Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:09
Dowódcy
Autor Wiadomość
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-07-08, 10:19   

Gallean napisał/a:
4 Dowódca mag:
a mistrz piorunów
b kamienny wojownik
c korzystanie z kul
d zmiana w ducha


Ja bym do tych profesji dodał jeszcze Arcymaga i Mistrza Duszy.
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-11, 21:44   

Ej ludzie no dobra ale ja rozumiem ze te wasze profesje dla magow to tylko dla imperium. Po co tez korzystanie z kul jako oddzielna profesja ?? nie mozna by tego zmienic naprzyklad na jakiegos Ksiedza czy Mnicha szczegolnie ze to przeciez zawsze byla silna strona Imperium
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-08-07, 18:13   

Hmm, jeżeli bohater będzie miał inwentarz z prawdziwego zdarzenia to te podpunktyprofesji nie mają sensu. Przecież jak będę miała maga to on będzie mógł założyć miecz a wojak orzełka.

A tak dla krasnoludów dać strzelbę, podwójny atak z dużymi obrażeniami. O wtedy będzie masakra (:
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2007-11-18, 21:57   

Na screenie z Igromir ( http://d3.heroes-centrum.com/obr/dat/igromir13.jpg ) widać nowego dowódce na koniu, który zajmuje 2x2 pól, jak myślicie czy nie będzie on silniejszy od tych co zajmuja jedno i czy nie będzie zajmował miejsca na inne jednostki ?
_________________

 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-11-18, 22:03   

Trochę się plątam w tych wszystkich wiadomościach o D3 ale wierzchowce będą chyba ulepszeniem do bohaterów. Czyli nasz bohater na początku będzie bez konika (lub inego wierzchowca). A konik będzie pewnie polepszał statystyki i liczbe pktów ruchu...

Jeśli się mylę to sorry :D :D :D
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2007-11-18, 22:16   

Jeśli tak, to czy koń nie będzie zabierał miejsca ?
_________________

 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-18, 23:02   

Cehtu - A to chyba tak - bohater imperium bez konia , po awansie z koniem a po kolejnym awansie na pegazie chyba..
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2007-11-18, 23:10   

mozora napisał/a:
Jeśli tak, to czy koń nie będzie zabierał miejsca ?

Wnioskując z D II to nie :-)

@up logiczny awans
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2007-11-18, 23:14   

W dwójce np. rycerz pegazów zajmował jedno miejsce, a w trójce widać, że dowódca jest dużą jednostką ( zajmuje 2x2 pól )
_________________

 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-19, 15:41   

Ale miejsca na jednostki są.
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Leriad 
Adept
Mówiący z Entami



Wiek: 33
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 7
Skąd: Z głębi ostępów
Wysłany: 2009-01-23, 19:55   

Jest to trochę wzorowane na H5. Im większa jednostka <im więcej pól zajmuje> tym jest silniejsza. Z drugiej jednak strony odnosi się to w moim mniemaniu tylko do wojownika, bo jak wyglądałby mag, złodziej czy zwiadowca, ogromny na 3x3 pola? :dorf:

Awans jednak powinien być podkreślony przez rozbudowanie bohatera. Mag na ten przykład mógłby mieć obszerniejszy ubiór <szlachetniejsze szaty, jakiś lepszy kostur, zwoje i inkantacje przy pasie>, zwiadowca więcej gadżetów, złodziej mikstury i trucizny.
_________________
"Utopista widzi raj, realista widzi raj plus węża"

"Mierzy się ponad cel, by trafić do celu"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum