Forum Disciples, Disciples 3
Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples

Gry - HoMM - ogólny

byzsla - 2013-07-17, 19:53
Temat postu: HoMM - ogólny
Temat ogólny o HoMM-ach.

Na dobry dzień - powtórka walki między mną a Laan-Dulem, stoczoną 17.07.2013 w H5:TotE

Uczeń - 2013-07-17, 21:52

Ja grałem dawno tylko w zabugowany Heroes 6 podstawkę, oraz Heroes 3-4. Czy ktoś grał w ten nowy dodatek z VI z nowymi rasami i mógłby się podzielić czy naprawiono błędy z 6.
Vozu - 2013-07-17, 23:56

Vogel chciał obejrzeć, zatem powtórka bitwy mojej z Fed - niestety dwa potężne błędy taktyczne sprawiły, że przegrałem tę walkę; może zatem was czegoś nauczy ;-)

Link do folderu na GoogleDrive, w którym będę zamieszczał powtórki walnych bitew z naszych forumowych rozgrywek

(dla niezorientowanych - należy w Dokumentach znaleźć folder HoMMV, odpowiedni profil i stworzyć/odnaleźć folder Replays, po czym wkleić tam powtórkę - obejrzeć można z wewnątrz gry)

Istreddify - 2013-07-19, 22:36

Uczeń napisał/a:
Ja grałem dawno tylko w zabugowany Heroes 6 podstawkę, oraz Heroes 3-4. Czy ktoś grał w ten nowy dodatek z VI z nowymi rasami i mógłby się podzielić czy naprawiono błędy z 6.

Z nową rasą - doszedł tylko Loch.

Część bugów naprawiono, dorzucono kilka nowych (w tym świeże problemy z niektórymi kartami graficznymi) w tym kampanie, których niektórzy nie mogą ukończyć (a to im nie zaskakują skrypty, a to gra się wykrzaczy - patrz karty graficzne).

Generalnie dużo lepiej (i taniej) zostać przy H3/4/5.

Vogel - 2013-07-20, 22:37

Voz coś marudził, iż nikt mu nie podał powodów dla których można uznać HVI za lepsze od piatki:

1) To nie jest piątka
2) Zrównoważony rozwój bohaterów, koniec z losowością w pełni odpowiadasz za ich rozwój;
3) Znacznie lepsza oprawa graficzna;
4) Posiada fabułę, przy której nie przewijasz dialogów niczym w DIII czy H5

Żeby nie było to mam i minus
1) Mało widowiskowe czary, ale możliwe że się nie znam bo dopiero w początkowych misjach jestem;

Działam na NVIDI i nie mam bugów, przynajmniej w kampanii.

Arosal - 2013-07-21, 09:52

Vogel Serapel napisał/a:
Działam na NVIDI i nie mam bugów, przynajmniej w kampanii.

To cudownie, a jaką masz wersję gry?

Vogel Serapel napisał/a:
1) To nie jest piątka

Zadziwiające...

Vogel Serapel napisał/a:
2) Zrównoważony rozwój bohaterów, koniec z losowością w pełni odpowiadasz za ich rozwój;

Z czasem przekonasz się, że jest tutaj jeden słuszny build. Twórcy znowu miast dopracować stary system chwytają coś nowego. Mam nadzieję, że to dopieszczą.

Vogel Serapel napisał/a:
3) Znacznie lepsza oprawa graficzna;

Popieram.

Vogel Serapel napisał/a:
4) Posiada fabułę, przy której nie przewijasz dialogów niczym w DIII czy H5

Jeszcze nie zaczynałem, ale wierzę na słowo.

Vogel - 2013-07-21, 10:25

Arosal napisał/a:
Z czasem przekonasz się, że jest tutaj jeden słuszny build. Twórcy znowu miast dopracować stary system chwytają coś nowego. Mam nadzieję, że to dopieszczą.

No nie do końca, każda frakcja jest odcięta od jednej gałęzi magii oraz inne umiejętności są osiągalne w różnych stopniach zaawansowania. Ale oczywiście są i umiejętności zupełnie nieprzydatne jak i takie bez których nie da się grać

Vozu - 2013-07-21, 10:56

Vogel Serapel napisał/a:
Arosal napisał/a:
Z czasem przekonasz się, że jest tutaj jeden słuszny build. Twórcy znowu miast dopracować stary system chwytają coś nowego. Mam nadzieję, że to dopieszczą.

No nie do końca, każda frakcja jest odcięta od jednej gałęzi magii oraz inne umiejętności są osiągalne w różnych stopniach zaawansowania. Ale oczywiście są i umiejętności zupełnie nieprzydatne jak i takie bez których nie da się grać

Trochę szkoda tych "zupełnie nieprzydatnych" bo to jak powrót do H3, gdzie w H5 prawie takich nie ma (na razie wiem o dwóch "mniejszych," czytaj wynikających z tych właściwych zdolności, które zostały przesadnie osłabione - wynik i tak dość imponujący).

Vogel - 2013-07-21, 12:05

Jesteś pewien że nie ma? Bo ja grając w H5 czy też nawet z waszych rozmów często słyszałem o zle dobranych/wylosowanych umiejętnościach. W H6 masz o tyle dobrze, że w przypadku gdy nie potrzebujesz już umiejętności z danego poziomu po prostu nie wybierasz nic i czekasz by wybrać te bardziej odpowiednie do Twoich celów.

Poza tym jako umiejętności bezużyteczne mam na myśli np te wzmacniające tylko jeden rodzaj magii. Dodatkowo oceniam grę nadal pod kontem disa czyli jednej głównej armii, dopiero w tej części dostrzegam spore korzyści z posiadania co najmniej dwóch podążających jedną drogą ale nakierowanych zupełnie na co innego w swych działaniach.

Tego w H3 też nie było ani innych częściach

Istreddify - 2013-07-21, 12:25

Akurat w przeciwieństwie do poprzednich części, tu nie ma sensu bawić się w więcej niż jedną armię - lepiej konwertować wszystkie zamki po kolei i dawać jednostki jednemu bohaterowi. Chyba, że przez armię rozumiesz bohatera z jedną jednostką zbierającego zasoby...

Vogel Serapel napisał/a:
No nie do końca, każda frakcja jest odcięta od jednej gałęzi magii oraz inne umiejętności są osiągalne w różnych stopniach zaawansowania.

Nie zmienia to faktu, że na pewnym etapie wszyscy bohaterowie danej frakcji (i specjalizacji) będą wyglądać praktycznie tak samo - bo taki układ najlepiej się opłaca.

Vogel Serapel napisał/a:
3) Znacznie lepsza oprawa graficzna;

Fakt - to chyba jedyna zaleta tej gry. Szkoda, że tak wiele jednostek jest przesadzonych (patrz zdobienia ludzkiej frakcji) a armie zalano farbą w jednym kolorze by stanowiły całość...

Cytat:
4) Posiada fabułę, przy której nie przewijasz dialogów niczym w DIII czy H5

Rzecz gustu - ta część, z którą miałem styczność (nie starczyło mi cierpliwości na ukończenie całej gry) nie była zachwycająca, a dialogi gotów byłem przeskakiwać z nudów (dla odmiany te w H5 przeskakiwałem, bo nieraz były tak głupie).

Cytat:
Działam na NVIDI i nie mam bugów, przynajmniej w kampanii.

To masz cholernego farta - bugów w grze była cała masa. Dużą część zdążyli od premiery podstawki połatać, ale dalej sporej grupie osób nie zaskakują skrypty albo inna rzecz nie zadziała.

Cytat:
Tego w H3 też nie było ani innych częściach

Czego nie było, motywacji do posiadania więcej niż 1 armii?

Vozu - 2013-07-21, 12:36

Vogel Serapel napisał/a:
Jesteś pewien że nie ma? Bo ja grając w H5 czy też nawet z waszych rozmów często słyszałem o zle dobranych/wylosowanych umiejętnościach. W H6 masz o tyle dobrze, że w przypadku gdy nie potrzebujesz już umiejętności z danego poziomu po prostu nie wybierasz nic i czekasz by wybrać te bardziej odpowiednie do Twoich celów.

Losowanie to losowanie - czasem na początku leci masa przydatnych rzeczy, wybieramy tylko część z nich (bo nie da się wszystkiego na raz) a potem jakiś fajny element buildu nie chce wskoczyć. Zdarza się, niestety, taki system.
Generalnie są umiejętności, które w przeważającej ilości przypadków nie chcesz brać dla bohatera danej frakcji, chociaż nierzadko jest rodzynek/kilka, który to podejście zmienia (tzn specyficzny bohater, którego startowe zdolności i/lub specjalizacja zachęcają, by wziąć coś czego na innych bohaterach tej frakcji się nie chce). Czyli tak, są skille, które są ewidentnie gorsze od innych wyborów dla danej rasy, ale nie są same z siebie bezużyteczne (przykład - możesz wziąć Atak krasnoludami, ale ponieważ nie mają one wielkich zadawanych obrażeń, to generalnie lepiej jest polować na Szczęście, bo daje opcję znacznie większej premii; Atak nie jest bezużyteczny, tylko dla tej frakcji akurat nie jest optymalny).

Vogel Serapel napisał/a:
Poza tym jako umiejętności bezużyteczne mam na myśli np te wzmacniające tylko jeden rodzaj magii.

Nie wiem jak z tym w H6, ale w H5 to są bardzo dobre zdolności w które warto inwestować - jedna szkoła magii na bohaterze to w zasadzie mus, bo inaczej większość zaklęć jest słabsza, niż by się chciało (czytaj: jakoś daje radę, ale w epickich bataliach głupio np. rzucać jednostkowe Przyspieszenie). Przy czym w H5 jest wiadome, jakich dwóch szkół magii dostajesz zaklęcia w danym zamku na poziomach 4 i 5 Wieży, więc wiadomo które magie bardziej ci pasują.

byzsla - 2013-07-21, 17:48

Istreddify - co do tworzenia wszystkich bohaterów w ten sam sposób, to to raczej jest nadużycie. W końcu wystarczy rzucić okiem na większość gier RPG, gdzie naprawdę ciężko trafić na dwóch takich samych bohaterów. No oczywiście, znam pewną osobę która zawsze tworzyła taką samą postać i inwestowała w parametry wg jednego algorytmu. Jednak to tak naprawdę zależy od gracza co i jak będzie inwestował.

Vozu - tyle, że czary też są umiejętnościami. Zatem aby opłacało się wybrać skilla na premię do Spell Power danej szkoły, najpierw trzeba tam zainwestować.

Istreddify - 2013-07-21, 19:35

Małe pytanie - czy grając w D3 nie trzymałeś się pewnych schematów rozwoju bohatera? Bo ja zwykle chciałem mieć pewne umiejętności (czyt: premię do dowodzenia) jak najszybciej. Podobnie jest w HVI - są umiejętności, bez których nie idzie się wręcz obejść i de facto przez ileś poziomów inwestuje się w nie - inaczej celowo osłabiamy własną armię.
byzsla - 2013-07-21, 20:01

Zależało od mapy - na niektórych rozdzielanie doświadczenia pomiędzy x+1 jednostek było nieprzydatne. Dodatkowo dojść do danego dowodzenia można było iść górnym lub dolnym ramieniem (suma pól jest taka sama, ale premie inne). Niekiedy skill jest bardziej lub mniej opłacalny na daną mapę, lub przy uzyskanych danych artefaktach (np. jeżeli przez artefakty uzyskuję wysokie premie do krytyków, to premia uzyskiwana podczas dostania krytyka nie będzie przydatna).

W H6, tyle co grałem, też bohatera tworzyłem za każdym razem innego. I nie byłem "uzależniony" od posiadania danej umiejętności czy czaru.Wiele osób, z tego co słyszałem, jest uzależnionych od umiejętności "Posiłki", jednak to cóż - to, że wiele osób nie wyobraża sobie gry bez tej umiejętności, nie oznacza, że na 1 lvl każdy musi wybrać "Posiłki I". W przypadku czarów to widać lepiej, bo ktoś uzależniony od czaru "Leczenie" (czy jak się to nazywało) nie będzie mógł tego wybierać kiedy gra nekromantami. Wampiryzm ten bywa silny dla boh. magii i słaby dla boh. mocy, wówczas ten pierwszy możne w ów zainwestować, ale temu drugiemu bardziej przydatne może być jakiś okrzyk. Kombinacji wyborów jest naprawdę sporo i każdy może znaleźć swój klucz wyboru.

Saemiel - 2013-07-21, 23:01

No akurat brak losowania to olbrzymi plus dla H6, tutaj nie ma co gadać czy się kłócić. Jak ktoś chcę to robi cały czas takiego samego bohatera, a jak nie to nie :P Zresztą w HoMMie V z grubsza też się podobnych bohaterów robiło akurat.

HoMM VI jest spalony w dużej mierze przez 2 rzeczy:

1. Konwertowanie miast/siedlisk na te swojego typu, pomysł po prostu beznadziejny. Chociaż nie da się ukryć, że mocno inspirowny HoMMem 5, bo tam zazwyczaj miało się też armię z jednego zamku ze względu na umiejętności rasowe, które taki wybór w paru zamkach po prostu wymuszały. W częściach poprzednich rzadko kiedy miało się jednostki tylko z jednego typu zamku, nawet na mniejszych mapach. Na większych to zależnie jak się wylosowało i od konkretnej mapy, ale zazwyczaj chodziłem z jednostkami z 3 zamków, pomimo tego, że morale tam były na prawdę przydatne. Czy w 5 czy w 6 nie ma zbytniego kombinowania ze składem swojej armii. Rozwój w HoMMie 5 jest znacznie mniej losowy niż w częściach poprzednich (w 4 losowość wspierały zużywalne kapliczki umiejętności). No akurat rozwój bohatera w 6 został wykonany na prawdę przyzwoicie, zaś pewne umiejętności są mniej popularne itp. bo są mocno sytuacyjne (np. umiejka pozwalająca szybciej expić wybranemu boheterowi niższego poziomu miałaby zastosowanie szersze jeśli istniałby ogranicznik poziomu na danej mapie) lub są dedykowane dla bohów drugorzędnych.

2. Wykupywanie jednostek to olbrzymia lipa, no tutaj nie ma porównania. W każdym zamku danego typu wykupuje się wszystkie dostępne jednostki danego rodzaju. Ten pomysł wyjątkowo mi nie podoba. Widać tutaj ukłon w stronę casuali, bo komu by się chciało ganiać po mapie waflem z armią za głównym bohaterem po mapie.

3. HoMM VI popełnił ten sam grzech co piątka, tj. beznadziejny edytor map przez co dobrych map userów jest po prostu niewiele. Znowu komuś nie chciało się zrobić porządnego edytora, bo przecież po co marnować czas. Środowisko 3d itd. ale w HoMMie IV, niby nie tak popularnym jak inne części też mapa jest w 3d, zaś edytor prosty i przyjemny w obsłudze. Pierwszy lepszy laik może się za niego wziąć i trzasnąć średniogrywalną mapę. Zaś jak ktoś się postara to wychodzą prawdziwe perełki przy jakimś racjonalnym nakładzie pracy. Zaś żeby mapa jako tako wyglądała w nowszych odsłonach roboty jest od [wstaw odpowiadające ci przekleństwo].

No ja akurat skupiłem się raczej na wadach, bo te w tych nowszych częściach dla mnie wysuwają się na pierwszy plan.

Vozu - 2013-07-22, 11:44

Saemiel napisał/a:
Konwertowanie miast/siedlisk na te swojego typu, pomysł po prostu beznadziejny. Chociaż nie da się ukryć, że mocno inspirowny HoMMem 5, bo tam zazwyczaj miało się też armię z jednego zamku ze względu na umiejętności rasowe, które taki wybór w paru zamkach po prostu wymuszały

A tu by wypadało sprostować - jedyna rasówka która "wymusza" chodzenie tylko z jednostkami swojego zamku to Orkowa, z drugiej strony nikt nie broni mieć stworów skądś indziej (orkowie mają nieco gorsze statystyki z racji Szału).
Frakcje, których specjalizacja liczy się w zasadzie tylko dość późno (zależy oczywiście od sytuacji ekonomicznej na mapie) to Akademia (konstruowanie dla jednostek z tegoż zamku artefaktów wzmacniających statystyki) i Forteca (runy zużywające zasoby). Nadal jednak jest to część specjalizacji mająca nadrabiać dobrane pod to statystyki, więc jednostki innych zamków można mieć.
Pozostałe 5 frakcji ma zdolności które absolutnie nie wpływają na wybór prowadzonej armii, można dowolnie mieszać.

Cytat:
2. Wykupywanie jednostek to olbrzymia lipa, no tutaj nie ma porównania. W każdym zamku danego typu wykupuje się wszystkie dostępne jednostki danego rodzaju. Ten pomysł wyjątkowo mi nie podoba. Widać tutaj ukłon w stronę casuali, bo komu by się chciało ganiać po mapie waflem z armią za głównym bohaterem po mapie.

Głupie, zwłaszcza, że w H5 były karawany z miast do miast które się sprawdzały ;/

Uczeń - 2014-01-19, 15:53

Jak ktoś by miał chęć zagrać z początkującym graczem w Heroes VI to pisać na priv. Podobno grę już poprawili i nie ma bugów chyba - z tego co czytałem i oglądałem ostatnie recenzje. Zainstaluję za 2 dni. Jak ją trochę rozpracuję chętnie z kimś zagram za tydzień. Grałem w nią na razie tylko raz - kiedyś po zakupie.

Ewentualnie w disa Reincarnation mógłbym też pograć jednak wolę chyba Heroesów - w disa więcej grałem, z uwagi że mi chodził na wiekowym lapie. Oczywiście gra z Umiarem mnie interesuje - nie od rana do nocy

Istreddify - 2014-01-19, 19:40

Uczeń napisał/a:
Jak ktoś by miał chęć zagrać z początkującym graczem w Heroes VI to pisać na priv. Podobno grę już poprawili i nie ma bugów chyba - z tego co czytałem i oglądałem ostatnie recenzje.

Grę mocno połatali - niestety ostało się trochę bugów, w tym i takie, które uniemożliwiają niektórym osobom sensowną grę (np. czarny ekran co kilka bitew).

Uczeń - 2014-01-19, 23:09

O szkoda. Dzięki za info. (nie mniej i tak bym zagrał)
Wisz - 2014-01-25, 15:29

Ja próbowałem ostatnio przejść jakoś kampanię w herosie 3, ale zostaje jedynie przy tej odrodzenie erafii czy jakoś tak. Po trzech dniach aż mnie odrzuca jednak. Ta powtarzalność, co misja to samo. Fabuły prawie brak, w niektórych pojedynczych misja Disa jest jej więcej, do tego głupie utrudnienia jak chociażby z tą bohaterką lochów, gdzie mamy zablokowane miejski portal, by wesoło ganiać całymi miesiącami za komputerem i do tego zaczynamy z takimi super umiejętnościami jak taktyka i finanse. W innym przypadku budowanie bohatera według tego samego schematu. Po sieci zwycięstwo zależy na dobrą sprawę od losowości. Ostatnio grając z kumpel trafiła się chłopakowi księga zaklęć ziemi i jeszcze mistrzostwo w tej magii i robił ze mną co chciał, a ja nie miałem mu jak odpowiedzieć. Nie rozumiem, jak SF mogło pozwolić, by ich gra przegrała z takich produktem, który bazuje w dużej mierze na swej kultowości i sentymentowi graczy, a z jednej strony jest schematyczna i do tego ta losowość, że o braku jakiegokolwiek balansu wspomnę. Eh, będę musiał poszukać płytki z powrotem Galleana, by się odchamić:)
ryu15 - 2014-01-29, 18:52

Wisz napisał/a:
Ostatnio grając z kumpel trafiła się chłopakowi księga zaklęć ziemi i jeszcze mistrzostwo w tej magii i robił ze mną co chciał, a ja nie miałem mu jak odpowiedzieć.


Księga ziemii? To rzeczywiście wpadłeś.

Wisz napisał/a:
Ja próbowałem ostatnio przejść jakoś kampanię w herosie 3, ale zostaje jedynie przy tej odrodzenie erafii czy jakoś tak. Po trzech dniach aż mnie odrzuca jednak. Ta powtarzalność, co misja to samo. Fabuły prawie brak, w niektórych pojedynczych misja Disa jest jej więcej,


Gra broni się sama, ale żeby docenić fabułę to trzeba jednak trochę poczytać, a nie oczekiwać przerywników z fajerwerkami. No bo, spisek nekromantów żeby zamordować i wskrzesić króla ludzi, żeby przejąć władzę w jego państwie? A potem okazuje się, że to ten król (już lisz) przejmuje władzę nad armiami nekromantów i najeżdża na swój kraj, żeby odszukać zabójcę? Takiej fabuły nie masz NIGDZIE. W Heroes III kierujesz losami państw i ambicjami władców, a nie problemami królewiątek z "wielkiego świętego królestwa orłów i kun". Za to samo lubię Disa I i II - starcie światów, przymierza i zdrady. Polityczne i militarne działania na skalę świata, a nie podróż głównego bohatera - od tego mam RPGi.

Wisz - 2014-02-01, 21:40

Dla mnie w h3 jest jakiś tekst, który pojawia się w czasie misji zazwyczaj powiązanych ze sobą przenoszonym bohaterem, a nie fabuła:P Porównując chociażby z tą z h4, gdzie mi chciało się grać, by poznać losy kolejnych bohaterów, jest ona strasznie biedna, choć lepsza od tej z h5 (gdyby to był jakiś wyczyn). Do tego pamiętam te dyskusje na forum herosa, że koleś udowadniał, że w h3 można grać z kalkulatorem, zaś w Disie jest za duża losowość. Tylko ciekawe, jak liczył, jakie zaklęcia i umiejętności dostanie oraz jakie potwory trafią się wokół stolicy (jest spora różnica walczyć w pierwszym tygodniu z mnóstwem kuszników a hordą chłopów o tartak). Zaś w Disie od początku gry wiem, jak moja postać będzie rozwinięta, jakiej magii użyje i z jakimi drużynami będę musiał walczyć. I losowość w walce w Disie jest mniejsza niż w h3, bo w pierwszej biorę pod uwagę raptem tylko szansę trafienia, a w herosach czynniki morale i szczęścia i umiejętności jednostek. Nie wspominam o braku czatu w herosie:)
Vogel - 2014-02-02, 09:30

Kampania w Heroes IV lepsza od tej w HIII? Trójkę przechodziłem z zainteresowaniem obserwując przesuwające się granice państw, widząc jak brat staje naprzeciwko brata. Czwórka jest jak Disciples 3 paru bohaterów i latanie nimi po mapie, podobnie jak w piątce znudziłem się jeszcze przez ukończeniem którejkolwiek kampanii.
Istreddify - 2014-02-02, 15:16

Osobiście zgadzam się z tym, że fabularnie czwórka (ale tylko i wyłącznie podstawka!) jest lepsza od trójki - z tym, że skala opowiadanych historii jest całkiem inna, więc fakt, że można to różnie odbierać. Niestety cała reszta nie jest już aż tak dobra...
Wisz - 2014-02-02, 18:31

Widzisz Vog, a ja wysiadam przy podstawowej kampanii h3 już po przejściu tych trzech "historii" na początku, bo dłużej nie jestem w stanie wytrzymać schematyczności kolejnych misji, zaś sztuczne utrudnianie jak bohater bez magii czy inne uje muje nigdy mnie nie kręciły. Zaś w h4 tylko kampanii chaosu z podstawki nie przeszedłem, ale to dlatego, że przechodziłem ją ostatnią i mi się gra przejadła.
mozora - 2014-02-08, 16:05

Mnie osobiście podobała się bardziej kampania w HoMM IV, szczególnie kampania umarlaków (najmniej frakcji natury ). Wygrała książkowością, co może być dla jednych minusem ze względu na długość tekstu. szczerze powiedziawszy ja nawet nie kojarzę historii z HoMM3 :P

Chociaż wolę mechanikę HoMM3, lubię powrócić do HoMM4, ze względu na muzykę i inny klimat gry (za co została gra zresztą skrytykowana :P ).

Wisz - 2014-02-09, 13:22

Rozwiązania i rozwój bohatera z h4 i bitwy oraz oblężenia z h3 plus balans magii (pod koniec kampanii Ładu chodziłem dwoma magami i niszczyłem wszelkie drużyny z kilkudziesięcioma tytanami chociażby) wyszłaby naprawdę solidna turówka, jeśli nawet nie najlepsza z gatunku. A tak jak sobie wspomnę szturmy miast w h4 to jeszcze mnie szlag trafia.
ryu15 - 2014-04-03, 04:34

Osobiście darzę Heroes 4 sporą dozą uczucia, dlatego całym sercem empatyzuję z sentymentem, jaki inni gracze mogą doń przejawiać (ach te historie, ach muzyka, ach...), ale z drugiej strony, mając jeszcze w pamięci wspomnienia o przebytej kampanii Nieumarłych i pewnej potyczki wieloosobowej, nie mogę obojętnie przejść obok faktu, że na poziomie rozgrywki i balansu gra zaprojektowana jest bardzo miernie. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że podczas kampanii gracz jest wręcz zmuszony do wyeliminowania gracza komputerowego, a potem ponad miesiąc czasu gry, biegać po mapie tylko dlatego, że musi odwiedzić jakieś punkty strategiczne? Panowie, jako że zawsze nastawiam się, że mój rozmówca jest człowiekiem inteligentnym, jestem pod wrażeniem, że dawno nie graliście w czwórkę, inaczej wiedzieliście, że mimo tych nostalgicznych wrażeń, miała też bardzo poważne i wręcz psujące przyjemność z gry wady. Polecam odświeżenie sobie tego tytułu. Ufam, że będzie to dość pouczające, jak było dla mnie.

I bądźmy poważni, w Disciples zagrasz 3 razy i 3 razy będziesz miał inny wynik. Równać stopień prawdopodobieństwa tej serii do Heroesów to z całym szacunkiem absurd.

mozora - 2014-08-13, 17:10

https://mmh7.ubi.com/en/blog

Zapowiedziano nową część Heroes.

Kapelusznik - 2014-08-14, 12:34

Krasnoludy wrócą?
Hurrra :D

EDIT
:-( 33% za krasnoludami :-(

Istreddify - 2014-12-09, 20:53

Ubi szykuje remake HD Heroes 3 (póki co tylko podstawki)
http://might-and-magic.ub...3-hd/index.aspx

Allemon - 2014-12-09, 22:15

http://polygamia.pl/Polyg....html?bo=1#quiz
Łapcie Quiz :D

Raven - 2014-12-10, 00:49

11 poprawnych i 4 złe. Jest napisane, że trudny a jest dość prosty :P
Raven - 2014-12-10, 10:50

Kiedy Ubi wyda remake Heroes III, media i świat gier będą zszokowane. "Ubisoft pierwszy raz wydał dobrą grę!" - tak będą krzyczeli. Ale to nie Ubisoft...
Istreddify - 2014-12-11, 14:34

Szokiem jest to, że Ubi robi ten remake jako steamworksa, a nie exclusive uplayowy ;)
Raven - 2014-12-11, 16:48

Dla mnie szokiem jest to, że próbują ludziom wcisnąć Nie Kochamy Naczelnej Terrorystki Forum.
Tutaj pokazują "przed i po" remaku HD wciskając ludziom, że te pikselowe monstra to H3. Podczas gdy jednostki w H3 wyglądają tak: KLIK
Trzeba być niedorozwinięty żeby dać sobie wcisnąć taki kit.

Nagash ep Shogu - 2014-12-11, 20:58

No to co oni w takim wypadku poprawiają?
byzsla - 2014-12-11, 21:03

No to co dali to sprity z mapy świata a nie mapy bitwy
http://static9.cdn.ubi.co...tcm21188591.png

Raven - 2014-12-11, 21:15

Jak będą zmniejszone na mapie to i tak wielkiej różnicy nie będzie widać.
byzsla - 2014-12-11, 21:29

Ale dla propagandy powiększyli mikrusy z mapy świata pokazując "patrzcie jaką kiedyś pixelozę mieliście". Oczywiście ponieważ ludzie grają to się nie nabrali i szybko dodali dopisek "bo to są sprity z mapy świata, lol ciemniaki"
Nagash ep Shogu - 2014-12-11, 21:31

Dobra, czyli modele z pola bitwy też powiększyli, poprawili, a potem zmniejsza i de facto wyjdzie na to samo, tak? Genialny zabieg. W cholerę roboty, której nie widać, a kasa leci ;)
Allemon - 2014-12-11, 22:38

Jeju, jeju, ale HD! Widzę zmarszczki archanioła!
Istreddify - 2014-12-12, 11:06

I nadal mu skrzydełka z zadka wyrastają!
Vogel - 2014-12-12, 12:10

Ale w filmiku nie prezentują takich pikseloz jakie wrzuciłeś Rav, na trailerze różnice są subtelne.
https://www.youtube.com/watch?v=65jJnr0uqVo
Gra ma kosztować jakieś 60 złoty

Allemon - 2015-01-30, 10:56

Steam: Heroes® of Might & Magic® III – HD Edition

http://store.steampowered.com/app/297000/

Jasza767 - 2015-01-30, 11:37

Ale tu warto dodać ostrzeżenie. Otóż, ta wersja to i wyłącznie "podstawka" - Odrodzenie Erathi.
Wersja HD nie zawiera dodatków Cień Śmierci ani Ostrze Armagedonu, czyli brak pozostałych kampanii i pojedynczych scenariuszy, Confluxu/Wrót Żywiołów, generatora losowych map, pewnych artefaktów oraz systemu łączenia artefaktów i paru innych rzeczy które doszły dopiero w dodatkach.

Możliwe, że dodadzą je później, ale o tym jeszcze nie wiadomo.

Vogel - 2015-01-31, 06:54

Nie jestem osobą, która podnieca się grafikami w grze i co jak co ale różnicę to ja tylko w cenie dostrzegam. Bo to chyba 60 zł za podstawkę kosztuje.
Raven - 2015-02-02, 20:42

60 Euro kosztuje. I jest to tylko podstawka w HD, żadnych innych zmian nie ma, nawet tych balansujących rozgrywkę, które doszły z patchami. Dodatki pewnie wydadzą za jakiś czas i znowu będą wołali za nie podobną cenę. Pfff czego sie spodziewać po Ubisofcie...
Vogel - 2015-02-04, 11:20

Raven napisał/a:
60 Euro


29 stycznia 2015 przypada premiera legendy gier na PC. Dla podsumowania przypominamy wszystkim iż:
- H3 jest dostępna na platformie Steam (wersja iOS/Android jest w drodze);
- Sugerowana cena wynosi 59.90 zł;
- Gra zawiera kampanie, scenariusze i zawartość tylko z podstawowej wersji gry, czyli Restoration of Erathia.

Raven - 2015-02-04, 13:25

Faktycznie sie pomyliłem. Nie zmienia to jednak faktu, że 60zł za podstawkę HoMM3 to rozbój w biały dzień.
byzsla - 2015-02-06, 09:11

Buahahahaha. Nekropolia jako jeden wielki pająk.
Raven - 2015-02-06, 12:12

Głupota Ubisoftu przechodzi wszelkie pojęcie...
Jasza767 - 2015-02-06, 12:17

Oh... To jest aż słodkie. Ten budyneczek na prawo od muru to też jest pajączek!
Choć nie wiem to ca wieloręka indyjska bogini robi w Nerkopolis...

Istreddify - 2015-02-06, 14:14

byzsla napisał/a:
Buahahahaha. Nekropolia jako jeden wielki pająk.

Podlinkowałbyś w większym rozmiarze ;P

Jasza767 napisał/a:
Ten budyneczek na prawo od muru to też jest pajączek!

A każdy segment muru ma 8 "oczu".

Cytat:
Choć nie wiem to ca wieloręka indyjska bogini robi w Nerkopolis...

Bo wg Ubi Nerkomanci czczą swoją boginię w jej aspekcie pająka - stawiając jej pomniki w kształcie wielorękiej babki ;)

byzsla - 2015-03-27, 21:30

Ubi pozwala wybrać licze oraz wampirki.
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/vote-for-the-lich-design
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/vote-for-the-vampire-design

Wampiry no to albo arystokracja, zboczone nieumarlice lub dzikusy.
U liczajów zaraza wie jak co idzie (ot dwa zwykle i jedna mumijna).

Raven - 2015-03-29, 12:43

Oni naprawdę zgłupieli z tymi ciągłymi głosowaniami... Później wychodzą tak paskudne niespójności i niekonsekwencja w designie jednostek, że aż kuje w oczy.
Istreddify - 2015-03-30, 00:22

Ale będą mieć wymówkę, że to wina fanów, bo głosowali tak, a nie inaczej ;)
Vogel - 2015-03-31, 09:21

Behemoth wraca :mrgreen:

http://www.tawerna.biz/cz...heroes-vii.html

Ale czy ja dobrze widzę, tylko jedna jednostka walcząca z dystansu?

Edit. Gnolle rzucają nożami

Waskos - 2015-03-31, 09:43

Arty wyglądają zacnie, pewnie w grze spierdzielą ostatecznie to i owo, ale obecnie duzo lepiej od poprzednich frakcji się prezentują
Vogel - 2015-03-31, 10:06

Takie tez są przeważnie komentarze :mrgreen: Niestety podzielam obawy o to, że modele w grze będą znacznie gorszej jakości :-/

A co do wcześniejszych postów, oto zwycięzcy w głosowaniu na nowy design Licza i Wampira.


Istreddify - 2015-03-31, 21:44

Chwilowo najbardziej śmieszy mnie zdolność specjalna ulepszonych Behemotów - mogą sobie skoczyć przez pole bitwy i niczym Hydra zaatakować wszystkich pobliskich wrogów ;)
Vogel - 2015-03-31, 22:56

A gdzie to znalazłeś? Na oficjalnej stronie jest tylko opis zwykłego Behemotha i jedyna umiejętnościa jest ignorowanie części pancerza celu.

Kilka screenów w tym z pola bitwy Twierdzy.

Istreddify - 2015-04-01, 00:22

Vogel napisał/a:
A gdzie to znalazłeś? Na oficjalnej stronie jest tylko opis zwykłego Behemotha i jedyna umiejętnościa jest ignorowanie części pancerza celu.

Na oficjalnej stronie ;P

http://mmh7.ubi.com/en/fa...hemoth/upgraded

Generalnie w prawym górnym rogu rysunku jednostki masz strzałeczkę do przełączania między podstawą a ulepszeniem.

Edit: i tylko opis zdolności się zmienił od wczoraj i teraz mówi o przyszpileniu do ziemi jednej jednostki...

Vogel - 2015-04-03, 12:10

https://youtu.be/vO9IGS5LfUc filmik z kwasowej groty
Istreddify - 2015-07-07, 16:59

Przedostatni ekran miasta - elfi. Z wbudowanym rollercoasterem, punktem dla samobójców i bramą prowadzącą na brzeg bez śladu jakiejkolwiek przeprawy...

https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150629_Sylvan_TS/Sylvan_TS.jpg

Jednostki długouchów

https://mmh7.ubi.com/pl/factions/sylvan

Epileptykom polecam omijać leśne duszki szerokim łukiem.

Vogel - 2015-07-07, 17:17

Ci tancerze zawsze mi się wydawali śmieszni i boli mnie, ze nie rezygnują z tego dziadostwa.

Wydaje mi się że podstawowi łucznicy to będzie niezły buff dla elfów na początkowym etapie gry.

Raven - 2015-07-08, 20:20

Vogel napisał/a:
Wydaje mi się że podstawowi łucznicy to będzie niezły buff dla elfów na początkowym etapie gry.


Ciekawe czy chociaż dobrze to zbalansują, bo skoro to jednostki pierwszego poziomu wypadałoby żeby nie siały takiego pogromu ostrzałem jak w HoMMV.

byzsla - 2015-07-08, 21:14

Jednostka jest niskiego poziomu. Dodatkowo zieloni mają jednego latacza... na niskim poziomie... dodatkowo to jest zielony duszek (znając tradycje HoMMowskie to będzie setkami zdychać po dotknięciu kija chłopa). Dodatkowo prawie wszystkie zamki są "wariantami ofensywnymi" czyli a same elfy defensywne nie są, zatem nie będą się mogły zabunkrować i ostrzeliwać.
Raven - 2015-07-09, 16:59

W zasadzie to jednostki w tej części prezentują się zadziwiająco dobrze. No, przynajmniej te, które pokazali no i nie wszystkie. Lisz czy ten kwiatowy duszek u elfów mi się nie podobają. Najgorzej wypada oczywiście tytan bo jest tak beznadziejny koncepcyjnie, że żal patrzeć. Nie pasuje w ogóle klimatycznie do swojej frakcji, ale to jest raczej problem tej jednostki od samego początku jej kariery w HoMM.
Istreddify - 2015-08-12, 17:51

Loszek-pieszczoszek i jego jednostki:
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/units/dungeon/dungeon_screenshot_1080p.jpg
https://mmh7.ubi.com/en/factions/dungeon/creatures/assassin

Vogel - 2015-08-18, 22:18

Troglodyci! Tesknie do Lochu z trójki, bez elfów wśród jednostek.
byzsla - 2015-08-19, 19:21

A ja przeciwnie - dzięki odcięciu od H3 tworzą teraz sensowniejsze frakcje. Zamiast sklejki, gdzie wrzuca się byle co i byle jak do jednego worka aby tylko wystylizować na podobne klimaty, teraz stara się jakoś powiązać jednostki w ramach jednej frakcji, które mają rasę naczelną.
Raven - 2015-08-19, 20:02

Mi sie ME w Lochu podobały w HoMMV, wzorowane na Drowach z D&D i chyba przez to je tak polubiłem. Aktualna zmiana z dodaniem troglodyty i meduz średnio mi się podoba, za bardzo przypomina mi to trójkę, w której klimat zamku był zupełnie inny. Brakuje mi też krwawych furii z ich atakiem i odwrotem :/
Vogel - 2015-08-21, 07:26

Po prostu elfy, mroczne elfy i ludzie to to samo tylko w innych ubraniach.
Uczeń - 2015-08-25, 20:43

Na Humble Weekly bundle można dostać klucz do bety Heroes VII za dolara - nie wiem czy rzecz opłacalna - dostajemy tylko H4 w angielskiej wersji na uplay i H2. Prawdopodobnie w betę jednak dopiero od jutra można będzie grać lub dzisiaj od północy na tych kluczach, bo jeszcze w uplayu nie widać odnośnika do downloadu bety
Fajny bundle jest za to za 9 dolców V Gold, VI Gold - kto nie grał jeszcze, to ciekawa propozycja.

A za 10 dolców otrzymujemy wszystkie Heroesy - niestety w przyp. III tylko podstawkę HD

Uczeń - 2015-08-26, 15:20

Grałem w betę (tą która drugi raz dziś ruszyła) - graficznie w porównaniu z 6 to krok wstecz - ekrany miast dużo gorzej wyglądają niż w 6 - nie pasują zupełnie do gry. Niektóre teksury z bliska na kamerze kinematycznej wyglądają płasko i sztucznie - w stosunku do 6 krok wstecz. Animacje jednostek w walce też w 6 są lepsze. Kolorystyka lasów przypomina tą z Civilization V - nie ma już żywych kolorów jak w 6- wygląda wszystko sraczkowato. W Legends of Eisenwald mamy znacznie lepszą grafę mimo że gra starsza. Widoku nachylenia kamery też nie da się zmieniać - jak w 6. Optymalizacja leży (6 chodzi znacznie lepiej i wygląda lepiej od 7) Gameplaya szczególnie nie sprawdzałem - grałem 5 minut. Ale pierwsze wrażenie słabe - dużo lepsze doznania miałem przy podejściu pierwszy raz do 6
Vogel - 2015-08-26, 19:51

Uczeń napisał/a:
- ekrany miast dużo gorzej wyglądają niż w 6

Które? Bo gdy ja zagrałem w H6 to ekrany miast miało gorsze od H3

byzsla - 2015-08-26, 21:29

A ja nie pojmuję tego fappingu do ekranu miast...
Uczeń - 2015-08-26, 23:17

Vogel zgadza się - tylko te w VII są jeszcze gorsze niż te z VI. Ale to nie było wcale najgorsze. Najgorsze to czekanie. Po ruchu co najmniej 1-2 minuty czeka się na swoją kolejkę aż komp się ruszy. Serio ja się ruszałem 10 razy szybciej niż komp. Coś maksymalnie spartolili. Gra też na moim sprzęcie strasznie muli (ok 15 fps czasem mniej bez antyaliasingu i nie na najwyższych detalach) przy Heroes 6 i 5 miałem ok 30 i wyżej. Dobrze że klucze do Bety wypuścili - gry na 100% nie kupię. We wszystkie poprzednie części mi się naprawdę lepiej grało. A ta grafika ze screenów na gry-online jest nawet ładna - niestety na moim kompie jakoś dużo gorzej to wszystko wyglądało. VI graficznie deklasowała siódemkę na moim sprzęcie (w porównaniu z VII) - tak więc coś schrzanili. Pewnie trzeba mieć kompa High-End, żeby to ładnie wyglądało
Vozu - 2015-08-26, 23:51

Uczeń napisał/a:
Vogel zgadza się - tylko te w VII są jeszcze gorsze niż te z VI. Ale to nie było wcale najgorsze. Najgorsze to czekanie. Po ruchu co najmniej 1-2 minuty czeka się na swoją kolejkę aż komp się ruszy. Serio ja się ruszałem 10 razy szybciej niż komp. Coś maksymalnie spartolili. Gra też na moim sprzęcie strasznie muli (ok 15 fps czasem mniej bez antyaliasingu i nie na najwyższych detalach) przy Heroes 6 i 5 miałem ok 30 i wyżej. Dobrze że klucze do Bety wypuścili - gry na 100% nie kupię. We wszystkie poprzednie części mi się naprawdę lepiej grało. A ta grafika ze screenów na gry-online jest nawet ładna - niestety na moim kompie jakoś dużo gorzej to wszystko wyglądało. VI graficznie deklasowała siódemkę na moim sprzęcie (w porównaniu z VII) - tak więc coś schrzanili. Pewnie trzeba mieć kompa High-End, żeby to ładnie wyglądało


Robisz panikę z niczego - obecnie na rynku gier 'beta' to nie jest wcale taka znowuż beta, te gry są gdzieś w połowie drogi do bety. Teraz ludzie wyłapują problemy z optymalizacją, szybkością wyliczeń AI etc etc i dopiero tymi wyłapanymi się zajmą. Wprawdzie to nie jest Blizzard, który w zasadzie miał czelność wypuszczać swoją grę do testowania w fazie alpha, no ale... spodziewałbym się, że ta cała "beta" to tak naprawdę dużo mniej zrobiona gra tylko na potrzeby taniego testowania.

Raven - 2015-08-27, 11:33

Uczeń, wersja beta to wersja testowa programu, a nie demonstracyjna. Bety wypuszcza się właśnie po to żeby wyłapać błędy w działaniu i się ich pozbyć w drodze do finalnej wersji. Więc nie wiem o co kręcisz Nie Kochamy Naczelnej Terrorystki Forum. Na dobrą sprawę w tej grze może sie jeszcze zmienić wszystko i nie zobaczymy tam niczego z bety.
Uczeń - 2015-08-27, 11:43

Dobra, dam jeszcze grze zielone światło - jak zoptymalizują i przyspieszą kolejkę komputera - nie będę się czepiał
Istreddify - 2015-08-27, 12:36

Dwie uwagi:

1. Oficjalnie premiera gry ma być w przyszłym miesiącu, więc czasu na poprawki nie ma aż tak wiele.
2. Beta H6 działała o wiele lepiej niż wersja premierowa - i dopiero po iluś łatkach udało im się osiągnąć jej poziom - a jakiś kolosalnych zmian zdaje się nie było.

Tak więc patrząc na dotychczasową historię gier wydawanych przez Ubi nie zakładałbym, że to tylko problemy bety i że wszystko ulegnie zmianie (na lepsze)...

Ebenezer Meshullam - 2015-08-27, 15:25

Istreddify napisał/a:
Dwie uwagi:

1. Oficjalnie premiera gry ma być w przyszłym miesiącu, więc czasu na poprawki nie ma aż tak wiele.
2. Beta H6 działała o wiele lepiej niż wersja premierowa - i dopiero po iluś łatkach udało im się osiągnąć jej poziom - a jakiś kolosalnych zmian zdaje się nie było.

Tak więc patrząc na dotychczasową historię gier wydawanych przez Ubi nie zakładałbym, że to tylko problemy bety i że wszystko ulegnie zmianie (na lepsze)...


Chciałbym zauważyć, że status wersji beta należy rozumieć na różne sposoby.
Istnieje coś takiego jak wczesna beta, o której wspominał Vozu (nadal dużo do poprawy) i późna beta, w której wyłapuje się już tylko pozostałe błędy i po niej można już stwierdzić jak będzie wyglądała finalna wersja.

Raven - 2015-08-27, 17:49

Uczen napisał/a:
Patrząc na dotychczasową historię gier wydawanych przez Ubi


... to będzie dobrze jeśli gra się uruchomi

Vogel - 2015-08-27, 20:08

Bywa też, że betę wypuszczają tak sobie choć zawiera w sobie elementy, które w samej grze już osunięto.

Tęsknie za czasami gdy wydawano dema ...

Ebenezer Meshullam - 2015-08-28, 11:45

Stworzenie wersji demonstracyjnej to też nie taka łatwa sprawa. Powstają po przygotowaniu całej gry (wycina się część zawartości). Sprawy nie ułatwia rozmiar współczesnych produkcji, w związku z czym przygotowanie dema tytułu AAA staje się mało opłacalne (no i komu chciałoby się pobierać 2-5 GB danych po to, żeby pograć maksymalnie przez godzinę?).
Vogel - 2015-08-28, 12:08

Ebenezer Meshullam napisał/a:
(no i komu chciałoby się pobierać 2-5 GB danych po to, żeby pograć maksymalnie przez godzinę?).
_________________

Godzine? Mi sie wydaje, że z dem zrezygnowano głównie dla tego, że w obecnych produktach na przejście gry w singlu przeważnie potrzeba max dnia.

Ebenezer Meshullam - 2015-08-28, 12:24

No godzinę, bo ile można grać w demo? Sprawdzałem ze dwa miesiące temu Lords of Shadow. Demo waży chyba ponad 3GB i nie starcza nawet na godzinę.
Poza tym piszesz o grach akcji, które są robione na podobieństwo współczesnych filmów tego typu - ma być odpowiednio intensywnie przez większość czasu spędzonego z grą.

Vogel - 2016-05-08, 09:39

Będzie dodatek do siódemki "Zemsta myszów"




Vicious de Sabron - 2016-05-08, 21:43

Vogel napisał/a:
Będzie dodatek do siódemki "Zemsta myszów"


Nadal nie rozumiem dlaczego Ubi-kacja hańbi rasę klanów tymi swoimi pseudo-skavenami..

byzsla - 2016-07-05, 18:25

Vicious de Sabron napisał/a:
Vogel napisał/a:
Będzie dodatek do siódemki "Zemsta myszów"


Nadal nie rozumiem dlaczego Ubi-kacja hańbi rasę klanów tymi swoimi pseudo-skavenami..


Bo herosowcy to taki dziwny naród, który nie pojmuje że w armii krasnoludów dominować powinny... krasnoludy. I zawsze mają płacz i jęk, że "armie są jednorasowe", że istnieje podział elfów na łuczników, mieczników i druidów (bo przecież w lofcianej trujce elf to tylko łucznik!!oneoneone11) itd. A Ubi się poddał ich presji.

Vogel - 2016-07-05, 22:55

No niestety zrobienie całej nacji z elfów pokazało, że UBI zupełnie nie ma inwencji. Szkoda. że pociągnęli ten styl dalej.
Fedra ep Shogu - 2016-07-09, 14:07

Cieszy przynajmniej, że wycofali się z dziwacznego pomysłu na japońsko-lotosowy zamek (i oby do niego nie wrócili, w VII wolę zobaczyć już tylko Inferno i Krasnale)
Vogel - 2016-10-28, 14:32
Temat postu: Smok w smoka, a wdiable suedzi to co i w archaniele
Jako, że wczoraj zadiwiłem kilka osób na czacie losem jaki zgotowałem swoim Złotym smokom w szkieletorni zdobytego Necropolis, wrzucam tu obrazek pokazujący co i z jakiego bossa się tam robi



Smoki Kryształowe, Błękitne, Czarodziejskie i Rdzawe też zmieną się w Drakolicze.

Widać teraz, że nie ważne anioły czy diabły, od środka wyglądamy identycznie.
Pyriel

Wisz - 2016-10-29, 00:54

Ebenezer Meshullam napisał/a:
No godzinę, bo ile można grać w demo?


Na początkach mojej komputerowej kariery w demo Alien Nations 2 grałem godzina :)

I nie wiem, po co przejmować się herosopodobnymi pomyjami, skoro można chociażby ściągnąć dodatek hotę i na nowo odkrywać prawdziwego Herosa?

Vogel napisał/a:
Smoki Kryształowe, Błękitne, Czarodziejskie i Rdzawe też zmieną się w Drakolicze.
[/i]


Drakolicze a kościane smoki to dwa różne istoty Vog ;-)

Vogel - 2017-01-24, 09:08



Kopanie leżącego

Fedra ep Shogu - 2017-01-24, 22:12

Heroes - R.I.P. [*]
byzsla - 2017-03-11, 11:26

I dobrze - kolaps serii Heroes to szansa, że inne turówki nie będą jego kalką.
Wisz - 2017-09-08, 20:32

Fani zrobili to, czego Ubisoft nie potrafił wprowadzić od lat :D Można w końcu śmigać w herosa 3 normalnie po sieci + nowy zamek, a projekt jest cały czas w rozwoju :)
Vogel - 2017-09-08, 21:04

A jakiś link dołączyć to już się nie dało? Albo nazwę moda?

Swoja drogą grywałem w oryginalnego heroes po sieci

Allemon - 2017-09-08, 22:40

http://www.acidcave.net/newsitem1712.html#1712 o tym mówisz?
Wisz - 2017-09-09, 17:49

Dokładnie All. I w h3 można było grać po sieci, ale musiałeś bawić się w GR czy inne hamachi, teraz grasz normalnie przez grę, jakby to nie brzmiało :)
Vogel - 2018-04-24, 22:12

https://www.youtube.com/watch?v=4D6PLwHGpIc
Raven - 2018-04-25, 13:56

Piątkę można lubić albo nie, ale jest najlepszą częścią spośród tych wydanych przez Ubisoft.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group