmory ze swoim wyssaniem poziomu, to co? :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-02-19, 15:28   

Zanim Zmora zdąży coś wyssać już jej nie będzie:) Oczywiście im ich więcej, tym ciekawsza walka.
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-02-19, 15:32   

To ile Ty chcesz mieć w drużynie tych wartowników, że zdążysz 2 Zmory wyeliminować? 5? :-P Zakładamy, że spotykają się dowódcy na poziomie 3, czyli 5 jednostek na 5. Nawet jeśli miałbyś w drużynie 4 wartowników, to ściągnięcie Zmor nic nie daje, zostaje Odcień, Mroczny Władca/Wojownik Szkieletów i Rycerz Śmierci nie ruszony :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-02-19, 15:37   

Nagash wystarczy dwóch Wartowników plus Archont i twoja Armia nie istnieje :D Z przodu Pan Lasu i Szarżujący by miał kto blokować.
_________________

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-02-20, 16:08   

Nagash ep Shogu napisał/a:
A jeśli zamiast upiorów postawisz Zmory ze swoim wyssaniem poziomu, to co? :]


No to nawt jak wyssają poziom z np. wartownika to jako strażnik też dadzą radę po powietrze mają :-P
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-02-20, 16:14   

Mi chodziło o Hordy vs Imperium, nie Przymierze.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-02-20, 18:31   

Zobaczycie kto ma rację gdy zagracie na multi...

Ile razy muszę to mówić by dotarło?


W BE nigdy nie grałam bo nigdy nie miałam. Czytając statystyki to nie widzę problemu z walką z nimi - przeczytajcie moje "Opisanie armii nieumarłych" i wyciągnijcie wnioski.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Theleba K'aarn 
Opętany



Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Rilauven
Wysłany: 2009-03-02, 12:21   

uwazam ze gdybanie co by bylo gdyby jest dosyc dziwne. zauwazcie ze w tych teoretycznych potyczkach nie uwzgledniacie boostow w artefaktach ani rzuconych czarow. poza tym wiele zalezaloby od szczescia - doswiadczenie pokazuje ze nieraz walczac okreslona druzyna okreslona potyczke np. sie ja przegrywalo a po loadowaniu atakujac w ten sam sposob roznosilo sie wroga druzyne w pyl tylko dlatego ze np. losowo atakowalismy pierwsi albo komp pudlowal. prawda jest tez taka ze na kazdy srodek i stnieje przeciwsrodek. nie ma druzyny nie do pokonania. moge dla przykladu podac sklad moich ulubionych druzyn (zaznaczam ze sa one do pokonania jak najbardziej)

IMPERIUM
przod - Obrońca Wiary - Rycerz Pegazów - Obrońca Wiary
tyl - Biały Mag - Prorokini - Biały Mag (ewentualnie dwie prorokini i jeden biały mag w zaleznosci od humoru)

KLANY
przod - Syn Ymira - Strażnik Królewski - Syn Ymira
tyl - Arcydruidka lub Pustelnik

LEGIONY
przod - Onyksowy Gargulec - Książe - Onyksowy Gargulec
tyl - Inkub
(te druzyne uwazam za naprawde dobra - jedna z najlepszych zwlaszcza kiedy inkub i gargulce podbija kilka poziomow wyzej a nasz dowdca ma sztandar ktory daje +20% pancerza. inkub petryfikuje ziemia a nie umyslem a malo jednostek ma ochrone na ziemie - wogole inkuba uwazam za jedna z lepszych jednostek w grze. podobnie gargulec atakuje ziemia czyli moze tluc nieumarlaki odporne na orez a do tego ma 60 inicjatywy, super armor zwlaszcza ze sztandarem i sam ma odpornosc na trucizne i ochrone na umysl)

HORDY
przod - Widmowy Wojownik - Rycerz Śmierci - Widmowy Wojownik
tyl - Arcywampir - Odcień - Arcywampir
(gralem rowniez z 3 odcieniami na tyle z bardzo dobrymi rezultatami. kiedy do tych trzech dodamy szanse paralizu widmowych wojownikow to uzyskujemy naprawde ciekawy skład)

PPRZYMIERZE
przod - Dziki Centaur - Pan Lasu - Dziki Cenataur
tyl - Grabieżca - Tancerka Słóńca - Grabieżca
(kapitalny sklad jednak problem pojawia sie przy jednostkach odpornych na orez - wtedy jednego Maraudera trzeba zastapic raczej Archontem lub ewentualnie Teurugiem. jednak na mapach bez nieumarlych zdecydowanie uwazam maga za zbednego)

DREAM TEAM
przod - Widmowy Wojownik - dowódca wojownik (obojętnie) - Onyksowy Gargulec
tyl - Prorokini - Inkub
(po prawdzie powiedziawszy ciezko stworzyc Dream Team majac tylko 6 pol do dyspozycji. ta druzyna wydaje mi sie bardzo dobra ale jest rowniez jak najbardziej do pokonania)
_________________
...the children of the Empire sing death songs and Empire without a heir could only portend of chaos...
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2009-03-02, 12:37   

Dość istotna uwaga - Gargulec ma źródło ataku ziemia, ale tylko w Rise of the Elves. W Sacred Lands, Dark Prophecy i Gallean's Return atakował za pomocą oręża.
_________________
Deal with it.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-02, 14:44   

Theleba K'aarn napisał/a:


DREAM TEAM
przod - Widmowy Wojownik - dowódca wojownik (obojętnie) - Onyksowy Gargulec
tyl - Prorokini - Inkub
(po prawdzie powiedziawszy ciezko stworzyc Dream Team majac tylko 6 pol do dyspozycji. ta druzyna wydaje mi sie bardzo dobra ale jest rowniez jak najbardziej do pokonania)


Oczywiście że do pokonania lecz z trudem trzeba mieć Odcienia aby niektórych usztywnił :mrgreen:
i dobrych łucznikó najlepiej wartowników bo mają odmrożenie...
a na przodzie dobrych Inkwizytorów...
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-03-02, 15:57   

Widmowy jest praktyczniejszy od Inkwizytora. Paraliż częściej się przydaje od odporności na umysł.
Odcień wymięka przy Inkubie, ziemia jako źródło ataku jest zabójcza....
Za łucznika robi gargulec, nie dość, że konkretny, to jeszcze pancerz posiada i zasłania tyły...
_________________
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-03, 07:13   

Vozu ale Ja nie napisałem tego z myślą że jest to najlepszy skład tylko taki, który by mógł zatawić czoło temu Theleby.
Przeczytaj początek mego posta...
 
 
 
Theleba K'aarn 
Opętany



Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Rilauven
Wysłany: 2009-03-03, 12:43   

Ebenezer Meshullam napisał/a:
Dość istotna uwaga - Gargulec ma źródło ataku ziemia, ale tylko w Rise of the Elves. W Sacred Lands, Dark Prophecy i Gallean's Return atakował za pomocą oręża.


w istocie jest to wazny szczegol ktory przeoczylem (a raczej wiedzialem ale zapomnialem). zatem nalezaloby wymienic gargulca na modeusza i rycerza piekieł na przod (ale na mapach bez nieumarlch pozostawiam pierwotny sklad)

btw przypominam sobie zreszta ze i z odpornoscia gargulca na trucizne i ochrona na umysl tez byly jakies roznice w zaleznosci od czesci chyba....
_________________
...the children of the Empire sing death songs and Empire without a heir could only portend of chaos...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum