Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [4]   Discipedia  Download 
Szukaj  Statystyki  Toplista
Forum Disciples, Disciples 3 » Download » Disciples II » Disciples II Mody » Disciples 2 – Battle MOD - MULTI
Plik - Disciples 2 – Battle MOD - MULTI
Opis: Disciples 2 – Battle MOD

- Przychód w manie i złocie
Imperium - 250 złota, 150 many Życia, 50 many Piekielnej, Śmierci i Runicznej.
Górskie Klany - 250 złota, 150 many Runicznej, 50 many Śmierci, Piekielnej i Życia.
Hordy Nieumarłych - 250 złota, 150 many Śmierci, 50 many Runicznej, Piekielnej i Życia.
Legiony Potępionych - 250 złota, 150 many Piekielnej, 50 many Śmierci, Runicznej i Życia.
Przymierze Elfów - 250 złota, 150 many Gaju, 50 many Śmierci, Runicznej i Życia.

- Koszt Struktur
Imperium
Stadnina kosztuje 50 złota.
Lochy kosztuje 50 złota.
Cesarskie Stadniny kosztują 100 złota.
Sala Tortur kosztują 100 złota.
Fontanna Życia kosztuje 200 złota.
Kaplica kosztuje 200 złota.
Magistrat kosztuje 200 złota.
Święty Posąg kosztuje 500 złota.
Kaplica kosztuje 500 złota.

Biblioteka kosztuje 50 złota.
Zrujnowana Wieża kosztuje 150 złota.
Wieża kosztuje 100 złota.
Krąg Żywiołów kosztuje 100 złota.
Wieża Wiedzy Tajemnej kosztuje 200 złota.

Strzelnica kosztuje 50 złota.
Gildia Imperium kosztuje 100 złota.

Klasztor kosztuje 50 złota.
Kościół kosztuje 50 złota.
Sanktuarium kosztuje 100 złota.
Katedra kosztuje 100 złota.
Dom Modlitwy kosztuje 200 złota.
Bazylika kosztuje 200 złota.

Górskie Klany
Browar kosztuje 50 złota.
Zbrojownia kosztuje 100 złota.
Placówka kosztuje 100 złota.
Kaplica Przodków kosztuje 200 złota.
Śnieżna Grota kosztuje 200 złota.
Dwór Fenrira kosztuje 200 złota.
Dwór Królewski kosztuje 500 złota.
Dwór Runów kosztuje 500 złota.

Domek kosztuje 50 złota.
Górskie Gniazdo kosztuje 150 złota.
Ogród Mądrości kosztuje 100 złota.
Wieża Alchemika kosztuje 100 złota.
Drzewo Przodków kosztuje 200 złota.

Zasięg Strzału kosztuje 50 złota.
Wieczna Kuźnia kosztuje 100 złota.
Gildia kosztuje 100 złota.

Szczyt Górski kosztuje 75 złota.
Warownia kosztuje 150 złota.
Góry Lodowe kosztuje 150 złota.
Most Bifrost kosztuje 250 złota.
Lodowe Groty kosztuje 250 złota.

Świątynia kosztuje 150 złota.

Hordy Nieumarłych
Nieczyste Ziemie kosztuje 50 złota.
Klasztor Zła kosztuje 50 złota.
Cmentarz kosztuje 100 złota.
Mroczny Idol kosztuje 100 złota.
Skarbiec Dusz kosztuje 200 złota.
Krematorium kosztuje 500 złota.

Mroczna Świątynia kosztuje 50 złota.
Świątynia kosztuje 100 złota.
Przeklęta Kaplica kosztuje 120 złota.
Krypta kosztuje 200 złota.
Mroczna Wieża kosztuje 200 złota.
Kryjówka Mortis kosztuje 220 złota.
Jama Dusz kosztuje 220 złota.
Forteca kosztuje 500 złota.
Wieża Czarów kosztuje 500 złota.

Grobowiec kosztuje 50 złota.
Katakumby kosztują 200 złota.

Jaskinia kosztuje 75 złota.
Nora Wilkołaka kosztuje 150 złota.
Kostnica kosztuje 150 złota.
Przeklęty Cmentarz kosztuje 250 złota.
Cmentarzysko Smoków kosztuje 250 złota.

Świątynia kosztuje 150 złota.

Przeklęty Legion
Nieczysty Portal kosztuje 50 złota.
Świątynia kosztuje 150 złota.
Wieża Dusz kosztuje 100 złota.
Idol Bethrezena kosztuje 200 złota.

Opactwo Okultystów kosztuje 50 złota.
Pałac Przywar kosztuje 50 złota.
Warownia Dusz kosztuje 100 złota.
Mroczne Sanktuarium kosztuje 100 złota.
Pałac Grzechu kosztuje 100 złota.
Dwór kosztuje 200 złota.
Ołtarz kosztuje 200 złota.
Wielka Świątynia kosztuje 200 złota.
Sanktuarium Modlitewne kosztuje 500 złota.

Igła kosztuje 75 złota.
Onyksowa Igła kosztuje 150 złota.

Nieczysta Brama kosztuje 75 złota.
Kaplica Tortur kosztuje 150 złota.
Nieczysty Ołtarz kosztuje 300 złota.
Piekielny Portal kosztuje 300zlota.
Niewolniczy Loch 750 złota.
Nieczyste Pałace 750 złota.
Nieczysta Posiadłość 750 złota.

Świątynia kosztuje 150 złota.

Przymierze Elfów
Jama Centaurów kosztuje 50 złota.
Stajnie Centaurów kosztuje 50 złota.
Ziemie Plemienne kosztuje 100 złota.

Kopuła kosztuje 50 złota.
Dziupla kosztuje 150 złota.
Żywiołarium kosztuje 100 złota.
Wysoka Rada kosztuje 100 złota.
Ptaszarnia kosztuje 500 złota.

Chatka Skinera kosztuje 50 złota.
Czaty kosztują 50 złota.
Chata kosztuje 100 złota.
Altana kosztuje 100 złota.
Piromantium kosztuje 100 złota.
Hydromantium kosztuje 100 złota.
Kryjówka kosztuje 200 złota.
Schronienie kosztuje 500 złota.

Krąg Springgan kosztuje 50 złota.
Gęstwina kosztuje 100 złota.
Ogniste Ziemie kosztują 200 złota.
Ołtarz Galleana kosztuje 200 złota.

- Umiejętności dowódców
Umiejętności dostępne na poziomie drugim:
- Marszrutowanie
- Bystry Wzrok
- Celność
- Naturalne Uzdrawianie

Umiejętności dostępne na poziomie trzecim:
- Moc
- Naturalny Pancerz
- Zaaw. Marszrutowanie
- Wytrzymałość

Umiejętności dostępne na poziomie czwartym:
- Mistrz Oręża
- Dowodzenie
- Ochrona przed mocą wody
- Poruszanie sie po lesie
- Ochrona przed mocą ziemi
- Ochrona przed mocą ognia
- Ochrona przed mocą powietrza

Umiejętności dostępne na poziomie piątym:
- Nieskazitelność
- Pierwsze Uderzenie
- Trafienie Krytyczne

- Statystyki Jednostek

Strażnicy Stolic
Myzrael, Ashgan, Ashkael, Illumielle, Vithar
(175HP, 50DMG)

Imperium
Archanioł (100HP, 2x20UZD)
Władca Żywiołów (135HP, 10INI)
Zywiołak Powietrza (80HP, 60INI, 35DMG)
Kleryk (40UZD+Uleczenie)
Kapłan (2x25UZD)
Kapłan Imperium (2x45UZD)

Górskie Klany
Czempion Krasnoludów (180HP, 50DMG, 50INI)
Wilczy Władca (2x20DMG)
Miotacz Płomieni (OPARZENIE)

Legiony Potępionych
Baronowa (60HP, 25DMG Umysł, 55INI)
Czarownica (70HP, 40DMG, 55INI)
Wiedźma (110HP, 65DMG, 55INI)
Sukuba (145HP, Polimorfia 75%, 55INI)

Hordy Nieumarłych
Nosferat (20DMG)
Upiorzyca (50HP, Ochrona na Oręż, 30DMG Śmierć, 40INI)

Przymierze Elfów
Wyrocznia (2x25UZD)

- Doświadczenie

Jednostki jednopolowe potrzebują w zależności od poziomu 25/50/75/100/150PD.
Jednostki dwupolowe potrzebują w zależności od poziomu 35/70/150/250/350PD.

Pokonanie jednostek neutralnych daje 40 punktów PD za każda jednostkę w oddziale.
Pokonanie jednostek rasowych daje w zależności od poziomu 40/45/50/55/60 PD.

Pokonanie przyzwania w zależności od poziomu daje 40/50/75/100/150PD.

- Ruch

Dowódcy maja średnio o 50% mniej ruch.
Rycerz Pegazów ma 10 pkt. Ruchu.
Arcymag ma 10 pkt. Ruchu.
Tropiciel 14 pkt. Ruchu.
Archanioł 10 pkt. Ruchu.
Złodziej 10 pkt. Ruchu.
Rycerz Śmierci 10 pkt. Ruchu.
Lisza Królowa 10 pkt. Ruchu.
Nosferat 16 pkt. Ruchu.
Upiorzyca 10 pkt. Ruchu.
Złodziej 12 pkt. Ruchu.

Strażnik Królewski 10 pkt. Ruchu.
Czempion Krasnoludów 14 pkt. Ruchu.
Mędrzec 10 pkt. Ruchu.
Budowniczy 14 pkt. Ruchu.
Złodziej 10 pkt. Ruchu.

Książę 10 pkt. Ruchu.
Arcyczart 10 pkt. Ruchu.
Doradca 16 pkt. Ruchu.
Baronowa 10 pkt. Ruchu.
Złodziej 12 pkt. Ruchu.

Pan Lasu 12 pkt. Ruchu.
Driada 12 pkt. Ruchu.
Strażnik (zmiana nazwy na Grasant) 16 pkt. Ruchu.
Mędrzec 10 pkt. Ruchu.
Cień Polany 14 pkt. Ruchu.


- Zasięg Wzroku

Zmniejszony zasięg wzroku z 5 do 3. (dotyczy Wojownika i Maga)
Zmniejszony zasięg wzroku z 6 do 4. (dotyczy Łucznika)

- Różdżkarze

Różdżkarze zmienieni na normalnych dowódców.
Posiadają normalne statystyki równe reszcie dowódców.

- Wskrzeszenie

Wskrzeszenie jednostek pierwszo poziomowych kosztuje 50 złota.
Wskrzeszenie jednostek poziomu wyższego niż pierwszy kosztuje 150 złota.

- Magia

Wzmocnienie czarów wzmacniających i klątw.
Czary zadające obrażenia jednemu celowi zadają 10/20/30/45/60 dmg.
Czary zadające obrażenia kilku jednostkom zadają. 0/10/2030/40 dmg.

- Siła daje 15% wzmocnienia obrażeń.
- Zwinność daje 15% wzmocnienia inicjatywy.
- Święta Zbroja daje 25% pancerza.
- Lodowa Tarcza daje 15% pancerza.
- Moc Vithara daje 15% wzmocnienia obrażeń.
- Hymn Klanów daje 25% wzmocnienia inicjatywy.
- Słabość daje -15% do szans trafienia.
- Klątwa Nygraela daje –25% do zadawanych obrażeń.
- Klątwa Demonów daje -25% do zadawanych obrażeń.
- Chronos daje -20% do inicjatywy.
- Rój daje -15% do zadawanych obrażeń.

- Uzdrowienie przywraca 20HP.
- Wielkie Uzdrowienie przywraca 80HP.
- Wiatr Odnowy przywraca 50HP.

- Zwiększony efekt zakrycia mapy czarami Cień oraz Mgła Śmierci o 2.
- Zwiększony efekt odkrycia mapy czarem Przenikliwy Wzrok o 2.

Przyzwania
Żywa Zbroja (175, 75DMG) - wojownik
Golem (150HP, 50DEF, 70DMG) - strażnik

Walkiria (220HP, 50DMG) - wojownik
Kamienny Przodek (350HP, 150DMG) – strażnik

Zły Ent (275HP, 50DMG) – strażnik
Koszmar (200HP, 55DMG) – wojownik
Thanatos (300HP, 100DMG, 35 TRUCIZNA) – wojownik

Beliarh (300HP, 75DMG) – strażnik
Mściciel (250HP, 75DMG) – wojownik


Ent (175HP, 75DMG) – wojownik
Większy Ent (250HP, 90DMG) – wojownik
Zieleniec (300HP, 80DMG) – strażnik
Autor:Athelle
Dokumentacja:http://disciples.pl/viewtopic.php?t=1544&start=0
Data: 2014-12-31, 14:59
Ostatni plik: Nie
Oceny: 0/10 (0 głosów)
Ściągnięć: 0
Oceń plik Wyślij email do znajomego z informacją o tym pliku

Autor Komentarze
Brak komentarzy.
 

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum