Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 
Znalezionych wyników: 655
Forum Disciples, Disciples 3 Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Komentarze, część 2.
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 2810
Wyświetleń: 696931

PostForum: Dyskutorium   Wysłany: 2012-05-28, 14:02   Temat: Komentarze, część 2.
Jak dla mnie to troche dziwne ze Rebirth wychodzi jako dodatek, a nie Patch. W koncu rzeczy typu Multi czy usprawnienia zwykle wychodzily w patchach zas w Dodatkach powinny byc nowe Kampanie, Misje i ewentualnie rasy/jednostki ;-/ . Btw. Wiadomo czy seria bedzie jakos kontynuowana czy po Rebirth (ktory moze wyjdzie moze nie) jest juz koniec?
  Temat: Komentarze, część 2.
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 2810
Wyświetleń: 696931

PostForum: Dyskutorium   Wysłany: 2012-05-27, 10:58   Temat: Komentarze, część 2.
Mnie szczerze mowiac w D3 jedna rzecz mocno denerwuje. Mianowicie brak mozliwosci grania z innymi w multi bez koniecznosci siedzenia na jednym kompie. Wielka szkoda imo bo takie gry wlasnie sa najlepsze w multi.
  Temat: Problem z disem
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4588

PostForum: Disciples: Święte Ziemie   Wysłany: 2012-02-04, 12:35   Temat: Problem z disem
Tak, to samo sie dzialo, nie widac bylo roznicy.
  Temat: Problem z disem
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4588

PostForum: Disciples: Święte Ziemie   Wysłany: 2012-02-04, 10:23   Temat: Problem z disem
Witam
Ostatnio wzielo mnie na gre w jedynke. Zainstalowalem, odpalilem i wszystko dzialalo dobrze, ale zawsze po kilku rundach/minutach gry gra sie zacina, stoi w miejscu i jedyne co moge zrobic to wyrzucic proces gry i odpalic od nowa :/ Mam windowsa 7 64 Bit. Da sie cos z tym zrobic?
  Temat: Skrywane Wiezi
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2923

PostForum: Scenariusze   Wysłany: 2012-01-31, 18:57   Temat: Skrywane Wiezi
Tym razem Pierwsza Czesc mej historii w formie mapy. Mam nadzieje ze sie spodoba, licze na komentarze i krytyke. No wiec tak rasa Legiony, wielkosc 48² . Dowdca, hmmm da sie przejsc od 1 ale ciezko. Duuzo expa i troche artefaktow. Poziom trudnosci: trudny. Troche dialogow. Opinie mile widziane!
Zapraszam do gry!
  Temat: Wieza Far'Nuli
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4201

PostForum: Scenariusze   Wysłany: 2012-01-15, 19:56   Temat: Wieza Far'Nuli
Witam
Jako ze znowu wzielo mnie na robienie map zdecydowalem ze tym razem bedzie malo i fabularnie. Tym razem 3 czesc mej historii 1 i 2 zrobie jak to sie spodoba ;-) . No wiec tak rasa Legiony, wielkosc 48² . Dowdca lvl 6 polecany. Duuzo expa i troche artefaktow. Poziom trudnosci: do przejscia. Kilka dialogow, troche humoru. Opinie mile widziane!
Zapraszam do gry!
  Temat: Artykuły - komentarze
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 8638

PostForum: Portal   Wysłany: 2012-01-14, 19:09   Temat: Artykuły - komentarze
Mam mala uwage do artykulu Zadlca:
"śmiało wysnuć można przypuszczenie, że to właśnie strzały elfiego Żądlca przekazały tę śmiercionośną umiejętność szeregom imperialnych zabójców." Imperialni zabojcy istnieli na dlugo przed walkami elfow i ludzi (przy rebeli De Leyla byli juz wyszkoleni), zas wczesniej byli sprzymierzeni, wiec o walkach raczej ciezko mowic imo lekki blad myslowy.
  Temat: Blokowanie jednostek
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 6031

PostForum: Disciples II   Wysłany: 2012-01-12, 16:48   Temat: Blokowanie jednostek
No to tak. Wiekszosc "Last Tier" jednostek ma super zdolnosci (Paraliz, AoE paraliz, regeneracja, DoT etc.) i nawet gdybym mial dostac za to troche wiecej dmg i hp to bym jednak z nich nie zrezygnowal. Jednak jesli chcemy zachowac pewne zrodlo ataku (jak u Vozu z ogniem, lub u elfow z powietrzem u straznika) to jest to przydatne. Niezle tez przy widmie ze wzgledu na duza szanse trafienia lub ochrony i mocny heal punktowy u elfow. Ale Tier1 blokada... sry nie warto imo, zwlaszcza ze w wiekszosci gier nie wyrobisz konkretnego lvl'a, aby zkompresowac te "skille" ostatniego Tier'u.
  Temat: Legion - komentarze
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 3370

PostForum: Portal   Wysłany: 2012-01-12, 16:35   Temat: Legion - komentarze
Dodal bym 2 rzeczy:
Arcyczart ma duuuuzo mniejsza szanse na aktywacje atefaktu paralizujacego/petryfikujacego (chyba zatruwajacego tez) niz pozostali dwaj. No i max dmg u Ksiecia wynosi 400, u Arcyczarta 300 (doradca nie wiem, nie gram nim nigdy). Przydala by sie charakterystyka linni i kazdej jednostki z osobna, jak i opis czarow i ocena ich przydatnosci etc. Jak narazi jest spoko.
  Temat: Portal! Już jest :]
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 76
Wyświetleń: 50302

PostForum: Portal   Wysłany: 2012-01-10, 18:09   Temat: Portal! Już jest :]
Nie umiem zkomentowac (lub ta opcja jest wylaczona) newsa Naga to walne odpowiedz tu. Obie grafiki pochodza z koncowego pokazu slajdow kampanii elfow w Dis2:BE. A tu dowody http://img707.imageshack.us/img707/7092/elf2h.png i http://img718.imageshack.us/img718/5724/elf1.png oraz dowod ze nie moge dac komenta: http://img812.imageshack.us/img812/1934/dowo.png
  Temat: Najlepsza drużyna
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 285
Wyświetleń: 141169

PostForum: Disciples II   Wysłany: 2012-01-06, 15:20   Temat: Najlepsza drużyna
Ja tam grajac Legionami zwykle stawiam na taki team:
Ksiaze, Wlodaz, 2x Modeusz. Skamienienie mam z Rogu Inkuba z dowodcy (export :-] ), zas 2x Modeusz robi sieczke z wroga (jesli przezyje ostrzal lucznikow). Bez dowodcy z importu gram zwykle 2x Onyksowy Gargulec, Ksiaze, Modeusz/Sukubus (tak, tak biore sukubusa, czestow zmiana w chochlika okazala sie przydatna :-) ).
  Temat: Oceń avatar,podpis,tytuł,nick,skąd użytkownika powyżej.
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 473
Wyświetleń: 134788

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2012-01-02, 20:55   Temat: Oceń avatar,podpis,tytuł,nick,skąd użytkownika powyżej.
Nick: 8/10 klimatyczny
Tytul: 10/10 przypomina mi gothica :-D
Avek: 9/10 Lisz z D1 byl nice
Podpis: 10/10 tez gram w LoLa, ale na US
Skad: 8/10 brzmi ladnie
  Temat: Nowe Herby
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 68
Wyświetleń: 42274

PostForum: Grupy   Wysłany: 2012-01-02, 20:33   Temat: Nowe Herby
Chyba odpowiednie miejsce :-D Chcialem zglosic ze mam zly Herb nad Avkiem i zla range. Moze ktos poprawic?
  Temat: Zaciąg
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 201
Wyświetleń: 140131

PostForum: Grupy   Wysłany: 2012-01-02, 18:35   Temat: Zaciąg
Niech mnie ktos wywali z Elfow i da do Legionow plz :mrgreen:
  Temat: Przeklete Manewry
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2569

PostForum: Scenariusze   Wysłany: 2012-01-02, 15:14   Temat: Przeklete Manewry
Witam
Zainspirowany mapka Fergarda postanowilem rowniez cos zkleic :D .Jako ze to moja pierwsza mapa to prosze o krytyke co zle, i pochwale co dobre. Grywalne rasy Legiony, Hordy i Imperium. Jakosciowo chyba najlepiej sie gra Legionami i trupami. No nic, zapraszam do gry.
  Temat: Po prostu kolejna robota do wykonania
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2956

PostForum: Scenariusze   Wysłany: 2012-01-01, 20:19   Temat: Po prostu kolejna robota do wykonania
No to tak, zagralem i jestem w niebowziety :mrgreen: pozwole se zostawic tu komentarz.
Gralem Legionami i texty Chaosa i MUszkietera mnie rozwalaly xD , na samym poczatku zmartwilem sie tym demonem i ze to juz koniec, a tu buff "Nie zartuj to sobowtor i to kiepski" xd . Naprawde ladnie mozna bylo podexpic na tej mapie i wogule przyjemny poziom trudnosci. A teraz troche negatywow, abys nie zostal na laurach i abys robil jeszcze lepsze mapki :-> . Troche wiecej interakcji na poczatku bylo by mile, potem Chaos i Nocny gadaja o Teczowym i Deavie etc. ale na poczatku pare akcji bylo by milych (np. w momencie przejecia tego miasta obok stolicy legionow etc. ), a skoro przy interakcjach... To jak znalazlem grzmocacy run to Nocny mowi zeby zanies go do Magusuw. Probowalem wielu miejsc (krasnoludzka wieza, stolica, smok... )i info pojawilo sie popiero przy deavie :-| . Aha pare artefaktow wiecej bylo by milych :-D . Text przy zapieczetowanym Alastorze mnie rozwalil xD .Mozna liczyc na nastepne mapki o przygodach CHaosa i Nocnego?

P.S. elficcy kupcy troche bez sensu imo ;p
  Temat: Oceń avatar,podpis,tytuł,nick,skąd użytkownika powyżej.
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 473
Wyświetleń: 134788

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2012-01-01, 13:09   Temat: Oceń avatar,podpis,tytuł,nick,skąd użytkownika powyżej.
Avek: 100000000...0/100 I <3 this Komix, szkoda ze juz nie istnieje
Tytul: Brzmi ciekawie, chyba troche lacinski 85/100
Sygna: Pajonk ;< smiechowy troche 65/100
Nick: 80/100 Podoba mi sie
Pochodzenie: Nie wiem, dam 80/100 bo ladnie brzmi
  Temat: A czy B??
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 933
Wyświetleń: 267130

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2011-12-30, 19:35   Temat: A czy B??
Halabarda bo ladniejsza.


Pizza* czy Cytryna?
  Temat: A czy B??
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 933
Wyświetleń: 267130

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2011-12-30, 18:35   Temat: A czy B??
Dwa, bo doppelt hält besser :-D

Armor* czy Dmg?
  Temat: A czy B??
Książę Bythazar

Odpowiedzi: 933
Wyświetleń: 267130

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2011-12-30, 17:58   Temat: A czy B??
Oczywiscie ze Noxus. Katarina i Swain robia miazge, chodz Galio tez super.

Online* czy Offline?
 
Strona 1 z 33
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum