Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Vogel
2009-12-27, 00:32
Pytania, Propozycje, Komentarze
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-01-11, 14:00   

Martwi mnie kwestia eksportu i importu bohatera. Jeżeli dokonywać będą tego sami gracze istnieje prawdopodobieństwo oszustwa, choćby poprzez import innego bohcia.
Ponieważ mapy i tak są przygotowywane pod graczy to przed walką po prostu na mapę powinien być wrzucony bohater na odpowiednim poziomie nie miałoby też wtedy znaczenia czy gramy rasą podstawową czy zapasową.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2008-01-11, 14:35   

Z tego co wiem, Vogel nie będzie mógł grać do 21. Ja podobnie, więc może przełożymy turniej aż po feriach ?
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-14, 07:59   

Cos mi sie wydaje ze to dobry pomysl bo czekam jeszcze na kilka osob :P
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-01-14, 15:27   

Elledan napisał/a:
Dowodcy:
Medrzec (Poziom I)
Archaniol (Poziom I)
Aniol (Poziom I)

Górskie Klany
Mistrz Magii

Dowodcy:
Medrzec (Poziom I)
Czempion Krasnoludow (Poziom I)
Gorski Olbrzym (Poziom I)

Uważam, że bohaterowie zarówno pierwszej jak i rezerwowej nacji powinni mieć równy poziom w przeciwnym wypadku na pewnym etapie gra może przestać być sprawiedliwa. Powiedzmy, że cztery walki zwycięsko stoczę legionem osiągając powiedzmy tam 6LV dowódcy, piątą walkę jednak będę grał nacja zapasową i wtedy, co znów mam zaczynać z bohaterem na LV1 :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vasquez 
Giermek
Zwiadowca Dunedainów



Wiek: 41
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 19
Skąd: z Westgate
Wysłany: 2008-01-14, 15:36   

Racja. Myślę, że wtedy sędzia pojedynku w uzgodnieniu z graczem, powinien wyedytować odpowiednią jednostkę, bądź obniżyć dopuszczalny lvl dla jednostki po stronie przeciwnej.
_________________
"it is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over so small a thing. Such a little thing.."
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2008-01-14, 15:37   

Popieram
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-01-15, 22:42   

Ja mam czas od lutego dopiero :D Wtedy mi sie sesja zaczyna ale i tak bede miał mniej roboty niż teraz!
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-16, 08:13   

Narazie (przynajmniej w pierwszej rundzie) to nie bedzie potrzebne :) Zastanowimy sie jeszcze ale wydaje mi sie poprostu ze grajacy swoja druga rasa uzytkownik zacznie od poziomu jaki ma przeciwnik albo ustalonego wzgledem ilosci rozegranych potyczek (jak mowilem beda ograniczenia poziomu) Z drugiej strony chcialem zeby osoby ktore straca swoich bohow musieli zaczynac od tego na czym zgineli (ale to odmienna sytuacja)
_________________

 
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2008-01-20, 18:05   

Mam pomysł, sędzia mógł by nagrywać walkę (np. Frapsem), a następnie nastąpiło by dokładne przeliczenie punktów.Było by to wygodniejsze od liczenia na bieżąco (zmniejszyło by też margines błędu) oraz pozwoliło upamiętnić walki.
_________________
 
 
 
Gandi_19l 
Rycerz
Lord Imperium



Wiek: 36
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: Okolice w-wy
Wysłany: 2008-01-20, 20:13   

Sasori ale wiesz ze podczas nagrywania takiego filmiku z gry predkosc gry spada nawet o 2/3 a nie mowiac jeszcze o tym ze gra sie przez neta;/

A probowales juz nagrywac tym programem??


Pozdrowionka;)!
 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2008-01-20, 20:38   

Racja - fraps jest wymagającym programem. A robienie zdjęć Hyper-Snapem nie odda rozgrywki chyba trzeba będzie się obejść bez dokumentacji (oprócz kartki i ołówka)
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-21, 09:19   

Taaa a ja myslalem zeby poprostu nagrywac najwazniejsze walki pomiedzy glownymi bohaterami jezeli do takich by doszlo(zeby se reszta mogla popatrzec) i zawsze trzasnac kilka scrennow i wrzucic na forum. Co do zapisywania potyczek (punktow w bitwie) to sedziowie powinni dostac specialny protokol jednak ten jest jeszcze w drodze :P
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-01-25, 11:55   

Jak idą prace nad mapami :?: Do rozegrania pierwszej tury potrzeba sześciu map. Do którego poziomu maja być ograniczone możliwości rozwoju jednostek :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vasquez 
Giermek
Zwiadowca Dunedainów



Wiek: 41
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 19
Skąd: z Westgate
Wysłany: 2008-01-25, 11:59   

Sześciu map? Moim zdaniem wystarczy, że Elle zrobi 3 mapy, tak się uzupełniające że dadzą możliwość konfrontacji każdej z ras i będzie w porządku.
_________________
"it is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over so small a thing. Such a little thing.."
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-01-25, 12:08   

Sześć, bo jest 6 odmiennych par, nie piszę jednak, że muszą być to zupełnie inne plansze. Właściwie wystarczy wykonanie jednej porządnej mapki a potem porostu drobne przeróbki jak zmiana stolic i surowców. Jest to możliwe, bo w pierwszej turze nie będzie dostępu do klasowych bonusów.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vasquez 
Giermek
Zwiadowca Dunedainów



Wiek: 41
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 19
Skąd: z Westgate
Wysłany: 2008-01-25, 12:22   

Ok Vogel, ale uwzględnij fakt, że obserwator (sędzia) też musi mieć dostępną jedną rasę plus bonus w postaci odkrytej całej mapy. Co za tym idzie, na jedną mapę przypadają trzy rasy, więc chyba lepiej zamiast robić czy przerabiać 6map, zrobić trzy grywalne mapki dla trzech ras.
_________________
"it is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over so small a thing. Such a little thing.."
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-25, 18:17   

Mapek bedzie szejsc. Wszystkie beda rozne. Poziom jednostek jest ograniczony do trzeciego. Na kazdej mapce znalazlem miejsce dla sedziego :D Pomysl z wersjami mapek ktore byly pozniej dostosowywane nie wypalil bo jakos sie pozniej wszystko nie wygodnie umieszcza. Sorrka ze to trwa dluzej niz powinno ale mialem male problemy z ustawianiem neutralnych druzyn. Teraz juz powinno byc wszystko wporzo.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-01-25, 23:56   

Jako, że nie uzyskałem odpowiedzi na to pytanie w Nie Kochamy Naczelnej Terrorystki Forum to ponowię je tu. Jak rozwiążesz kwestię odsłonięcia mapy dla sędziego:?: Dla utrudnienia przypomnę, iż istnieje kupa zaklęć zasłaniających mapę dla innych graczy, czyli nawet odsłonięta dla sędziego mapa może nagle zniknąć.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-26, 00:02   

NO wiec sedzia dostanie dla swojej rasy czar(swiatlo dnia) i mane na maksa :) pozatym ustawiam zdarzenie zeby w pierwszej turze sedziemu odslonilo mapke :) MOzna tez ustawic zeby odswiezalo ten czar powiedzmy co piec tur.
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-01-26, 00:32   

Skoro będzie można eksplorować grę tylko do 3 poziomu, to nie masz sie co Vogel martwić, czary zasłaniające cała mapkę są dostępne na 4. i 5. poziomie ;-)

A tak przy okazji... Ja bym wolał na maxa, a nie ograniczenia w postaci osiągania jednostek jeno 3-cio poziomowych... :-(
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum