Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 
Znalezionych wyników: 9
Forum Disciples, Disciples 3 Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: 8 Grzechów
Baronus

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 1441

PostForum: Tablica ogłoszeń   Wysłany: 2018-05-27, 20:42   Temat: 8 Grzechów
Chodzi o to ze podbijanie poziomu jest fajniejsze niz zmiana wygladu. Wyglad to ozdoba a poziom to granie! Pracy graficznej ci nie zabraknie zapewniam :0)
  Temat: 8 Grzechów
Baronus

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 1441

PostForum: Tablica ogłoszeń   Wysłany: 2018-05-21, 21:47   Temat: 8 Grzechów
Totez mowie zeby portrety sie zmienialy to gracz bedzie mial radosc z obserwacji a mniej roboty. Przeciez w grach RPG nie zmieniasz wygladu co poziom! Toymczasem prawie wszedzie jest mnostwo poziomow! Fajniej jednak podbijac poziom. Oczywiscie chodzi tylko o ilosc pracy. Jesli dasz rade to tylko bedzie lepiej. A wojska mozna tez oznaczac choragiewkami. Albo kolorem pola pod nimi. Sa metody.
  Temat: 8 Grzechów
Baronus

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 1441

PostForum: Tablica ogłoszeń   Wysłany: 2018-05-18, 19:15   Temat: 8 Grzechów
Poziomy tez mozna zalatwic kolorkami np. czesc jednostki zmienia kolor 1 Zielony 2 niebieski 3 czerwony 4 brazowy 5 srebrny 6 zloty. Troche z olimpiady. Nie potrzeba nowych animacji. W disach glownie widac portret. Potrety mogly by sie zmieniac. To duzo mniej pracy. Np. 4 miasta po 10 jednostek daje 40. Nie az 100.
  Temat: 8 Grzechów
Baronus

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 1441

PostForum: Tablica ogłoszeń   Wysłany: 2018-05-17, 11:13   Temat: 8 Grzechów
Fajne rysuneczki. Obejrzalem troche na youtube jak malujesz.
Co do zasad to jednak daj troche poziomow. Caly sens Disa to rozwoj jednostek. 2 poziomy to jak Herosi. Malo. Chyba ze gra bedzie zupelnie inna.
W ogole mozna by zrezygnowac z podzialu na dowodcow i jednostki skoro i ci i te walcza i podnosza poziomy. Niech wszyscy beda i dowodcami i jednostkami.
  Temat: Poza tematem
Baronus

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 541

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2018-05-10, 12:17   Temat: Poza tematem
Poszlo jak burza! Bardzo prosto wbrew pozorom. Nawet animacje do zmiany. Tylko najgorzej zwykle obrazki. Nie wiadomo jak je podmienic. W D2 sa jakies inne. Glowny problem to obrazki. Bo chcialem troche zmienic. Na razie wiem jak usunac. Ale zeby dac swoje nie. Otworze nowy temat w razie czego.
Do Disa1 to jeszcze problem mapy. Brakuje a losowych nie da sie...
  Temat: Poza tematem
Baronus

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 541

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2018-05-09, 21:01   Temat: Poza tematem
Ja zacząłem modować Disa1! Niestety rozni sie od tego co czytam o modowaniu D2! Zatem trzymajmy to forum. Dosc dobrze zachowala sie strona z phx w archiwum:
http://web.archive.org/we...hx.pl/index.php
  Temat: Poza tematem
Baronus

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 541

PostForum: Tawerna   Wysłany: 2018-05-08, 12:26   Temat: Poza tematem
Witam. Owszem seria juz archiwalna po klesce Disa3 ale warto choc jedna strone po polsku miec. Poradniki, plikownia na mapy. Nie ma stron po angielsku. Tylko rosyjskie jeszcze zyja. W Polsce to forum sie uchowalo i niech trwa!
  Temat: Przerabianie Disa1SL
Baronus

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 307

PostForum: MODy   Wysłany: 2018-05-04, 12:26   Temat: Przerabianie Disa1SL
Witam. Modowanie DSL nie rozwinęło się. A akurat ta część ma najfajniejszą grafikę. Sam postanowiłem coś podmienić. Jedyny program do obrazków z rosyjskiej strony:
http://d2ext.sklabs.ru/files/DSLUnpacker-1.0.zip
pracuje, pracuje i nic nie wypakuje.
Moze ktos mial z nim sukcesy to dajcie znac.
Ja na razie mam puste foldery. A fajnie byloby wiedziec ktory obrazek jest gdzie.
  Temat: Brama
Baronus

Odpowiedzi: 63
Wyświetleń: 70288

PostForum: Brama   Wysłany: 2018-05-04, 12:17   Temat: Brama
Witam. Imię moje to Baronus. Przybywam aby zorientować się cóż to za kraina? I czy warto tu zamieszkać na dłużej! ;-)
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum