Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:01
Walka

Czy wprowadzenie ruchu do bitwy bylo dobrym posunienciem rosyjskich programistów??
Tak
42%
 42%  [ 33 ]
Nie
27%
 27%  [ 21 ]
Nie mam zdania. Poczekajmy do premiery :)
29%
 29%  [ 23 ]
Głosowań: 77
Wszystkich Głosów: 77

Autor Wiadomość
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-11-07, 09:19   

mozora napisał/a:
Walka w D3 znów uległa zmianie, co widać na screenie z smokiem.
Trudno stwierdzić po jednym screenie, czy walka uległa zmianie... Wydaje mi się, że styl walki pozostanie bez zmian (taki jaki był zapowiadany). Ta screena może przedstawiać dosłownie wszystko. Przychylam się do opinii Galleana – to może być ustawienie taktyczne jednostek przed walką...
_________________

 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 32
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2007-11-07, 11:14   

Przecież miały być 2 tryby walki. Do tej pory widzieliśmy zmodyfikowany "stary". A ten, mógł być tym drugim "Heros'owym". (Jak powszechnie wiadomo twórcy mają heros'owy ołtarzyk do którego modlą się codziennie :-| )
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 30
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-07, 15:53   

Nie ! NIEEE!!! Tylko NIE tak jak w HEROES! Tzn, do herosów nic nie mam ale jak odbywa się walka jest żalowe..Szczególnie w IV oraz V...
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-11-07, 22:43   

Walka nie będzie się odbywała na tej samej zasadzie co w heroes (tak twierdzą twórcy).
_________________

 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 30
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-08, 22:04   

Dzięki o Mortis! Już myślałem..(tzn, przeczytałem i myślałem że to decyzja...) że jak w HV czy tam HIV...
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-11-08, 22:18   

To ruch wykonywany w kierunku atakowanej jednostki (będzie automatycznym następstwem po wybraniu celu ataku). Nie trzeba będzie przemierzać pola walki, żeby dostać się do jednostki wybranej za cel.
_________________

 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 30
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-08, 22:40   

Humm , lepiej by było sterowanie jak w heroesie(ale nie wszystko tak jak tam bo zrąbane), czyli idziesz albo walisz - taktyka!
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-21, 09:55   

Wznawiajac lekko temat (gdyz wiele screnow do nas dotarlo i wiele sie dowiedzielismy) chcialbym zwrocic uwage na pewien maly szkopul. Pola bitwy nie mialy byc prostymi kwadratami (czy tez przyblizonymi tego wersjami) a niestety na wiekszosci map tak to wyglada. Na samych polach mialy sie znajdywac przeszkody, zrodla energi, drzewa jednak nic z tych rzeczy nie ma. A moze Akella takie screnny ujawnia zebysmy sie bez przerwy denerwowali (ja juz powoli nie moge patrzec na to cos co nazywamy kontynuacja DII najwiekszej gry jaka powstala) No i kolejna straszna ifnormacja ktora do nas dotarla. A mianowicie chodzi o oblezenia stolic ktore mialybyc kilku etapowe jednak nie beda :( Na obietnicach zawsze sie konczy :(
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 27
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
  Wysłany: 2008-01-21, 15:32   

Uważam że chodzenie po polu walki to chybiony pomysł. Prawdopodobnie będzie to wyglądało tak że podchodzi jednostka, atakuje drugą, a potem biją się do upadłego, albo podchodzi inna i pomaga bić tamtej. Zapewne przez to zmieni się system atakowania przez magów na jakiś dziwny, przekombinowany. Można było jeszcze rozwinąć poprzedni system walki. Np. ataki łączone dwóch jednostek, ataki po kolumnie, albo po linii itp. itd.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2008-01-21, 15:39   

Elledan napisał/a:
mialy sie znajdywac przeszkody, zrodla energi, drzewa jednak nic z tych rzeczy nie ma

Są dwie możliwości:
Pierwsza - rzeczywiście zrezygnowali z wprowadzenia tych elementów.
Druga – twórcy skupią się na wprowadzeniu przeszkód dopiero po ukończeniu wszystkich ras (obecnie trwają prace nad imperium).
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-23, 12:21   

A mi sie wydaje, a nawet jestem pewny ze skonczy sie na obietnicach :)
_________________

 
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2008-01-23, 18:39   

Elledan napisał/a:
A mi sie wydaje, a nawet jestem pewny ze skonczy sie na obietnicach
Nadzieja umiera ostatnia... Poza tym do premiery jest jeszcze trochę czasu (pół roku albo i więcej)
_________________

 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 33
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-01-26, 11:49   

A wam nigdy dość! Denerwuje mnie już to narzekanie.

Przecież od razu widać, że na ostatnich screenach było pokazane tylko JEDNO pole walki, poprostu .dat nie chce jeszcze ujawniać ich wyglądu bo nie skończyli jeszcze prac nad nimi!
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-26, 12:43   

Jeszcze w dziesieciu tematach napisz o miom lamentowaniu :P

Moze i macie racje z tym polem... moze i to tylko jedno (jak tak bedzie to oficialnie Dat przeprosze na forum :P) :( W kazdym razie jakby ujawnili wszystko to juz bysmy nawet przestali o Akelli gadac :) (KONIEC LAMENTOW )
_________________

 
 
 
gunio1991 
Chłop



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 11
Wysłany: 2008-01-26, 22:27   

Witam. Mam tutaj ciekawą rzecz, nie wiem czy to widzieliście ale zobaczie:
http://69.93.187.146/gale...ze/43628625.jpg -popatrzcie w prawy róg, wyglądato tak jak by toczyła sie walka z tym zbirem czy złodziejem ,jak widzicie jest tak siatka terenu, czy cos takiego, pewnie pokazane jest na jakim obszarze może się poruszać jednostka, nie wiadomo można sie ruszać po całej mapie , bo po tym screenie wyglada to tak jak by sie nie dało. Teren w około jest normalny i myśle ze tak właśnie bedzie podczas bitwy, nie bedzie nas przenosić tak jak w D2 na jakies osobne okno, tylko bedziemy walczyc na jakims kwadracie .
Daje to troche do myslenia...zobaczymy po premierze. ;-)
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-28, 08:56   

Nie no z tego co widac narazie (ku nadzieji wszystkim optymista niech wasze blagania sie ujszcza) Piekna nature mamy poza mapa :( OBy jeszcze to dporacowali. Marza mi sie wielkie pola bitwy ze zmiennymi warunkami pogody (wplywajacymi na zachowanie jednostek. Budowlami na mapach drzewami i roznymi strukturami (jak mury czy ploty) wplywajacy na nasza taktyke :( ehhh....
_________________

 
 
 
Puszek82 
Wtajemniczony
Fanatyk



Wiek: 28
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 10
Skąd: Z Nicości
Wysłany: 2008-01-28, 10:27   

Myślę, że nie jest to chybiony pomysł, ale nie jest to też rewelacja. Jednak sądzę, że gra straci przez to paru ludzi, którzy zostaną przy DII a jak zobaczą DIII westchną i powiedzą: Kiedyś było lepiej.
Zdaje mi się, że DIII straci trochę smaczku w porównaniu do DII.
DIII będzie się upodabniało do innych strategii, lecz mam nadzieję, że nie straci swojej oryginalności i nie będzie tylko kolejnym klonem H3,H4,H5 i innych "Herosów".
Taki lekki offtop... :lol:
_________________
Spalili mnie na stosie. Ponad 200 lat temu. Za to samo co teraz uprawiam. Dziękuję Imperium za pomoc w dostaniu się do tego czego szukałem przez całe moje marne ludzkie życie. A teraz giń.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-28, 10:29   

Bazowy system bitewny z DII mial zostac jako jedna z opcji. JEdnak obietnice (ich spelnianie) to nie mocna strona Akelli wiec jezeli ktos moglby sprostowac te info bylbym wdzieczny. Baaaa system z dwojki mial nawet zostac rozwiniety o dodatkowe zasady :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2008-01-28, 10:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Puszek82 
Wtajemniczony
Fanatyk



Wiek: 28
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 10
Skąd: Z Nicości
Wysłany: 2008-01-28, 10:39   

Ostatnio znalazłem coś dziwnego w internecie. Na jednej stronie znalazłem informację a rzekomym zostaniu przy systemie walki, problem w tym,że inne strony piszą, że będzie tryb walki zmieniony. Tym bardziej, że to pierwsze było podano razem z tym, że ten kto to pisał oglądał techdemo DIII. Myślę, że pogłoski o opcji walce w bazowym systemie są prawdziwe. Tylko co będzie ze statystykami... Chyba będą na obydwa rodzaje statystyki...
_________________
Spalili mnie na stosie. Ponad 200 lat temu. Za to samo co teraz uprawiam. Dziękuję Imperium za pomoc w dostaniu się do tego czego szukałem przez całe moje marne ludzkie życie. A teraz giń.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-28, 10:43   

I znowu pytanie zostaje skierowane do osob odwiedzajacych Oficialne forum gry. Ten temat bowiem juz dawno zostal porzucony a w info przed roku nie chce wierzyc bo i tak polowy tego co mialo byc juz nie ma a druga zmieniono.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum