Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-12-29, 18:18
Boże, Elledan, czas wyśmiać ludzi, którzy kupią artbook z planami postaci i jednostek które nie ujrzą świata dziennego - twórcy W OGÓLE nie powinni udostępniać takiego infa, IMHO największym zawodem D3 jest brak nowych jednostek (które BYŁY planowane, skoro BĘDĄ w artbooku).
Ahhhhhhh.... sheissee!
Ja che takiego widmowego! Jak oni mogli, taka piękna pierwsza forma a zombie taki szpetny...
Cholera, będę go blokował jak już, ot co...
Hmmm nic nie podpatrywano z Heroes ciekawe skąd w takim razie te wszystkie kapliczki z XP, budynki odsłaniające mapę i tym podobne przybytki na mapie świata. Raczej z FF ich nie wyciągnęli.
Hmmm podobnie jak Eden jestem zdumiony że o ile Wojownik prezentuje się ciekawie tak Zombi w porównaniu do niego jest raczej degradacją niż awansem
I dla czego robią Hordy a nie Klany Ja zawsze od klanów grę zaczynam.
Nawet jeśli Kosmita to nie Widmowy, a zwykły Wojownik, top i tak pasowałby bardziej do kolejnej części AvP, niż Disa. Czy ja już nie wspominałem, że ekipa od koncepcji wizualnej utyskuje na wyobraźni?...
Cóż właściwie można na resztę powiedzieć... Zabłyśnie to-to na niebie niczym kometa i w końcu spadnie i Disa 4 z tej stajni może nie ujrzymy (dziękowałbym na kolanach i ze łzami w oczach)
Jeśli chodzi o moje utyskiwanie nad koncertowym spieprzeniem Nosferata, które Rosjanom nie przeszkadza... Potrafi ktoś wymienić z pamięci nazwisko jakiegoś słynnego malarza rosyjskiego?... To chyba co nieco świadczy o ichniejszym pojęciu estetyzmu, nieprawdaż, ma droga R'ed?...
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-12-29, 20:31
Nagash ep Shogu napisał/a:
To chyba co nieco świadczy o ichniejszym pojęciu estetyzmu, nieprawdaż, ma droga R'ed?...
Owszem. Pomijając że niewiele jest traktatów poświęconych akurat malarstwu rosyjskiemu... muzyka, wódki taaak, malarstwo prócz jakiś sztukowych okazów nie bardzo.
A miało być bez offtopu w nowym temacie, a tu proszę śmietanka GTW sobie wycieczki robi po świecie sztuki. Koniec tego i zacznijcie komentować ograniczając sarkazm.
(VHS)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2008-12-29, 20:48, w całości zmieniany 2 razy
Odpowiedź o Jednorożcach jako wierzchowcach w Przymierzu.
To ciekawe, że Strategy First doszło do takich wniosków, by je wprowadzić... czyżby jednak i Kanadyjczykom zabrakło poczucia smaku? Chociaż z jednej strony taka decyzja to jedno, a odpowiednie zaprojektowanie jednostki - to drugie. Za to można winić już .dat
Odp. na pytanie 2.
Cieszy mnie fakt, że deweloperzy i 'zamknięci testerzy' szlifują grę tak długo i wyłapują błędy. W zamian oczekuję najwyżej minimum błędów, przynajmniej będę mógł się cieszyć płynnością gry (która też będzie zależała od wymagań).
Ad.3 Nie mam teraz wglądu na Arcymaga, ale mimo wszystko tłumaczenie nie bardzo mnie przekonuje (to też zależy jak wyglądają poprzednie jednostki z drzewka magów). Z drugiej strony - magowie niby mogą sobie pozwalać na miksturki/zaklęcia odmładzające (;
Ad.4 - bez komentarza.
Ad.5
Normalna sprawa.
Ad.6
Liczę na ciekawe kompozycje muzyczne (co można było usłyszeć w ostatnich trailerach) i żeby jak najbardziej pasowało klimatem do gry. Tego racze nie spartaczą.
Ad.7
Kalendarz, a jeszcze bardziej - handel maną mógłby bardziej urozmaicić rozgrywkę, ale ja mogę obejść się bez tych elementów (niekoniecznie to byłoby potrzebne dla gry, zresztą - handel maną wydaje się nieco dziwny, inna sprawa surowcami, ale te poza złotem w grze nie występują).
Ad.8
Wzbudzają we mnie pewne nadzieje tymi słowami (choć oczywiście nie można tego potraktować zupełnie poważnie).
W sumie może to i racja, że reszta ras dojdzie w dodatkach - będą mogli je bardziej dopracować. Ciekaw też jestem czy za dodatki weźmie się inne studio, bo często bywa tak w światku gier, że add-ony lub kontynuacje gry są robione przez inne studia deweloperskie - nie zawsze trzymają poziom podstawowej wersji.
A i z tego co widzę to pierwszy add-on przyniesie ze sobą Hordy... może być trochę za mało dla wygłodniałych fanów/graczy oczekujących na Renaissance.
Ad.9
Nie rozumiem dokładnie tej odpowiedzi X)
Chyba mimo wszystko nie tłumaczą tej zmiany płci u Kultysty na Wiedźmę, tzn. nie ma logicznego wytłumaczenia tej przemiany.
Ad.10
Wymagania coraz większe, z tego co widzę (no, chyba, że podany sprzęt jest wymagany do grania w najwyższych – prawie najwyższych detalach graficznych i wysokich rozdzielczościach).
Ad.11
Fajnie, że myślą o smaczkach dla graczy, ale wpierw niech dopracują grę.
Artoobk jeśli miałby się znaleźć – to pewno w Edycji Kolekcjonerskiej (i teraz jestem ciekaw ilu zapaleńców z naszego forum znalazłoby się, by kupić taką edycję. Ja bym się mimo wszystko skusił, a po latach sprzedał zbieraczom takich perełek growych – których interesują edycje z dodatkami . Oczywiście sprzedałbym, gdyby gra sama w sobie nie spełniła moich minimalnych oczekiwań.
Ad.12
Propozycja nie taka idiotyczna, przynajmniej moim skromnym zdaniem. Chyba, że sam źle postrzegam tą ideę, mi takie urozmaicenie odpowiada.
Ad.13
Tym razem zadający pytanie się nie popisali.
No, jak już mamy ruch w walce to przeszkody też się przydadzą jako urozmaicenie.
Ad.14
Wystarczy edytor map.
Ad.15
To, że te Kraken i Nosferat zostaną mnie nie zdziwiło. Szkoda, że zostaną w tej, a nie w innej postaci.
Inne barwy? Komuś zachciało się kolorowanek? Czy chodziło o przynależność rasową? OO
Jednostka aktualnie podejmująca inicjatywę w walce jest podświetlana, podobnie jak poprzednich Disach, ale zamiast na ikonie to na arenie. Może być i tak.
Ciekaw jestem o jakie miejsca chodzi.
Tu mamy standard.
Nie da się przemknąć obok terenu Strażnika. Z jednej strony dobrze, z drugiej – ciekaw jestem czy będą od tego wyjątki – w drugim Disie (nie wiem czy w pierwszym też) bodajże złodzieje czy niektóre oddziały miały większe pole do popisu, jeśli chodzi o przemykanie obok wroga.
Z tego co zrozumiałem, to kwestia magii jest taka sama, jak w D1 i D2.
Ad.16
Tutaj deweloperzy sami sobie podkopali dołek (;
Ad.17
Skoro są strażnicy to różdżkarzy się nie zobaczy. Niekonsekwentne pytanie (chyba, że ktoś myślał, że to różdżkarzami ustawiamy strażników xD )
Ad.18
Ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce z punktami osłony. Kontratak – dla wszystkich jednostek czy tylko dla tych osłaniających? Tu również jestem ciekawy końcowych tego efektów.
Atak magów w kilka, ale nie wszystkich oponentów – to można było się wcześniej domyślić, ale interesuje mnie kilka spraw.. chociaż nie. Wygląda na to, że tych kilka celi będzie musiało znajdować się w określonej strefie, w której jest zdolny zaatakować mag. Wariant z wyborem celów mógłby być ciekawy o tyle, że im mnie celi wyznaczymy – tym więcej obrażeń zadamy.
W kwestii używania przedmiotów nic się nie zmieniło (oprócz ich ilości i doboru do naszego bohatera).
Ad.19
Pyta a strategiczną czy taktyczną część gry? Albo źle przetłumaczone, albo niekonsekwentnie zadane pytanie. Dziwię się, że nie było wzmianki o punktach dodających XP (a może nie tylko to, a także inne frykasy?)
Ad.20
Tutaj pytający mnie rozwalił (co was natchnęło do jej zrobienia, no, chyba, ze chodziło o 'co was natchnęło do takiego jej zaprojektowania?')
Z tym zastępowaniem to dla mnie nie ma specjalnej różnicy.
Ad.21
Niektórzy wzięli go za widmowego, a to tylko zwykły fighter. Hmm, no to jestem ciekaw jak będą wyglądać szkielety i widmowy. Jak będą wyglądać templariusz i mroczny władca? Hmm.
Ad.22
Czyli tylko zamknięte Beta-testy dla największych zapaleńców.
Ad.23
Mi nie starcza. Można było dorobić kilka ulepszeń dla balansu.. można. Tylko czy trzeba?
Ad.24
Final Fantasy
Będziemy świadkami powstania pierwszego miksu BTS'a z elementami jRPG?
A tak na poważniej – była wzmianka o tym, że twórcy wzorują się na elementach rodem z kraju kwitnącej wiśni. Fakt, w tej serii jRPG postaci podbiegają do siebie podczas walki, ale później wracają na swoje miejsce (chyba, że coś przeoczyłem, bo nie dane mi było przejść ani jednego FF w całości, tak jak i jakiegokolwiek jRPG'a).
Ad.25
Koniec już z dobijaniem do 99 lvl (;
Troszkę szkoda, bo zawsze można było pobawić się w edytorze z mega-ultra jednostkami/bohaterami :]
Trzydziestka powinna być jednak wystarczająca (choć to zależy od szybkości nabywania punktów doświadczenia – ile dostajemy w zależności od pokonanego wroga/oddziału/bohatera i na jakim poziomie oni byli). W wypadku limitu poziomów ciekawi mnie, jakie będą ograniczenia lvl'i podczas przechodzenia Sagi.
Ad.26
O, to mam nadzieję, że umiejętnie dobiorą umiejętności/siłę jednostek Nieumarłych.
Ad.27
Całkiem mało ludzi jest zaangażowanych w ten projekt, no, ale to nie jest jeden z oddziałów Ubi Soft czy EA, mających duży budżet i odpowiednie środki na zrealizowanie projektu.
Ad.28
Odporności wyrażone w procentach - przypomina mi to rolepleye jak i HoM&M
Ad.29
Przez brak multi skrócą żywotność gry. Choć jak dobrze pamiętam, to remake King's Bounty też nie ma multi, ale nie jest to zaliczane jako plus. Szkoda, może kiedyś grupka zapaleńców zrobiłaby stosowny mod do grania w sieci.
Mogli chociaż zostawić hot-seats :/ Nie wiem czy to aż tak wielki problem zaimpletować granie kilku graczy przy jednym PC... Piszą, że nie jest w planach, czyli nie ma się co łudzić, że jak dodadzą kolejne rasy to doszłaby rozgrywka wieloosobowa :/
A ten antyfan też ma trochę racji, bo na dłuższą metę to i ja sam z deczka nudziłem się walkami w Disie, ale występujące gdzieniegdzie zadania poboczne urozmaicały rozgrywkę.
Ad.31
Z tym się poczeka do samego zagrania, ale można było bardziej urozmaicić te power-upy.
(swoją drogą, czy takie rzeczy na polu walki nie pojawiły się w jakimś Final Fantasy? (nie jestem pewien)
Ad.32
U-hu-hu, to mam teraz obawy u wojowników w Hordach, trzeba będzie w ich przypadku używać spowolnieniu na wojsku przeciwnika (co mi przypomina HoM&M – pod warunkiem, że będą takie przyśpieszenia/spowolnienia do ruchu jednostek)
Ad.33
Pfff!
Ad.34
Wait, what?
Ad. 36
Poczekamy – zobaczymy.
Ad.37
Na razie to tylko zarys fabuły, w rozgrywce mogą pojawić się zwroty akcji. Przecież .dat nie ujawniłoby 'wszystkich 'smaczków' kampanii singleplayer...
W dzisiejszych czasach trudniej o oryginalność, także to pytanie trochę mnie dziwi – ważniejsze jes t to, jak wszystko potoczy się w Sadze, a to dopiero przy odpaleniu gry.
Ad.38
To ciekawe na co są te dwie pozostałe komórki – na kiszoną kapustę, ogórki i konfitury?
Milo z ich strony, że z chęcią porozmawialiby więcej na temat gry (a przynajmniej sprawiają takie wrażenie (; - nie ma to ja dobra mina do złej gry). Nie zdążyli odpowiedzieć na pytanie czy będzie dało się grać w starym stylu (co też mnie zdziwiło), znając życie – nie będzie takiej opcji.
Chodzi o to że smoki są teraz duże i czy w hordach też takie bedą. Twórcy twirdzą, że w hordach nie ma smoków, ale coś do nich podobnego.
Cytat:
Ad.19
Pyta a strategiczną czy taktyczną część gry? Albo źle przetłumaczone, albo niekonsekwentnie zadane pytanie. Dziwię się, że nie było wzmianki o punktach dodających XP (a może nie tylko to, a także inne frykasy?)
Chodzi o to że w D2 wg fana toczy się tylko bitwy i gromadzi surówce i pytał czy bedzie coś nowego.
HAHAHAHAHAHAHA A KTO PAMIETA ZAPOWIEDŹ MULTI NAWET NA OŚMIU GRACZY Zrezygnowano ze wszystkich planowanych zmian, jakie cieszyły fanów a wprowadzili jedynie te, które budziły kontrowersje. Brak multi sprawi, że gra będzie jednorazowego użytku dla rzeszy fanów, bo wielu właśnie czerpało radość z gry walcząc z prawdziwymi graczami a nie SI.
Heretycy, partacze, obłudni i kiepscy, żałośni rzemieślnicy! Ja im dam bez multi, ja im dam! Co to ma znaczyć, niepełny skład ras i do tego jeszcze im się multiplayera nie chce zrobić? Dziady jedne, na poczet straty 2 ras powinni mi zrobić multiplayera na 15 osób!
Jeszcze się będą kryzysem wymigiwać.... jakoś nie słyszałem, żeby taki Starcraft 2 szedł gorzej "bo jest kryzys.... najwyraźniej ta cała .datowska "stajnia" jest równie czysta i porządna co Augiaszowska...
[offtop] Nagash, sprawdź tanie połączenia do Rosji, a ja skombinuje bombę.... Tak dłużej być nie może... [/offtop]
Bez multi…*kopie w nagrobek podpisany dat.* już gwoździ nie ma, co by im do trumny wbijać,…ale o multi się nie martwcie jestem pewien, że wyjdzie jakiś mod na hot-set lub emulator do multi za…kilka lat po premierze…tak jak to było z GTA:SA
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum