Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:16
Górskie Klany - Mountain Clans
Autor Wiadomość
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
  Wysłany: 2007-03-11, 14:43   Górskie Klany - Mountain Clans

Gram sobie teraz w BE i właśnie zakończyłem misję, w której zmusza się Klany do showania w jakiejś twierdzy a potem zamknięciu ich tam. W misji tej YattaHali zostaje zabita przez wojska przymierza, a krasnoludy tracą kolejnego władcę.
Kto teraz ich poprowadzi, ledwo zdążyli pomścić jednego władcę, a już zgładzono kolejnego. Czy Klany, nadal pozbawione mocy runów, przetrwają kolejną próbe, a może rasa dumnych wojownikow osunie się w mrok zapomnienia.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Nagash ep Shogu 2010-06-24, 23:40, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-11, 22:18   

Choć nie grałem jeszcze w kampanie dodatków ale uważam że Krasnoludy przetrwają. W końcu przetrwali poprzednią wojnę, to po następnych też się podniosą.

Wystarczy popatrzeć na Elfy, których Bóg był martwy, a jednak istnieli nadal.
_________________
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
  Wysłany: 2007-03-12, 10:00   Jak Klany poradzą sobie w tej sytuacji?

Łatwo powiedzież, że przetrwają pytanie tylko jak? Stracono całą rodzine królewską, nie pozostał juuż nikt w kogo żyłach płynęła by błękitna krew.
W jaki sposób obiorą nowego władcę :?: najsilniejszy wojownik, czy nie doprowadziło by to do wojny domowej :?: A może samozwańczy przywódca, ktoś pokroju olbrzyma Nyullokht, który nie wacha się zdrady byle osiągnąć cel.
Choć sytuacja jest dla nich o tyle dobra, że poprzez Walkirie mają stały kontakt z Wotanem
Czy możliwy jest rozłam Górskich Klanach :?: Rozdzielenie Kkrasnoludów z olbrzymami.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-03-15, 11:22   

Przetrawja tak jak to zwykle krasnoludy. Schowaja sie w gorach i beda sie wzmacniac az przyjdzie odpowiedni moment. Czyz nie po to zbudowali wielka warownie Sfvatalheim. Tam nikt ich nie pokona i mowiac szczerze nie dojdzie :)
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-03-17, 00:28   

Ostatnio rozpoczołem kampanimę Klanów oczywiście wodzem wojowników / nie wybieram nigdy mistrza magów gdyż nie używam czarów ofensywnych, a defensywnych i tak można użyć tylko raz na drużynę / jako bohatera jednak mam Mędrca. Z przykrością muszę stwierdzić że to chyba najgorszy boh w grze :(. Starsznie niska inicjatywa, która sprawia że nawet gobliny mogą zaatakować jako pierwsze. Nawet po dodaniu umiejętności "pierwsze uderzenie to on i tak będzie miał zaledwie 45 ini /każdy inny mag 60, poza Driadą która ma jeszcze więcej/, a z eliksirem 49 nie wyprzedzi więc wojowników :-/ Jak na tak powolną jednostkę to 95HP jest strasznie małą ilością, a idąc po tym jakie obrażenia zadają inni krasnoludzcy wojownicy to mędrca i tu skarało bo zadaje zaledwie 30 DMG czyli standardowo.
Mimo wszystko planuje ukończyć nim kampanię, zobaczymy jak poradzi sobie z Golemem, ale to jeszcze kupa czasu nim to nastąpi.
_________________

 
 
Ancalagon the Black 
Pustelnik
Administrator



Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 171
Wysłany: 2007-03-17, 21:13   

Tu się z tobą zgodzę, Mędrzec nie jest najlepszą jednostką w swojej kategorii jednak jego 95HP znacząco sie wyróżnia spośród standardowej ilości 65-ciu punktów życia innych bohaterów magów co daje mu możliwość przeżycia np: ataku Golema którego inicjatywa wynosi 70 czyli więcej niż któregokolwiek z pozostałych bohaterów magów czyli siłą rzeczy i tak uderzy pierwszy, daje to swoistą przewagę heros-owi Klanów, mimo to rzadko wybieram go jako swojego gł. bohatera, najlepiej tą rolę spełnia King's Guard który już na wstępie jest o krok dalej niż jakikolwiek inny bohater.
Wracając do tematu, uważam że Klany bez większego trudu wyjdą z tej trudnej sytuacji, jako swojego władcę wybiorą kogoś kto się do tego najlepiej nadaje i bynajmniej nie doprowadzi to do wojny domowej. Krasnoludzka mentalność nie pcha ich do władzy, jak już to do bogadztwa co nie koniecznie jest ze sobą powiązane(chyba że akcja toczy się w Polsce), do tego cały czas maja kontakt ze swoim bogiem który zawsze może "oświecić" Ich swoją radą i dzięki któremu powinny tworzyć jedność. Ich siła i wiedza pozwoli im przetrwać jakoś ten trudny okres, po czym szybko odtworzyć dawną potęgę.
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-21, 22:23   

Klany siedzą pod tą ziemią, tłamszą się a ich gniew rośnie w siłę. Kiedy wybuchną nie będzie w Nevendaar takiego kwiatka pod który elfy mogły by się schować, ale to dopiero zobaczymy pewnie w którymś dodatku.

Wiecie kocham w D2 to jak kampanie między sobą przeplatają.
Np. w Galleania ostatnia misja nieumarłych w trakcie gry, cytuje:
Upiór Prusheen
"Mostisss wynagrodziła naszą lojalność. Potwór Nith znaleziony w wirze zwał się kiedyś Mnygrael. Jeżeli potęga hordy będzie kiedyś zagrożona ten csssmentarny golem, powssstanie, aby nass chronić"

I zgadnijcie kogo spotykamy w ostatniej misji klanów? XD
To ułatwia również ustalenie chronologii wydarzeń.

Ach zapomniałem dodać, połącz sobie Mędrca z druidką albo alchemikiem i dostaniesz bardzo brutalną siłę, jego wysokie hp ma dość duże znaczenie w nisko poziomowych bitwach. Jeżeli Nosfert wzbudza mój śmiech to Mędrca się obawiam.
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-04-16, 09:38   

Niedźwiedź polarny z żelaznym wzmocnieniem kręgosłupa? Może wrócił do łask i ponownie stanie w szeregach Górskich Klanów tak jak to było w Apostołach.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-16, 19:00   

Hmmm dziwne jednostka wyglada ladnie ale ta zbroja moze naprawde oznaczac ze Gorski Klany pozyskaja go do swoich szeregow. Hmmm kolejna naturalna jednostka nam przepadla. kto teraz bedzie naturalny :(
_________________

 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-13, 17:13   

Niedziedzie byly fajne i dodawaly klimat klanom w sacred lands. Fajnie ze znowu zostana wprowadzone. Podobno juz w podstawce spotkamy brakujace rasy jako "niegrywalny" element. Dziwi mnie dlaczego nie pokazali wiecej jednostek klanow, i nie mowie tu o artach. Dlaczego ich nie bylo na filmiku?
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-05-13, 20:51   

A co powiecie na jezdcow Niedzwiedziow.... ??? Bardzo fajnie wygladaja w HoM&M. Mysle ze moglby nadac troche barw i tak wspanialym juz klanom. :)

Przy okazji gratulacje P@wel za awans :D
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2007-05-13, 20:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-13, 20:53   

Niedźwiedzie może by jeszcze przeszły. Oby nie przyszły Ci do głowy mamuty...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-05-13, 20:58   

Nie no bez przesady Gallean mamuty to juz by byla przesada. Ale niedzwiedzi jezdzcy byliby nawet nawet....
_________________

 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-13, 21:02   

A nie lepiej jakby krasnale jeździły na jakichś małych konikach?
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-05-13, 21:11   

nie wyobrazam sobie czegos takiego :P
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-05-13, 21:20   

Cytat:
A nie lepiej jakby krasnale jeździły na jakichś małych konikach?

Na kucykach chyba :mrgreen:
Niedźwiedzie w Disciples raczej nie nadają się do ujeżdżenia, to od nich pochodzą Yeti.
Urozmaicenie całkiem spoko jednak raczej niepotrzebne, porządny krasnolud musi czuć grunt pod stopami i trzon toporu w dłoniach.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-05-14, 09:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-05-13, 21:29   

Chcialem tylko zwrocic uwage na to ze w HoM&M wygladali porzadnie.
_________________

 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-13, 23:42   

Bo krasnoludy to rasa, którą raczej trudno zchrzanić
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-22, 14:34   

Niech wywala z tej rasy yeti. Wogole ktos ta jednostke kupuje? bo ja nigdy :-P ( ...moze jeszcze nie odkrylem jej potencjalu...). To juz predzej by sie nadal ten mamut, powiedzmy z umieszczona strzelnica na plecach. Krasnoludy by mogly z niej strzelac z kusz. Ale zaraz beda wytykac, ze klonuja pomysly...
A co do schrzanienia krasnoludow, to owszem - mozna zwalic ich design. I zamiast wygladu twardych wojownikow, beda wygladac jak skrzaty.
 
 
 
Gość

Wysłany: 2007-05-22, 21:44   

Przecież yeti jest kapitalne do obrony miasta...
Ja chcę Króla Gór (MK) z w3, z możliwością włączenia Avatara i przywalenia z młotka (ST) i będę happy :D
To napisal Smash. Nie wiem jak on to robi ale mnie jeszcze nigdy nie wywalilo przy pisaniu postow... :roll: P@weł
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-05-23, 08:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum