Forum Disciples, Disciples 3
Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples

Gry - Guild Wars 2

Cethu - 2009-08-20, 14:21
Temat postu: Guild Wars 2
http://www.gametrailers.c...ld-wars-2/54629

Ha ha ha! No nie ma bata, wracam do tej gierki na 100%, zapowiada się genialnie :D

Czapa - 2009-08-21, 00:18

Jak dla mnie GW1 było za krótkie, a pvp to jednak za mało :-/ Jak tu nadal będzie na zasadzie 10-20lvl to raczej nie będę grał...
Athelle - 2009-08-21, 10:24

Z tego co wiem nawet nie ma byc ograniczen poziomu.

GW1 za krotkie :O??????

p.s :P moze w GW2 uda sie stworzyc forumowa gildie ;ppppp

Cethu - 2009-08-21, 13:19

Oby, oby, wczesniej były wielkie plany i zero efektów :D
Athelle - 2009-08-21, 13:43

Pamietam dwa miesiace dyskusji na temat nazwy :P podforum dla gildii i mnostwo osob wyrazajacych chec grania ;p skonczylo sie na tym ze biegalem ja i Vog.
Saemiel - 2009-08-21, 14:19

No przed premierą GW2 na pewno będę mieć nowego neta, a jeśli będę mieć też nowego kompa to zaraz po wyjściu rzucę się na tę gierkę ;)
Gaderic - 2009-08-21, 14:51

Hmm, a ja się boje takich gierk, bo za dużo czasu zżerają :-P Ale pomysł zacny 8-)
Cethu - 2009-08-22, 12:50

Jeśli tylko gildia będzie bez-lisowa to będę z wami grał :D
Athelle - 2009-08-22, 13:01

:P ja z nim nie mialem nigdy mozliwosci zagrac :p
Vogel - 2009-08-22, 17:15

Ja miałem ale przyjemnością bym tego nie nazwał.
Cethu - 2009-08-23, 17:11

No do przyjemności to temu było daleko :D Ciekawe czy P@weł z nami zagra :D
Vogel - 2009-08-24, 19:22

Z tego co pamiętam to wyczekiwał z utęsknieniem drugiej części. Przy dobrych wiatrach za miesiąc będe miał neta i popykam sobie trochę w jedynkę.
P@weł - 2009-10-03, 11:57

Witam wszystkich po dluuuugiej przerwie :mrgreen: Bedac w temacie Disciples 3 - eee, moze raczej wogole nie beddac w temacie D3 :mrgreen: Od razu wszedlem do dzialu innych gier i zobaczylem GW2. Eeeeh, gralo sie gralo w jedyneczke :-D Widzialem trailer "dwojki", ale chyba sobie na niego jeszcze sporo poczekacie. Mowie Wy, bo ja raczej nie pogram, no moze tylko wtedy jak wydadza na konsole. Nie mam juz PieCa, ktory odpali jakakolwiek nowa gre, pozostal mi laptop "do neta". Za to jestem dumnym posiadaczem PS3. Moj PSN to genjuro80 i tam zapraszam do wspolnego pogrania. A odnosnie pytania Cetha - to jak bym mial mozliwosc, to z przyjemnoscia bym z Wami pogral ;-)
Vogel - 2009-10-04, 13:28

A ten tu czego :?: Jeszcze niedawno krzyczał żeby mu konto skasować a teraz się udziela.

Powitać, powitać :D

A ja i tak wiem, że z tym będzie jeszcze gorzej niż jak próbowaliśmy kupa w jedynkę pograć.

Cethu - 2009-10-05, 19:01

Ech, też planuje zakup PS3, tym bardziej że znowu ceny obnizyli :D Nie wiem jeszcze tylko czy sprzedawac X360 i już ją mieć czy odłożyć troche kasy i dopiero kupić. BTW - no na konsole chyba nie wyjdzie, chociaz, jak Conan wyszedł to moze i z GW2 spróbują.
P@weł - 2009-10-06, 18:43

Nie sadze zeby ncsoft robil jakakolwiek gre na konsole. Oni teraz zreszta beda trzepac kapuche na Aionie.Filmik zrobiony z concept artow tez nie wrozy nic dobrego - czyt. gra w raczkujacej fazie produkcji...Nie sprzedawaj x360, zawsze to lepiej miec oba next geny (nie wiem czy jest jeszcze sens tak nazywac te konsole) i cieszyc sie exclusivami (bardzo ubolewam ze nie mam gears of war na ps3...)
Vogel - 2009-10-11, 10:47

A teraz bajer nie mogę się zalogować na swoje konto GW cały czas wyskakuje mi
Athelle - 2009-10-11, 14:23

Mi GW1 dalej calkowicie normalnie chodzi.
Reyned - 2009-12-19, 16:28

prezentacja ras!
http://www.mmocentrum.com...ld-wars-2-rasy/

wykonana po prostu bosko, przyciągnęła też moją uwagę do tego tytułu...

P@weł - 2010-05-29, 18:20

Prezentacja Elementalisty :devil:

guild wars 2 elementalista

Po wymianie kompa w koncu bede mogl w to cacuszko zagrać :devil: (tylko kiedy wyjdzie? :mrgreen: )

Reyned - 2010-05-29, 18:57

planowana data wydania G2:
Q4 2010 / Q1 2011

Dodatkowa informacja:
Dodatek "Eye of the north" do gild wars 1 był oficjalnie ostatnim rozwinięciem. Gra będzie jeszcze pewnie lekko aktualizowana a serwery online, nie wiadomo jednak, czy dojdą kolejne płatne dodatki, w co łatwiej wątpić niż liczyć.

Czapa - 2010-05-30, 08:07

Mnie też coś tam przysłali na "emila" więc, jak Was zainteresuje:

"W Guild Wars 2 duży nacisk zostanie położony na fabułę i wydarzenia, w których przyjdzie nam wziąć udział. Już tworząc postać otrzymamy znacznie szersze pole do popisu, określając nie tylko rasę, płeć i klasę, ale i kluczowe punkty w biografii rodzącego się bohatera. Odbędzie się to w formie quizu z około dziesięcioma pytaniami, w których sprecyzowane zostaną cechy charakteru. Kilka pytań będzie ogólnych, dla wszystkich ras, inne pytać będą o szczegóły, np. o to czy pochodzimy z ulicy, czy bogatego domu."

Ile w tym prawdy, a ile nie to nie powiem bo mnie nadal ta gra nie interesuje.

P@weł - 2010-05-30, 09:30

Ja bym chcial aby zrezygnowali z przylaczaniem npc i hero do druzyny. Jak idziemy solo ,to idziemy solo, a nie na sile ma byc druzyna. A kiedy mamy prawdziwe party z zywymi graczami to poziom trudnosci powinien drastycznie wzrosnac. Analogicznie powinno byc kiedy gramy solo pve. No i wiecej roznorodnych broni, z roznymi statystykami. Pod wzgledem ekwipunku w GW jest po prostu bieda, jezeli spojrzymy na takie World of Warcraft...
Reyned - 2010-07-16, 09:45

opis nowej klasy - ranger

http://www.mmorpg.org.pl/...klasa,n909.html
widząc te efekty i moc...P@weł, raczej nie musisz się martwić, nie sądzę aby npc-wsparcie było potrzebne.

Verthiss - 2010-07-17, 19:02

Umiejętności robią wrażenie. Cieszę się, że widać wyraźne podobieństwa do poprzedniczki, analogiczne skille i potwory... Czuję, że GW2 będzie świetne. Aż ma się ochotę włączyć GW, odwiedzić swoją nekromantkę i zobaczyć, jak się miewa...
Athelle - 2010-07-17, 19:53

Tylko zeby szybko dodali Patrona :) bo cholera chce wrocic do gry nim.
Verthiss - 2010-07-17, 20:06

I żeby nie dało się mieć patrona człowieka faceta xD
Czapa - 2010-07-17, 20:49

I żeby dało się PeKować.
Reyned - 2010-07-17, 21:10

O jeny, padłem XD Czapa jakie wymagania. PvP jest teraz w każdej grze praktycznie, jak nie open PK to system wyzywania przeciwników na PvP, wojny gildii, itd, będzie na pewno...
Czapa - 2010-07-17, 21:15

Jakoś dziwnym trafem w GW nie było PK więc niekoniecznie będzie w GW2. I ja nie chce PvP tylko PK, a to dwie różne rzeczy.
Reyned - 2010-07-17, 21:31

open PK - prawie wszędzie bijesz innych graczy jak ci się podoba, przykład, Ragnarok online.

akurat co do tego systemu to do końca nie wiadomo, bo nic nie mówili na ten temat, a o obecności/nieobecności PvP w Guild wars 1 ci nic nie powiem, nie grałem w tą grę, i praktycznie nic o niej nie czytałem. Jakoś interesuję się obecnie tylko 2-jką

Verthiss - 2010-07-17, 22:17

PK nawet nie pasowałoby do serii Guild Wars, w życiu nie chciałbym go tam zobaczyć i raczej go tam nie będzie na szczęście ;>
GW to nie Tibia ani Mu, tam nie chodzi o to, żeby nabić sobie jak najwyższy poziom i zdobyć jak najlepszy stuff setkami godzin tępego farmienia. Liczą się umięjętności gry, a te sprawdza się w uczciwej walce na PvP.

BTW:
http://www.guildwars2.com...essions/ranger/

też macie wrażenie, że pierwsza z umiejętności na filmiku to żywcem skopiowany Borgoff Markus w akcji? :mrgreen:
( http://images.absoluteani...st/_borgoff.jpg )

Czapa - 2010-07-17, 23:02

Na wojnie powinny być wszystkie chwyty dozwolone. A tu są po prostu areny do moim zdaniem głupiej walki honorowej, a zabójcy i większość wojowników (pomijając Paldków itp) nie zostali stworzeni do pojedynków rycerskich. Bo to była bardziej forma rozrywki niż walki.

@Verthiss, wybacz ale styl walki zabójcy mówi zupełnie co innego (a ta klasa tu występuje). Wszystkie skille tejże klasy "mówią" iż należy podejść do przeciwnika nic niespodziewającego się i go zabić, najlepiej jednym celnym ciosem. Podobnie jest z łucznikami - liczą na to, że przeciwnik padnie zanim wogóle się zorientuje iż obrywa. A najlepiej także jednym celnym strzałem w jakiś pkt witalny na ciele.

@Reyned, skoro nie grałeś w GW to lepiej nic nie pisz. Tam nawet idąc hmm "expić" czy raczej zdobyć skill jesteś sam - zupełnie sam. Nie licząc Twojej drużyny. To coś a la Diablo bez możliwości atakowania innych nawet po uprzednim wyrażeniu tejże chęci w mieście.

Verthiss - 2010-07-17, 23:30

Wybacz Czapa, ale jeśli grałeś w Guild Wars to powinieneś rozumieć, że tam gra się dla konkretnej sprawy. To nie bieganie i zabijanie innych ludzi jak to robią rzezimieszki, lecz walka w obronie danej sprawy. Może przeklikałeś wszystko, co dotyczyło fabuły, ona jednakowoż tam była i nie dawała Ci jako takiej możliwości wyboru ścieżki zdrajcy - zabójca przyjmuje zlecenia "pozbywania się" konkretnych osób, nie podbiega jednak do nic niespodziewającego się niewinnego człowieka i nie przeszywa go sztyletami. Swoje talenty wykorzystuje zamiast tego w walce z nie przygotowanymi na to potworami, renegatami itp. Nie powinieneś na siłę chcieć tego zmieniać i pozbawiać grę sensu.
Czapa - 2010-07-18, 07:16

Więc może inaczej. Jeśli szukasz gry w którą można pograć dłużej to ta odsłona tego nie spełnia bo:
Mnie (maniakowi) odblokowanie wszystkich skilli do klasy głównej i dodatkowej zajęło ~2tygodnie. Potem kilka/naście dni pobyłem na tej tzw arenie i posprawdzałem rodzaje pojedynków (TvT, CTF itp) niestety to potrwało kilka dni. Ogólnie cała gra nie zabrał mi więcej jak 2miechów i nigdy do niej nie wróciłem. Natomiast takie HB, L2 ukradły mi po kilka lat (choć jak to stwierdziłeś expienie i zdobycie sprzętu nie zajęło w żadnym wypadku więcej jak roku) z życia i takie gry cenie. A co do zabójcy to skoro ja nim gram to moja sprawa kogo i za co chce stuknąć (nawet jeśli za darmo), prawda? A żeby nie było to skoro twierdzisz iż gra nie jest do zabijania od tak to dlaczego nie mogę puknąć kogoś z wrogiej mi gildii? Jak to wytłumaczysz? Przecież jest to mój wróg, a nie niewinny przypadkowy byt...

Co do fabuły to chcesz mi wmówić, że to jest gra na jeden raz i do tego solo? No bo co mam robić skoro już ją całą zaliczyłem, a przynajmniej to co potrzebowałem. Liczmy, że zaliczyłem cała fabułę, to mam odłożyć grę na półkę? To tylko sprawi iż gra wiele straci bo jest do neta, ale jednak nie jest.

A co do sensu gry itp to dla mnie sens ma to co chce w danej chwili zrobić, kwestią są konsekwencje popełnionego czynu.
W HB konsekwencją był pobyt w kiciu i "wyłączenie" mnie z gry na określony limit czasowy (liczony gdy jesteś zalogowany).
Natomiast w L2 była to karma i możliwość upuszczenia większej ilości przedmiotów z plecaka w trakcie śmierci. A że owa karma widoczna jak tyłek pawiana to nawet miejscy strażnicy patrzeli skosić takiego delikwenta.

Hmm chyba jednak masz rację, źle oceniłem tą grę i nie wziąłem pod uwagę iż gra internetowa także może być grą solo i mieć zakończenie. Gdyby wywalili najmowanie NPC to co innego, no ale grę można przejść samemu więc...
To jest Coś a la Diablo tylko, że można zamiast graczy wynająć NPC... Aśkę, Czarke, Barbana i pozostałych... a najlepsze chyba jest to, że im dalej się udajesz tym wyższe lvl mają dostępni NPC i... nieważne. Masz rację, zabiłbym grę internetową chcąc pograć w nią dłużej.

Verthiss - 2010-07-18, 10:52

Twoje argumenty są śmieszne, tym bardziej, że grałeś w grę przez 2 miesiące, jak widać od początku bez większego entuzjazmu.
Przede wszystkim próbujesz wmówić, że PK daje grze potencjał mogący utrzymać gracza przed monitorem przez długie lata, nie próbujesz jednak udowodnić, na czym polega ta przewaga, zamiast tego opowiadając o tym, jak wyglądają Twoje, niewielkie zresztą, doświadczenia. Racz wyjaśnić, co miałeś na myśli, może coś rzeczywiście w tym jest, chociaż wątpię.
Co do zabójcy to nie, nie jest to Twoja sprawa, bo tworzenie "bohatera" kłóci się i to znacznie z wizją rabowania palenia i gwałcenia, tak to przynajmniej powinno wyglądać.
Owszem, możesz puknąć kogoś ze wrogiej gildii, są do tego przeznaczone różnorakie areny, w których gildie walczą o wpływy, turnieje czy też pojedyncze walki. Są też wojny frakcji, dzięki którym gildie mogą nawet wejść w posiadanie konkretnych miast, najwyraźniej jednak nawet o tym nie wiesz, zamiast tego próbując udowodnić, że lepiej jest podbiec do rywala na środku spokojnego miasta czy też wzgórza i zabić go bez powodu, ot tak, bo nie należy do Twojej gildii.

Co do fabuły to powinieneś wiedzieć, że stworzone zostały ogromne możliwości gry po przejściu fabuły, nie ograniczające się do "expienia" jak to Ty byś chciał. W GW o prestiżu decydują zdobyte tytuły, uzyskiwane na przykłąd za idealne przechodzenie misji o dużym poziomie trudności, duże doświadczenie i osiągnięcia w turniejach PvP, zasługi w walce dla danej rasy lub frakcji, zwiedzenie wszystkich zakątków kontynentu itd itd. Sam w GW grałem ponad 2 lata, przestałem ze względu na brak czasu na to, stwierdziłem, że zbyt dużo można go stracić.

Co do sensu to GW daje Ci duży wachlarz możliwości, od Ciebie zależy, czy je wykorzystasz. PK akurat się nie wlicza, jeśli to Ci przeszkadza, możesz postrzegać to jako wadę, to jednak nie jest niedopatrzenie, lecz konsekwencja stworzenia systemu rozgrywki, dodajmy, świetnie skonstruowanego i innowacyjnego.

Znam kilku ludzi, którzy spędzili przy GW po kilka lat i ciągle mają dużo do zrobienia i osiągnięcia, sam po 2 latach mam więcej opcji niż na początku. Największa przyjemność grania w GW polega właśnie na tym, że włączając ją zastanawiam się, czym zająć, bo jest ogromna ilość możliwości. Być może grając tylko w krótką kampanię Factions nie odniosłeś podobnego wrażenia, pomyliłeś się jednak.

Saemiel - 2010-07-18, 20:42

Ja akurat PK nijak nie lubiłem, w nowszych płatnych MMO chyba się z niego rezygnuje, chociaż nie śledzę wszystkich tytułów by mieć pewność.

GW jest specyficzne i różni się dość mocno od L2, ciężko jest te dwie gry w sumie porównywać, bo dają zupełnie inne wrażenia. Twórcy mieli zupełnie inne założenia, mam nadzieje, a raczej pewność, że GW dalej będzie zmierzało w obranym wcześniej kierunku, bo grze wychodziło to na dobre, przynajmniej patrząc na popularność tytułu, która w chwili obecnej przewyższa popularność L2, chociaż ciężko jest to sprawdzić bowiem gracze L2 najczęściej grają na pirackich serwerach.

GW ma dużo mocniejszą stronę fabularną od Lineage czego chyba nie da się podważyć. Dla mnie jest to mocny plus na rzecz GW. Poza tym, żeby normalnie grać nie trzeba przebijać się przez mrowie prywatnych serwerów, żeby znaleźć grywalny.

Ale tak jak mówiłem, to są dwie inne gry. Nie o to przecież chodzi, żeby jedna gra kopiowała wiernie rozwiązania innej, nie? W końcu jeśli Tobie bardziej podoba się Lineage 2 to czekasz na trzecią odsłonę, a nie na GW2.

Reyned - 2010-07-18, 21:43

Sae, PK w płatnych mmo jest teraz tylko w sandboxach, czyli mmo, bez fabuły czy npców, a po prostu światem tworzonym przez ludzi. W tym roku premierę miały bodajże dwa takie tytuły, jeden był stawiany od nowa, bo się nie przyjął, a drugi, na swój sposób kojarzący się z morrowindem, stosunkowo niedawno się ukazał.
Czapa - 2010-07-19, 00:05

Verthiss, w takim razie porównajmy z Diablo II, daje lewą rękę uciąć iż tam przewinęło się więcej graczy w ciągu roku niż na GW przez okres istnienia.
A teraz wróćmy do tematu, mnie osobiście się wydawało iż gry to rodzaj rozrywki. A RPG niezależnie od stylu/typu to gra z podziałem na role. Dostałem organicznie przy wyborze profesji/rasy itp, ale jak sam skrót wskazuje jest to tylko rozrywka z podziałem na role, a jak ja mam zamiar grać swoją to powinny być moje prywatne odczucia, doświadczenia, przeżycia i inne współczynniki, które nie powinny być aż tak szczelnie zamykane. Na dobrą sprawę w tej grze nie ma możliwości napotkania dwóch różnych zabójców. Ani wykwalifikowanego skrytobójcy o którym Ty piszesz, ani zwykłego awanturnika i złodzieja o którego mnie chodzi. Innymi słowy gra jest uboga i nic tego nie zmieni, a tylko pokazuje iż da się ją ukończyć co w przypadku MMO oznacza naturalną śmierć.

Nie ma sensu robić dalej OFF TOPu więc nie odpisuj już, ja osobiście uważam, że gra nie była warta tej kasy tak jak Disciples III i chętnie ja odsprzedam. Jako że płyta jest używana tylko do instalki to była użyta tylko 1-2x i jest praktycznie w stanie nienaruszonym dlatego mogę opuścić cenę tylko trochę aby Wam się opłacało a mnie coś zwróciło.

GW

Tutaj cena widnieje 59.90 dla mnie więc mogę opuścić o jakieś 15zł ;-)
Równie dobrze po potwierdzeniu wpłaty mogę przesłać sam klucz do gry, albo klucz przodem bo grę można pobrać z oficjalnej strony.

Reyned - 2010-08-01, 17:40

nowe mini info:
max lvl: 80
Do tego na każdy poziom będzie potrzebna "podobna ilość expa" bo twórcy chcą aby gracz doskonalił się szybciej...
Trochę nie widzę sensu, już lepiej by było gdyby usunęli poziomy i dali możliwość nabywania statystyk i rozwojów przez wykonywanie konkretnych czynności, jak np. z systemem skilli w mabinogi.

Saemiel - 2010-08-01, 19:26

Ja nie będę narzekać póki tego nie zobaczę jak to na prawdę ma wyglądać. Ale poza znacznym podwyższeniem liczby lvli to czas potrzebny na osiągnięcie maksymalnego lvlu chyba będzie dość podobny. W końcu na początku nie może trwać zbyt długo wbijanie pierwszego poziomu.
Verthiss - 2010-08-02, 18:30

Mam nadzieję, że się nie mylisz, było dobrze tak jak teraz i wcale nie musi się zbytnio zmieniać ;>
Podejrzewam, że przy 80 lvlach i tak będzie się je wbijać dłużej niż do tej pory, oby tylko nie było zbyt dużej różnicy.

Reyned - 2010-08-11, 10:49

http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Jestem pod wrażeniem.

Verthiss - 2010-08-11, 20:12

Pierwsza połowa filmiku to powtórki z tego, co już zostało pokazane, ale druga... mmmmm ;>
Nie mogę sie już doczekać tej gry. Do tej pory wszystko wygląda przepięknie i zapowiada się bardzo obiecująco... (jeśli nie liczyć Asurów, których spartolili na ostro ;/ .... ale za to Charrowie przeszli moje oczekiwania ;D ).

Cethu - 2010-08-11, 21:24

Lol, otworzyłem sobie ten topic i topic z komentarzami :D I byłem pewien, że czytam wrażenie Verthissa po obejrzeniu zapowiedzi dodatku D3 :D I dziwnie mi sie to czytało :D
Załapałem się o co chodzi jak doszedłem do Charrow.

Ten filmik widziałem już 3 razy, istne cudo, GW było extra ale to jest istny majstersztyk, szkoda, że się mistrz Kekai nie wypowiedział, no na pocieszenie coś tam Dociou się odezwał, ale ja czekam na diary tylko o artach, i zbieram kasę na artbook.

Reyned - 2010-08-17, 09:53

Mam informacje na temat Leczenia i śmierci, nie będzie klasy Healera

W grze każda klasa będzie posiadała rozkład zdolności na atak i wspomaganie, owszem, u każdej będą inne, ale każda będzie mogła leczyć innych, mieć jakieś buffy, czy inne bajery. Po części jest to spowodowane możliwością łączenia klas dla zrobienia własnego miksu, a po części po prostu pragnieniem twórców do usunięcia zbędnych 3h latania po mieście aby znaleźć healera do temu by leczył drużynę i ją wskrzeszał.

Drugą sprawą jest śmierć, postać jako taka nie ginie aby znaleźć się gdzieś w mieście na cmentarzu - będziemy tracić przytomność.
Oznacza to że nie potrzeba zdolności reinkarnacji czy innych zabawek, bez posiadania żadnej konkretnej umiejętności, po oswobodzeniu się z walki, każdy gracz będzie mógł podbiec i ocucić przegranego, aby mógł dalej wspierać drużynę bez maratonu Cmentarz -> Miasto -> nasz spot.

Cethu - 2010-08-17, 10:20

No to niech będzie heal dla każdej klasy ale mam nadzieję że nie zrezygnują przez to z monka.

BTW, wiadomo coś o mesmerach? Będą?

Saemiel - 2010-08-17, 10:25

Z tym healerem to chyba nie do końca przemyślana sprawa, nawet jeśli każda klasa postaci będzie mogła się uzdrowić to bez prawdziwego specjalisty healera się nie obejdzie, czyli tutaj akurat jest to źle rozwiązane, a na pewno nie lepiej niż było wcześniej. Może niedzielni gracze to odczują, bo skopią sobie bulid postaci, ale nawet średniozaawansowany nie będzie swojego np. tanka rozbudowywać o leczenia.

Druga sprawa zaś już jest ciekawsza i znacznie bardziej sensowna, tutaj nie ma się czego czepiać.

Cethu - 2010-08-17, 10:51

No zastanawiam się jak będzie z tankami jeśli będzie mógł polegać tylko na 1-2 umkach leczenia. IMO boh stricte na heal powinien zostać. Bo taki heal dla każdej postaci ograniczać będzie chyba ilość umek na build - zresztą poczekam na przykład umek z krytyką.
Verthiss - 2010-08-17, 17:23

To z healem nie jest żadną nowością, omówili to przecież na filmiku ;/
No i nie ma czym się emocjonować jeszcze, nie wiadomo, jak to będzie działać, nie można jeszcze pisać niczego "na pewno".
Podejrzewam, że system umiejętności będzie tak zbudowany, że nie będzie problemów, które przewidujecie. Ja jak na razie im ufam 8-)

Reyned - 2010-08-17, 17:54

Było wiadomo że "inaczej spojrzeli na sprawę śmierci" a z tego co ja się doczytałem nie będzie healera bo taki czy inny support będzie u każdej klasy, a jak ktoś nie ma spella "heal" to nie znaczy że nie może się leczyć potionami.

Właśnie ja też im ufam, ponieważ jakby nie spojrzeć - w większości mmo jest klasa "strice heal" a jak dojdzie co do czego, to wszyscy szukają gościa który nią gra, bo solo przecież nie wyrobią, no i może się okazać, że ktoś taki nie wyrobi z obsługą całej drużyny, co sprawiało że nigdy nie był pewny. Tutaj każdy będzie mógł dać jakiś buff, podleczyć czy podnieść z ziemi nieprzytomnego, w czym widzicie problem?
podział "damage, support, and control" jak trafnie ktoś go ujął na mmorpg.com strasznie deformował obraz, ponieważ zmuszał do budowania konkretnego party, a się zapowiada że teraz do będzie potrzeba konkretnej taktyki, aby zrobić użytek z party, więc mamy interesującą odwrotność.

pokaz tego na trailerze był na pewno w jednej scenie, gdzie elementalistka puszcza na Charr'a-rangera magię elektryczności a on wystrzeliwuje dzięki temu pocisk nią obdarzony.

Trzeba również pamiętać że w grze ma być gama statusów, i za przykład pokazali nam "bleeding" możliwe że jakaś klasa będzie dobra na krwawienie i złamania, inna będzie leczyła wszystko po trochu? Who knows, poczekamy - zobaczymy.

Saemiel - 2010-08-17, 19:54

Rey co do healera to chyba sobie żarty stroisz. Robiąc jakiegoś ofensywnego maga destruktora zmarnujesz punkty żeby wyskillować sobie leczenie? ^^

Tak się po prostu nie da, jeśli chcę się grać na poważnie trzeba mieć jakąś specjalizację, efektywniejsze jest jeśli jest dwóch konkretnych wojowników i healer niźli trzech ni to wojów ni to healerów. Przy okazji musiałby być wprowadzony jakiś innowacyjny system skilli, na przykład podzielenie ich na trzy drzewka i co poziom dostawał byś punkty skilli na każde konkretne drzewko. Coś takiego akurat mi by się nie podobało, bo mocno by pogłębiało różnice poziomowe między postaciami, co przy zwiększeniu liczby poziomów byłoby nieciekawe.

Na szczęście o niczym takim nie mówili, po prostu jakieś udziwnienia wprowadzili tylko po to, żeby było tak samo jak dawniej :P

Reyned - 2010-08-17, 20:16

Cytat:
when a player loses all of their health in Guild Wars 2, they are put into "downed mode." In this mode, the player has a number of downed skills they can use to target enemies and fight for a chance to survive

w fpsach znane jako padanie na ziemię z pistolecikiem w ręce
Cytat:

Some professions will have special skills that will instantly rally a fallen ally. For example, when a warrior uses "I Will Avenge You," and then kills an enemy nearby his fallen allies, his allies will rally. While you are downed or defeated, any other player can come to you and interact with you to bring you back to life. We call this "reviving," and everyone, regardless of profession, can do this starting at Level 1.


to co mówiłem o wskrzeszaniu wszystkich przez wszystkich.

Cytat:
Players who have recently been downed several times will take longer to revive each time


Powyższe zdanie to jedyna kara za śmierć

Cytat:
Guild Wars 2 does not have a dedicated healing class.


Cytat:
Support players (...) want to stand in the line of fire and block attacks. They want to surround their allies with a swirling dome of air that keeps enemy projectiles from passing through it. It's not about clicking on a health bar and watching it go up, it's about being there for your friends when they need you.

Tego nie da się podważyć.
Cytat:

Instead of the traditional trinity, every Guild Wars 2 profession is self reliant--not only can they all help each other by reviving in combat, but all professions have ways to build their characters differently to make them more versatile for group play.

Innymi słowy: Nie chcesz, nie rozdajesz.

W temacie który rozpocząłem to raczej najważniejsze fragmenty tekstu, ale jak ktoś chce, to wszystko wziąłem stąd:
http://www.guildwars2.com.../healing-death/

Verthiss - 2010-08-17, 21:24

Sądzę Saemielu, że tak (bez healera) jak najbardziej się DA. To dość proste, drużyna będzie znacznie drożej płacić za swoje błędy. Jeśli np mag pozwoli się podejść, zginie, nie mogąc polegać na dedykowanym healerze, jak to miało miejsce wcześniej. W przypadku, gdy drużyna mimo to będzie dostatecznie silna, zwycięży w walce i "przywróci" swojego kompana, jeśli nie, cała poniesie klęskę. Wcale nie musi tu być postaci leczącej, bez niej rozgrywka powinna być wręcz bogatsza.

Jeśli chodzi o "specjalizację", nie będzie również tego problemu. Na filmiku wyjaśniono, że każda z postaci będzie mieć najprawdopodobniej dedykowany dla skilla leczącego slot. Logiczne wydaje się, iż nie będzie konieczna rezygnacja z potęgi na rzecz samoleczenia, gdyż będzie ono czymś odrębnym, "zapewnionym".

Cethu - 2010-08-18, 08:57

Reyned napisał/a:
any other player can come to you and interact with you to bring you back to life. We call this "reviving,"


:D
So now you can hit your enemy with your weapon and end his life! We call it "killing"
So now you can put any kind of food in your mouth chew it and then swallow it! We call it "eating"

Ech, nazywanie rzeczy po imieniu i mówienie o tym jak o jakiejś nowości to chyba cecha wszystkich devs'ów

Saemiel - 2010-08-18, 10:50

Nie wiem, ja sobie tego nie wyobrażam. Zawsze bardziej opłaca się mieć ścisłą specjalizację. W przypadku wojen między gildiami dziwnie by wyglądał brak healerów. Moim zdaniem prawdziwy healerzy będą istnieć dalej, chyba, że na prawdę twórcy będą robić wszystko, żeby nie dało się specjalizować w leczeniu. W MMO brak healerów dla mnie jest po prostu dziwny. W Diablo nigdy prawdziwych healerów nie było, ale tam były poty, w Diablo III mają być te kulki zbierane, ale Diablo to nie jest MMO.
Mi się nie podoba ograniczanie i brak healera i zastępowanie tego substytutami i tyle. Trzeba czekać na więcej materiałów, żeby było wiadomo jak dokładnie ma to wyglądać.

Reyned - 2010-08-18, 19:50

http://www.mmorpg.org.pl/...rs-2,n1053.html
Mały gameplay, i znamy nową klasę - nekromanta.

Verthiss - 2010-08-18, 21:49

Uffff, gigantyczna ulga. Bałem się, że nekromanta może się nie pojawić wśród grywalnych klas, niektórzy lubią wykręcać takie numery...
Na filmiku niestety niewiele widać, dlatego czekam niecierpliwie na wpis na oficjalnej stronie GW 2, do tej pory 3 ujawnione klasy przedstawione zostały tam miodnie... ;>
< http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/ >

Cethu - 2010-08-19, 08:15

Widzisz Ver, masz swojego necro... a co z moim monkiem i mesmerem?
Verthiss - 2010-08-19, 18:05

O Mesmera raczej się nie boję, klas podstawowych będzie chyba 7 i podejrzewam, że w tej siódemce znajdzie się 5 klas z Prophecies, czyli wszyscy.... poza Monkiem xD
Na ostatnie miejsce wskoczy chyba klasa specjalizująca się w posługiwaniu się bronią palną (który to pomysł po dłuuuuugim czasie oswajania się i kilku filmikach <o zgrozo!> mi się spodobał...). Jest więc trochę zapasu, nie m się co o Mesa bać.
Za monkiem też chyba nie będzie sensu płakać ;> Z tego, co zrozumiałem, w nowym systemie walki każda klasa dostanie osobny slot na skilla leczącego, który to ma być dość skuteczny i (co bardzo ważne), zwiększanie jego siły będzie czymś odrębnym od zwiększania siły innych umiejek. W praktyce każdy będzie musiał radzić sobie sam jeśli chodzi o utrzymanie się przy życiu, ale nie będzie musiał rezygnować przy tym ze specjalizacji np w dziedzinie zadawania obrażeń, by mieć wystarczający heal, gdyż on będzie niejako "zapewniony".
System może będzie dobry, może nie, w każdym bądź razie monk z założenia nie powinien się w nim znaleźć... Właściwie to ten system jest tworzony wlaśnie po to, by go nie było xD

Reyned - 2010-08-19, 19:28

Zgadza się, Monka raczej nie będzie.
Co innego z bronią palną, wydaje mi się że ona podpada pod huntera przypadkiem?
No w klasach na pewno znajdzie się jakiś inżynier/mistrz golemów/czy co inne bo to było widać nawet na ostatnim trailerze - u małych ludków.

Verthiss - 2010-09-01, 05:25

Jeśli chodzi Ci o Rangera to nie, on nie będzie mógł posługiwać się bronią palną. Mają zrobić od niej jakiegoś speca...
Co do mistrza golemów to chyba nie pojawi się jako klasa lecz jako dodatkowy bajer u Asurów - widać było na trailerze, że Asura, który sterował Golemem był Elementalistą - używał typowych dla niego zaklęć.



Prezentacja Nekromanty:
http://www.guildwars2.com...ns/necromancer/

Reyned - 2010-09-16, 13:57

nie będę streszczał, bo to trzeba przeczytać:
PAX - Dynamic Events Panel
http://www.mmorpg.com/gam...ents-Panel.html

Verthiss - 2010-09-16, 20:24

Brzmi bardzo obiecująco ;D
Mam nadzieję, że te eventy będą na tyle mnogie i zróżnicowane, by nie było widać gołym okiem, że w kółko się powtarzają...

Ja już jakiś czas temu przeczytałem opisy grywalnych klas, które do tej pory ujawniono i znalazłem w nich kilka bardzo ciekawych rzeczy, np:

Cytat:

Death Shroud is a special ability--usable by a necromancer at any time--that utilizes his life force as a secondary health bar. Instead of entering a downed state when his health is reduced to zero, a necromancer automatically activates the Death Shroud ability and assumes a spectral form.[...] With the ability to tap into Death Shroud, necromancers are certainly one of the most durable professions in Guild Wars 2.


W skrócie, w GW 2 nekromanta będzie mógł przechodzić w formę spektralną w dowolnym momencie oraz przejdzie w nią automatycznie w sytuacji, gdy normalnie zginąłby. Druga forma posiada osobny pasek życia i specjalne umiejętności. Nekromanta świetnie nada się więc na tanka....

Cytat:
A ranger has three active pet slots. Outside of combat, or through the use of utility skills, the ranger can swap their active pet. There are 12 different types of pets, including some terrestrial (spiders), some amphibious (lizards), and some aquatic (sharks). Within each type there are subtypes that can influence pets' abilities. For example, a polar bear might have an Icy Roar, while a brown bear might have a Fearsome Roar. A ranger's pet gets its level from its master, which determines their basic attack, armor, and health.


Łowca będzie mógł władać nad trzema zwierzakami jednocześnie, choć tylko jeden pozostaje "aktywny". Zwierzaki będą mieć specjalne dla siebie umiejętności, np. Niedźwiedź Polarny posługiwać się będzie "Lodowym Rykiem". Przewidziane zostały również zwięrzeta morskie, jak np. rekiny.

Cytat:
Chains—A set of three skills that share a single skill slot, chains go off in sequence if you are hitting your target. For example, the sword chain skills Sever Artery, Gash, and Final Thrust are all on the same key, so rather than making a sword warrior spend three slots, they stack to fill only one slot. Chains effectively give a warrior two extra weapon skills on a weapon set.


Wojownicy będą posługiwać się "łańcuchami umiejętności". Znaną więc przez nas i lubianą sekwencję "Przecięcia tętnicy", "Głębokiego Cięcia" i "Kończącego pchnięcia" teraz będziemy mieć pod jednym klawiszem.

Cytat:
The elementalist has four elemental attunements that they can tap into. These attunements are represented by four skills that are located on the bar above their normal skills. When an elementalist switches attunements, the first five skills on their bar will change. These five skills are based on the elementalist's attunement and their current weapon, so that a fire-attuned elementalist will have different skills when he wields a staff than when he wields a scepter or focus. In addition to changing the elementalist's skills, attunements also work like a normal skill and provide an ongoing effect.


To chyba najciekawszy ze smaczków. Elementalista nie będzie, tak jak do tej pory miało miejsce, wybierał zestawu umiejętności związanych z danym żywiołem przed wyjściem z miasta. Zamiast tego posiądzie umiejętność dostosowywania się do sytuacji. Umiejętności Dostrojenia do żywiołów będą dla niego dostępne zawsze, ponad paskiem normalnych umiejętności. Efektem ich użycia będzie, oprócz "standardowego" skutku, zmiana pierwszych pięciu (sic!) umiejętności na związane z danym żywiołem. W praktyce nasz ele będzie miał dostęp do 29 (!!!), zamiast 10 (jak to będzie dla innych klas) skilli jednocześnie.

Reyned - 2010-10-09, 13:32

http://hom.guildwars2.com/#page=welcome
Coś dla graczy części 1.

Reyned - 2011-01-17, 15:09

Wybaczcie dubla, ale temat przycichł z braku postów.
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
jak walczyć z smokiem w 60 osób z pomocą trzech dział i czterech moździerzy przy okazji nie do końca sobie radząc. Wspomniałem, że to pierwszy smok z jakim walczymy?

Czapa - 2011-01-17, 23:49

Jeszcze mniej mi się ta gra podoba niż wcześniej :-/
Reyned - 2011-01-28, 10:23

Piątą i najbardziej wszechstronną klasą będzie:
Guardian
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Zarazem mówimy See ya Leater mitom o Monku który właśnie dostał następcę.

Verthiss - 2011-01-28, 11:22

Mitom o monku i patronie xD
Ciekawie wygląda nawet ta postać, ale nie reprezentuje sobą tyle co reszta klas. To takie wszystko i nic, prawdopodobnie niewiele osób skusi się na prowadzenie takiej postaci, o ile nie będzie przesadnie silna.

Athelle - 2011-01-28, 16:41

To jest moja klasa :)!!
Reyned - 2011-03-04, 20:58

Filmik o tworzeniu postaci
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Wreszcie wiadomo jak będzie wyglądał system biografii.

Nie wiem ile w tym z pierwszej części Guild Wars, ale i tak jestem pewien że to pierwszy mmorpg na którego wydam realną kasę i to zaraz jak jego cena spadnie do przyzwoitego poziomu.
Ps. Następną klasą jest oczywisty Thief.

Vogel - 2012-11-21, 21:55

Ktoś się orientował w tym temacie? Jakość stron poświęconych grze i ilość ofert sprzedaży świeżo założonych kont jakoś nie zachęca do kupna :/

Miął któryś z was styczność i wrzuci sensowny komentarz :?:

Verthiss - 2012-11-21, 22:38

Grałem w GW2 w czasie ostatniej bety i gra zrobiła na mnie BARDZO pozytywne wrażenie. Piękna grafika, dobry klimat i oryginalny gameplay. Grałeś w GW1? Nie wiem, czy mogę nawiązywać do różnic i podobieństw :P
Vogel - 2012-11-23, 13:09

Grałem i to naprawdę dużo, niestety utraciłem dostęp do konta :cry: od tamtej pory nie znalazłem godnego następcy :-?

Wiesz może coś o możliwości łączenia jedynki z dwójką? Kiedyś zapowiadano, że postać będzie można przenieść z jednej do drugiej ale urażony utratą konta porzuciłem temat i nie wiem na czym stanęło.

PS.: podjąłem próbę odzyskania dostępu korespondując od kilku dni z supportem.

Vogel - 2012-12-04, 12:59

Heheh właśnie otrzymałem odpowiedź od supportu, panowie po wymianie korespondencji, w mojej łamanej angielszczyźnie, uznali iż moje konto zostało skradzione. Konto przypisali do nowego adresu e-mail i już w czwartek będę mógł sprawdzić co i jak :mrgreen: Trochę się obawiam tego co zastanę, jakby nie było minęło kilka lat.
Co ciekawe nie musiałem podawać adresu na jaki grę rejestrowałem za to bez skanów kluczy bym nic nie wskórał. Z tego powodu wole odpuścić sobie ewentualny zakup wersji elektronicznej, która jest znacznie tańsza :-/
Verthiss napisał/a:
play. Grałeś w GW1? Nie wiem, czy mogę nawiązywać do różnic i podobieństw :P

Tak więc waść nawiązuj :mrgreen:

Verthiss - 2012-12-04, 21:59

No więc jeśli posiadałeś dodatek Eye of the North, to w Oku Północy jest Hall of Monuments. Zbierając różne tytuły/minipety/herosów z elite zbrojami/elite zbroje i różne inne rzeczy zbierało się punkty, a od ilości punktów zależały ilość nagród, które otrzymasz w GW2. Te nagrody to tytuły, przedmioty, pety, minipety etc. Bohaterów przenosić nie można bo minęło fabularnie 300 lat :P

Co do samej gry to jest bardziej dynamiczna jeśli chodzi o walkę, są umiejętnośći doskoku, niewidzialności, skok zwyczajny też jest :P Pierwsze 4 z Twoich umiejętności są różne w zależności od dzierżonej broni i profesji postaci. I tak na przykład wojownik z toporem w ręku będzie nim kręcił młynki i rzucał we wrogów a nekromanta przyzywał duchowe kły albo wysysał życie z pobliskich wrogów. Nie będe się rozpisywać, ale ogólnie walka jest bardzo dobrze skonstruowana wciągająca ;>
Nie ma niewidzialnych ścian które irytowały w jedynce i sprawiały że nieraz trzeba było przez jedną lokację przebijać się zygzakiem przez 2 godziny (na Ciebie patrzę, Talus Chute). Nie ma już tak, że wychodzisz z miasta i dostajesz własną mapę świata, ludzie biegają sobie wesoło, ale zadania są tak skonstruowane że można się do nich dowolnie przyłączać i wygląda to naturalnie
(np jest sobie wyspa Kraitów, którzy łapią w niewolę przedstawicieli którejś z ras, Twoim zadaniem jest zabijać Kraitów i uwalniać niewolników do osiągnięcia danej ilości punktów. Gdy je osiągniesz, zadanie jest uznane za wykonane i otrzymujesz wiadomość z podziękowaniem i nagrodą, lecz dla innych graczy zadanie trwa nadal).
W odróżnieniu jednak od zadań pobocznych wątki fabularne przerzucają Cię do instancji gdzie jesteś już tylko Ty z drużyną, bez innych graczy :P

Vogel - 2012-12-07, 00:18

Odzyskałem konto, zainstalowałem grę i faktycznie pokazało się że jeszcze ludzie w to grają a GWEN nadal na HM jest baaaaaaaaaardzo trudne do zwojowania solo :-?

No i pograłem trochę i zaczynam poważnie myśleć nad zakupem dwójki :mrgreen:

Ver testowałeś Inżyniera :?:

Verthiss - 2012-12-07, 03:07

Nie, zbyt wielkim afektem darzę nekromantów i to ich z reguły testuję najpierw we wszelkich grach, w których jest taka opcja :)
Vogel - 2012-12-18, 15:57

No ja w jedynce grałem tylko nekromantą a po dojściu dodatku doszła mi jeszcze obstawa z dwóch kolejnych Livia :mrgreen:
Verthiss - 2012-12-18, 20:38

Nekromanta + Olias + Mistrz Szeptów + Livia + Razah z klasą zmienioną na nekromantę to najlepsze ze wszystkich połączeń :D Jest całe uniwersum synergii pomiędzy umiejętnościami tej klasy postaci :D (uzupełnionymi o skille rytualista bądź mnicha)
Vogel - 2014-03-09, 10:40

*--> Crash <--*
Fatal Error: Fatal disk-error (23) on read,
App: Gw2.exe
Pid: 5372
Cmdline:
BaseAddr: 00400000
ProgramId: 101
Build: 30908
When: 2014-03-09T09:37:29Z 2014-03-09T10:37:29+01:00
Uptime: 0 days 0:00:48
Flags: 0

*--> System <--*
Name: LUCYFERIUM
IpAddr: 10.10.0.199
Processors: 2 [GenuineIntel:6:7:10]
OSVersion: Windows 6.1 (32 bit)

*--> System Memory <--*
Physical: 2030MB/ 3326MB 61%
Paged: 5053MB/ 6651MB 75%
Virtual: 1596MB/ 2047MB 77%
Load: 38%
CommitTotal: 1597MB
CommitLimit: 6651MB
CommitPeak: 1621MB
SystemCache: 1430MB
HandleCount: 21154
ProcessCount: 64
ThreadCount: 864

*--> Process Memory <--*
Private: 268MB
WorkingSet: 244MB
PeakWorkingSet: 244MB
PageFaults: 384267

[DbgHelp.dll is C:\Windows\system32\dbghelp.dll]
[DbgHelp.dll version 6.1.7601.17514 (64/32-bit compatible)]

*--> ThreadPoolFile01 Thread 0x116c <--*

*--> Trace <--*
Pc:00d34837 Fr:0455fdd8 Rt:006fb25c Arg:013b5590 00000226 013b55e4 00000017
Pc:006fb25c Fr:0455fe10 Rt:006fc47c Arg:032774bc 03277440 03206b60 03178530
Pc:006fc47c Fr:0455fe28 Rt:006fc729 Arg:00000017 00000000 0455fe54 006ff240
Pc:006fc729 Fr:0455fe38 Rt:006ff240 Arg:03206b60 00000000 03178530 00000000
Pc:006ff240 Fr:0455fe54 Rt:006fdbb9 Arg:03206b60 00000000 03178530 03178570
Pc:006fdbb9 Fr:0455ff00 Rt:006fdca1 Arg:03277440 000003e8 0455ff28 03178570
Pc:006fdca1 Fr:0455ff20 Rt:006fdd05 Arg:00000000 00000000 031795c0 006fd31f
Pc:006fdd05 Fr:0455ff44 Rt:0095a7dd Arg:031795c0 47a95672 00000000 02a85490
Pc:0095a7dd Fr:0455ff7c Rt:0095a885 Arg:00000000 0455ff94 75bc3c45 02a85490
Pc:0095a885 Fr:0455ff88 Rt:75bc3c45 Arg:02a85490 0455ffd4 77c737f5 02a85490
Pc:75bc3c45 Fr:0455ff94 Rt:77c737f5 Arg:02a85490 739c19a1 00000000 00000000
Pc:77c737f5 Fr:0455ffd4 Rt:77c737c8 Arg:0095a803 02a85490 00000000 00000000
Pc:77c737c8 Fr:0455ffec Rt:00000000 Arg:0095a803 02a85490 00000000 00000000

*--> Thread registers <--*
eax=0455f8a8 ebx=00000000 ecx=00000000 edx=0000003c esi=00000000 edi=00000003
eip=00d34837 esp=0455fcbc ebp=0455fdd8
cs=001b ss=0023 ds=0023 es=0023 fs=003b gs=0000 efl=00000246

eax-32 0455F888 00000000 00000004 fffffd34 000002e4
eax-16 0455F898 fffffd34 000002cc 00000018 00000000
eax +0 0455F8A8 80000003 00000000 00000000 754ab760
eax+16 0455F8B8 00000002 00000002 10fab150 00000280
eax+32 0455F8C8 0455fa50 0000003c 0455fc30 0455f9b0
eax+48 0455F8D8 0455f8fc 0095e538 0455f9b0 00000000

*--> Code <--*
00D34817 85a89bff 8b450c6a 0050568d 95fcfeff .....E.j.PV.....
00D34827 ffb90300 0000c785 f8feffff 00000000 ................
00D34837 e844e79c ff8b4dfc 33cd5ee8 d233c2ff .D....M.3.^..3..
00D34847 8be55dc3 cccccccc cc535657 b900a980 ..]......SVW....
00D34857 01e8e353 9cff8b1d b4707001 8b3dac70 ...S.....pp..=.p
00D34867 700133c0 b900a980 01a3ac70 7001a3b0 p.3........pp...

*--> Stack <--*
0455FCBC 00d3483c 013b5590 00000226 00000000 <H...U;.&.......
0455FCCC 013b5634 00000000 61746146 6964206c 4V;.....Fatal di
0455FCDC 652d6b73 726f7272 33322820 6e6f2029 sk-error (23) on
0455FCEC 61657220 031f0064 03204a98 031f6a98 read....J ..j..
0455FCFC 0000000e 02970000 00000070 03205b70 ........p...p[ .
0455FD0C 0455fdfc 77c66594 02970138 77c66570 ..U..e.w8...pe.w
0455FD1C 739c1b89 00000000 02970000 00000103 ...s............
0455FD2C 03206b60 00001310 0455fd68 77c63c97 `k .....h.U..<.w
0455FD3C 77c63c9c 739c1b1d 00001310 03206b60 .<.w...s....`k .
0455FD4C 00000103 0455fd40 00001310 03206a80 ....@.U......j .
0455FD5C 00000103 0455fd94 77c63c97 77c63c9c ......U..<.w.<.w
0455FD6C 739c1be1 00000103 03206a80 00001310 ...s.....j .....
0455FD7C 0455fd6c 754ae092 0455fdd8 77c2e0ed l.U...Ju..U....w
0455FD8C 000ffa75 fffffffe 0455fda4 754a6b0d u.........U..kJu
0455FD9C 000003e5 03206a80 0455fde8 754a97a3 .....j ...U...Ju
0455FDAC 754a75a4 47a87d42 00000000 03206a80 .uJuB}.G.....j .
0455FDBC 03277440 66869800 00000004 00000000 @t'....f........
0455FDCC 00000000 0455fdb0 47a954d6 0455fe10 ......U..T.G..U.
0455FDDC 006fb25c 013b5590 00000226 013b55e4 \.o..U;.&....U;.
0455FDEC 00000017 013b5634 00000002 013b5524 ....4V;.....$U;.
0455FDFC 013b5634 00000017 032774bc 03277440 4V;......t'.@t'.
0455FE0C 03206b60 0455fe28 006fc47c 032774bc `k .(.U.|.o..t'.
0455FE1C 03277440 03206b60 03178530 0455fe38 @t'.`k .0...8.U.
0455FE2C 006fc729 00000017 00000000 0455fe54 ).o.........T.U.
0455FE3C 006ff240 03206b60 00000000 03178530 @.o.`k .....0...
0455FE4C 00000000 031795c0 0455ff00 006fdbb9 ..........U...o.
0455FE5C 03206b60 00000000 03178530 03178570 `k .....0...p...
0455FE6C 031795c0 81000123 0001014c 00000000 ....#...L.......
0455FE7C 01663df8 0167296a 0455fe98 754a967d .=f.j)g...U.}.Ju
0455FE8C 00000000 00000000 77c561f8 0455fee8 .........a.w..U.
0455FE9C 754a95e2 0455feb0 0455fedc 0455ff00 ..Ju..U...U...U.
0455FEAC 02a85490 00000000 00026161 00001000 .T......aa......
0455FEBC 000cfe7e 00000001 000cfedf 00010000 ~...............
0455FECC 00010000 77c552e4 754b464c ffffffff .....R.wLFKu....
0455FEDC 0455ff24 00000000 0455ff2c 00001000 $.U.....,.U.....
0455FEEC 00000104 754b45d5 03206b60 00000000 .....EKu`k .....
0455FEFC 00000000 0455ff20 006fdca1 03277440 .... .U...o.@t'.
0455FF0C 000003e8 0455ff28 03178570 03178530 ....(.U.p...0...
0455FF1C 02a85490 0455ff44 006fdd05 00000000 .T..D.U...o.....
0455FF2C 00000000 031795c0 006fd31f 00000000 ..........o.....
0455FF3C 02a85490 00000000 0455ff7c 0095a7dd .T......|.U.....
0455FF4C 031795c0 47a95672 00000000 02a85490 ....rV.G.....T..
0455FF5C 02a85490 80000003 0455ff50 0455f4a4 .T......P.U...U.
0455FF6C 0455ffc4 0095a940 4296a9c6 00000000 ..U.@......B....
0455FF7C 0455ff88 0095a885 00000000 0455ff94 ..U...........U.
0455FF8C 75bc3c45 02a85490 0455ffd4 77c737f5 E<.u.T....U..7.w
0455FF9C 02a85490 739c19a1 00000000 00000000 .T.....s........
0455FFAC 02a85490 80000003 75bced38 75bced38 .T......8..u8..u
0455FFBC 0455ffa0 0455f4a8 ffffffff 77c2e0ed ..U...U........w
0455FFCC 000ff40d 00000000 0455ffec 77c737c8 ..........U..7.w
0455FFDC 0095a803 02a85490 00000000 00000000 .....T..........
0455FFEC 00000000 00000000 0095a803 02a85490 .............T..

*--> Error Logs <--*
VerifyAccess failed or denied access with 0x80070716 - 1
Disk read failed with error 23 (incomplete): file 'D:\GRY\Guild Wars 2\Gw2.dat'
Disk read failed (23): file 'D:\GRY\Guild Wars 2\Gw2.dat'

*--> DirectX Device Info <--*
VendorId = 0x10de
DeviceId = 0x0ca3
Version = 8.16.0011.9107
Description = NVIDIA GeForce GT 240
Compat = 0x00100800
VidMem = 2392 MB

Verthiss - 2014-03-11, 23:03

Ojoj, cóż to takiego?
Vogel - 2014-03-12, 08:26

No tak mniej więcej ostatnio mi GW2 działało :)

A tak dla orientacji dla innych, trzy screeny z gry

http://pokazywarka.pl/30yssk/

Verthiss - 2014-03-12, 16:10

U mnie wciąż działa bez zarzutu, kontaktowałeś się z supportem?
Iskariota - 2014-03-12, 19:53

w GW2 zacząłem grać tydzien po premierze. Gram WYŁĄCZNIE w tryb World vs World na serwerze Blacktide. Moje postacie to Mesmer berserker imieniem Mealdy i Guardian ze statami solider o nazwie Deterrion. Chętnie pobiegam po WvW z innymi :)
Verthiss - 2014-03-12, 20:11

Ja również gram na Blacktidzie ale WWW nie ruszam. Jest na tyle ciekawe żeby na nim siedzieć cały czas? :)
Chyba zakręcę się wokół kogoś z gildii żeby mnie wprowadził w takim razie :P

Iskariota - 2014-03-13, 20:24

WvW jest ciekawe jak wie się co się robi. Ale najważniejsze to, że nasze wysiłki, zdobywanie zamków itp ma przełożenie na punkty jakie mogą postawić nasz serwer wyżej. Blacktide kiedyś był jednym z najlepszych, ale opuściła nas gildia jaka była potęgą i spadliśmy na trzeci serwer od konca. Powstała inna polska gildia nastawiona na WvW ale po pewnym czasie na złosć blacktide które według niej zbyt wiele wymagało, uciekło na serwer słabszy jak my. Ich przejście spowodowało ze osłabliśmy a tamten serwer zyskał. Tyle historii xD Obecnie nasz serwer radzi sobie lepiej lekko.
Vogel - 2014-09-02, 10:20

http://static.pokazywarka....jpg?1409645972

http://static.pokazywarka....jpg?1409645972

i ja :mrgreen:

http://static.pokazywarka....jpg?1409645972

Vogel - 2017-08-26, 17:37

Swoją drogą GW2 jest teraz free to play
Verthiss - 2018-02-13, 00:13

Inna sprawa, że jest lepsze niż kiedykolwiek i naprawdę warto :D Chętnie zaproszę chętnych do sympatycznej gildii.
Vogel - 2018-02-24, 21:08

Masz gildie? Jak wpisowe nie za duże mogę się zapisać
Verthiss - 2018-07-29, 10:04

Uh, od lutego tu nie zaglądałem :D
Mam gildię i to całkiem sympatyczną, bez żadnych składek :P
Jeśli nadal grasz, to napisz w grze do Verthiss.9541


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group