Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:47
Recenzje i opine rosyjskich fanów
Autor Wiadomość
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-12-28, 17:46   

mozora napisał/a:
który użył by być elfem ( tak zdanie brzmi, tekst jest wziety od rosyjskiego fana który tłumaczy innym nie znającym rosyjskiego, jego angielski jest niekompletny, ale ja sam lepiej bym tego nie napisał dop. mozora )


pewnie chodzi o who used to be an elf - czyli po prostu który był elfem :D
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-28, 19:20   

Tak pisało, ale po co te used, nie można napisać WHO BE AN ELF, na angielskim czegos takiego nie brałem.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-29, 14:45   

Zegar na forum zle działał, ale mniejsza o to mam jak na razie do tłumaczenia 8 stron :-/

Cytat:
Cieszymy się dobrym zdrowiem wielbicieli serii Disciples i wszystkich, którzy postanowił dzisiaj zadać swoje pytania o grze Disciples III! Dzisiaj na wasze pytania będą odpowiadać:

Lucky - dyrektor generalny. dat, kierownik projektu Edvart
- Borisow Eduard, prowadzący artysta
- Nikonow Marin, PR menedżer
Risto - zastępca dyrektora generalnego,


Pytanie z odpowiedzią nr 1:

Cieszcie się dobrym zdrowiem, odpowiedzcie proszę, jakim cudem w gałęzi elfów dostały się jednorożce? Jednorożce istoty lasu, symbol czystości i wdzięku, a w grze one pojawiaja się jak pomocnicy zabójców. Gdzie widzieliście, żeby jednorożce tak szlachetne zwierzęta, pozwoliły przyczepić na siebie siodło, i posadzić woja w ciężkiej zbroi? Każda rasa była charakterystyczna ze swoimi sojusznikami. Ludzie z tytanami (i tym istotom daliście pałki jak jakimś ludożercom), byli prezentami od Wszechojca dla bohaterów, a sojusznikami elfów były centaury, smoki i gryfy. Ale wam okazało się bardziej po prostu zastąpić ich na jednorożce, które w grze ani razu nie pojawiły się. Jednorożec to najwspanialniejszy przedstawiciel fantastycznego lasu i do świata disciples ta istota nie pasuje.

Dat:

Żadnych koncepcyjnych rozbieżności tu nie ma. Jednorożce jak poprawnie napisałeś - szlachetne zwierzę, które nader wyborczo odnosi się do tego, kogo sadzia sobie na szyję. Oprócz tego - one są jeszcze istotami rozumnimi, dzieci lasu. Elfy stają się rasą, do której jednorożce odnoszą się najbardziej tolerancyjnie, one są "pistoletem maszynowym" po ich stronie ( jakie porównanie dop. mozora). A rude dziewice w walce zazwyczaj są mniej efektowne, niż ponure doświadczone elfy-wojowie-samcy.

Pyt. nr 2

Jak długie jeszcze mamy czekać na wyjście gry??? Na ile procent gra jest już gotowa??

dat;

Czekać wam pozostało niewiele, na daną chwilę gra znajduje się w stadium regulacji i szlifowania. Dokładnie testujemy ją wszyscy, żeby nie okazała się w takiej sytuacji, kiedy zostaniecie końcowym testerem projektu. Dlatego poczekać warto.

Pyt. nr 3

Dlaczego arcymag jest taki młody

dat;

Bynajmniej nie wszystkiefantazyjne stereotypy grają nam na rzecz podtrzymania stylistyki gry.

Pyt. nr 4:

Niebezpiecznie jest wypuszczać produkt w szczycie światowego kryzysu finansowego (1 kwartał 2009 roku)? I jaka pewność, że produkt w ogóle opłaci się i przyniesie zysk? Na jakie cyfry liczycie? ( tym pytaniem mnie powalił dop. mozora )

dat;

Pozdrowienia. Żal z powodu światowego kryzysu finansowego w żaden sposób nie synchronizuje się z harmonogramem produkcji gier. Jeżeli wierzyć różnym analitycznym prognozom to kryzys potrwa do 2011 roku (...) Oczywiście kryzys bardzo nie w porę, ale życie trwa. ( odpowiedz jest dłuzsza, ale skupmy sie na D3 a nie na kryzysie dop. mozora)

Pyt. nr 5

Cieszcie się dobrym zdrowiem, Szacun! Czy zostanie wypuszczona demo-wersja gry i jeżeli tak, to kiedy? Dziękuję.

dat:

Cieszcie się dobrym zdrowiem! Teraz rozwiązujemy zagadnienie z demo-wersją, (bla, bla, bla ) A po datach - to wyjście dema na ogół odbywa się blisko wydania. Pewnie nie będziemy wyjątkiem

Odpowiedz nr 2 do pyt. nr 1 ( jednorozce )

Uzupełnię to słowo "bardziej po prostu" tu niezupełnie pasuje. Niepotrzebnie myślicie, że ekipa dat szła po linii najmniejszego oporu idąc na łatwizne. Powodów tej gałązki było wiele i sporów i mózgowych sztormów. Była zrobiona masa szkiców, z kilkoma modelkami.., aktywnie omawialiśmy tę gałązkę ze Strategy First. Jednymi z pierwszych szkiców byli jeżeli pomniti centaury-tygrysy, potem cała gałązka została przerobiona na centaurów, obecna decyzja - rozumny kompromis z uczestnikami wielu opinii i czynników.

Pyt. nr. 6

Pytanie dotyczy muzycznego aspektu gry: jest wiele i oryginalnych melodi? jaki jest poziom dźwiękowej oprawy bohaterów gry?

dat:

Witam, za muzykę odpowiada wydawca, jedyne mogę powiedzieć, że nową muzykę do gry pisze kompozytor Chmielewski, pewne z jego torów wyścigowych już słyszeliście i ocenialiście. ( ?, musi być to jakis znany rosjanin dop. mozora)

Pyt nr 7

1. Czy istnieje jakiś kalendarz w Nevendaar. Czy będą jakieś szczególne dni kiedy wytwarza się większa ilość many? W Świętych Ziemiach ( D1 ), mówi się że przeszło 6000 i 10 lat po uwięzieniu Bethrezena, i jeszcze 10 lat upływa przed Disciples II, drugie kończą się w 6020 roku od obalenia Bethrezena)?
2. Będzie jakiś sposób kupno-sprzedaż many?

dat:

1. Nie, takiego nie planowało się.
2. Pytanie bilnasu gry. Dodać nigdy nie za późno. Na daną chwilę potrzeby takiej nie ma.

pyt. nr 8

U mnie pytanie na przyszłość... które rasy mogą być wprowadzone później w sierii disów to powiększyłoby towarzystwo i urozmaicałoby bojowe batalie.... Czy podziemne rassy... Meduzy łuskowce i innye.... Może Orki.... Czy przyjdzie wam to do głowy?

dat:

Na danym etapie idzie praca nad dodaniem Hord Nieumarłych, zarówno nam byłoby ciekawie popracować i nad Klanami i Zielenoskórymi i Mrocznymi elfami, gdzie można realizować jeszcze wiele różnych idei.

pyt nr. 9

Inne pytanie: jak z kultysty faceta wychodzi wiedźma kobieta?

dat:

Operacja zmiany płci wcale nie tak złożona. Nawet w naszym świecie bez magii tak można=))) A na serio - to pytanie estetyki. Logicznie podciągnąć tutaj teorię takiej radykalnej zmiany wyglądu mogę (z serii tego, co to nie ten, co trzeba zaś najbardziej jednostka, a w zamian starego po mierze wzrostu ogólnego poziomu oddziału)( troche poplatane dop. mozora )(a propos, pytanie nie nowe. Do drugiej części ono także aktualne)

pyt. nr 10

Pytanie w związku z wymaganiami systemowymi: czy zmienią się? Jakie są daną chwilę?

dat:

Teraz w zawrotnym tempie idzie praca optymalizacji kodu. Na dzisiejszy dzień gra czuje siebie komfortowo przykładnie na takim systemie:Core 2 2.8 2 Gb Ram ATI 1950. Najbardziej młode modele kart graficznych na których testujemy grę to ATI 9500 ( pięcioletni i) na nich chodzi nie tak szybko, ale grać można. Kontynuujemy optymalizację i ostateczne systemowe żądanie obliczymy bliższe pod względem wydania.



Post będzie uzupełniany, ale rozdziele go na kilka bo 8 stron to niemało
Prośba do R'ed by poprawiała błędy,
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-29, 16:06   

Pyt nr 11

Latem wyszła gra dmc 4 i w internecie pojawiła się książeczka z wszystkimi modelkami które nie weszły w grę. Czy planujecie wyprodukować taki prtezen dla nas fanów?

dat:

Koniecznie, jeżeli pozwolą na to środki! Za kulisami została ogromna ilość jakościowej zawartości, której gracze inaczej nie zobaczą.

odp. nr 2

Idea zrobienia pięknego artbook o grze - wspaniała. Przecież w disach tyle jakościowego arta na cały pełnowartościowy art-albóm. Dlatego teraz omawiamy z naszym wydawcą taką możliwość.

Pyt nr 12

Pytanie dotyczące bojowych aren. Na polach walki (z wyjątkiem zamków, ruin i tak dalej) można ustalać punkty na mapie gdzie będą zadania. Np. w edytorze robię piękną arenę a potem stawiam na mapie w kluczowe fabularne punkty. Byłoby ciekawe, żeby kluczowe walki gry odbywały się na oddzielnych arenach, które posiadałyby w siebie takie taktyczne łamigłówki. ( idiotyczna propozycja dop. mozora )

dat:

Wszystkie areny na mapie głownej są losowo generowane.

pyt. nr 13

Pytanie o arenach. O ile rozmaite one będą? Będą, na przykład, areny 4 heksowe ( zróbmy 1 heksową dop. mozora ), 20 heksów albo będą złożone formy, z wąskimi miejscami? Jakie minimalne i maksymalne są rozmiar aren?

dat:

O formach aren odpowiedź była wcześniej - 9 na 13 heksów ( pion 9 poziom 13 razem 119, chyba nie tak to za dużo dop. mozora ). Naturalnie, nie wszystkie heksy możliwe do przebycia. Różnorodność form spotyka się w questowych arenach.

pyt. nr 14

A edytor aren będzie?

dat:

pewnie nie.

pyt. nr 15

(...) 1. Czy będzie w grze ten Nosferatu albo cały ten Kraken?
2. Zostana ich barwy?
3. Oprócz barw. Byędą inne wzrokowe rozwiązania problemu jednakowych istot w oddziale? Na przykład, u mnie w wojsku będzie 3 giermków, jak mam zrozumieć ich kolejność ruchu?
4. A do czego służą ( i tego nie moge pszetłumaczyć dop. mozora )
5. A odnosnie dzwieków na polu bitwy, co mozecie o nich powiedzieć.
6. Ze względu na tego, żę Obroncy Ziem wstawia się tylko w wyznaczone punkty Czy będą u nich jakaś strefa wpływu, żeby przeciwnik nie mógł przemknąć obok?
7. Opowiedzcie proszę, szczegóły o magicznym systemie. Będzie dzielenie magii na globalną i tę, która można wykorzystać w walce. Jak w ogóle pracuje magia - po całej mapie, tylko na naszej ziemi, albo i tam i tam. Albo wszystko bardziej po prostu z magii korzystają bohaterzy a nie lord. Dziękuję, za uwagę.

dat;

1 Zostanie Kraken i Nosferatu, przeczytanie opinii na tym forum pokazało, że nie ma ani jednej opinii pragnących zmienić ich.
2 Barwy te zostały, ale uwzględmy wszystkie prośby, można je spełnić
3 Ta jednostka jest podświetlona na arenie.
4 To specjalne miejsca do wielokrotnego użytku, odwiedzin i otrzymywania doświadczenia z ciekawymi artefaktami
5 Całkiem możliwe co oprócz standardowych dźwięków (uderzenia, biegu, śmierci, otrzymywania obrażeń) będą pojawiać się frazy, ryczenie i jęki.
6 Obrońcy ziemi - oni mają swój teren i przemknąć obok nich do najblizszej skrzynki albo obok nie do się.
7 Magia - jest dzielona na Książkę zaklęć z globalną magią i Runę do wykorzystania na arenie, nauczyć się i wykorzystać czary może każdy Bohater, pracuje ona po całej mapie.

Pyt. nr 16

Dlaczego Imperialny asasin stoji w miejscu i macha sztyletami przy ataku..... dlaczego nie podchodzi.

dat:

Trudności w ingerencji fizyki w istniejącej mechanice walki.

Pyt. nr 17

Czy zobaczymy w grze byłych rózdzkaży (archanioła, baronową)?

dat:

Nie planuje się. Być może w dodatkach jko questowe postacie. Nie omawiało się tego jeszcze.

Pyt. nr 18

Z pewnością najbardziej sporna część gry, to Bojowy system. On już w całości gotowy? Tylko wojownicy mogą blokować? Będzie szansa na chybienie? Magowie mogą uderzać masowo albo samotnie do wyboru jednostki? Przedmioty w walce stosują tylko bohaterzy (runa, napój i tak dalej)?

dat:

Naokoło bojowego systemu już leżą złamane morze kopii:). Ale to właśnie to od czego i my i Strategy chcieli zacząć w zmianianiu serii. Uważam że nam udało się poprawić bojowy system i zrobić go ciekawiej. Oczywiście każdy wywnioskuje swoją opinię sam już grając. System gotowy w całości, ale my jeszcze będziemy to dodawać a to zmieniać. No i oczywiście rozbudowywać drzewa skilów, balansować parametry itp.. Tak, u jednostek jest szansa na chybienia i krytycznego ataku. Blokować albo przykrywać mogą junity z punktami osłony (Cover Points - CP). Sens wprowadzenia systemu CP w organizacji linii obrony na pole w dowolnym punkcie areny jest ważny. W zasadzie CP mogą posiadać każde jednostki (a nie tylko wojownicy), którzy sensownie będą w pierwszej linii, powstrzymującą przeciwnika, (tylko teraz to nie linia lecz strefa naokoło takiej jednostki obrońcy). Przy osłonie jest wykorzystywane jeden punkt CP. U różnych jednostek być może różna ilość CP, która odbudowuje się przy wujściu na arenę do maksimum. Jeden z skilów naszych bohaterów - dodatkowe CP. Tak, jest taka umiejętność kontratak.. Dla magów określona ilość celów. Rzeczywiście początkowo rozważał się wariant z wyborem ale postanowiśmy z niego zrezygnować. Tak, tylko liderzy mogą wykorzystywać przedmioty.

Pyt. nr 19

Czy była poprawiona strategiczna częścią gry w porównaniu z D2 i jeżeli tak, to jak? Wyjaśniam, w D2 na strategicznej mapie ilość działań dostępnych dla gracza była bardzo ograniczona. Wszystko sprowadzało się do bitwy i gromadzeniu środków. Czy jest w D3 dodatkowe możliwości, które urozmaicałyby rozgrywke – modyfikowanie rolii miasta, inne cele, obiekty na mapie, ważne dla osiągania rezultatu końcowego?

dat:

Witam, niewątpliwie jest poprawiona, można wyliczać zaczynając od ruchu na arenie, wykorzystanie przeszkód i specjalnych pól, na mapie świata można będzie odwiedzać podziemia i walczyć z Obrońcami ziemi innych ras.

Pyt nr 20

Bardzo ładna' stolica imperium. Co was natchnęło do jej stworzenia? A propos, dlaczego pewne budynki będą zastępować się, a nie doczepiaćsię. To z powodu małego placu miasta?

dat:

Natchnęła nas atmosfera poprzednich części =) Zastępują się a nie doczepiają, nie z powodu małego miejsca. Stwerdziliśmy, że tak lepiej
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-29, 18:03   

Pyt. nr 21

Kto to: http://d3.heroes-centrum.com/obr/trailer4/10.jpg

dat:

Wojownik u Hord (pierwsza jednostka w gałązce wojów )

pyt. nr 22

Dawno narosło pytanie. Co z beta testem?

dat:

Wydawca postanowił zrobic tylko wewnetrzny beta test.

pyt. nr 23

Powiedzcie czy zostaną dodanenowe jednostki w stare gałązki rozwoju? Albo wszystko zostaje tylko zaś, ale po nowemu?

dat:

Wizualnie gałązka zostanie po staremu. Starcza tego, że zamieniła się mechanika, taktyka walki, sposoby poruszania jednostek na polu walki.

pyt. nr 24

A wy coś pooglądaliście od inne giry (na przykład w HoMM5), a potem przenieśliście w swój projekt niewiele zmieniając??

dat:

z 5 bohaterów niczego nie zgapiliśmy, u nas bardzo różny i art i gameplay, rzec można żę dla natchnienia badaliśmy serię gry Final fantazy

pyt nr 25

Jakim poziomem będzie ograniczenie rozwoju postaci? Można będzie z maga zrobić żołnierza, a z żołnierza łucznika (po charakterystykach)?

dat:

Orientacyjnie 30. Raczej mozna bohatera skorygować.

pyt 26

Oto opracowujecie dodatek, dla Hord, będziecie przybudowywać nową rasę na pozostałe, żeby nie naruszyć bilansu, jeśli jednak wypuścicie dodatek Górskich klanów jeszcze później, to wam znowu przyjdzie przybudowywać wszystko pod nową rasę. We wstrętnym przypadku nie zrobicie bilansu. Dlaczego nie opracowujecie dodatku dla obu ras?

dat;

Dodawanie dodatków w żaden sposób nie powinna oddziałowywać na ogólnym bilansie gry. Nowa rasa, będzie dostosowywana pod bilans oryginalnej gry, a nie odwrotnie.

pyt 27

Pragnęłoby poznać niewiele informacji ogólnych... Ile człowiek pracuje nad Disciples 3? Jaki budżet gry? Wiele mieliscie wolności przy opracowaniu gry czy narzucał wydawca swoją opinią? Ile lat zajeło opracowanie gry (kiedy zaczęli się pierwsze prace nad grą)?

Dat;

Opracowanie projektu zaczęło się 5 czerwca 2005 roku, średnio nasz kolektyw pracy nad Disami nie przekraczał 25 ludzi.

pyt nr 28

Pytanie odnośnie ataku zywiołem i odpornościami, broń, rozum i życie. Jest to charakterystyczna właściwość serii Disciples (w stosunku do HOMM) i czy jest realizowana w trzeciej części gry: tak samo jak w drugiej? I jeżeli prawda,żę odpornosci nie ma, to dlaczego z nich postanowiliście zrezygnować? I jak zaś teraz działa ten nowy system? Przez "procentowy" opór po zadaniu ciosu?

dat:

Zmian specjalnych nie ma. Odporność do magii wyrażony w procentach. 100 %. Innym od fizycznych ataków -wydzelają właściwości pewnych jednostek.

pyt nr 29

1) czy będzie w grze wieloosobowy tryb (gra na jednym kompie dla kilku ludzi), jak na przykład w HoMM?
2) gameplay strategicznej części zostanie takim sam nudny i nudny jak w 2 - j części? jak nie ma, to jakie zmiany należy czekać? ( to jakis antyfan gry ( miłośnik HoMM), który nic nie wie dop. mozora)

dat:

1 nie ma, nie będzie ( o masz to nie pogram z Petem dop. mozora )
2 Już wyżej odpowiedziałem (ruch, , przeszkody, podziemia itp.)

pyt nr 30

1. Będzie czy w podstawowym wydaniu wieloosobowy tryb?
2. Czy będzie przez analogię w D2 połączenie IP?

dat:

nie ma nie będzie w dodatku, przyczyna - kryzys
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-12-29, 20:26   

Pyt. nr 31

Znowu wrócę do aren. Co dają specjalne pola? Rozumiem, że wzmacniają różne klasy jednostek. Ale wzmacniają o ile (25 %, 50 %, 100 %)?

dat:

100%

pyt nr 32

Jak szybko dobiegamy do przeciwnika? Zawsze od pierwszego razu? Czy jest ograniczona o daną ilość. Na przykład zombi 3 dojścia do przeciwnika, rycerzowi 1 albo 2.

dat:

Tak, szybkość u jednostek różna

pyt. nr 33

Wszystkie gry robione są dla graczy..... dlaczego pewne sporne zagadnienia nie wykładacie na społeczne omawianie.... nas wielu... z 10 odpowiedzi 1 zawsze mądre... Może co ś lepiej doradzimy... i już przyjemniej

dat:

Przesłuchiwania przeprowadzane są stale, ale bynajmniej nie wszystkie propozycje, z pewnych przyczyn,nie realizuje się. Przy tym wszystkie życzenia przyjmujemy do wiadomości. Ogromne dziękuję wszystkim tym graczom, którzy pomagali nam w trakcie opracowania gry.

pyt 34

Bardzo, bardzo pragnę poznać jak przedstawiają się sprawy ze smokami u Hord. Czy będą w nim te gałązce? Przecież żywe smoki ogromne są teraz.(...)

dat:

U Hord jest gałązka istot a-la smoki a nie same smoki.

pyt 35, a tak naprawde dwa o jednym i tym samym

Chcecie powiedzieć że teraz na jednym kompie więcej ludzi grać nie mogą???! Nawet w dodatku???
Poprawnie zrozumiałem: w D nie wolno będzie grać wszystcy ludzie na jednym kampie? Walczyć można tylko ze sztuczną inteligencją?

dat:

To bardzo dużo pracy do wykonania, której koniecznie wykluczamy nawet w dodatku. Na daną chwilę nie przemyśliwa się tego.

pyt 36

CP mogą posiadać każde jednostki, które będą stać w pierwszej linii, powstrzymującą przeciwnika". Ja ii zaplątałem się. Jeżeli stawiamy junity w interfasie bohatera w pierwszej linii On automatycznie otrzymuje punkty osłony? A jeżeli z tyłu, to on ich nie otrzymuje?

dat:

Nie. U juednostek zawczasu obliczona jest charakterystyka do CP. Dla liderów ona być może zmieniona przez rozwój skilów.

pyt 37

W niedawnym filmiku mówiliscie o bohaterze demonów Charchusie. Mi kojarzy się on z innym Demonem - Agraelem (HoMMV)( rzezywiscie agrael nie był demonem, ale słuzył tam najwyzszemu demonowi, a był... mrocznym elfem ). Czy naprawdę wszystko tak banalne? Dobry przekształca się w złego, zły w dobrego. Czy istnieje w opowiadaniu Disciples III fabularna iniespodzianka, która może zadziwić nas?

dat:

(...) Chociaż mogę przyprowadzić jeszcze kilka przykładów kiedy Dobry przekształca się w złego, zły w dobrego, ale to w żaden sposób nie wpłynie na to że te gry stały się kultowe. Banalne - życie i śmierć, miłość i nienawiść tego bardzo wiele na świecie i to banalne? Niech pomyślę, możemy zadziwić, ale znowu wszystko można nazwać banalnym.

pyt 38

A propos, dlaczego dla jednostek w mieście pojawia się 10 komórek, Przecież oświadczyliscie, że dowodzenie lidera ograniczona przez cyfrę 8? I czy będzie opcja, pozwalająca przeprowadzać walki w starym stylu?

dat:

Głupio oczywiście, ale tak zrobione 10 komórek przy maksymalnej pozycji lidera "8" - dodatkowa taktyczna opcja.

Cytat:
Szanowni przyjaciele! Żal z powodu, że nasza rozmowa dobiegła końca. Wszystkie pytania, na które nie zdążyliśmy odpowiedzieć w wejściu rozmowy, odpowiemy na nie na oficjalnym forum. A na końcu, podarujemy wam wyjątkowy prezent z powodu nowego roku - świeży zrzut ekranu, który nie pojawiał się jeszcze nigdzie, dlatego że zrobiony w wejściu naszej rozmowy.


"I to koniec nie ma juz nic...", ale bym składał, są pytania i komentarze do postów ale mam już dość i straciłem prawie cały dzień, trochę się zdenerwowałem, jak nie może byc trybu wieloosobowego to jakis kiepski żart.

Nie tłumaczyłem postów o kryzysie bo to nie jest ważne, zwalili wszystkie niedoróbki na nie, nie wiem czy czegoś nie pomieszałem ( pytanie bez odpowiedzi itp. ) jak tak to proszę mnie powiadomić. I ten screen " nic nowego pod słoncem" W. Szymborka "Rozmowa z eklezjastą"

http://radikal.ru/F/s48.r...3cc3c0.jpg.html
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-01-03, 16:26   

Ekipa .dat po wyjściu D3 i dodatku, zajmie się innym projektem, jeżeli, się już częściowo nie zajeła, na podstawie książki jakiegoś Rosjanina, tak wywnioskowałem na podstawie postów na ich forum.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-01-14, 23:41   

To może być ciekawe

Cytat:
Wyniki Konkursu "twórczych życzeń"! Towarzystwo. dat ogłasza imię zwycięzcy w konkursie na lepsze noworoczne życzenia.

Na naszą elektroniczną skrzynkę przyszło 30 wwesołych i wzruszających, zajmujących i ciekawych listów, w których wielbiciele Disciples III życzyli nam najbardziej rozmaitych dóbr. Jednak wśród nich wszystkich wyodrębniliśmy pracę użytkownika z nicku Andrew@Demolition 666, ( jest to osoba bardzo aktywnie uczestnicząca w życiu forum gry dop. mozora )

Zostaliśmy zdobyci przez głos i styl autora i bezwarunkowo przyznaliśmy mu zwycięstwo!

( styl listu nie zostanie raczej zachowany w wykonaniu mego tłumaczenia, ale postaram się zastapić stare rosyjskie słowa naszymi dop. mozora )

Cytat:
Od imienia sztandaru Legionu Ciemnego Płomienia, jego lorda, wszystkich bohaterów i każdej co do jednej plugawej istoty, wyrażam jednolitą myśl z życzeniami i doprowadzam ją do sprawców i jednocześnie głównego celu tego uroczystego listu!

Z nowym rokiem dla was wszystkim ludziom!

Wszyscy, my jak i wy, oraz nasz władca Biethrezen czekamy na jedno: żeby przyszły rok podarował nam radość i spełnienia wszystkich najdroższych życzeń!

Życzenia pospolite: żeby palił się ogień w niebie, wszystkie, niech nawet nieskończenie zdradzieckie plany materializowały się, kierownik trochę mniej smagał batem, a towarzysz broni gotowy był oddać za każdego z nas ostatni róg, kieł albo nawet kopyto.

Wszyscy snujemy marzenia., tym wielkim dobrem jest wyzwolić wszystko co skryte i wychlusnąć to w jednolitym uczuciu, wolności tworzenia, wolności wyboru, wolności działania i podjęcia decyzji – to wyższa wartość, dla której liczni dokonują wielkich czynów, gdy inni oszczędzają się, nie mając nadzieji na lepszy los. Bądź to artysta, krawiec, programista albo nawet bóg.

Nabrany przez zemstę, wszystkim pragnącym być wolnym, niech ten nowy rok podaruje im nadzieję na odzyskanie tej wielkiej radości! Mamy nadzieję, że na tym nowym etapie, nikt nie może podciąć wam skrzydeł fantazji, podstawić róg pod kopyta powodzenia i zagasić tę iskrę, darującą wszysctkim nam, odzyskanie nowego cudu! I niech będą wszystkie nasze i wasze dzieła kultem, zbierajcie miliony i prowadcie za sobą wojska wiernych zwolenników! Niech zaś w nowym roku świat zobaczy wasze dziecię i naszego Władcę, a jeśli odbędzie się to jednocześnie, to będzie to omenem nowej epoki!

Z poczuciem demonicznego szacunku i wykonanego obowiązku pokorny przedstawiciel Legionu Ciemnego Płomienia, Demoniczna Dusza Błękitu

_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-01-20, 13:17   

Rosjanie mają inną mentalność niż my Polacy.

W komentarzach tego co ja znalazłem ( książeczka + filmik ), najbardziej rosjan ciekawi data, są raczej zadowoleni, pierw mówią to co im się podoba, a potem co nie.

Oto pare przykładów

Cytat:
Folder spodobał mi się, zrobione poprawnie, pragnęłoby się zobaczyć go w wersji rosyjskiej. Mam nadzieję, że gra wyjdzie najpierw nie po angielsku =) i w ogóle mam nadzieję, że szybko wyjdzie, żeby grać' na wakacjach



Cytat:
Folder szczerze ucieszył mnnie. Informacje oczywiście prawie wszystkie znane. Ale art, screeny i tak dalej super. Bardzo spodobała mi się magia na globalnej mapie. Nie spodobały się jednak spoilery.


Cytat:
To dziwne! projektanci mówili że w nie będzie multiplayera, który będzie dodany z pierwszym dodatkiem! A w ogóle folder bardzo mnie ucieszył! Szczególnie spodobała mi się fraza "50 godzin singła!"
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-01-22, 13:03   

Jakby ktoś chciał wiedzieć, dat nie zaczeło pracy nad nowym projektem, o którym pisałem ( na motywach jakiejś książki ), skupieni są narazie na D3.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-01-25, 19:50   

To słownie z tego co mówia na pierwszych dwóch plikach MP3

Cytat:

Jak będą atakować magowie?

Różne mianowicie: pojedynczo, obszarowo albo wszystkich przeciwników.

Czy będzie nadgrobek w miejscu zginięcia bohatera?

Nie

Czy będą portrety jak w D1, DII?

W potrecie będzie wykorzystywany screen twarzy modelu, podrasowany przez artystę.

Opiszcie chociaż jeden przykład runa ( chodzi tu o te rysunki.

Żołnierz może zaatakować istote z powiększonymi obrażeniami, pózniej on ginie. pożytecznie jest to wykorzystać, kiedy u wojna zostało mało HP.

Czy w walce jedna istota może mieć ruch 3 razy częściej od innych? Powiedzmy mały goblin z wysoką inicjatywą będzie chodzić częściej od dużego i nie zwrotnego ogra.

Nie, system Active Time Battle jest nieobecny w grze. Parametr inicjatywa określa tylko kolejność wejść istot.

Czy będzie mozna zmieniać wygląd obiektów na mapie (Sklepy, Wieże Magów)?

Nie, w podstawce tego nie będzie.

Jakie żądania systemowe?

Na chwilę grudnia 2008 Core 2 2.8 2 Gb Ram ATI 1950. Najmłodsza z kart graficznych, na której testują grę to ATI 9500. ( czyli ja się wpisuję z kartą dop. mozora )

Czy będą unikatowe portrety dla dialogów?

Tak

Co można będzie dostać w podziemiach oprócz doświadczenia?

Artefakty

Istoty teraz przesuwają się po polu walki. Jednakowa u nich odległość ruchu?

Różna

Czy jest możliwość teleportacji na arenie lub mapie?

Będzie na arenie

Będą uniwersalne sety?

Każda rzecz z seta przydatna jest tylko dla określonej klasy bohatera określonej rasy.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-01-26, 00:44   

Cytat:

Chcę jakoś poznać informacje o dodatkach.

A: Informacje o dodatkach na daną chwilę tajne.

Czy będzie można tworzyć liderów oprócz standardowych liderów ras, na przykład, lider-jednorożec?

Ale u nich nie będzie setów

Czy są u bohaterów kilka odmian ataków?

Tak, przy czym to być może nawet wezwanie albo teleport.

Czy deska skilów różni się dla różnych klas bohaterów?

Tak

Czy będą miasta (nie stolice)?

Tak, i one będą posiadać 5 poziomów rozwoju.

Jakie typy ataków są przy smokach?

Przy smokach różne źródła ataków. Na przykład, ogień albo śmierć.

Czyatak Imperialnego Zabujcy będzie realizowany jak w DII? * zniknął, pojawił się za plecami przeciwnika, atakował, zniknął, pojawił się na swoim miejscu* czyż po prostu będzie rzucać sztyletami?

To drugie.

Czy każda jednostka animowana na strategicznej mapie?

Tak

Złodzieje to teraz klasa bohaterów, o równym uprawnieniu co inni, czy są dla nich sety?

Tak

Czy zostaje na polu walki prochy zabitych istot?

Raczej nie

W stolicy teraz będzie sklep?

Tak

Czy w taktycznym trybie będą obecne jakieś efekty wzrokowe? Jeżeli tak, to jakie?

Mgła, śnieg, zamieć, deszcz, spadające liście, słońce.

Czy będą "paski żyć" i wypływające podpowiadania ("KO", "HOLD")?

Tak ( strasznie tandetnie będzie to wyglądać dop. mozora )

Czy będzie zwiększona ilość gałązek jednostek w dodatku?

Nie

Czy jest możliwość zobaczyć dwie jednakowe stolice na jednej mapie? Na przykład, Imperium przeciwko Imperium.

Nie ma, i w ogóle to herezja ( wcale nie dop. mozora )



Nie dawałem tego co już wiemy, były jeszcze głupie pytania.

Patrzyłem się na opinię rosjan w sprawie pasków, jest tylko jdna osoba, która broni projektantów. Przeczytawszy posta R'ed musze wam przyznać racje ( choć w HoMM5 będę go bronił ) do disciplesa on nie pasuje.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-01-30, 17:02   

Marina:
Cytat:
Pozdrowienia dla wszystkich! W ten piątek, w kolekcji audiopoistów dodane zostanie jedno nieduże nagranie. Związane to jst z napływem dziennikarzy do naszego studia w tym tygodniu (to znaczy, że szybko na was czekają nowe publikowania w prasie z kupą wszystkiego ciekawego i wyjątkowego!!!. Będziemy otwierać różne tematy, powiązane z grą i zabawnym procesem.


To oznacza robotę dla mnie, jeżeli pojawią się zapowiedzi lub wrażenia z alfy w intrnecia postaram przetłumaczyć je.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-02, 15:27   

Powoli kończy się oczekiwanie na Disciples III: Renesans sądząc, że wszystkiego w czasie tej informacji jednak jest mało na koniec : prace nad gra nalezy liczyc na miesiące ,może nawet tygodnie. W porównaniu z prawie trzema latami oczekiwania - to już, zgódźcie się, kwiatki. W te, powiemy tak, złe czasy postaramy się jeszcze bliżej przedstawić wam gre, wzmocnimy informacyjne ognisko i zrobimy wszystko, żeby w najbliższej przyszłości ucieszyć nowymi wyjątkowymi materiałami.

Najpierw, zresztą uzupełnijmy istniejące luki. Pierwszą na porządku dziennym, duże listopadowo-grudniowe pojawienie się zrzutów ekranu, o których jeszcze nie pisaliśmy. Przedstawiają one gre z ostatnich etapów projektu (nie najbardziej prawda świeżym, ale, niemniej jednak). Dane zaboczyc wam najróżniejsze aspekty taktycznych bitw. Tu są i różne areny, z miejskich, do śnieżnych, i najbardziej rozmaite jednostki. Wszystko w 27 zdjęciach, praktycznie każdy godny uwagi.

Ale nie jednymi zrzutami ekranu żyją wielbiciele trzecich Disciples. Idący styczeń toże okazał się nader bogaty na rozmaite materiały z gry. Przybądź, najciekawsze okazało się opublikowane na witrynie projektantów dat, anglojęzyczne kierownictwo użytkownika ( ta książeczka, którą odkryłem, nawet fenor mnie pochwalił dop. mozora). Dany materiał pokazuje uogólnione znanych wiadomości o projekcie, tak i enta ilość pięknych koncept-artów razem z do zabawy zdjęciami. W końcu manuała graczy oczekuje mała niespodziankę (chociaż sami projektanci niezbyt przesłaniali te wiadomości): mini-anons pierwszego uzupełnienia do oryginalnej trzeciej części - Disciples III: Undead Hordes - dodającego w grze czwartą stronę opowieści.

Trochę pozmieniałem tekst by był bardziej zrozumiały, przesłanie jest to samo.

Jeszcze ciekawostka, nasz polski Wiedzmin (gra) jest dość znany by dać go jako przykład... to znaczy fan pytał się czy będzie wiele zakonczeń tak jak w Wiedzminie. Odp. Nie
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-07, 13:52   

D3 nominowany do nagrody

Cytat:
Na "Absolute Top 2008", jedenej z większych ceremonii wyborów najlepszych gier pojawił się i "Disciples 3: Renaissance". Na razie tylko w jednej kategorii: "możliwie najlepsza gra 2009".
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-17, 19:57   

Całego tekstu nie warto tłumaczyć, ale mam coś na podwyzszenie cisnienia ( Nag i Elle nie czytajcie tego, bo osoby i przedmioty w waszym otoczeniu będą w niebezpieczeństwie )


Cytat:
(...) oświadczenie Strategy First na temat przekazania opracowania Disciplesa III studiu "Mist-Lend Południe" ( pierwsi twórcy disciplesa, nazwa była po rosyjsku, więc musiałem jakoś przetłumaczyć dop. mozora) wydało się nader dziwne. Programiści z kraju klonowych liści nigdy nie stronili od samodzielnej produkcji gier w wymyślonym świecie ( oprócz disciples I i II dop. mozora ). A tu nawet nie dodatek - pełnowartościowy produkt. Żart czy co ?. Szczęście jednak, Kanadyjczycy szybko opamiętali się i przekazali bezcenną markę wychodźcom z Akelli - studiau dat.


Uwaga na lecące przedmioty !!!!!


Już wam odpuszcze dalszej części, bo będzie gorzej.
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-19, 19:30   

Z newsa

Cytat:
10 lat przeszło od czasu, gdy pojawiła się Disciples: Sacred Lands, turowa strategia by zdobyć miłość graczy na całym świecie. A już całkiem szybko sko ńczy się długo oczekiwane wyjście trzeciej części fantastycznej epopei — Disciples III: Renaissance, nie tylko ucieszy wielbicieli serii ale też nawrócić na swoją wiarę innych graczy, wywróciwszy ich pojęcie o gatunku strategii turowych.

W związku ze zbliżającym się wydaniem gry ( w rosji dop. mozora ) my radzi jestesmy zawiadomić was o nowej odsłonie nowej strony internetowej Disciples III: Renaissance (http://www.disciples3.ru). Witryna raczej podobna jest do książki, i tak jak życzenia wielbicieli, które są zrozumiałe dla nas, my będziemy regularnie dodawać w niej nowe strony. Linia tematyczna, postacie, wszechświat, do zabawy mechanika i technologie w opracowaniu — co opowiedzieć wam nowego po wszystkich tych wyliczeniach. Jak i w każdej książce, tu są i najpiękniejsze ilustracje, przedstawione w charakterze artów i zrzutów ekranu.

« główny cel nowej strony internetowej - godne obramowanie wszystkich zalet gry na stronach Internetu », - skomentował odkrycie środka Dmitrij Diemjanowskij, kierownik studium. dat i projektu Disciples III: Renaissance. « wszystkie informacje, przedtem nie były systematyzowane, zostałey teraz zebranw wespólnie i bardzo jakościowo opracowane. Nasi artyści włożyli całą duszę do stworzenia każdego elementu witryny, i, mamy nadzieję, gracze dobrze ocenią te gorliwości ».

W dalszym ciągu witryna będzie regularnie uzupełniana, nie tylko świeżymi wiadomościami o opracowaniu, nowościami i zrzutami ekranu ale też cięższym materiałem, obejmując filmy i długo najbardziej oczekiwana już na początku — demo-wersja. Po wydaniu gry strona stanie się placem dla dodatkowej do zabawy zawartości, dostępnego dla graczy, kupić licencjonowaną kopię gry. Mieszkańców starej witryny prosimy о nie martwienie się — forum w całości bezpieczne, przecież teraz najwyższe czas kontynuować obcowanie!


Przejrzałem strone robi wrażenie, choć modele jednostek są uproszczone i ta demo wersja :mrgreen:
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-19, 19:38   

Sorki za oftop, ale odpowiedz dla eledana z rosyjskiej strony.

Cytat:
All questions connected with the international publisher decides Akella
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-20, 22:59   

Na rosyjskiej wersji strony disciples3.ru też są błędy, i to w prawie każdym zdaniu.

http://s50.radikal.ru/i12...88756ca4546.jpg
_________________

 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-26, 21:14   

To troche dni ma, ale nie miałem czasu, sprawdziany, konkursy ( wygrałem dwa :-P ) i inne.

UWAGA!!!

Nie czytać jeżeli się jest fanatycznym fanem D2, tekst może spowodować zabużenia psychiczne i spowodować nadmierną agresję.




Od ostatniego wydania dzienników studium. dat mineło praktycznie pół roku. Ale w tym dzienniku opowiemy, co znacznego odbyło się w grudniu i wstyczniu.

Disciples III, długo oczekiwane wydanie odłożone zostło na 2 kwartał 2009 roku. Naszym wysiłkiem i nadzieją wielbicieli serii, dojdzie on do skutku i w najbliższym czasie kalkulujemy że możemy ucieszyć wszystkich, którzy z niecierpliwością oczekują na grę. To zdarzy się wiosną, a dwa znaczące wydarzenia, zdarzą się w niedługo, dwa miesiące wyraźnie zbliżają najdroższą datę.

Pierw oddaliśmy naszemu wydawcy alfa-wersję, teraz znajdujemy się w stadium oddania bety. Alfa-wersja w naszym rozumieniu - to w całości gotowa zawartość gry, praktycznie gotowa gra, przeplatana nieznaczną ilością błędów, nad naprawieniem których my teraz się zajmujemy. Na daną chwilę wytwarzają się niewielkie zmiany w arcie i kodzie, ale podstawowe zadanie drużyny rzucone zostało na balansowanie map. Juz wczesniej zajmowaliśmy si ę tym, ale dawno, teraz wszystkie siły skupione właśnie na wyłowieniu bugów, regulacji map, jednostek, światłocienia.

Przed nowym rokiem udało się nam naprawić jeden bardzo nieprzyjemny błąd, który okresowo naprawialoismy przez ostatnich 5 miesięcy. Błąd polegał na tym, że czasem padał element interfejsu, informujący gracza o zwycięstwie (mogli z niego zrezygnować dop. mozora ). Od czasu do czasu nie ujawniał sie on na końcu po wygranej z trudem walce, informującego o tym, co zdobyliście i możliwości wyjścia z walki. Trzeba było po prostu resetować grę i przeklinać na nieuchwytny błąd niedobrymi ordynarnymi słowami.

Jednak udręce przychodzi koniec, udało się złapać i naprawić bug. Teraz my za każdym razem z c zadowoleniem zaznaczamy, że większych błędów w grze nie ma. Bardzo nie pragnelismy ciągnąć z sobą w nowy rok taki drobny i wstrętny bug.

Oprócz wszystkiego innego, duże prace odbyły się w optymalizacji projektu. W wersji, którą pokazywaliśmy na Igromirie 2008 długo ładowały się poziomy i to drażniło. Teraz udało się przyśpieszyć załadunek poziomów praktycznie 10 razy. Na dzisiejszy dzień gra czuje się komfortowo przykładnie na takim systemie: Core 2 2.8 2 Gb Ram ATI 1950. Najbardziej stara karta graficznya, na których testujemy grę to ATI 9500 (pięcioletnia) na nich gra oczywiście nie chodzi szybko, ale da się grać.

Oczywiście w projekcie jeszcze jest nad czym pracować. Na przykład, teraz, dodajemy otoczeniu różnych efektów dla zaklinań. Współpracujemy z Gaijin Sound, które dosłownie w ostatnich dniach przysłały nam nową wersję dźwięków dla postaci i walki. To, że były obecne w grze wcześniej, także nie były najgorsze, ale postanowiliśmy je poprawiać i poprawiać. Także my nie mamy finałowego sound-track od Siergieja Chmielewskogo, twórcy całego muzycznego wypełnienia gry, którym będzie umilał grę. W najbliższym czasie oczekujemy, że prace w tym kierunku zostaną skończone.

Nie zapominamy też zaś o naszych cierpliwych i wiernych fanów. Idea przygotowywania do nowa strony internetowej, która będzie bardzo piękna i informacyjna. Na witrynie, oprócz innej zawartości, będą przedstawione świeże wideo. Nasza poprzednia rolka była bardzo ciepło przyjęta przez społeczność i teraz praktycznie gotowe jeszcze dwa, które zostaną przedstawione potencjalnemu zachodniemu nabywcy i wszystkim odwiedzających witrynię.

A w ogóle, teraz na tym tle odbyło się z zabawne zjawisko. (..) Zdejmując zrzuty ekranu nasz pracownik tak rozbawił się że właściwie zapomniał po co włączył grę - to bardzo dobrze, jeżeli już nam, pracującym nad projektem podoba się gra, to mamy nadzieję, że i graczom spodoba się wynik naszej pracy..
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum