Forum Disciples, Disciples 3
Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples

Katedra Herolda - Recenzje i opine rosyjskich fanów

mozora - 2008-11-08, 13:50
Temat postu: Recenzje i opine rosyjskich fanów
W tym temacie będę publikował, wszystkie mini recenzję, właśnie znalazłem jedną. Myślę, że będzie tego więcej, więc nie będę zaśmiecał działu newsów. Znajdą się tu też opinie rosjan o D3 lub o newsach, które się ukażą.
mozora - 2008-11-08, 14:32

A oto pierwsze spostrzeżenia gracza Gangren Corvus Corax/-a pod newsem o skilach. dotyczy walki.

Cytat:
W walce nie da się zorientować po prostu. Na przykład, po co do mnie podbiegł strzelec. Długo myślałem - dlaczego nikt nie chodzi? Potem zauważyłem informację, o tym że niby ktoś kogoś tam przykrywa. Potrząsnołem ramionami, przypomniałem sobie, że w D2 żądlec giermka od pierwszego uderzenia nie zabijał. Żądlec uderzył, nie otruł (nawet nie wiem, czy truje on teraz). Zatiem moje wejście. Uderzyłem żądlca, palnoł z cebuli ( znaczy się umarł?). Chód wroga - podbiegli dwaj więśniacy akurat za żądlca. Tura arcymaga, wycelowałyśmy w żądlca i skilami nasz mag po prostu wykończył wszystkich jednym uderzeniem. O taktyce albo statach mi jakoś rozważyć w takich warunkach nie wychodziło.

O jakości produktu mówić nie da się po tym demie, nawet samo demo podchodzi pod nazwę dema tylko tym, że jest wszystko w ogólnych zarysach, manifestuje. Legionami i Elfami grać nie można. Nie pamiętam czy było można wybrać lorda (teraz to mimo wszystko lord a nie bonus, chociaż i są bez portretów). Bardzo mi nie spodobało się, że ubiur mojego arcymaga nie może byc zmieniony na np. kolczuge. Ten rodzaj ubioru ostał podpisany tylko dla bohatera typu Lambert. Podejrzewam że straciliśmy możliwość ubierania bohaterów w co zechce się. Ogólnie, jeżeli sądzić tępo po zobaczonym demie - projekt wygląda bardzo słabo. ale może stać się tak, że to proste słabe demo jest kiepsko zrobione z całkowicie gotowych elementów. a jeszcze te bugi... i tak premiera nie jest jutro.

mozora - 2008-11-08, 22:42

Nasz kolega ze słowacji napisał na rosyjskim forum :

Cytat:

Wziął w ręce mysz:

- kliknoł na miasto i gra zawisła, nieszybko gra znów ruszyła.
- wyraźnie przyhamowywało na tym kompie;
- coś czytać nawet nie próbował z tymi "tańczącymi czcionkami";
- jak i oczekiwał - imo w realu gama kolorów pozostawia wiele do życzenia;
- po co wszystkie te piękne uściślenia ( chodzi o szczegóły na jednostkach ), jeżeli jednostki na arenie rozmiarem przypominają szary paznokieć? dla bojowej kamery? we wszystkich grach gdzie ona jest, ja ją zawsze odłączam...


oraz

Cytat:

Schodził, pobawił się, - coś niesamowitego, chcę zauważyć kilka rzeczy:

1) gra absolutnie nie zoptymalizowana - load co kilka minut, gra stale wylatywała - zwróciłem się do pracownika Akiełły, on objasnił mi, że wyloty spowodowane są złą synchronizacją gry z vistom - myślę nie zobaczymy tej grę w pierwszym kwartale 2009. wszyscy - przeciągająca się budowa (R.I.P).

2) gra załadowała się, zaczełem kampanię za Chaarchusa i jego legiony, wszłem do miasta - piękno! Atmosfera i styl są obecne - oczywisty plus, grafika rzeczywiście dobra, barwna gama nader spodobała mi się (ale nie pole walki!).

3) kiedy zobaczyłem pole walki - wpadłem w smutek: zbliżyć kamerę nie można (najbliższe zbliżenie przykładnie jak w HoMM5 najodleglejsze), jednostki takiego samego rozmiaru jednakowe po kolorze i wyglądają jak szara mieszanina - w wyniku widzimy bitwę kolorów, śladów taktyki nie znalazł, ruch jednostek tylko szkodzi.
Trzeba uznać, żę ataki i przybliżenia wtedy na jednostki wygląda doskonale, w niej przejawia się całe piękno jednostek, jednak sytuacji ona nie ratuje. Otóż dzieci, nasze obawy zaczynają spełniać się.

Płakałem.


Są to słowa fanów, które fenor wyłapał w sieci.

mozora - 2008-11-08, 23:24

Trafne spostrzeżenie fana :

Cytat:
"Akella", ach tak od tego wydawcy jeszcze ani jedna gra bez bugów nie wyszła. Przy czym wypielęgnowali sobie zawsze taką samą długość tworzenia. Czekamy teraz, kiedy u Akelli prawa na Disów wykupi ktoś inny. Ubisoft na przykład ( słyszę juz w myślach wiele głosów na nie - dop. mozora), jeżeli oczywiście to go zainteresuje.

PS:Z takim podejściem twórców do gry, prawa do Disa szybko będą kosztować grosze.

mozora - 2008-11-09, 16:46

Oto rozmowa, skrócona przeze mnie, są tu osoby broniące D3

Cytat:
(...) Risto, proszę, skomentujcie odzewy uczestników Igromira...iesli możecie...


Cytat:
ta cała ***** Vista!!


Cytat:
(...) Z.Y. tak, to nie Akelli wina , to Visty winna. Ja w całości jestem pewny, dlatego że Vista - Światowe Zło lokalnego rozmiaru.


Risto ( jeden z twórców ):

Cytat:
) panowie, pozwólcie ja tagże przyłączę się do was i spytam razem z wami, dlaczego nie?


Twórca potem juz nic nie pisał a dyskusja trwa, jeden z forumowiczów broni twórców zawzięcie.

Obwiniają również osobe od public relation, jest to osoba z działu marketingu, która utrzymuje kontakt z konsumentem ( np. Proxy )

mozora - 2008-11-09, 23:21

Jeden z twórców zaczoł odpowiadać na pytania ( na razie na dwa, ale szybciej nie odpowiadali na żadne )

Napisał, że jest mu przykro ( nam też ). Zwalił wszystko na Akelle. Szybciej gracz zauważył że wszyscy mówią, że ci z Akelli są źli, a z dat. to święci i za błędy gry nie odpowiadają.

Kamerę można przybliżać, na targach gracze tego jednak nie zauważyli.

Pojawi się filmik o D3, nie wiem kiedy, ale został nam on obiecany.

mozora - 2008-11-10, 12:50

Cytat:
Risto, czy jest chociaż małym procentem prawdopodobieństwa, że w D3 powrucą statyczne walki, jak drugi tryb walki (do wyboru)? Ten system ma wiele wielbicieli. a dwa tryby w dwa razy zwiększą zainteresowanie grą.



Cytat:
Nadzieja zawsze umiera ostatna) "a dwa tryby w dwa razy większy przedłużą zainteresowanie grą" a jeszcze powiększą dwa razy czas i budżet



Powiem tylko, zmieniali tyle razy system walki, interfejs, miasta i inne rzeczy, a nie mogą dodać takiej opcji, choć fani od początku chcieli dwa systemy walki. Sami zwiększają sobie budżet i powoduja, że gra jest coraz gorsza. ( pierwsze screeny najbardziej mi się podobają ).

mozora - 2008-11-11, 12:31

To jest stare ale tłumaczy czemu centaury zostały zastapione elfami.

Cytat:
(...) a teraz trzeba opowiedzieć, dlaczego w ogóle zamieniło się. to co jest teraz tak widoczne (...) oto, dla przykładu, dlaczego sympatyczne centaury, które u elfów były, zastąpiliśmy na jeźdźców na jednorożcach?

(...) idea zrezygnowania z centaurów przyszła z Kanady, i nie mogę powiedzieć, że silnie nas zdenerwowała, najważniejszym z powodów zrezygnowania z nich były: wiele problemów przy tworzeniu i ich animacji, oraz sama idea centaurów w Disciples III (...) do temu zaś weszli jeźdźcy.


Oraz historyjka wybierania jednostek, w tym wypadku modeusza.

Cytat:
Marina (oglądając teczkę z artami).
Kto nam tam został? Najbardziej gotycka rasa ( ? - dop. mozora ) - Demony. Tak... tego nie weźmiemy i tego też nie... a ten w ogóle niepasuje, go tagże na razie nie wezmiemy... O to! Modeusz ! On u nas, ? W demie w charakterze bossa zgłosił swoją kandydaturę, a przecież na wczesnych szkicach sam do siebie niepodobny, standardowa demoniczna istota jakaś.

(...)Marina. mi nawet zdaje się, że on o wiele straszniejszy i bardziej gotycki ( co im odbiło i uważają że demony są gotyckie dop. mozora ) - ten jego dziób, podobny do dżumowej maski...

mozora - 2008-11-14, 00:01

Nie wiem kto to pisał, jakaś kobieta na dziwnej stronie, jest to tłumaczenie się z nieudanego dema, ale nie do końca.

Cytat:
(...) Disciples III... po prawdzie mówiąc nasza ambicja została urażona naraz od kilku frontów - piękna "kolumna" z ogromnym plakatem robi wrażenie, ale nie na takich targach między innymi stoiskami. No, nie widać było jej, nie widać, niestety (...) nastepną nieprzyjemną niespodzianką było jak mówił o tym wszędzie, miganie czcionki, i pewne zawieszania się w niespodziewanych miejscach. Po technicznych sprawach, od nikogo nie zależących (okoliczności nie zawsze podporządkowują się nam, ani Akelli). Na roboczych komputerach czegoś takiego nie było. Z czym to związane ? Z żelazem albo z vistom, nie da się ustalić, ale w najbliższym czasie zostanie to poprawione. Lekcję opanowaliśmy, nie bójcie się:).

mozora - 2008-11-15, 13:39

Zdjęcia z Igromir ( tekstu jeszcze nie tłumaczyłem )

http://ru.akella.com/News.aspx?id=1709

Allemon - 2008-11-15, 17:56

W artykule pisze tylko o Artach o Disciples III. O konkursach i upominkach. Żadnych konkretów jeśli dobrze przeczytałem.
mozora - 2008-11-17, 21:41

Zaczeła sie kłutnia z twórcami: ( Warto przeczytać do końca !!!!!!!!!!!!!!! )

Fan:
Cytat:
Byłoby lepszym pomysłem by zebrać pieniądze i wykupić prawo do gry, a następnie oddać je Ubisoftowi. To najlepsza rada.


Dat:
Cytat:
I zamienić szydło na mydło ( czyli zmienic coś złego na gorsze dop. mozora ). Nie rozumiem tego pomysłu, jest to niepoważna propozycja


Inny Fan:
Cytat:
A co wy macie przeciwko Ubisoftowi? Sam pomysł może i niepoważny...no ale jak przedstawiałyby się wtedy sprawy z D3, we włądzy Ubisoftu, (...) no i sądzę, że sprawy związane z D3 byliby o wiele lepsze od tego, co mamy na daną chwilę...


Dat:
Cytat:
I choćby D3 robił Blizzard. Sytuacja będzie absolutnie identyczna - postronne (nie stając po stronie fanów) człowiek-zawodowiec robi grę by ona odniosła komercyjny sukces. Fani szaleją, ale nie mogą argumentować czy właśnie tak, czy inny sposób będzie lepszy ( chodzi o elementy gry dop. mozora ). Dlatego fani nie są w temacie ( nie znają się dop. mozora ) jak robić komercyjnie gry ( przynoszące zysk dop. mozora ).A ten sam Ubisoft (albo Blizzard, bez znaczenia) może odmówić tworzenie gry, jeżeli przedstawicie mu swoje żądania w wyglądzie gry. Wtedy gra po prostu nie wyjdzie. W sumie odbędzie się tylko zamiana widzenia D3 ( postrzegania go dop. mozora ) z .dat na inne widzenie Ubisoftu.


Ten sam fan :
Cytat:
(...) o to by komercyjny produkt, zachował klimat gry, mało przy tym ją modyfikując i zostawić wszystko to, co fani tak cenią i kochają w danej grze...a w Ubisofcie to robić umieją. Przedstawiać żądania w wyglądzie gry... z wami możemy mówić sami do siebie... (...) Dalej.. zamiena autorskiego widzenia dat. na, dopuścimy autorskie widzenie Ubisoft... zapewniam was, że nie wyjdzie z tego zamiana na "szyło na mydło". Będzie to wtedy gra, która odniesie komercyjny sukces i będzie znakomitym kąskiem dla fanów ( te zdanie całkiem zmieniłem ,ale to samo miał na mysli fan dop. mozora )


jest tego więcej ale muszę się uczyć, może dzisiaj jeszcze dalsza część.

mozora - 2008-11-18, 20:46

Tym razem nie bedę dawał całej rozmowy, opisze ją będzie szybciej.

Kłutnia się skonczyła, dat chyba stwierdziło, że nie warto. Twórcy D3 uważają, że nie da się zrobić dobrej gry z pomysłami i uwagami fanów, bo oni nie znają się na produkcji i promocji ( ja bym to rozciągnoł do marketingu ). Można jedynie
Cytat:
znależdz kompromis
ale tego dat. nie praktykuje. Dat. mówi również, że takie firmy jak Blizzard i Ubisoft nie współpracują z fanami i tak jak w D3 są rzeczy które się im nie podobają, został tu podany przykład FarCry 2. Fani jednak zaatakowali projektantów, żeby nie porównywali się do tych marek, bo oni nie są znani na rynku ( chodzi konkretnie o dat. ).

Do dyskusji włączył sie fan z zagranicy, rosyjski to nie jest jego mocna strona ( co wytknoł twórca ) jego posty były dla mnie udręką. Narzekał on na rosjan i mówł o doskonałym powrocie przy pomocy fanów HoMM5 ( przypomne, że gra pierwotnie nie spodobała sie im ( fanom ) i była poprawiana przez rok przy ich pomocy ), jego porównanie nie jest tu do końca dobre bo wielu z was uważa, że ostatnia osłona tej serii jest beznadziejna.
Dat pyta się zatem fana dlaczego zatem Ubisoft wybrał
Cytat:
rosujskich projektantów
( przypomne, że nival ma cały ogrom TBS-ów stworzonych przez siebie ( np. Etherlords, Wszystkie częsci Straży ( nocna i dzienna ))). I nastąpił koniec odpowiedzi twórców.

W rozmowie pojawiły się wzmianki o

1 Disciples na konsolach, twórcy nie powiedzieli, że gra na nie wyjdzie, ale z rozmowy można tak wywnioskować, jakby chcieli to zrobić a ich prace są nastawine na konsole właśnie. Dat mówiło o słabym popycie na TBS-y na konsole i dostosowaniu do tego typu do rynku.

2 Padło zdanie
Cytat:
(...) Faktycznie potrzebny jest ktoś, kto posiada wystarczający poziom profesjonalizmu i gotowy jest kontrolować proces produkcji
by było śmieszniej powiedział to twórca.

Posumowując dat. i Akella są przekonane o sukcesie gry. Ja przytocze zdanie mojej nauczycielki z marketingu, która opowiadała o wykładzie na temat marketingu byłego moinistra finansów.

Cytat:
Pan jakiś tam, mówił na wykładzie, o marketingu. Opowiadał o tym, że reklama jest jedynym czynnikiem wpływającym na popyt, skoncentrował się tylko wokuł tego, zapomniał jednak że w marketingu ważną rolę odgrywa zaspokojenie potrzeb i wymagań konsumenta, która jest jedną z podstaw tej nauki


Oni chyba też o tym zapomnieli ( twórcy ).

Chciałbym aby nie zwróciły się koszty produkcji D3, by pokazać, że się mylą.

mozora - 2008-11-24, 21:29

Oto zadziwiający mnie cytat.

Cytat:
rzepraszamy za to że znalezione przez was 2 błędy zepsuły wam nastrój i odkręciły was od naszego projektu. Proszę jeżeli gdzieś znajdziecie jeszcze niedoróbki zaraz zawiadomcie mnie


Chodzi o filmik i o te dwa błędy, czyli przy ataku zanikanie innych postaci. Jestem zdziwiony, że twórcy tego nie zauważyli.

mozora - 2008-12-05, 20:10

I tak nie ma nowych newsów, to informuję o czymś mało ważnym, a może dla niektórych ważnym.

Chodu po wodzie nie będzię na prośbę wydawcy ( Akella ).

Zostało zadane pytanie czy do normalnej podstawowej wersi będzą dodatki w styli artbooki, różne materiały itp. Osoby z dat. będą przekonywać Akelle, że jest to potrzebne. Nasze wydanie ( jeżeli będzie, najprawdopodobniej odpowiedzialni będą ludzie z Cd-Projekt, który za jednego z partnerów ma Akelle, Cenega nie nawiązywała z nią jeszcze "współpracy" ) może być jednak w małym stopniu związane z wydaniem rosyjskim ( Gry wydawane przez Cd-Projekt są zazwyczaj bogadsze od wydań zagranicznych )

Nie wiem czy to wymówka, ale ludzie z dat. mówią, że Akella decyduje o wszystkim, na forum co parę postów twórców jest napisane coś w stylu
Kod:
wydawca zadecydował

Kod:
na prośbę wydawcy

Kod:
wydawca nie chciał
itp.

mozora - 2008-12-14, 07:10

Należałoby w końcu coś napisać :mrgreen:
Z rosyjskiego forum dowiedziałem się:

1 Disciples nie zagości na DTF.ru ( jakieś targi chyba )
2 Nie planuje się zmiany premiery...
3 ... jak i dokładnej jej ustalenia
4 Planuje się jak na razie tylko jeden dodatek, nie będzie w nim na pewno zielonoskórych, jako rasy grywalnej.
5 A Proxy, która "odpowiada"* na pytania fanów jest na urlopiem i dlatego forum .dat zastygło.

* Pai menadzer żadko kiedy odpowiadała na pytania ( a jak juz to i tak wymiguje się od jakiejś owocnej odpowiedzi ), wiekszość forum stanowią właśnie one ( pytania ).

mozora - 2008-12-17, 23:03

Pojawiła się nowa nowinka...

http://nevendaar.3dn.ru/news/2008-12-17-132

...ale czekaj, pomyślisz, czemu ten post w tym temacie. Bo nie ma on nic wspólnego z D3 i nie dotyczy nas.

Rosjanie organizuja turniej w D2.

A że nie ma nowinek, to wspomnę o naszych "kolegach", bo ten temat od tego.

mozora - 2008-12-20, 17:02

Chcieliscie tłumaczenie

Cytat:
Mistrzostwa Nevendaara! Pięciu bogów, pięć ras, pięć bojowych sztandarów. Dziesięciu zahartowanych w walkach generałów, niezliczone zastępy wiernych żołnierzy. I jeden Nevendaar. Turniej na tytuł mistrza Newendaaru


SPRAWOWANE RZĄDY;

Cytat:
Werbunek na Mistrzostwa został zakończony ( czyli sie juz nie zgłosicie :) dop. mozora ), Śledźcie rozwój wydarzeń. Niebagatelna wasza pomoc, przecież wy zaś jedną rasa!!


Myslę że dalsze tłumaczenie nie jest wam już potrzebne.

mozora - 2008-12-25, 22:24

Cytat:
Ekipa .dat składa życzenia wszystkim wielbicielą legendarnej gry z następującym nowym rokiem i zachęca do uczestnictwa w nowym konkursie twórców.

Kochani przyjaciele! Zgodny kolektyw. dat z całego serca składa życzenia dla amatorów Disciples III: Renaissance z okazji święt. W następnym roku życzymy wam powodzenia we wszystkich waszych przedsięwzięciach, prostego ludzkiego szczęścia.

W odpowiedźi, proponujemy wszystkim pragnącym wysłać swoje oryginalne noworoczne życzenia dla .dat na elektroniczną skrzynkę contest@dat-media.com. Waszej fantazji nie ograniczaja ramy, dlatego przysyłajcie owoce swojej twórczości w formach tekstowych, graficznych, muzycznych i video. Autor dobrych życzeń dostanie wspaniały zimowy prezent, ogrzewający w długie zimne wieczory — gadzet dla prawdziwego gracza USB podgrzewajacy filiżanki « Kurtka dla kubka ». Prace przyjmujemy od 24 po 30 grudnia 2008 roku włącznie. Wyniki konkursu będą ogłoszone w 12 styczniu 2009 roku.



Do nie dla nas konkurs, choć może ktoś się skusi napisać coś po angielsku do naszch ulubionych, ukochanych, cudownych ( itp. ) twórców :mrgreen: :-P :mrgreen:

mozora - 2008-12-27, 11:33

Cytat:
Spróbowali zrobić historię, która jest epicai i wiarygodna. - historia ma mieć wiele aspektów świata Nevendaar. Historia ma miejsce po Disciples 2 i jakiś z bohaterów ma pojawiać się w trzeciej części serii.

Lambert jest cesarskim rycerzem, który walczy z kryzysem w królestwie. On wykonuje rozkazy od cesarza i towarzyszy zesłanemu aniołowi Innoel.

Pojawi się inny tajemniczy bohater, którego nazywają Fir. Jest on wytwornym, dociekliwym rozmówcą i on i Lambert są zawziętymi nieprzyjaciółmi.

Kampania Demonów jest prowadzona około demona, który użył by być elfem ( tak zdanie brzmi, tekst jest wziety od rosyjskiego fana który tłumaczy innym nie znającym rosyjskiego, jego angielski jest niekompletny, ale ja sam lepiej bym tego nie napisał dop. mozora )

Umarł tragicznie i jest zmuszony służyć. Początkowo jest on właśnie niewolnikiem Bethrezena i naprawdę nie może oprzeć się jego woli. On jest pełny nienawiści i gniewu. Po tym jak spotyka Innoel, oni zakładają jakiś rodzaj stosunków i jego osobowość zaczyna się zmieniać. On zostaje osobą do kogoś, kto może osądzać sytuację i może decydować za jego.

Między tymi charakterami jest jakiś rodzaj więz,i jest założony i oni motywują siebie do robienia na w ich poszukiwaniu. ( ? tak napisał: to do on in their quest. dop. mozora )

Ponieważ wiemy z Disciples 2 Powrót Galleana powraca on jako bóg elfów. Po wydarzeniach Disciples 2 on staje się szalony i opuszca ich pozostawiając ich samych sobie. Wydarzenia w Disciples 3 są połączone jakoś z nim. Gallean gra w jakąś dziwną grę za " kulisami" (behind the scenes). W jaki rodza gry on gra, jest wyjaśniony przez elfą kampanię.

Cethu - 2008-12-28, 17:46

mozora napisał/a:
który użył by być elfem ( tak zdanie brzmi, tekst jest wziety od rosyjskiego fana który tłumaczy innym nie znającym rosyjskiego, jego angielski jest niekompletny, ale ja sam lepiej bym tego nie napisał dop. mozora )


pewnie chodzi o who used to be an elf - czyli po prostu który był elfem :D

mozora - 2008-12-28, 19:20

Tak pisało, ale po co te used, nie można napisać WHO BE AN ELF, na angielskim czegos takiego nie brałem.
mozora - 2008-12-29, 14:45

Zegar na forum zle działał, ale mniejsza o to mam jak na razie do tłumaczenia 8 stron :-/

Cytat:
Cieszymy się dobrym zdrowiem wielbicieli serii Disciples i wszystkich, którzy postanowił dzisiaj zadać swoje pytania o grze Disciples III! Dzisiaj na wasze pytania będą odpowiadać:

Lucky - dyrektor generalny. dat, kierownik projektu Edvart
- Borisow Eduard, prowadzący artysta
- Nikonow Marin, PR menedżer
Risto - zastępca dyrektora generalnego,


Pytanie z odpowiedzią nr 1:

Cieszcie się dobrym zdrowiem, odpowiedzcie proszę, jakim cudem w gałęzi elfów dostały się jednorożce? Jednorożce istoty lasu, symbol czystości i wdzięku, a w grze one pojawiaja się jak pomocnicy zabójców. Gdzie widzieliście, żeby jednorożce tak szlachetne zwierzęta, pozwoliły przyczepić na siebie siodło, i posadzić woja w ciężkiej zbroi? Każda rasa była charakterystyczna ze swoimi sojusznikami. Ludzie z tytanami (i tym istotom daliście pałki jak jakimś ludożercom), byli prezentami od Wszechojca dla bohaterów, a sojusznikami elfów były centaury, smoki i gryfy. Ale wam okazało się bardziej po prostu zastąpić ich na jednorożce, które w grze ani razu nie pojawiły się. Jednorożec to najwspanialniejszy przedstawiciel fantastycznego lasu i do świata disciples ta istota nie pasuje.

Dat:

Żadnych koncepcyjnych rozbieżności tu nie ma. Jednorożce jak poprawnie napisałeś - szlachetne zwierzę, które nader wyborczo odnosi się do tego, kogo sadzia sobie na szyję. Oprócz tego - one są jeszcze istotami rozumnimi, dzieci lasu. Elfy stają się rasą, do której jednorożce odnoszą się najbardziej tolerancyjnie, one są "pistoletem maszynowym" po ich stronie ( jakie porównanie dop. mozora). A rude dziewice w walce zazwyczaj są mniej efektowne, niż ponure doświadczone elfy-wojowie-samcy.

Pyt. nr 2

Jak długie jeszcze mamy czekać na wyjście gry??? Na ile procent gra jest już gotowa??

dat;

Czekać wam pozostało niewiele, na daną chwilę gra znajduje się w stadium regulacji i szlifowania. Dokładnie testujemy ją wszyscy, żeby nie okazała się w takiej sytuacji, kiedy zostaniecie końcowym testerem projektu. Dlatego poczekać warto.

Pyt. nr 3

Dlaczego arcymag jest taki młody

dat;

Bynajmniej nie wszystkiefantazyjne stereotypy grają nam na rzecz podtrzymania stylistyki gry.

Pyt. nr 4:

Niebezpiecznie jest wypuszczać produkt w szczycie światowego kryzysu finansowego (1 kwartał 2009 roku)? I jaka pewność, że produkt w ogóle opłaci się i przyniesie zysk? Na jakie cyfry liczycie? ( tym pytaniem mnie powalił dop. mozora )

dat;

Pozdrowienia. Żal z powodu światowego kryzysu finansowego w żaden sposób nie synchronizuje się z harmonogramem produkcji gier. Jeżeli wierzyć różnym analitycznym prognozom to kryzys potrwa do 2011 roku (...) Oczywiście kryzys bardzo nie w porę, ale życie trwa. ( odpowiedz jest dłuzsza, ale skupmy sie na D3 a nie na kryzysie dop. mozora)

Pyt. nr 5

Cieszcie się dobrym zdrowiem, Szacun! Czy zostanie wypuszczona demo-wersja gry i jeżeli tak, to kiedy? Dziękuję.

dat:

Cieszcie się dobrym zdrowiem! Teraz rozwiązujemy zagadnienie z demo-wersją, (bla, bla, bla ) A po datach - to wyjście dema na ogół odbywa się blisko wydania. Pewnie nie będziemy wyjątkiem

Odpowiedz nr 2 do pyt. nr 1 ( jednorozce )

Uzupełnię to słowo "bardziej po prostu" tu niezupełnie pasuje. Niepotrzebnie myślicie, że ekipa dat szła po linii najmniejszego oporu idąc na łatwizne. Powodów tej gałązki było wiele i sporów i mózgowych sztormów. Była zrobiona masa szkiców, z kilkoma modelkami.., aktywnie omawialiśmy tę gałązkę ze Strategy First. Jednymi z pierwszych szkiców byli jeżeli pomniti centaury-tygrysy, potem cała gałązka została przerobiona na centaurów, obecna decyzja - rozumny kompromis z uczestnikami wielu opinii i czynników.

Pyt. nr. 6

Pytanie dotyczy muzycznego aspektu gry: jest wiele i oryginalnych melodi? jaki jest poziom dźwiękowej oprawy bohaterów gry?

dat:

Witam, za muzykę odpowiada wydawca, jedyne mogę powiedzieć, że nową muzykę do gry pisze kompozytor Chmielewski, pewne z jego torów wyścigowych już słyszeliście i ocenialiście. ( ?, musi być to jakis znany rosjanin dop. mozora)

Pyt nr 7

1. Czy istnieje jakiś kalendarz w Nevendaar. Czy będą jakieś szczególne dni kiedy wytwarza się większa ilość many? W Świętych Ziemiach ( D1 ), mówi się że przeszło 6000 i 10 lat po uwięzieniu Bethrezena, i jeszcze 10 lat upływa przed Disciples II, drugie kończą się w 6020 roku od obalenia Bethrezena)?
2. Będzie jakiś sposób kupno-sprzedaż many?

dat:

1. Nie, takiego nie planowało się.
2. Pytanie bilnasu gry. Dodać nigdy nie za późno. Na daną chwilę potrzeby takiej nie ma.

pyt. nr 8

U mnie pytanie na przyszłość... które rasy mogą być wprowadzone później w sierii disów to powiększyłoby towarzystwo i urozmaicałoby bojowe batalie.... Czy podziemne rassy... Meduzy łuskowce i innye.... Może Orki.... Czy przyjdzie wam to do głowy?

dat:

Na danym etapie idzie praca nad dodaniem Hord Nieumarłych, zarówno nam byłoby ciekawie popracować i nad Klanami i Zielenoskórymi i Mrocznymi elfami, gdzie można realizować jeszcze wiele różnych idei.

pyt nr. 9

Inne pytanie: jak z kultysty faceta wychodzi wiedźma kobieta?

dat:

Operacja zmiany płci wcale nie tak złożona. Nawet w naszym świecie bez magii tak można=))) A na serio - to pytanie estetyki. Logicznie podciągnąć tutaj teorię takiej radykalnej zmiany wyglądu mogę (z serii tego, co to nie ten, co trzeba zaś najbardziej jednostka, a w zamian starego po mierze wzrostu ogólnego poziomu oddziału)( troche poplatane dop. mozora )(a propos, pytanie nie nowe. Do drugiej części ono także aktualne)

pyt. nr 10

Pytanie w związku z wymaganiami systemowymi: czy zmienią się? Jakie są daną chwilę?

dat:

Teraz w zawrotnym tempie idzie praca optymalizacji kodu. Na dzisiejszy dzień gra czuje siebie komfortowo przykładnie na takim systemie:Core 2 2.8 2 Gb Ram ATI 1950. Najbardziej młode modele kart graficznych na których testujemy grę to ATI 9500 ( pięcioletni i) na nich chodzi nie tak szybko, ale grać można. Kontynuujemy optymalizację i ostateczne systemowe żądanie obliczymy bliższe pod względem wydania.



Post będzie uzupełniany, ale rozdziele go na kilka bo 8 stron to niemało
Prośba do R'ed by poprawiała błędy,

mozora - 2008-12-29, 16:06

Pyt nr 11

Latem wyszła gra dmc 4 i w internecie pojawiła się książeczka z wszystkimi modelkami które nie weszły w grę. Czy planujecie wyprodukować taki prtezen dla nas fanów?

dat:

Koniecznie, jeżeli pozwolą na to środki! Za kulisami została ogromna ilość jakościowej zawartości, której gracze inaczej nie zobaczą.

odp. nr 2

Idea zrobienia pięknego artbook o grze - wspaniała. Przecież w disach tyle jakościowego arta na cały pełnowartościowy art-albóm. Dlatego teraz omawiamy z naszym wydawcą taką możliwość.

Pyt nr 12

Pytanie dotyczące bojowych aren. Na polach walki (z wyjątkiem zamków, ruin i tak dalej) można ustalać punkty na mapie gdzie będą zadania. Np. w edytorze robię piękną arenę a potem stawiam na mapie w kluczowe fabularne punkty. Byłoby ciekawe, żeby kluczowe walki gry odbywały się na oddzielnych arenach, które posiadałyby w siebie takie taktyczne łamigłówki. ( idiotyczna propozycja dop. mozora )

dat:

Wszystkie areny na mapie głownej są losowo generowane.

pyt. nr 13

Pytanie o arenach. O ile rozmaite one będą? Będą, na przykład, areny 4 heksowe ( zróbmy 1 heksową dop. mozora ), 20 heksów albo będą złożone formy, z wąskimi miejscami? Jakie minimalne i maksymalne są rozmiar aren?

dat:

O formach aren odpowiedź była wcześniej - 9 na 13 heksów ( pion 9 poziom 13 razem 119, chyba nie tak to za dużo dop. mozora ). Naturalnie, nie wszystkie heksy możliwe do przebycia. Różnorodność form spotyka się w questowych arenach.

pyt. nr 14

A edytor aren będzie?

dat:

pewnie nie.

pyt. nr 15

(...) 1. Czy będzie w grze ten Nosferatu albo cały ten Kraken?
2. Zostana ich barwy?
3. Oprócz barw. Byędą inne wzrokowe rozwiązania problemu jednakowych istot w oddziale? Na przykład, u mnie w wojsku będzie 3 giermków, jak mam zrozumieć ich kolejność ruchu?
4. A do czego służą ( i tego nie moge pszetłumaczyć dop. mozora )
5. A odnosnie dzwieków na polu bitwy, co mozecie o nich powiedzieć.
6. Ze względu na tego, żę Obroncy Ziem wstawia się tylko w wyznaczone punkty Czy będą u nich jakaś strefa wpływu, żeby przeciwnik nie mógł przemknąć obok?
7. Opowiedzcie proszę, szczegóły o magicznym systemie. Będzie dzielenie magii na globalną i tę, która można wykorzystać w walce. Jak w ogóle pracuje magia - po całej mapie, tylko na naszej ziemi, albo i tam i tam. Albo wszystko bardziej po prostu z magii korzystają bohaterzy a nie lord. Dziękuję, za uwagę.

dat;

1 Zostanie Kraken i Nosferatu, przeczytanie opinii na tym forum pokazało, że nie ma ani jednej opinii pragnących zmienić ich.
2 Barwy te zostały, ale uwzględmy wszystkie prośby, można je spełnić
3 Ta jednostka jest podświetlona na arenie.
4 To specjalne miejsca do wielokrotnego użytku, odwiedzin i otrzymywania doświadczenia z ciekawymi artefaktami
5 Całkiem możliwe co oprócz standardowych dźwięków (uderzenia, biegu, śmierci, otrzymywania obrażeń) będą pojawiać się frazy, ryczenie i jęki.
6 Obrońcy ziemi - oni mają swój teren i przemknąć obok nich do najblizszej skrzynki albo obok nie do się.
7 Magia - jest dzielona na Książkę zaklęć z globalną magią i Runę do wykorzystania na arenie, nauczyć się i wykorzystać czary może każdy Bohater, pracuje ona po całej mapie.

Pyt. nr 16

Dlaczego Imperialny asasin stoji w miejscu i macha sztyletami przy ataku..... dlaczego nie podchodzi.

dat:

Trudności w ingerencji fizyki w istniejącej mechanice walki.

Pyt. nr 17

Czy zobaczymy w grze byłych rózdzkaży (archanioła, baronową)?

dat:

Nie planuje się. Być może w dodatkach jko questowe postacie. Nie omawiało się tego jeszcze.

Pyt. nr 18

Z pewnością najbardziej sporna część gry, to Bojowy system. On już w całości gotowy? Tylko wojownicy mogą blokować? Będzie szansa na chybienie? Magowie mogą uderzać masowo albo samotnie do wyboru jednostki? Przedmioty w walce stosują tylko bohaterzy (runa, napój i tak dalej)?

dat:

Naokoło bojowego systemu już leżą złamane morze kopii:). Ale to właśnie to od czego i my i Strategy chcieli zacząć w zmianianiu serii. Uważam że nam udało się poprawić bojowy system i zrobić go ciekawiej. Oczywiście każdy wywnioskuje swoją opinię sam już grając. System gotowy w całości, ale my jeszcze będziemy to dodawać a to zmieniać. No i oczywiście rozbudowywać drzewa skilów, balansować parametry itp.. Tak, u jednostek jest szansa na chybienia i krytycznego ataku. Blokować albo przykrywać mogą junity z punktami osłony (Cover Points - CP). Sens wprowadzenia systemu CP w organizacji linii obrony na pole w dowolnym punkcie areny jest ważny. W zasadzie CP mogą posiadać każde jednostki (a nie tylko wojownicy), którzy sensownie będą w pierwszej linii, powstrzymującą przeciwnika, (tylko teraz to nie linia lecz strefa naokoło takiej jednostki obrońcy). Przy osłonie jest wykorzystywane jeden punkt CP. U różnych jednostek być może różna ilość CP, która odbudowuje się przy wujściu na arenę do maksimum. Jeden z skilów naszych bohaterów - dodatkowe CP. Tak, jest taka umiejętność kontratak.. Dla magów określona ilość celów. Rzeczywiście początkowo rozważał się wariant z wyborem ale postanowiśmy z niego zrezygnować. Tak, tylko liderzy mogą wykorzystywać przedmioty.

Pyt. nr 19

Czy była poprawiona strategiczna częścią gry w porównaniu z D2 i jeżeli tak, to jak? Wyjaśniam, w D2 na strategicznej mapie ilość działań dostępnych dla gracza była bardzo ograniczona. Wszystko sprowadzało się do bitwy i gromadzeniu środków. Czy jest w D3 dodatkowe możliwości, które urozmaicałyby rozgrywke – modyfikowanie rolii miasta, inne cele, obiekty na mapie, ważne dla osiągania rezultatu końcowego?

dat:

Witam, niewątpliwie jest poprawiona, można wyliczać zaczynając od ruchu na arenie, wykorzystanie przeszkód i specjalnych pól, na mapie świata można będzie odwiedzać podziemia i walczyć z Obrońcami ziemi innych ras.

Pyt nr 20

Bardzo ładna' stolica imperium. Co was natchnęło do jej stworzenia? A propos, dlaczego pewne budynki będą zastępować się, a nie doczepiaćsię. To z powodu małego placu miasta?

dat:

Natchnęła nas atmosfera poprzednich części =) Zastępują się a nie doczepiają, nie z powodu małego miejsca. Stwerdziliśmy, że tak lepiej

mozora - 2008-12-29, 18:03

Pyt. nr 21

Kto to: http://d3.heroes-centrum.com/obr/trailer4/10.jpg

dat:

Wojownik u Hord (pierwsza jednostka w gałązce wojów )

pyt. nr 22

Dawno narosło pytanie. Co z beta testem?

dat:

Wydawca postanowił zrobic tylko wewnetrzny beta test.

pyt. nr 23

Powiedzcie czy zostaną dodanenowe jednostki w stare gałązki rozwoju? Albo wszystko zostaje tylko zaś, ale po nowemu?

dat:

Wizualnie gałązka zostanie po staremu. Starcza tego, że zamieniła się mechanika, taktyka walki, sposoby poruszania jednostek na polu walki.

pyt. nr 24

A wy coś pooglądaliście od inne giry (na przykład w HoMM5), a potem przenieśliście w swój projekt niewiele zmieniając??

dat:

z 5 bohaterów niczego nie zgapiliśmy, u nas bardzo różny i art i gameplay, rzec można żę dla natchnienia badaliśmy serię gry Final fantazy

pyt nr 25

Jakim poziomem będzie ograniczenie rozwoju postaci? Można będzie z maga zrobić żołnierza, a z żołnierza łucznika (po charakterystykach)?

dat:

Orientacyjnie 30. Raczej mozna bohatera skorygować.

pyt 26

Oto opracowujecie dodatek, dla Hord, będziecie przybudowywać nową rasę na pozostałe, żeby nie naruszyć bilansu, jeśli jednak wypuścicie dodatek Górskich klanów jeszcze później, to wam znowu przyjdzie przybudowywać wszystko pod nową rasę. We wstrętnym przypadku nie zrobicie bilansu. Dlaczego nie opracowujecie dodatku dla obu ras?

dat;

Dodawanie dodatków w żaden sposób nie powinna oddziałowywać na ogólnym bilansie gry. Nowa rasa, będzie dostosowywana pod bilans oryginalnej gry, a nie odwrotnie.

pyt 27

Pragnęłoby poznać niewiele informacji ogólnych... Ile człowiek pracuje nad Disciples 3? Jaki budżet gry? Wiele mieliscie wolności przy opracowaniu gry czy narzucał wydawca swoją opinią? Ile lat zajeło opracowanie gry (kiedy zaczęli się pierwsze prace nad grą)?

Dat;

Opracowanie projektu zaczęło się 5 czerwca 2005 roku, średnio nasz kolektyw pracy nad Disami nie przekraczał 25 ludzi.

pyt nr 28

Pytanie odnośnie ataku zywiołem i odpornościami, broń, rozum i życie. Jest to charakterystyczna właściwość serii Disciples (w stosunku do HOMM) i czy jest realizowana w trzeciej części gry: tak samo jak w drugiej? I jeżeli prawda,żę odpornosci nie ma, to dlaczego z nich postanowiliście zrezygnować? I jak zaś teraz działa ten nowy system? Przez "procentowy" opór po zadaniu ciosu?

dat:

Zmian specjalnych nie ma. Odporność do magii wyrażony w procentach. 100 %. Innym od fizycznych ataków -wydzelają właściwości pewnych jednostek.

pyt nr 29

1) czy będzie w grze wieloosobowy tryb (gra na jednym kompie dla kilku ludzi), jak na przykład w HoMM?
2) gameplay strategicznej części zostanie takim sam nudny i nudny jak w 2 - j części? jak nie ma, to jakie zmiany należy czekać? ( to jakis antyfan gry ( miłośnik HoMM), który nic nie wie dop. mozora)

dat:

1 nie ma, nie będzie ( o masz to nie pogram z Petem dop. mozora )
2 Już wyżej odpowiedziałem (ruch, , przeszkody, podziemia itp.)

pyt nr 30

1. Będzie czy w podstawowym wydaniu wieloosobowy tryb?
2. Czy będzie przez analogię w D2 połączenie IP?

dat:

nie ma nie będzie w dodatku, przyczyna - kryzys

mozora - 2008-12-29, 20:26

Pyt. nr 31

Znowu wrócę do aren. Co dają specjalne pola? Rozumiem, że wzmacniają różne klasy jednostek. Ale wzmacniają o ile (25 %, 50 %, 100 %)?

dat:

100%

pyt nr 32

Jak szybko dobiegamy do przeciwnika? Zawsze od pierwszego razu? Czy jest ograniczona o daną ilość. Na przykład zombi 3 dojścia do przeciwnika, rycerzowi 1 albo 2.

dat:

Tak, szybkość u jednostek różna

pyt. nr 33

Wszystkie gry robione są dla graczy..... dlaczego pewne sporne zagadnienia nie wykładacie na społeczne omawianie.... nas wielu... z 10 odpowiedzi 1 zawsze mądre... Może co ś lepiej doradzimy... i już przyjemniej

dat:

Przesłuchiwania przeprowadzane są stale, ale bynajmniej nie wszystkie propozycje, z pewnych przyczyn,nie realizuje się. Przy tym wszystkie życzenia przyjmujemy do wiadomości. Ogromne dziękuję wszystkim tym graczom, którzy pomagali nam w trakcie opracowania gry.

pyt 34

Bardzo, bardzo pragnę poznać jak przedstawiają się sprawy ze smokami u Hord. Czy będą w nim te gałązce? Przecież żywe smoki ogromne są teraz.(...)

dat:

U Hord jest gałązka istot a-la smoki a nie same smoki.

pyt 35, a tak naprawde dwa o jednym i tym samym

Chcecie powiedzieć że teraz na jednym kompie więcej ludzi grać nie mogą???! Nawet w dodatku???
Poprawnie zrozumiałem: w D nie wolno będzie grać wszystcy ludzie na jednym kampie? Walczyć można tylko ze sztuczną inteligencją?

dat:

To bardzo dużo pracy do wykonania, której koniecznie wykluczamy nawet w dodatku. Na daną chwilę nie przemyśliwa się tego.

pyt 36

CP mogą posiadać każde jednostki, które będą stać w pierwszej linii, powstrzymującą przeciwnika". Ja ii zaplątałem się. Jeżeli stawiamy junity w interfasie bohatera w pierwszej linii On automatycznie otrzymuje punkty osłony? A jeżeli z tyłu, to on ich nie otrzymuje?

dat:

Nie. U juednostek zawczasu obliczona jest charakterystyka do CP. Dla liderów ona być może zmieniona przez rozwój skilów.

pyt 37

W niedawnym filmiku mówiliscie o bohaterze demonów Charchusie. Mi kojarzy się on z innym Demonem - Agraelem (HoMMV)( rzezywiscie agrael nie był demonem, ale słuzył tam najwyzszemu demonowi, a był... mrocznym elfem ). Czy naprawdę wszystko tak banalne? Dobry przekształca się w złego, zły w dobrego. Czy istnieje w opowiadaniu Disciples III fabularna iniespodzianka, która może zadziwić nas?

dat:

(...) Chociaż mogę przyprowadzić jeszcze kilka przykładów kiedy Dobry przekształca się w złego, zły w dobrego, ale to w żaden sposób nie wpłynie na to że te gry stały się kultowe. Banalne - życie i śmierć, miłość i nienawiść tego bardzo wiele na świecie i to banalne? Niech pomyślę, możemy zadziwić, ale znowu wszystko można nazwać banalnym.

pyt 38

A propos, dlaczego dla jednostek w mieście pojawia się 10 komórek, Przecież oświadczyliscie, że dowodzenie lidera ograniczona przez cyfrę 8? I czy będzie opcja, pozwalająca przeprowadzać walki w starym stylu?

dat:

Głupio oczywiście, ale tak zrobione 10 komórek przy maksymalnej pozycji lidera "8" - dodatkowa taktyczna opcja.

Cytat:
Szanowni przyjaciele! Żal z powodu, że nasza rozmowa dobiegła końca. Wszystkie pytania, na które nie zdążyliśmy odpowiedzieć w wejściu rozmowy, odpowiemy na nie na oficjalnym forum. A na końcu, podarujemy wam wyjątkowy prezent z powodu nowego roku - świeży zrzut ekranu, który nie pojawiał się jeszcze nigdzie, dlatego że zrobiony w wejściu naszej rozmowy.


"I to koniec nie ma juz nic...", ale bym składał, są pytania i komentarze do postów ale mam już dość i straciłem prawie cały dzień, trochę się zdenerwowałem, jak nie może byc trybu wieloosobowego to jakis kiepski żart.

Nie tłumaczyłem postów o kryzysie bo to nie jest ważne, zwalili wszystkie niedoróbki na nie, nie wiem czy czegoś nie pomieszałem ( pytanie bez odpowiedzi itp. ) jak tak to proszę mnie powiadomić. I ten screen " nic nowego pod słoncem" W. Szymborka "Rozmowa z eklezjastą"

http://radikal.ru/F/s48.r...3cc3c0.jpg.html

mozora - 2009-01-03, 16:26

Ekipa .dat po wyjściu D3 i dodatku, zajmie się innym projektem, jeżeli, się już częściowo nie zajeła, na podstawie książki jakiegoś Rosjanina, tak wywnioskowałem na podstawie postów na ich forum.
mozora - 2009-01-14, 23:41

To może być ciekawe

Cytat:
Wyniki Konkursu "twórczych życzeń"! Towarzystwo. dat ogłasza imię zwycięzcy w konkursie na lepsze noworoczne życzenia.

Na naszą elektroniczną skrzynkę przyszło 30 wwesołych i wzruszających, zajmujących i ciekawych listów, w których wielbiciele Disciples III życzyli nam najbardziej rozmaitych dóbr. Jednak wśród nich wszystkich wyodrębniliśmy pracę użytkownika z nicku Andrew@Demolition 666, ( jest to osoba bardzo aktywnie uczestnicząca w życiu forum gry dop. mozora )

Zostaliśmy zdobyci przez głos i styl autora i bezwarunkowo przyznaliśmy mu zwycięstwo!

( styl listu nie zostanie raczej zachowany w wykonaniu mego tłumaczenia, ale postaram się zastapić stare rosyjskie słowa naszymi dop. mozora )

Cytat:
Od imienia sztandaru Legionu Ciemnego Płomienia, jego lorda, wszystkich bohaterów i każdej co do jednej plugawej istoty, wyrażam jednolitą myśl z życzeniami i doprowadzam ją do sprawców i jednocześnie głównego celu tego uroczystego listu!

Z nowym rokiem dla was wszystkim ludziom!

Wszyscy, my jak i wy, oraz nasz władca Biethrezen czekamy na jedno: żeby przyszły rok podarował nam radość i spełnienia wszystkich najdroższych życzeń!

Życzenia pospolite: żeby palił się ogień w niebie, wszystkie, niech nawet nieskończenie zdradzieckie plany materializowały się, kierownik trochę mniej smagał batem, a towarzysz broni gotowy był oddać za każdego z nas ostatni róg, kieł albo nawet kopyto.

Wszyscy snujemy marzenia., tym wielkim dobrem jest wyzwolić wszystko co skryte i wychlusnąć to w jednolitym uczuciu, wolności tworzenia, wolności wyboru, wolności działania i podjęcia decyzji – to wyższa wartość, dla której liczni dokonują wielkich czynów, gdy inni oszczędzają się, nie mając nadzieji na lepszy los. Bądź to artysta, krawiec, programista albo nawet bóg.

Nabrany przez zemstę, wszystkim pragnącym być wolnym, niech ten nowy rok podaruje im nadzieję na odzyskanie tej wielkiej radości! Mamy nadzieję, że na tym nowym etapie, nikt nie może podciąć wam skrzydeł fantazji, podstawić róg pod kopyta powodzenia i zagasić tę iskrę, darującą wszysctkim nam, odzyskanie nowego cudu! I niech będą wszystkie nasze i wasze dzieła kultem, zbierajcie miliony i prowadcie za sobą wojska wiernych zwolenników! Niech zaś w nowym roku świat zobaczy wasze dziecię i naszego Władcę, a jeśli odbędzie się to jednocześnie, to będzie to omenem nowej epoki!

Z poczuciem demonicznego szacunku i wykonanego obowiązku pokorny przedstawiciel Legionu Ciemnego Płomienia, Demoniczna Dusza Błękitu


mozora - 2009-01-20, 13:17

Rosjanie mają inną mentalność niż my Polacy.

W komentarzach tego co ja znalazłem ( książeczka + filmik ), najbardziej rosjan ciekawi data, są raczej zadowoleni, pierw mówią to co im się podoba, a potem co nie.

Oto pare przykładów

Cytat:
Folder spodobał mi się, zrobione poprawnie, pragnęłoby się zobaczyć go w wersji rosyjskiej. Mam nadzieję, że gra wyjdzie najpierw nie po angielsku =) i w ogóle mam nadzieję, że szybko wyjdzie, żeby grać' na wakacjach



Cytat:
Folder szczerze ucieszył mnnie. Informacje oczywiście prawie wszystkie znane. Ale art, screeny i tak dalej super. Bardzo spodobała mi się magia na globalnej mapie. Nie spodobały się jednak spoilery.


Cytat:
To dziwne! projektanci mówili że w nie będzie multiplayera, który będzie dodany z pierwszym dodatkiem! A w ogóle folder bardzo mnie ucieszył! Szczególnie spodobała mi się fraza "50 godzin singła!"

mozora - 2009-01-22, 13:03

Jakby ktoś chciał wiedzieć, dat nie zaczeło pracy nad nowym projektem, o którym pisałem ( na motywach jakiejś książki ), skupieni są narazie na D3.
mozora - 2009-01-25, 19:50

To słownie z tego co mówia na pierwszych dwóch plikach MP3

Cytat:

Jak będą atakować magowie?

Różne mianowicie: pojedynczo, obszarowo albo wszystkich przeciwników.

Czy będzie nadgrobek w miejscu zginięcia bohatera?

Nie

Czy będą portrety jak w D1, DII?

W potrecie będzie wykorzystywany screen twarzy modelu, podrasowany przez artystę.

Opiszcie chociaż jeden przykład runa ( chodzi tu o te rysunki.

Żołnierz może zaatakować istote z powiększonymi obrażeniami, pózniej on ginie. pożytecznie jest to wykorzystać, kiedy u wojna zostało mało HP.

Czy w walce jedna istota może mieć ruch 3 razy częściej od innych? Powiedzmy mały goblin z wysoką inicjatywą będzie chodzić częściej od dużego i nie zwrotnego ogra.

Nie, system Active Time Battle jest nieobecny w grze. Parametr inicjatywa określa tylko kolejność wejść istot.

Czy będzie mozna zmieniać wygląd obiektów na mapie (Sklepy, Wieże Magów)?

Nie, w podstawce tego nie będzie.

Jakie żądania systemowe?

Na chwilę grudnia 2008 Core 2 2.8 2 Gb Ram ATI 1950. Najmłodsza z kart graficznych, na której testują grę to ATI 9500. ( czyli ja się wpisuję z kartą dop. mozora )

Czy będą unikatowe portrety dla dialogów?

Tak

Co można będzie dostać w podziemiach oprócz doświadczenia?

Artefakty

Istoty teraz przesuwają się po polu walki. Jednakowa u nich odległość ruchu?

Różna

Czy jest możliwość teleportacji na arenie lub mapie?

Będzie na arenie

Będą uniwersalne sety?

Każda rzecz z seta przydatna jest tylko dla określonej klasy bohatera określonej rasy.

mozora - 2009-01-26, 00:44

Cytat:

Chcę jakoś poznać informacje o dodatkach.

A: Informacje o dodatkach na daną chwilę tajne.

Czy będzie można tworzyć liderów oprócz standardowych liderów ras, na przykład, lider-jednorożec?

Ale u nich nie będzie setów

Czy są u bohaterów kilka odmian ataków?

Tak, przy czym to być może nawet wezwanie albo teleport.

Czy deska skilów różni się dla różnych klas bohaterów?

Tak

Czy będą miasta (nie stolice)?

Tak, i one będą posiadać 5 poziomów rozwoju.

Jakie typy ataków są przy smokach?

Przy smokach różne źródła ataków. Na przykład, ogień albo śmierć.

Czyatak Imperialnego Zabujcy będzie realizowany jak w DII? * zniknął, pojawił się za plecami przeciwnika, atakował, zniknął, pojawił się na swoim miejscu* czyż po prostu będzie rzucać sztyletami?

To drugie.

Czy każda jednostka animowana na strategicznej mapie?

Tak

Złodzieje to teraz klasa bohaterów, o równym uprawnieniu co inni, czy są dla nich sety?

Tak

Czy zostaje na polu walki prochy zabitych istot?

Raczej nie

W stolicy teraz będzie sklep?

Tak

Czy w taktycznym trybie będą obecne jakieś efekty wzrokowe? Jeżeli tak, to jakie?

Mgła, śnieg, zamieć, deszcz, spadające liście, słońce.

Czy będą "paski żyć" i wypływające podpowiadania ("KO", "HOLD")?

Tak ( strasznie tandetnie będzie to wyglądać dop. mozora )

Czy będzie zwiększona ilość gałązek jednostek w dodatku?

Nie

Czy jest możliwość zobaczyć dwie jednakowe stolice na jednej mapie? Na przykład, Imperium przeciwko Imperium.

Nie ma, i w ogóle to herezja ( wcale nie dop. mozora )



Nie dawałem tego co już wiemy, były jeszcze głupie pytania.

Patrzyłem się na opinię rosjan w sprawie pasków, jest tylko jdna osoba, która broni projektantów. Przeczytawszy posta R'ed musze wam przyznać racje ( choć w HoMM5 będę go bronił ) do disciplesa on nie pasuje.

mozora - 2009-01-30, 17:02

Marina:
Cytat:
Pozdrowienia dla wszystkich! W ten piątek, w kolekcji audiopoistów dodane zostanie jedno nieduże nagranie. Związane to jst z napływem dziennikarzy do naszego studia w tym tygodniu (to znaczy, że szybko na was czekają nowe publikowania w prasie z kupą wszystkiego ciekawego i wyjątkowego!!!. Będziemy otwierać różne tematy, powiązane z grą i zabawnym procesem.


To oznacza robotę dla mnie, jeżeli pojawią się zapowiedzi lub wrażenia z alfy w intrnecia postaram przetłumaczyć je.

mozora - 2009-02-02, 15:27

Powoli kończy się oczekiwanie na Disciples III: Renesans sądząc, że wszystkiego w czasie tej informacji jednak jest mało na koniec : prace nad gra nalezy liczyc na miesiące ,może nawet tygodnie. W porównaniu z prawie trzema latami oczekiwania - to już, zgódźcie się, kwiatki. W te, powiemy tak, złe czasy postaramy się jeszcze bliżej przedstawić wam gre, wzmocnimy informacyjne ognisko i zrobimy wszystko, żeby w najbliższej przyszłości ucieszyć nowymi wyjątkowymi materiałami.

Najpierw, zresztą uzupełnijmy istniejące luki. Pierwszą na porządku dziennym, duże listopadowo-grudniowe pojawienie się zrzutów ekranu, o których jeszcze nie pisaliśmy. Przedstawiają one gre z ostatnich etapów projektu (nie najbardziej prawda świeżym, ale, niemniej jednak). Dane zaboczyc wam najróżniejsze aspekty taktycznych bitw. Tu są i różne areny, z miejskich, do śnieżnych, i najbardziej rozmaite jednostki. Wszystko w 27 zdjęciach, praktycznie każdy godny uwagi.

Ale nie jednymi zrzutami ekranu żyją wielbiciele trzecich Disciples. Idący styczeń toże okazał się nader bogaty na rozmaite materiały z gry. Przybądź, najciekawsze okazało się opublikowane na witrynie projektantów dat, anglojęzyczne kierownictwo użytkownika ( ta książeczka, którą odkryłem, nawet fenor mnie pochwalił dop. mozora). Dany materiał pokazuje uogólnione znanych wiadomości o projekcie, tak i enta ilość pięknych koncept-artów razem z do zabawy zdjęciami. W końcu manuała graczy oczekuje mała niespodziankę (chociaż sami projektanci niezbyt przesłaniali te wiadomości): mini-anons pierwszego uzupełnienia do oryginalnej trzeciej części - Disciples III: Undead Hordes - dodającego w grze czwartą stronę opowieści.

Trochę pozmieniałem tekst by był bardziej zrozumiały, przesłanie jest to samo.

Jeszcze ciekawostka, nasz polski Wiedzmin (gra) jest dość znany by dać go jako przykład... to znaczy fan pytał się czy będzie wiele zakonczeń tak jak w Wiedzminie. Odp. Nie

mozora - 2009-02-07, 13:52

D3 nominowany do nagrody

Cytat:
Na "Absolute Top 2008", jedenej z większych ceremonii wyborów najlepszych gier pojawił się i "Disciples 3: Renaissance". Na razie tylko w jednej kategorii: "możliwie najlepsza gra 2009".

mozora - 2009-02-17, 19:57

Całego tekstu nie warto tłumaczyć, ale mam coś na podwyzszenie cisnienia ( Nag i Elle nie czytajcie tego, bo osoby i przedmioty w waszym otoczeniu będą w niebezpieczeństwie )


Cytat:
(...) oświadczenie Strategy First na temat przekazania opracowania Disciplesa III studiu "Mist-Lend Południe" ( pierwsi twórcy disciplesa, nazwa była po rosyjsku, więc musiałem jakoś przetłumaczyć dop. mozora) wydało się nader dziwne. Programiści z kraju klonowych liści nigdy nie stronili od samodzielnej produkcji gier w wymyślonym świecie ( oprócz disciples I i II dop. mozora ). A tu nawet nie dodatek - pełnowartościowy produkt. Żart czy co ?. Szczęście jednak, Kanadyjczycy szybko opamiętali się i przekazali bezcenną markę wychodźcom z Akelli - studiau dat.


Uwaga na lecące przedmioty !!!!!


Już wam odpuszcze dalszej części, bo będzie gorzej.

mozora - 2009-02-19, 19:30

Z newsa

Cytat:
10 lat przeszło od czasu, gdy pojawiła się Disciples: Sacred Lands, turowa strategia by zdobyć miłość graczy na całym świecie. A już całkiem szybko sko ńczy się długo oczekiwane wyjście trzeciej części fantastycznej epopei — Disciples III: Renaissance, nie tylko ucieszy wielbicieli serii ale też nawrócić na swoją wiarę innych graczy, wywróciwszy ich pojęcie o gatunku strategii turowych.

W związku ze zbliżającym się wydaniem gry ( w rosji dop. mozora ) my radzi jestesmy zawiadomić was o nowej odsłonie nowej strony internetowej Disciples III: Renaissance (http://www.disciples3.ru). Witryna raczej podobna jest do książki, i tak jak życzenia wielbicieli, które są zrozumiałe dla nas, my będziemy regularnie dodawać w niej nowe strony. Linia tematyczna, postacie, wszechświat, do zabawy mechanika i technologie w opracowaniu — co opowiedzieć wam nowego po wszystkich tych wyliczeniach. Jak i w każdej książce, tu są i najpiękniejsze ilustracje, przedstawione w charakterze artów i zrzutów ekranu.

« główny cel nowej strony internetowej - godne obramowanie wszystkich zalet gry na stronach Internetu », - skomentował odkrycie środka Dmitrij Diemjanowskij, kierownik studium. dat i projektu Disciples III: Renaissance. « wszystkie informacje, przedtem nie były systematyzowane, zostałey teraz zebranw wespólnie i bardzo jakościowo opracowane. Nasi artyści włożyli całą duszę do stworzenia każdego elementu witryny, i, mamy nadzieję, gracze dobrze ocenią te gorliwości ».

W dalszym ciągu witryna będzie regularnie uzupełniana, nie tylko świeżymi wiadomościami o opracowaniu, nowościami i zrzutami ekranu ale też cięższym materiałem, obejmując filmy i długo najbardziej oczekiwana już na początku — demo-wersja. Po wydaniu gry strona stanie się placem dla dodatkowej do zabawy zawartości, dostępnego dla graczy, kupić licencjonowaną kopię gry. Mieszkańców starej witryny prosimy о nie martwienie się — forum w całości bezpieczne, przecież teraz najwyższe czas kontynuować obcowanie!


Przejrzałem strone robi wrażenie, choć modele jednostek są uproszczone i ta demo wersja :mrgreen:

mozora - 2009-02-19, 19:38

Sorki za oftop, ale odpowiedz dla eledana z rosyjskiej strony.

Cytat:
All questions connected with the international publisher decides Akella

mozora - 2009-02-20, 22:59

Na rosyjskiej wersji strony disciples3.ru też są błędy, i to w prawie każdym zdaniu.

http://s50.radikal.ru/i12...88756ca4546.jpg

mozora - 2009-02-26, 21:14

To troche dni ma, ale nie miałem czasu, sprawdziany, konkursy ( wygrałem dwa :-P ) i inne.

UWAGA!!!

Nie czytać jeżeli się jest fanatycznym fanem D2, tekst może spowodować zabużenia psychiczne i spowodować nadmierną agresję.




Od ostatniego wydania dzienników studium. dat mineło praktycznie pół roku. Ale w tym dzienniku opowiemy, co znacznego odbyło się w grudniu i wstyczniu.

Disciples III, długo oczekiwane wydanie odłożone zostło na 2 kwartał 2009 roku. Naszym wysiłkiem i nadzieją wielbicieli serii, dojdzie on do skutku i w najbliższym czasie kalkulujemy że możemy ucieszyć wszystkich, którzy z niecierpliwością oczekują na grę. To zdarzy się wiosną, a dwa znaczące wydarzenia, zdarzą się w niedługo, dwa miesiące wyraźnie zbliżają najdroższą datę.

Pierw oddaliśmy naszemu wydawcy alfa-wersję, teraz znajdujemy się w stadium oddania bety. Alfa-wersja w naszym rozumieniu - to w całości gotowa zawartość gry, praktycznie gotowa gra, przeplatana nieznaczną ilością błędów, nad naprawieniem których my teraz się zajmujemy. Na daną chwilę wytwarzają się niewielkie zmiany w arcie i kodzie, ale podstawowe zadanie drużyny rzucone zostało na balansowanie map. Juz wczesniej zajmowaliśmy si ę tym, ale dawno, teraz wszystkie siły skupione właśnie na wyłowieniu bugów, regulacji map, jednostek, światłocienia.

Przed nowym rokiem udało się nam naprawić jeden bardzo nieprzyjemny błąd, który okresowo naprawialoismy przez ostatnich 5 miesięcy. Błąd polegał na tym, że czasem padał element interfejsu, informujący gracza o zwycięstwie (mogli z niego zrezygnować dop. mozora ). Od czasu do czasu nie ujawniał sie on na końcu po wygranej z trudem walce, informującego o tym, co zdobyliście i możliwości wyjścia z walki. Trzeba było po prostu resetować grę i przeklinać na nieuchwytny błąd niedobrymi ordynarnymi słowami.

Jednak udręce przychodzi koniec, udało się złapać i naprawić bug. Teraz my za każdym razem z c zadowoleniem zaznaczamy, że większych błędów w grze nie ma. Bardzo nie pragnelismy ciągnąć z sobą w nowy rok taki drobny i wstrętny bug.

Oprócz wszystkiego innego, duże prace odbyły się w optymalizacji projektu. W wersji, którą pokazywaliśmy na Igromirie 2008 długo ładowały się poziomy i to drażniło. Teraz udało się przyśpieszyć załadunek poziomów praktycznie 10 razy. Na dzisiejszy dzień gra czuje się komfortowo przykładnie na takim systemie: Core 2 2.8 2 Gb Ram ATI 1950. Najbardziej stara karta graficznya, na których testujemy grę to ATI 9500 (pięcioletnia) na nich gra oczywiście nie chodzi szybko, ale da się grać.

Oczywiście w projekcie jeszcze jest nad czym pracować. Na przykład, teraz, dodajemy otoczeniu różnych efektów dla zaklinań. Współpracujemy z Gaijin Sound, które dosłownie w ostatnich dniach przysłały nam nową wersję dźwięków dla postaci i walki. To, że były obecne w grze wcześniej, także nie były najgorsze, ale postanowiliśmy je poprawiać i poprawiać. Także my nie mamy finałowego sound-track od Siergieja Chmielewskogo, twórcy całego muzycznego wypełnienia gry, którym będzie umilał grę. W najbliższym czasie oczekujemy, że prace w tym kierunku zostaną skończone.

Nie zapominamy też zaś o naszych cierpliwych i wiernych fanów. Idea przygotowywania do nowa strony internetowej, która będzie bardzo piękna i informacyjna. Na witrynie, oprócz innej zawartości, będą przedstawione świeże wideo. Nasza poprzednia rolka była bardzo ciepło przyjęta przez społeczność i teraz praktycznie gotowe jeszcze dwa, które zostaną przedstawione potencjalnemu zachodniemu nabywcy i wszystkim odwiedzających witrynię.

A w ogóle, teraz na tym tle odbyło się z zabawne zjawisko. (..) Zdejmując zrzuty ekranu nasz pracownik tak rozbawił się że właściwie zapomniał po co włączył grę - to bardzo dobrze, jeżeli już nam, pracującym nad projektem podoba się gra, to mamy nadzieję, że i graczom spodoba się wynik naszej pracy..

mozora - 2009-03-02, 20:02

To głupie, że fan na rosyjskiej stronie odpowiada na pytania, które były kierowane do twórców ( ktorzy są leniwi i nie odpowiadają ). Podaje on czasami z czego to wie, oto kilka ostatnich odpowidzi, tłumaczę je od jakiegos czasu.

Q: Wcześniej planowało się, że do budowy budynków będzie potrzeba cztery środki: drzewo, żelazo, kamień, złoto. Czy to pozostało?
A: Do budowy budynków będzie potrzebny złoto i kamień. Nie będzie pozostałych sórowców w grze. * video w Nawigator № 02 (141) 2009*
- - -
Q: Czy są jakieś pożyteczne obiekty na mapie, które będą interaktywne? Dodające coś oprócz środków i many.
A: i. Na przykład, Tartak będzie podnosić atak strzelcom. * wideo w Nawigator № 02 (141) 2009*
- - -
Q: Za co odpowiada charakterystyka istoty" Сноровка"?
A: Siła ataku łucznika.
- - -
Q: Będą istoty mówić frazy przy ataku albo stosowaniu czarów?
A: Tak, robia je Gaijin Sound. * dziennik projektantów grudzień 2008 - styczeń 2009 *
- - -
Q: Ile map będzie oprócz kampanii?
A: 19.
- - -
Q: Będzie samouczek?
A: Będzie.
- - -
Q: Jakie polecane wymagania systemowe?
A: Core 2 Duo 3.0, 2 Gb RAM, ATI 1950 (albo analog), 8 Gb wolnego miejsca na dysku.
- - -
Q:Czy będą podziemia (dungeon)? Jak one działają?
A: To obiekty na mapie. Jest obecny na każdej mapie, czasem nie jeden. W niego można wstąpić i stoczyć walkę z wrogami. Za zwycięstwo dostaje się doświadczenie i złoto/artefakty. Po odwiedzinach zostaje ono na pewien czas nie aktywne.
- - -
Q: Czy można będzie przenosić rozwinięte junitow jednostki z misji kampanii w inną?
A: Tak, przy tym one będą znajdować się w zakładce "Ветераны". Będzie można wykupić je za złoto. *- wideo z pisma ЛКИ № 2 (luty) 2009 *
- - -
Q: Smoki przesuwają się po polu walki?
A: Nie * wideo z pisma ЛКИ № 2 (luty) 2009 *

mozora - 2009-03-25, 15:27

W Moskwie i tylko tam można było kupic bryloczek do kluczy.

http://akella.ru/Page.aspx?id=disciples3brelok

mozora - 2009-04-03, 18:31

Jak ktoś by chciał wiedziec, Marina ( Proxy ) opusciła .dat, potwierdzone przez projektanta.

EDIT:

Daty Akella nie chce ujawnic, prace nad grą trwają.

mozora - 2009-08-24, 23:24

Jak wiecie, lub nie od dziś do 30 sierpnia, rosjanie którzy chcą brać udział w beta-teście D3 mają tworzyć konta na Ag.ru.

Akella i Dat napisali apel do fanów.



Apel do potencjalnych uczestników beta!

Witam, drodzy fani naszej gry. Proszę, przed rozpoczęciem wypełniania kwestionariusza, skontaktuj się z lekarzem.

Tworzenie gier - bardzo skomplikowany proces twórczy, który obejmuje dużą liczbę osób. Staraliśmy się zrobić grę tak dobrze, żeby lubiła was wszystkich, drogich fanów. Niestety, ze względu na złożoność procesu tworzenia nie była pozbawiona błędów, problemów i różneych dziwactw. Niektóre z nich możemy złapać i poprawić. Jednak niektóre są nadal. Dlatego zdecydowaliśmy - aby prosić was o pomoc.

Prosimy fanów i miłośników świata Disciples, aby pomogli nam, twórcom gier, o ustalenie pozostałych problemów w grze, by dostć póżniej maksymalną jakość i rozrywke? Należy jednak pamiętać, że poprosimy, aby pomóc nam, nad pracą nad grę.

Testing - jest to skomplikowany proces, który może również uniemożliwić uzyskanie prawidłowego korzystania z gry.

Prosimy o nie ( o testing dop. Moz ), jeśli osoby tylko chcą grać w Disciples 3, nie uczestniczą w wersji beta gry, czekajcie na ostateczną wersję i pełnego zadowolenia z przejścia jej.

Jeśli chcesz, aby pomóc nam zrobić grę lepszą - nawet poświęcając część przyjemności przeniesienia wersji beta gry - jesteśmy bardzo wdzięczni i witam Was w szeregach badania.

Przede wszystkim interesuje nas ilość błędów, związanych z niekompatybilnością karty graficznej. Również odsetek "błędów", związane z aspektami technicznymi (zniknięcie interfejsów, grafiki problemy, loty, zawieszanie się gry i tak dalej, co może nastąpić w zależności od konfiguracji komputera).

Upewnij się, aby zwrócić uwagę na złożoność procesu przejścia gry - jaka jest trudna i grywalna. Być może masz jakieś uwagi dotyczące stanu gry. W każdym przypadku, gdy nie lubisz czegoś, lub wydają się podejrzane - nie ukrywaj tego i powiedz nam w e-mailu lub specjalnego prywatnego forum do tego stworzonego.

Aby uzyskać więcej informacji przeczytaj formularz.
Z poważaniem, twórcy gier Disciples 3.

P.S. Jeśli wierzyć w szczęście, można wcześniej pobrać zaszyfrowany plik z wersji beta. Jeśli kandydatura została zatwierdzona - można od razu rozpakować plik i zainstalować grę bez oczekiwania na pobranie.

mozora - 2009-08-28, 16:09

Beta-testy nas nie dotyczą ale wspomne o nich ( po to stworzyłem ten temat by pisć o tym co w Rosji się dzieje )

Zgłoszenia są przyjmowane do dnia 30.08.09
Test beta = termin ważności klucza okres = 15 dni
Badane tylko rosyjskiej lokalizacji.
Wydane zostanie 350 kluczów do gry
Ta wersja jest przeznaczona wyłącznie do beta testów. Usunięte z wersji wiele modeli / map / polów walk, itp.
- Beta zawiera 4 misje z jednej kampanii.
- Multiplayer nie.
- W tej wersji jest tylko część muzyki napisanej na potrzeby gry.

PS demo pełnej wersja tej gry ukaże się tuż przed wydaniem gry. Okres pojawienia się gry zależy od wyników badań.

I wymagania do gry

OS: Windows XP (SP2, pożądane jest SP3), Windows Vista, Windows 7.
Polecane:
Procesor: Intel Core 2 Duo E8500 3,16 GHz
Video: ATI Radeon X1950 lub NVIDIA 8800
RAM: 3 GB
Minimum:
Procesor: Intel Core Solo 2,8 GHz
Video: ATI Radeon 9600 lub NVIDIA 6600
1GB RAM

mozora - 2009-09-17, 22:11

Jak by ktoś chciał wiedzieć, beta testy trwają od jakiegoś czasu i ogólny czas na nie to 15 dni. Osoby biorące w nich udział nie moga jednak nic powiedzieć ani pokazać, ale z nieoficjalnych informacji gra ma problemy z teksturami.

Przypomne że założono forum, gdzie omawiane sa problemy i błedy gry.
Niestety nie można na nie wejść od tak, dostępne jest tylko dla twórców i testerów.

mozora - 2009-09-25, 01:01

Akella wprowadzi do sprzedaży ( zapewnie tylko w Rosji ) koszulki z nadrukami z D3. Pojawia się one w tkz. pre-orderze od października 8, 2009.

Koszulki mają zapowiedzieć wydanie D3 ( moim zdaniem fundusze na produkcje gry sie kończą i potrzeba jakiś środków by móc dokończyć tworzenie tego "czegoś" )

http://ru.akella.com/Page.aspx?id=disciplestshirt

mozora - 2010-04-20, 23:29

Mam dla was parę informacji. Fragmenty z wywiadu z menażerem firmy .dat :)

Cytat:

Czy istnieją plany promowania produktu na zachód?
Za promocje na zachodzie jest odpowiedzialny Europejski wydawca "media Kalypso" (...)

Co jest z dodaniem stylistyki anime, nadal jest to uważane przez studio jako dobry pomysł?
Nie widzę żadnych elementów anime w jednostkach w nadchodzącym dodatku. Wszystkie są "piekielnie" brutalne!

Powiedz mi o swoim stosunku do D2.
Nie grałem w D2 i D1. Nie lubię szczerze mówiąc strategii, choć od D3 jestem uzależniony. (...)

drugi dodatek będzie?
oczywiście będzie!

Kiedy dodatek
W listopadzie

mozora - 2010-04-28, 21:14

Beta-testy serwera

Witam! Moja długa nieobecność na forum była związana z pracą na częścią multiplayer projektu i dzisiaj rozpoczynamy publiczne testy funkcji sieciowych projektu. Jest jeszcze bardzo wcześnie by budować na serwerze działa w trybie debugowania, mogą występować częste zawieszenia i restarty serwera, więc ta wersja oznaczona jest jako beta i jak na razie skierowana dla entuzjastów, którzy są gotowi pomóc. Każdy, kto chciałby grać nie wpadając na błędy i nieścisłości, proszę poczekać.

Archiwum należy rozpakować w folderze z grą, patch znajduje się w żadnej wersji (nie zawiera edytor) Uruchom bez updater.
http://www.codewarrior.ru/patch_1_06_beta.rar

Wiele funkcji nie jest jeszcze gotowych, więc nie panikuj.
(...)

I...



Tryb pojedynków w ramach projektu "Disciples 3" jst w postaci:
1. Jednostki tworzenie interfejsu, który zawiera wybór rasy, bohatera (i nazywanie go) i jednostek, które będą zlokalizowane w drużynie z bohaterem.
2. Czat, w którym można rozmawiać z innymi graczami i wybrać przeciwnika.
3. Natychmiastowy wybór przeciwnika.
4. Battle Arena, na której będzie toczona walka, podczas której można dowiedzieć się, szybciej niż błyskawica, kto jest silniejszy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group