Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2009-03-17, 11:00
Imperium vs Nieumarli
Autor Wiadomość
nyc666 
Chłop



Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 5
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-03-03, 22:41   Imperium vs Nieumarli

Ostatnio zastanawiałem się nad szansami walki dobrej armii imperium przeciwko dobrze rozwiniętej armii nieumarłych i doszedłem do wniosku, że imperium nie ma w ogóle szans. Dajmy taki skład nieumarłych z tyłu 3x arcylisz co daje nam 270 dmg!!! Z przodu 2x Mroczny z paraliżem no i bohater wojownik. Nie wiem w jaki sposób armia imperium mogłaby cos takiego ugryźć. Biorę pod uwagę iż biały mag z równą ilością doświadczenia co arcylisz będzie walić po 66 dmg. Jedynie ustawienie z tyłu 3 białych magów może coś dać ale wszystko będzie zależeć od tego kto pierwszy uderzy. Czy w macie jakiś lepszy pomysł jak rozwalić taki skład umarlaków.
 
 
felippe 
Chłop


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 1
Wysłany: 2008-03-04, 09:40   

Ciężko same armie porównywać - zbyt wiele zależy też od przedmiotów i czarów. Ja na umarlaki najczęścięj gralem Inkwizytorami z przodu (odpada paraliż), bohaterem był mag i z tyłu dwóch do leczenia. Do tego ładowałem ich czarami na inicjatywę i looz
 
 
Mefisto 
Opętany
Damned Legions



Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 18
Skąd: Damned Lands
Wysłany: 2008-03-07, 20:23   

ee tam.. na kazdego jest sposob np ta armie umarlakow co opsiales mysle ze 2 assasinow i jeden biały mag z tylu 2 obronców wiary z przodu i bohater wojownik... Assasiny wyciachaja w pierwsze szybko troche damage liszom a biały dokonczy ich zywot.. w tym czasie 1 linia powinna odeprzec ataki obrona.. mysle ze 2-3 tura bylaby decydujaca w sensie wyrobienia przewagi w walce
_________________

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-08-09, 07:46   

Na wszystko jest sposób wystarczy by pierwsza linia padła i już jednostki strzelające i obszarowe(bo one sprawiają najwięcej kłopotów) nie mają szans z starciem z np. Obrońcą Wiary.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-08-09, 09:33   

Na walkę z Hordami zdecydowanie lepszy jest Wielki Inkwizytor niż Obrońca Wiary... Przypominam że Widmowy Wojownik paraliżuje na okres kilku tur, więc pierwsza linia bez odporności dość szybko pada. Imperialny zabójca jest niemalże konieczny, szybko wyeliminuje magów.... Najlepszym wyjściem jest dowódca mag... Dlaczego? Ano dlatego, że dzięki zdolności pierwsze uderzenie będzie znacznie szybszy od Arcyliszy, co pozwoli zmniejszyć liczbę wykonanych przez nich ataków o co najmniej jeden na czerep. Nie wiem tylko kto by brał trzy Arcylisze? zazwyczaj na tyłach stoi cień, który powinien być pierwszym celem zabójcy. Ważne jest także żeby mieć Matriarchę, ponieważ może zdjąć paraliż.... efekt jest taki, że walka stanie się bardzo wyrównana i będą decydować o wygranej takie detale jak np. sztandar zwiększający trafienie...
Nawet bym powiedział, że ta walka stałaby się trudniejsza gdyby zamiast liszy posadzić nieumarłym wampiry... ale i tak nie można powiedzieć, że jest nie do wygrania... obrażenia w karcie jednostki to nie wszystko wszakże...
_________________
 
 
Hasisz 
Giermek
Posłańczyni



Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: ks. Mazowieckie
Wysłany: 2008-08-09, 10:23   

Właściwie w tego typu walkach problem pojawia się wtedy, gdy Nieumarli mają jednostki odporne na broń. Jak przód obsadzą wilkołakami, tył zmorami czy śmierciami to wtedy ani zabójcy ani wojownicy się nie przydadzą, a magowie padają szybko. Ale częściej na MP spotyka się arcylichy czy arcywampiry, żadko wilkołaki, więc jest lżej.
_________________
"Miecz prawa bowiem tylko złemu szkodzi"
Jak Kochanowski

"Dzieło zniszczenia w dobrej sprawie jest święte, jak dzieło stworzenia"
Adam Mickiewicz
 
 
chart 
Krasnolud
chart


Wiek: 36
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 1
Skąd: KC
Wysłany: 2008-08-13, 02:49   

Co do Imperium vs Nieumarli beż żadnych wcześniejszych ulepszeń to raczej nieumarli ale jak ale jak by poużywać trochę specyfków się szanse raczej wyrównują.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-08-13, 09:28   

wszystko to sprawa szczęścia, a nieumarłymi zazwyczaj się gra składem na 2 liszach cieniu, ewentualnie liszu, liszej królowej i cieniu. Zamiast liszy moga byc wampiry rzecz jasna, ale i tak przednia linia jest ostro paraliżująca. Skład imperialny złożony z arcymaga, zabójcy, prorokini i trzech aniołów da sobie radę (głównie jeżeli arcymag ma Pierwsze Uderzenie). Jeszcze skuteczniejsza byłaby drużyna z inkwizytorami. Szansy zawsze są wyrównane, a dodanie do tego jakichkolwiek czarów zawsze przeważy na jedna stronę....
_________________
 
 
mark88 
Chłop


Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 4
Wysłany: 2008-09-25, 16:18   

Na pewno nie jest tak, że imperium nie ma szans, moim zdaniem jest silniejsze - przód 3 x obrońca wiary (o ile tak się nazywa ten wojownik na 5 levelu, który ma 70 inicjatywy) tył 2 x prorokini + dowódca mag. Wystarczy rzucić na taką drużynę ochronę przed mocą śmierci i ewentualnie świętą zbroję - nawet b. potężna drużyna nieumarłych może mieć spore problemy ;)
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-09-25, 16:33   

Ale ochrona przed śmiercią działa tylko raz, natomiast pierwszy szereg Trupów, czy to złożony z jednostek odpornych na oręż, czy Widmowych, pierwszy atak Imperium przetrwa, a potem Widmowi sparaliżują Obrońców, nie wspomnę zresztą o obecności Odcienia albo Arcywampira. Nie, Imperium ma pod górkę z Hordami :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-09-25, 19:35   

Właśnie dlatego wolę brać w walce z umarlakami Wielkich Inkwizytorów i na tyle mieć Arcymaga, Hierofatę i Imperialnego Zabójcę i daje radę ;-)
 
 
 
Gandi_19l 
Rycerz
Lord Imperium



Wiek: 36
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: Okolice w-wy
Wysłany: 2008-11-18, 00:12   

Witam wszystkich....:)
Po wielu miesiacach mej nieobecnosci wrocilem..:) I chetnie sie wypowiem na ten temat :)

Wg mnie Imperium ma bardzo duze szanse na pokonanie armi nieumarlych..:)
Zalezy jesscze jakie sa jednostki w armi nieumarlych ale w imperium ,3 x obronca wiary,1x Bialy Czarodziej,Bohater Mag i Prorokini to taka optymalna armia na nieumarlych.:) Chodz jak z tylu jest trzech arcyliszy to jest ciezko;/ ale wystarczy ze rzuci sie ochrone przed smiercia przynajmniej na jeden atak, wtedy dwoch arcyliszy nie da rady sprostac prorokini bo wczesniej zaatakuje moj bohater mag,potem bialy czarodziej a potem ktorys z liszy i zadadza mi o ile pamietam (140 obrazen) ale rzucam wczesniej czar ktory zwieksza hp o kilka procent i jest git :) i wtedy lecze moje jednostki ,obroncy wiary zostaja wyleczenie z paralizu a moj boh-mag i bialy czarodziej dokanczaja robote z arcyliszami :D
No ale oczywiscie to zalezy tez jakie umiejetnosci wybral ktos dla swojego boha i artefaktow :)
Ale takim skaldem mysle ze jest dobrze pokonac nieumarlych bo wiele razy wygrywalem z nimi bo od wielu lat gram takim skaldem i jest git :)

Pzdr:)!

P.S. Niedlugo instaluje D II Rise of the elves wiec moge zagrac przez multi jakiegos sparinga malego :D
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-11-18, 00:15   

Arcylisz zadaje 90 GMD.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-11-18, 07:10   

Ale jeśli umarlaki mają Odcień to ta armia dużo niezdziała :-P
Warto wtedy zainestować w Inkwizycje. :-P
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-18, 12:00   

Pete, magowie wykończą odcień zanim ten cokolwiek zrobi... ;-)

Po za tym, Imperium ma zaklęcie absorbujące pierwszy atak magii umysłu
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2008-11-18, 14:49   

TYLKO pierwszy atak i nie jest on w pierwszej dwójce szkół. Jeżeli nieumarli mają Śmierć (nie tą z Buntu Elfów) to magowie imperialni padają pierwsi. Następnie Widmowi wojownicy rozprawiają się z pierwszą linią, nawet jeżeli są to Inkwizyści.

Ja tam problemów nie widzę...
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-11-18, 15:58   

Arosal, jestes pewny, że zabiją Cień tak łatwo? On ma przecież 135 HP, Biały Czarodziej zadaje 60, Arcymag raczej nie wydoi z siebie 95 ot tak. Zwłaszcza, że przeciwnik też nie w ciemię bity, sztandar ochrony może mieć, eliksir permanentny mógł dać, Cień wcale na podstawowym poziomie być nie musi...
Co do ochrony na umysł: no to zdejmuje pierwszy atak. A dobra drużyna umarlaków ma 2 do 3 Widmowych na czele, zabawa się robi wtedy ciekawsza.
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2008-11-18, 16:09   

Ehh... może masz racje... ;-)

Ja Imperium chyba z 2 razy w życiu grałem :-P

Wole elfy, one z Hordami problemu nie mają (dwaj Grabierzcy na tyłach i driada :-> )
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-11-21, 18:58   

Ty sobie chyba żarty stroisz? Nosferat, Arcywampiry, nie wspomnę o Śmierci-Upiorach-Zmorach; elfy leżą i kwiczą.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-11-21, 19:01   

Arosal napisał/a:
Wole elfy, one z Hordami problemu nie mają (dwaj Grabierzcy na tyłach i driada

Nawet pięciu Grabieżców nic nie da gdy u Hord będzie choć jedna Zmora. By na Hordy Iść to tylko Wartownicy
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum