|
Forum Disciples, Disciples 3 Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples |
|
Disciples Hex - DISCIPLES HEX - ALPHA
Athelle - 2018-03-07, 13:41 Temat postu: DISCIPLES HEX - ALPHA WITAM
Od pewnego czasu (koło 6 tygodni) zajmuje sie nauka programowania i w ramach tej własnie nauki postanowiłem napisac program pozwalajacy na przeprowadzenie znanych z serii Disciples bitew.
Tak wiec przedstawiam wam Disciples Hex. W obecnej wersji wybieramy dowodce oraz jednostki Imperium i stajemy naprzeciw jednej z losowych armii, stworzonej przeze mnie nacji, Alkmaaru.
Za wszelkie sytuacje w ktorych pojawi sie blad w grze wybaczcie, gram i staram sie wyłapywac takowe.
Mam nadzieje, ze projekt wam sie spodoba.
https://drive.google.com/open?id=1PHZymQZuAIuXuZsA62Dq4_JBCCfRj68f
https://drive.google.com/open?id=1ETp6GWKpzn6VEspDv-DbfWX2MsraSVBt
Pobieramy gre:
- https://ufile.io/7wev6
Instrukcja, jezeli skrót do gry nie działa:
- w katalogu z gra wchodzimy w folder 'dist' nastepnie 'main'
- tworzymy skrót od pliku main.exe, albo po prostu klikamy na main.exe
- cieszymy sie gra.
Mam nadzieje, ze caly projekcik was zainteresuje. Jezeli tak, to na pewno pokusze sie o jego rozwijanie.
Na ten moment w grze dostepne sa bitwy z armiami pierwszego poziomu. Na dniach udostepnie drugie poziomy jednostek do testowania.
Athelle - 2018-03-07, 15:31
AKTUALIZACJA
1.01
Nie potrzeba juz instalowac pythona. Gra działa jako samodzielny plik exe.
1.02
Dodałem nowe zrodlo pliku i kilka instrukcji.
Allemon - 2018-03-08, 20:23
Pierwsza bitwa wygrana ^^
Wyborny pomysł! Fajnie się gra, moje propozycje, myślę, że inne osoby w moim wieku się zgodzą - napisy lecą za szybko - proponuje po każdym ruchu (szczególnie wroga) odczekiwać na wciśnięcie dowolnego klawisza, powinno dać się to wcisnąć do pętli - nie zdążyłem dostrzec co uderzyło mi łucznika. (ew logować przebieg).
Waskos - 2018-03-09, 18:28
Noo za szybko się przewija to. Ponadto u mnie coś nie tak jak należy chyba gra się wyświetla
https://imgur.com/z9Afptd
Niewiele rozumiałem tego co się wyprawia, zwłaszcza jak pojawiały się jakieś dziwne ataki takiego np. kapłana.
No ale na szczęście Alkmaarów na ślepo idzie pobić więc i ja pierwszą bitwę swą w DH wygrałem :>
Allemon - 2018-03-09, 18:43
Ciut za silne są jednostki obszarowe
Bez nazwy by Maciej V, on Flickr
Przechwytywanie by Maciej V, on Flickr
Athelle - 2018-03-09, 19:00
Jezeli chodzi o szybkosc tekstu to oczywiscie wrzuce odpowiednia poprawke w nastepnej wersji. Piszac to przez ostatnie dwa tygodnie zagralem tyle razy, ze po prostu dla mnie
juz bylo za wolno.
Was zgaduje, ze po starcie gry zmieniles wymiary okna. Powinno otwierac sie ze stalymi parametrami (80 znakow szerokosc, 40 linijek wysokosc) i wtedy to działa optymalnie, jezeli w trakcie gry nawet na chwile zmienimy szerokosc to gra moze wariowac, w koncu wszystko sie opiera o znaki, gra nie ma interfejsu graficznego typowego. Jezeli okno otwiera sie w ten sposob samo z Siebie i gra wyswietla sie bez Twojej ingerencji w ten bledny sposob daj znac. Postaram sie znalezc rozwiazanie problemu.
All kwestie balansu mam nadzieje oczywiscie poprawiac w miare prac nad projektem. Wasza pomoc bedzie niezbedna ;)
Allemon - 2018-03-09, 23:33
Na razie jest bardzo obiecująco. :)
Forma jest wygodna, interfejs prosty.
|
|