Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 
Znalezionych wyników: 25
Forum Disciples, Disciples 3 Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Opis jednostek
xperios

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 9799

PostForum: Dyskutorium   Wysłany: 2012-12-19, 14:28   Temat: Opis jednostek
hy hy hy !! :P Noo zrobiłem reset i sie naprawiło i powiem wam ze wstęp jest tylko fajny jak on opowiada tę historię ( uwielbiam ), ale odgłosy to dupne sa :P
  Temat: Inkwizycja
xperios

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 4591

PostForum: Disciples II   Wysłany: 2012-12-17, 16:12   Temat: Inkwizycja
he he ja pierwszą sagę przechodziłem z aniołami ( miałem 8/9lat ), bo wydawało mi sie ze oni jak zginą to zmartwychwstaną i będa dalej walczyły ^^. Miałem nieźle nasrane w głowie hu hu :D :D
  Temat: Opis jednostek
xperios

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 9799

PostForum: Dyskutorium   Wysłany: 2012-12-17, 15:52   Temat: Opis jednostek
Nie no ale ja sie pytam serio :P bo tak to jakos drętwo ta gra mi idzie :0
  Temat: Templariusz i Mroczny Władca
xperios

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 8287

PostForum: Disciples II   Wysłany: 2012-12-16, 20:58   Temat: Templariusz i Mroczny Władca
Ja miałem do czynienia z drzewkiem rozwoju templariusza wiele razy, stwierdzam iz ten rozwój jest najbardziej ze tak powiem wydajny, az do osiągnięcia widmowego, ale powiem wam ze gdy dobije mu sie 10/15lev to daje w kość ;) + eliksir jakiś huhu miodzio :D Moze nawet mu widmowy nie dorównać ale to sprawa dyskusyjna 8-)
  Temat: Najgorszy atak
xperios

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 15847

PostForum: Disciples II   Wysłany: 2012-12-16, 20:50   Temat: Najgorszy atak
według mnie najgorszym atakiem to atak chochlika dużego jak i małego wygląda jak by robił na kogoś kupe :-D
  Temat: Opis jednostek
xperios

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 9799

PostForum: Dyskutorium   Wysłany: 2012-12-16, 20:42   Temat: Opis jednostek
Temat jest juz zasadniczo do zamknięcia. ;) Chciałem sie jeszcze zapytać o pewna sprawę, a mianowicie nabyłem dysciples III odrodzenie i wskrzeszenie i w odrodzeniu nie ma dźwięku jak jednostki walczą. Da się coś z tym zrobić ?
  Temat: Opis jednostek
xperios

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 9799

PostForum: Dyskutorium   Wysłany: 2012-12-13, 20:16   Temat: Opis jednostek
Witam :)

Chciałbym sie dowiedzieć czy istnieje rozpis wszystkich jednostek z dokładnym ich opisem.
Chodzi mi tu oczywiście o DIII :)
Prosił bym o linki jak mozecie ;)
  Temat: Najładniejsza jednostka.
xperios

Odpowiedzi: 56
Wyświetleń: 38605

PostForum: Dyskutorium   Wysłany: 2012-12-09, 22:25   Temat: Najładniejsza jednostka.
Mi się najbardziej podoba Swięty Mściciel :)
  Temat: Disciples: Morczne Proroctwo, Powót Gellana
xperios

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 5308

PostForum: Gry   Wysłany: 2012-12-08, 13:45   Temat: Disciples: Morczne Proroctwo, Powót Gellana
Źle mnie zrozumiałeś, wiem ze tam sa tylko te 2 części :). Chodziło mi o kolekcjonerkę taka ze kupuje all części pojedynczo, albo z gamebook'iem jak w tej sytuacji ^^

PS: wlaśnie wczoraj zamówiłem ja z str Gram.pl i mysle ze to był dobry zakup :)
  Temat: Disciples: Morczne Proroctwo, Powót Gellana
xperios

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 5308

PostForum: Gry   Wysłany: 2012-12-06, 14:31   Temat: Disciples: Morczne Proroctwo, Powót Gellana
Za taka cene to mnie wszystko interesuje. :D A poza tym grałem tylko w DIII Wskrzeszenie, a w odrodzenie nie. Z czasem prawda disciples II mi sie znudzi wiec trzeba będzie ogarnać III i moze sie okazać ze juz będzie stara i trudno będzie ja dostać tak jak D II dzisiaj :) I a poza tym kolekcjonerka to all części nie prawdaz ??
  Temat: Co to za jednostka/bohater?
xperios

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 12880

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2012-12-06, 14:17   Temat: Co to za jednostka/bohater?
:D

Ma niską inicjatywe, skrzydła, i często jej przeciwnikiem jest chochlik :)
  Temat: Zajazd "Pod Ciemną Gwiazdą"
xperios

Odpowiedzi: 4790
Wyświetleń: 617740

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2012-12-04, 21:54   Temat: Zajazd "Pod Ciemną Gwiazdą"
Hmm... Ja bym poprosił od tych barmanek :roll: zeby dały :roll: mi :roll: soczek :D i czipsy :PP
  Temat: Menelgame
xperios

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 3259

PostForum: Gry   Wysłany: 2012-12-04, 20:46   Temat: Menelgame
he he na co Ci ta kasa ?? :D
  Temat: Disciples: Morczne Proroctwo, Powót Gellana
xperios

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 5308

PostForum: Gry   Wysłany: 2012-12-04, 19:45   Temat: Disciples: Morczne Proroctwo, Powót Gellana
http://www.gram.pl/sklep/...rdy-nieumarlych

Gamebook z disciples 3 all części :3. Podobno są jakieś z nią problemy bugi itp. Kpywać czy nie ??

A okazało się z tym linkiem ze tam można było tylko zarejestrować gre :P
  Temat: Data urodzin inaczej
xperios

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 25792

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2012-12-03, 22:08   Temat: Data urodzin inaczej
zderzyłem sie z kochanką :P
  Temat: Co to za jednostka/bohater?
xperios

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 12880

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2012-12-03, 21:28   Temat: Co to za jednostka/bohater?
sobowtór ??
  Temat: Wojny rasowe
xperios

Odpowiedzi: 2576
Wyświetleń: 473434

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2012-12-03, 21:24   Temat: Wojny rasowe
No to w takim a nie innym przypadku, nie pozostaje mi nic innego jak ... :roll: :devil: :devil:
  Temat: Ulubiona nacja?Ranking.
xperios

Odpowiedzi: 94
Wyświetleń: 47413

PostForum: Disciples II   Wysłany: 2012-12-03, 17:07   Temat: Ulubiona nacja?Ranking.
1)Imperium
2)Hordy
3)Legiony
4)Klany
5)Elfy :)
  Temat: Kiedy odbędzie się najbliższy mini-turniej w DisieIIBE?
xperios

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 17962

PostForum: Disciples II   Wysłany: 2012-12-03, 15:18   Temat: Kiedy odbędzie się najbliższy mini-turniej w DisieIIBE?
Odkopałem temat. ;)

Chciał bym wziąć udział w takim turnieju, tylko czy jeszcze jest on do zrobienia. :-/
  Temat: Wojny rasowe
xperios

Odpowiedzi: 2576
Wyświetleń: 473434

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2012-12-03, 15:03   Temat: Wojny rasowe
Ale jeżeli te 4 rasy boja sie, ze imperium weźmie od nich samych wojowników a resztę hołoty spali na stosie. To staja sie oni od razu zdyscyplinowani i będą wykonywać nasze polecenia :)).

Albo po prostu dorabiemy im takie podatki ze sie zesrają wojsko sie udoskonali i bedzie git :PP A jak zrobią protest to ich uciszymy :o
 
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum