|
Forum Disciples, Disciples 3 Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples |
|
MODy - Propozycje
Nagash ep Shogu - 2009-03-25, 22:33 Temat postu: Propozycje Sensu tematu chyba nie muszę wyjaśniać?
Otóż ja bym miał pomysł na następujące mody, może Ellemu będzie się chciało i je zrobi
1. Włodarz w PG. W BE ma oparzenie, w PG tego się zrobić nie da, bo żadna z jednostek występujących w tym dodatku oparzenia nie ma, tedy można mu dać miast tego np. zatrucie (co za bardzo nie pasuje do Legionów).
2. Miast kombinować z Włodarzem w PG, można zwiększyć Zgłębiczartowi szansę na skamienienie - 40% to jest NIC, psze państwa! Z takimi szansami na zamianę ofiary w kamień w ogóle nie opłaca się go brać. Danie mu natomiast takiej szansy, jaką ma Widmowy na paraliż, tj. 50% - to już coś... :]
Na razie tyle. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, sugestie, chce dodać jakiś komentarz do tego, co tutaj wymyśliłem - niech się nie krepuje :]
DeathCloud - 2009-03-25, 22:36
Ja proponuje modyfikację do RoE.
Chodzi o grafikę , obrazki jednostek w szczególności Zmora która wygląda fatalnie w Buncie Elfów.
Nagash ep Shogu - 2009-03-25, 22:37
Zgadzam się, podobnie jest z Królową Liszy - portret z PG bardziej mi się podobał, niż ten z BE.
DeathCloud - 2009-03-25, 22:39
Raczej z podstawki bo w GR grafiki nie zmieniali.
Vogel - 2009-03-25, 22:41
Ja chciałem żeby mi moda zrobił który zamieni szarżującego centaura wyglądem z leśnym elfem ale tego mi nie zrobił
Nagash ep Shogu - 2009-03-25, 22:41
Nooo, z MP, PG, dla mnie to żadna różnica. Wiadomo o co chodzi
Elle, da się to zrobić?
Athelle - 2009-03-25, 22:46
Jak bede mial czas to moze i sie tym zajme.. portrety do zmiany mi przyslijcie to sie postaram zrobic.
Vogel - 2009-03-25, 22:49
A mój leśny elf
DeathCloud - 2009-03-25, 22:53
Nie wiem czy to tylko u mnie, albo coś pokićkałem przy instalacji ale w GR nie ma misji które był w Dark Prophecy.
Można było by je zamieścić, bo są w RoE.
No i RoE nie ma misji z GR.
Athelle - 2009-03-25, 22:53
mógłbym spróbować;p
ale to juz nie takie proste.
R'edoa Yevonea - 2009-03-26, 08:20
Popieram Vogela, zamiast szarżującego chcę Leśnego Elfa z takimi statami
Nagash ep Shogu - 2009-03-26, 08:50
Leśnego Elfa z pancerzem?! Przecież to-to jako sam art nie ma na sobie ani grama zbroi!
Vogel - 2009-03-26, 08:59
Chodzi o estetykę, to JEDYNA elfia jednostka co do wyglądu której nie mam żadnych zastrzeżeń.
R'edoa Yevonea - 2009-03-26, 09:30
Ma zbroję, ma. Nawet ma czaderskie nagolenniki i złote naramienniki, że o szamerowanym na biało kirysie nie wspomnę.
Athelle - 2009-03-26, 12:09
Ej, ale nie mowcie ze wyglada lepiej od Szarzujacego bo ten akurat jest najlepszy ze wszystkich :P.... Mogłbym na podstawie modeli z gry zrobic wam postaci co wy na to?
R'edoa Yevonea - 2009-03-26, 13:22
Ooo... o chętnie zobaczymy co wykrzesasz.
Nagash ep Shogu - 2009-03-26, 14:05
Elle rację ma, Szarżujący wygląda bardzo dobrze, nawet jak na elfie standardy.
Elledan, Ty się może zajmij wpierw tym, co tutaj proponujemy na mody, a potem kombinuj z postaciami, jakby na to nie patrzeć, to ja bym chciał mieć tego Zgłębiczarta z 50% na skamienienie :]
Athelle - 2009-03-26, 14:10
A ja chwilowo nie mam czasu bo musze plany "jak obalic rzady R'ed" doszlifowac.
Wisz - 2009-04-03, 11:39
Co byście powiedzieli na próbę zbalansowania Disciples pod grę po multi? Bo wiadomo, jak to teraz wygląda...
DeathCloud - 2009-04-03, 11:45
To znaczy?
Vogel - 2009-04-03, 11:50
Jestem przeciwko jakimkolwiek ingerencją w balans gry.
Wisz - 2009-04-03, 12:02
Nie będę krył, że egoistycznie chodzi mi o wzmocnienie Klanów Głównie dlatego, że nie chce nikomu nic zabierać. A konkretnie o utrzymanie trendu, że co poziom wojowie krasnoludów otrzymują 50 PŻ. A przynajmniej te z gałęzi zaczynającej się od weterana. Bo niby zaletą Klanów jest ich żywotność, która rekompensuje im ich inicjatywę. I o ile do weterana dobrze to wygląda, to od czcigodnego już się psuje. Mistrz runów ma mniej życia niż widmowy wojownik, który ma takie zalety jak kilkuturowy paraliż i 50 ini!!! To byłby mój główny postulat.
DeathCloud - 2009-04-03, 12:15
Zgodziłbym się na takie coś pod warunkiem osłabienia Syna Ymira.
ale to nie jest balansowanie gry. Tylko grzebanie w statystykach.
Wisz - 2009-04-03, 12:20
No grzebanie w statystykach to balansowanie gry Tylko zależy, jak przeprowadzone. A jakiego osłabienia syna Ymira chciałbyś Mike? PŻ, ini czy obrażenia?
DeathCloud - 2009-04-03, 12:23
Nie każde grzebanie w statystykach do balansowanie, a na pewno nie egoistyczne grzebanie w statystykach jak sam stwierdziłęś, to jest zupełnie co innego jak wprowadzanie balansu.
Cytat: | A jakiego osłabienia syna Ymira chciałbyś Mike? PŻ, ini czy obrażenia? | Inicjatywa. DLa czego największa i najmocniejsza jednostka w Klanach ma być najszybsza?
Wisz - 2009-04-03, 12:31
Dla mnie nie ma problemu, jeśli tylko zmorze damy o 5 ini mniej Tak poza tym ja bym powiedział, że najsilniejszą jednostką Klanów jest starszy, który po wzmocnieniu zadaje 160 obrażeń dla wszystkich. I który na chwilę obecną atakuje na samym końcu (nie liczę alchemiczki i leczących). Ja napisałem o swoich propozycjach odnośnie Klanów jako ich gracz. Być może pozostali gracze też mieli swoje typy.
Nagash ep Shogu - 2009-04-03, 14:37
A czemu to niby odjąć Zmorze 5 INI? To jest czysto egoistyczne żądanie! Ja chcę przywrócenia Śmierci 60 INI, albo osłabienia INI Strażnik/Wartownik/Obrońca Gaju o 10. I wówczas będzie balans pomiędzy dwoma najpotężniejszymi rasami Nevendaar :]
Vogel - 2009-04-03, 14:42
Widzisz Wiszu choć jestem w grupie Imperium to moja ulubiona rasą w Disie już od części pierwszej, gdzie ruch karasiami to była porażka nie latały i miały najmniej punktów ruchu, to Górskie Klany.
Przewaga w obrażeniach i punktach życia względem Imperium jest bardzo widoczna do poziomu trzeciego potem całkowicie zanika a kolejne awanse dają znikome efekty. Podobnie jak Ty byłem rozczarowany tatami jednostek LV5 które przebijają cenowo jednocześnie oferując znacznie mniej. Jeśli jednak dodasz do tego magię poziomów 4 i 5 to przewaga ponownie jest po stronie klanów i zapewne to było przyczyną ich osłabienia. Jeśli poprawisz im statystyki staną się nad wyraz potężni. Poza tym paralizatora u Hord spokojnie kładzie Strażnik kuźni wzmocniony Arcydruidką. Przy okazji Strażnik kuźni i Arcydruidka mają lepsze osiągi od elfiego Grabieżcy.
Wisz - 2009-04-03, 15:05
Nagash ep Shogu napisał/a: | A czemu to niby odjąć Zmorze 5 INI? |
Ja nie chce odejmować zmorze 5 ini, tylko by miała o 5 mniej niż syn Ymira po zmianie statystyki według Mike
Aby mieć magię poziomu 5 trzeba mieć mistrza magów, który jest strasznie "niewygodny" w grze, szczególnie u karasi Zresztą cały czas mówicie, że Klany niby mają problemy z ruchem, ale dzięki magii mogą go zniwelować, że też dzięki magii mogą stać się pancernikami, co wyrównuje ich braki w ini itd. Ale żeby mieć magię i móc ją rzucać, trzeba mieć manę! A chyba nie muszę mówić jak to wygląda w praktyce. Bez wsparcie magią Klany przegrywają praktycznie z każdą frakcją (nie grałem dużo przeciw Legionom, to nie wiem, jak z nimi to wygląda). Mówicie cały czas o magii. A inni to co, nie mają magii? Ktoś im zabrania czarować? Ja wydam od groma many na wzmocnienie pancerza a Legiony rzucą na mnie czar z 1 poziomu i cały trud poszedł na marne. Poza tym ja użyję magii do pokonania przeciwnika, by później słyszeć komentarza w stylu "eee tam, z magią to każdy może wygrać". A później dziwne, że prawie nikt nie gra Klanami w turnieju. Zresztą Ty Vogel też zmieniłeś rasę na elfy w tym turnieju...
PS: co z tego, że mojego kusznika wzmocni arcydruidka, skoro elfy zdążą go ustrzelić zanim on mrugnie?
Vogel - 2009-04-03, 16:17
No i tu wchodzi pancerz :) Klany nadal sa u mnie grywalne tylko jako druga nacja bo chciałem się przekonać co do możliwości elfów choć trochę żałuje, że nie Legionem zagrałem. Racje to Ty masz i to spora w przypadku naszego turnieju szanse na uzbieranie many by rzucić te lepsze czary od pancerza są dość niewielkie, a taki Imperialista +20 bez problemu opracuje. Gdyby doszło do walki Obrońcy wiary kontra 5lv u karasi to tez jest pozamiatane dla tego jedyna opcja są Pustelnicy życiowi obniżający inicjatywę. Jednak jeśli podniesiesz im statystyki staną się bardzo potężni i wtedy to z nimi nikt nie będzie miał szans.
MachaK - 2009-04-03, 16:21
Wzmocnić karasie, osłabić imperium i przymierze, widmowemu wojownikowi obniżyć szansę paraliża do 30% i wszyscy będą happy.
Vogel - 2009-04-03, 16:22
Obnizać nie trzeba ale ten paraliż powinien trwać turę a nie kilka.
Athelle - 2009-04-03, 16:23
To może zróbcie listę. I kiedyś można by się pobawić.
DeathCloud - 2009-04-03, 16:59
Czego nigdy nie ruszę.
Athelle - 2009-04-03, 17:13
Zdaje mi się, ze nikt Cię o to nawet nie prosi.
DeathCloud - 2009-04-08, 15:05
Da się zrobić Syrenę z możliwością przywoływania węża morskiego ?
Naprawdę chciałbym zobaczyć jednostkę z możliwością: " Summon Bigger Fsish"
Athelle - 2009-04-08, 15:33
Mysle, że by sie dało. Mamy nowy program do Edycji plikow i troche sie nie moge w nim polapac ;p, ale w najblizszym czasie sprobuje zrobic.
R'edoa Yevonea - 2009-04-08, 16:44
Obiecałeś zrobić nam postacie w grze tak tylko przypominam
Athelle - 2009-04-09, 20:18
Postaci zrobic moge... wybor modeli jest duzy. Problem sie zaczyna jezeli, wszystkie postaci maja miec model na mape swiata bo tu mozliwosci sa o wiele mniejsze.
Modele przezemnie proponowane (dostana nowe portrety):
Nagash - Arcywampir (lub Wampir by byl na mape swiata)
Cethu - Nosferat (tu problemu nie ma)
Vozu - Widmo (tu tez problemu nie ma)
R'edoa - jezeli chcesz miec model na mape swiata to Mysliwy :/
Elle - Pan Lasu (bo Archont ma nie pasujacy atak)
Gaderic - Krasnolud (najwyzej Straznik Krolewski)
Pyriel - Lesny Elf z nowym portretem ;p
Vogel - tu nie mam pojecia.
Kazgah - Kaziu bedzie gargulcem ;p
ktos chce jeszcze?
Moge zrobic Ebena Templariusza (bez modelu na mape swiata)
Armiego Zombiaka (z modelem)
EDIT: wysylajcie mi na PW propozycje statystyk opisow itp.
tomek1789 - 2009-09-20, 13:56
ja chciałbym zrobic moda który dał by mozliwosc grania orkami goblinami
mozora - 2009-09-20, 20:29
Taki mod, a raczej dodatek tworzą rosyjscy fani.
Jest nawet od tego specjalny temat na forum
Athelle - 2009-09-20, 21:20
Tylko ze chyba malo sie tam u nich dzieje :p watpie by mod ujrzal swiatlo dzienne kiedykolwiek.
TaiiKun - 2009-09-23, 20:18
Cóż zostają nam tylko i wyłącznie nowe mapy/sagi do D2. Na mody tak jak wspomniał Elledan Athellen, nie ma już co liczyć do leciwej dwójki.
|
|