Kuzwa przegladalem screeny z gry i:
1. trzymaja sie disciples RE to moim zdaniem chybiony pomysl, gdyz sam dodatek byl chyba robiony na sile i nie trzyma spojnosci z podstawka pod wzgledem grafik.... i stylu
2. zajezdza prawoslawnymi stylami pancerzy a kult Wszechojca zajezdza prawoslawiem...
Wynika to ze screenow jakiegos czaru pancerza...
3. Szykuje sie upadek gry a la HoMiM 4 - czyli duze naklady, duzo reklamy i przesuwania terminu wydania, a sami gre przekombinowuja....
Dawno, danwo temu, czyli jakiś rok wstecz, gdy znane były pierwsze jednostki Imperium zarzut rosyjskiego wyglądu jednostek strasznie raził Mike'go.
Theodred, .dat te prawosławne zbroje, wizualnie ubogie, że aż zęby bolą, tłumaczy tym, że niby nawiązuje do historycznych pancerzy z okresu średniowiecza. Tyle, że ludzie z .dat zielonego pojęcia zapewne nie maja o zbrojach wykonywanych przez płatnerskich mistrzów z Florencji czy Mediolanu :|
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Dawno, danwo temu, czyli jakiś rok wstecz, gdy znane były pierwsze jednostki Imperium zarzut rosyjskiego wyglądu jednostek strasznie raził Mike'go.
ja wiem, ale nie widzisz tego podobienstwa do HoMiM5?? tragedia... Znowu ruscy chca zniszczyc to co bylo fajne...
Nagash ep Shogu napisał/a:
Tyle, że ludzie z .dat zielonego pojęcia zapewne nie maja o zbrojach wykonywanych przez płatnerskich mistrzów z Florencji czy Mediolanu :|
poza tym w historii nevendaru bylo ze te fajniejsze zbroje mieli od krasnoludów... poza tym ruscy zbyt dlugo byli izolowani od zachodu wiec nawet nie wiedza jak naprawde to wyglada....
Pisze o tym od prawie pół roku, a może i dłużej. D3 grzebie całą ideę Disciplesów, nie bez powodów mam w podpisie "... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć".
theodred napisał/a:
ruscy zbyt dlugo byli izolowani od zachodu wiec nawet nie wiedza jak naprawde to wyglada....
Może i coś w tym jest?... Może to tłumaczy, czemu Kanadyjczycy potrafili zrobić genialne D1 i D2, a Rosjanie nie bardzo...
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Lambert – kapitan Imperium, jest bardzo ceniony przez swoich podkomendnych, ze względu na swoje umiejętności bojowe. Jest też znany jako urodzony lider i człowiek honoru. Jego misją jest znalezienie Inoel.
Haarhus – wierny sługa Bethrezena, który został wysłany na powierzchnię, aby wypełnić każdą wolę swojego władcy. Jego zepsuta dusza jest pełna nienawiści przeciwko wszystkiemu co go otacza.
Erion - lider małego patrolu elfów. Jest młody jak na standardy swojej rasy, ale dość znany z mądrości i rozumu. Jego patrol zwalczył wielu intruzów, przekraczającym granice królestwa elfów. Będzie pomagał Inoel.
Stafford – lojalny przyjaciel Lambera, który pomógł mu wielokrotnie. Sierżant mieczników, który przybywa zawsze, kiedy jest potrzebny. Lambert bezgranicznie mu ufa. Będzie on bliżej Innoel, niż ktokolwiek inny.
Ferre – Kościół i inkwizycja zaufała osobie. Zwykłemu łowcy czarownic, który odmówił zerwania ze swoją naturą. Wszczął on rebelię, aby stać się najważniejszym.
Inoel – posłaniec bogów. Przybywa do Nevendaaru, aby wypełnić proroctwo Wszechojca, jak sądzi wielu ludzi. Polowanie na nią się zaczęło. Jej przeznaczeniem jest zniszczyć, lub ocalić Nevendaar.
Cechy gry:
• Kontynuacja serii Disciples
• 5 misternie stworzonych ras, z czego 3 grywalne.
• 3 kampanie z 19 misjami przeznaczonymi dla pojedynczego gracza.
• Ponad 50 godzin rozgrywki
• Szczegółowe modele i tekstury
• Ponad 170 postaci animowanych za przy użyciu Motion Capture
• Ponad 70 zaklęć, które mogą być używanen a głównej mapie i w czasie walki
• Ponad 450 itemów z czego 150 do ubrania
• Kompleksowy system RPG z zaawansowaną dystrybucją umiejętności
• Ekwipunek zmienia wygląd bohatera
• Ponad 270 unikalnych objektów na mapie, z czego 90 interaktywnych
• Dynamicznie zmieniająca się mapa i obiekty zależnie od kontrolującej teren resy.
• Cykl dnia i nocy oraz zmiany pogodowe
• Ponad 12 unikalnych aren bitewnych z losowo generowanym terenem
• Unikalny system walki łączący RPG i strategię
• Multiplayer
Przetłumaczyłem kawałek na szybko, jak ktoś umie po angielsku trochę to niech zobaczy jak się pięknie spoiluje fabułę w instrukcji do gry. Omg. Ocenzurowałem to w Polskiej wersji (chodzi o opisy postaci).
ŹRÓDŁO
Nie wiem jak wygladasz :P wiec jakybs tak napisal to bym uwierzyl na slowo.. ale jak mozna pierw w odpowiedziach dla fanow pisac, ze Multi nie bedzie, a pozniej w takim dokumencie cos odwrotnego :P
• 5 misternie stworzonych ras, z czego 3 grywalne.
3, a maja tyle czasu i nie moga zrobic chociaz 4 (bez elfikow )
Łowc@ napisał/a:
• Ponad 170 postaci animowanych za przy użyciu Motion Capture
po co?? to nie fifa jakas...
Łowc@ napisał/a:
• Ekwipunek zmienia wygląd bohatera
element DIABLO 2
Łowc@ napisał/a:
• Cykl dnia i nocy oraz zmiany pogodowe
ciekawe czy otoczenie bedzie mialo wplyw np bagna i deszcz oslabiajacy strzelcow.... ale wyobrazcie sobie pada deszcz i mag rzuca czar blyskawicy i wszyscy upieczeni...
Tak Elle to jest plik jeszcze z czasów siania propagandy kiedy wiele nam obiecywano. Teraz powoli się z tego wycofują co oznacza ze chcą w końcu grę wydać i powoli muszą nas oswajać z tym tworem, zgoła odmiennym od naszych oczekiwań.
Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-01-15, 08:18
Yhym, a niemal wszystkie rasy (i to wszyscy w spodniach, ach, mogę się pożegnać z elfią bohaterką Przymierza ) są blisko z Inoel, pomagają jej, co za pokój, miłość i sielanka. I coś za dużo imperialnych w fabule
Ferre – Kościół i inkwizycja zaufała osobie. Zwykłemu łowcy czarownic, który odmówił zerwania ze swoją naturą. Wszczął on rebelię, aby stać się najważniejszym.
Normalnie pasuje do mnie, kolo wraca na avka R'ed nie ma hero babki bo w przymierzu i Imperium wysiudały już i tak większość jednostek. Hmmm jak Utrzymają tą tendencję to może za jakiś czas zobaczymy krasnoludową (ff uważa to za poprawna forme, choć ja wole krasnoludzką) kobietę z miotaczem ognia
poniewaz wiekszosc swiata disciples zamieszkuja ludzie, a ktolestwo do ktorego naleza to krolestwo ludzi czyli imperium. Zielonoglowi to tylko czasami najazdy robia, a pozostaly rasy trzymaja sie w swoich obozach i odseparowani od swiata dookola
i znowu ta inkwizycja.... juz w 2 PG sie naszalala...
Nagu, ja wiem że Wojownik w D2 był fajny, bo strojem został powiązany z następnymi poziomami i to było cud-malinka i w ogóle...
Ale jak popatrzę na zombiaka i wojownika z D3 to sprawa wygląda tak: wojownik jest super, zombi do niczego. Wyobraź sobie jak porządnie wykonane zombie bazujący na wyglądzie tego woja by kozacko wyglądał
Co do multi to poszperałem nieco na tej anielskiej wersji forum .dat. Multi planują dodać w skrypcie dodatku numer jeden z którym pojawia się Hordy. Jak nie wyjdzie, to z Klanami (info jest dość stare, ale najnowsze jakie było. Widać że tak jak Qumi wyznają zasadę "skoro multi nie ma, to znaczy że przecież był niefajny").
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-01-15, 14:52
Niestety, co ma być to będzie - a będzie słabo. Po czym to wnioskuję?
Primo że gra będzie łatwiejsza niż trudniejsza.
Secundo że fabuła już mi się nie podoba.
Tertio że jak idą na łatwiznę z fabułą to nie ma co się wysilać nad resztą.
Dlaczego wnoszę, że poszli na łatwiznę z fabułą? Po charakterystykach to widzę. Imperialny rycerz wzór cnót co by i muchy nie zabił, gdyby nie obsrała portretu najjaśniejszego cesarza. Łowca czarownic z przesadną ambicją. Sługa demonicznego pana, który nienawidzi wszystko i wszystkich, włącznie z sobą i swoim panem. No i motyw pomocy elfio-imperialnej.
No co zrobić? Nihil.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum