Forum Disciples, Disciples 3
Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples

Loża Twórców - Kwestie nazewnictwa..

Athelle - 2011-11-09, 18:12
Temat postu: Kwestie nazewnictwa..
Skończyłem prace nad Hordami. Zostały jedynie kwestie nazewnictwa które zawsze warto przemyśleć i przedyskutować.

Sygnety Rodowe Nosferata to przedmioty wyjątkowe dla tej postaci. Dodaje opis efektu, żebyście mogli zorientować się na czym polega działanie.

Wieczyste Pragnienie (Poziom 1)
Nosferat odzyskuje 75-100% zadanych obrażeń w postaci życia.

Koszmar (Poziom 1)
Po przejściu do obrony Nosferat zyskuje 33 procentowa szanse na całkowite unikniecie obrażeń.

Kamień Regeneracji (Poziom 1)
Nosferat ma 100% regeneracji życia miedzy turami.

Kryształ Dusz (Poziom 2)
Stupor rzucony raz na wybranego wroga będzie działał do końca bitwy.

Pierścień Zmory (Poziom 2)
Zamiast Ghula, Nosferat jest w stanie przyzwać okrutna Zmorę która swoim osłabiającym atakiem wysysa poziom wroga (nie ma wpływu na HP, a jedynie rodzaj ataku i zadawane obrażenia.)

Upiorny Sygnet (Poziom 2)
Wykorzystując Zniewolenie Nosferat potrafi nie tylko podporządkować wroga swojej woli, ale także zadać mu wielki ból. Zniewolenie dodatkowo zada obrażenia od umysłu.

Krwawy Książę (Legendarny)
Umiejętności Nosferata kosztują mniej AP, jednak przy każdym użyciu jego jednostki trącą 1 hp.

Sygnet Rodu Pahr Zahiya (Legendarny)

Pragnienie Kratha’ du (Legendarny)
Kratha'du to ojciec Dregi. Dazyl do stworzenia lepszej rasy wampirow. Pierscien ma nadawac Nosferatowi dodatkowe ochrony lub specjalne wlasciwosci pozwalajace uniknac wieksza ilosc obrazen w czasie bitwy.

Athelle - 2011-11-10, 16:39

Seneszal

Modlitewnik – Specjalne właściwości dla Seneszala oraz Templariuszy i Mrocznych Władców aktywowane w momencie przejścia do obrony.

Psalm II „Ukarać niewiernych!”
Przy przejściu do obrony może wybrać wroga który straci jeden z pozytywnych magicznych efektów.

Psalm XIII „Mortis, królowa śmierci.”
Ostatni zaatakowany przez Seneszala wróg otrzyma obrażenia od śmierci.

Psalm VII „Przeciw wrogom Mortis!”
Po przejściu do obrony jednostki nie otrzymują premii do pancerza, ale Seneszal dostaje dodatkowy atak.

Psalm XVII „Czarny Pochód”
Po przejściu do obrony może odnowić własna lub sojusznicza ochronę przed żywiołami.

Relikty – Specjalny rodzaj przedmiotów zastępujący w armii Seneszala Sztandary. Relikt jest niesiony przez jednego z Templariuszy którego należy wycofać do 2 lub 3 linii. Efekt utrzymuje się dopóki Templariusz żyje.

Relikt I- Szpon Mortis
„Wiara” - Stała ochrona przed żywiołami dla jednostek zakonnych.

Relikt II -
„Misja” – Ataki jednostek zakonnych ignorują 30 procent pancerza.

Athelle - 2011-11-13, 22:33

Grasant

Groty i Trucizny – modyfikują podstawowy atak Grasanta, dają mu specjalne właściwości.
Szeroki Grot
Strzały Grasanta maja mniejszy zasięg, zadają jednak większe obrażenia.
Szklany Grot
Procentowa szansa na zignorowanie pancerza.
Dziki Grot
Przygwożdżenie. W momencie gdy wróg znajduje się pod wpływem tego statusu i zdecyduje się zmienić pozycje zostaną mu zadane obrażenia.
Czarny Grot
Przebicie. Daje szanse na przebicie wroga i zadanie obrażeń celowi znajdującemu się z nim.
Yevonae (Trucizna)
Trucizna w każdej turze oprócz obrażeń spowoduje spadek INI. W momencie gdy INI spadnie do zera jednostka zostaje permanentnie sparaliżowana.
Vac’ cra (Trucizna)
Na czas trwania trucizny zmniejszona zostaje szansa na trafienie jednostki (o 20%).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group